Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 561 - 580 Napsat příspěvek
reaguje na: esmo
Já mám pocit, že je to asi jen osobní přesycenost a méně času na hraní, protože už takhle tenhle rok vychází GTA 6 (nejspíš 🤞), Doom a Mafie. A k tomu se ještě těšit na DS2. 😭

Jak to ti ostatní kurňa dělají, když říkají, že hrají jen po večerech a přitom hrají 100+ hodinový RPG apod?!? Buďto kecáte a nebo nehrajete hry, jak máte - vynechávání side questů, collectibles atd. 🤔
933849
Já mám pocit, že je to asi jen osobní přesycenost a méně času na hraní, protože už takhle tenhle rok vychází GTA 6 (nejspíš 🤞), Doom a Mafie. A k tomu se ještě těšit na DS2. 😭 Jak to ti ostatní kurňa dělají, když říkají, že hrají jen po večerech a přitom hrají 100+ hodinový RPG apod?!? Buďto kecáte a nebo nehrajete hry, jak máte - vynechávání side questů, collectibles atd. 🤔
933847
2 0
reagují: HAL, Ash_Black, l-e-t-o, Gonzi, esmo
reagovat
reaguje na: departed
link
Ale tak jo, okolo jedničky bylo takové to tajemno, vůbec jsme nevěděli o co půjde + to mělo Madse.
933847
https://tenor.com/boKcv.gif Ale tak jo, okolo jedničky bylo takové to tajemno, vůbec jsme nevěděli o co půjde + to mělo Madse.
933846
1 0
reagují: departed
reagovat
Něco je špatně. Trailer je skvělý, hra bude masterpiece, HK je tvůrčí mág.. ale já se z nějakýho důvodu zas až tak moc netěším.

Určitě ne jako u jedničky, kde jsem hltal každý nový trailer a hru si dokonce koupil day1. Tady to neplánuju. Má to někdo podobně? 🥲
933846
Něco je špatně. Trailer je skvělý, hra bude masterpiece, HK je tvůrčí mág.. ale já se z nějakýho důvodu zas až tak moc netěším. Určitě ne jako u jedničky, kde jsem hltal každý nový trailer a hru si dokonce koupil day1. Tady to neplánuju. Má to někdo podobně? 🥲
1 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: Kostěj
Tak po jedničce víme, že se to bude hrát skvěle :)
933835
Tak po jedničce víme, že se to bude hrát skvěle *:)*
933830
0 0
reagovat
Ještě aby hrát se to dalo.... ?):))
933830
Ještě aby hrát se to dalo.... *?)**:))*
0 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Ucák jsem si po ránu do trenek, Hideo je prostě jinde ... :+
933827
Ucák jsem si po ránu do trenek, Hideo je prostě jinde ... *:+*
933821
0 0
reagovat
“DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH Pre-order Trailer

No tpč.:o Absolute cinema! Kojima je ďábel a Hollywood nechal za sebou. Pro mě trailer roku na hru roku.

Luca Marinelli jako Solid Snake. Perfection.
933821
[url=https://youtu.be/HdzIwQhYABQ?si=T_UAtGs-igFaxthd]“DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH Pre-order Trailer [/url] No tpč.*:o* Absolute cinema! Kojima je ďábel a Hollywood nechal za sebou. Pro mě trailer roku na hru roku. [spoiler]Luca Marinelli jako Solid Snake. Perfection.[/spoiler]
6 -1
reagují: esmo
reagovat
Josef Fares reaguje na komentáře na YouTube - neskutečný sympaťák :+
BTW na základě toho jedno stupidního komentáře, kterému se sám zasmál, vznikl tento zbytečný článek.
Dobře mi tak, když tam klikám na neco jiného, než novinky...
933745
[url=https://youtu.be/zjgQpyc1gh4?si=YSgRjwUG3bJkXYPy]Josef Fares[/url] reaguje na komentáře na YouTube - neskutečný sympaťák *:+* BTW na základě toho jedno stupidního komentáře, kterému se sám zasmál, vznikl [url=https://games.tiscali.cz/komentar/dve-zeny-ve-hre-unavny-kolovratek-kulturnich-valek-pokracuje-se-split-fiction-588278]tento[/url] zbytečný článek. Dobře mi tak, když tam klikám na neco jiného, než novinky...
1 0
reagovat

Split Fiction

Máme za sebou první část (4 hodiny hraní) a je to tak neskutečná směsice nápadů, až trochu tu zběsilost nestíhám :D Pořád se před něčím utíká a nenechá to člověka vydechnout.
Bůh žehnej studiu, ve svém oboru kooperačních her nemají konkurenci:+
933655
Máme za sebou první část (4 hodiny hraní) a je to tak neskutečná směsice nápadů, až trochu tu zběsilost nestíhám *:D* Pořád se před něčím utíká a nenechá to člověka vydechnout. Bůh žehnej studiu, ve svém oboru kooperačních her nemají konkurenci*:+*
Split Fiction
2 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Au.
933636
Au.
933635
0 0
reagovat
reaguje na: esmo
A on k tvým sousedům strategicky umístí kohouty, kteří budou tvojí noční můrou!
933635
A on k tvým sousedům strategicky umístí kohouty, kteří budou tvojí noční můrou!
933634
1 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
A já ti pak přijedu ráno před barák se sekačkou, nepřej si mě! :D
933634
A já ti pak přijedu ráno před barák se sekačkou, nepřej si mě! *:D*
933632
0 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: esmo
Jestli na me nevyjde, tak napisu Hladovi, že si mi vyhrožoval v PM:D
933632
Jestli na me nevyjde, tak napisu Hladovi, že si mi vyhrožoval v PM*:D*
933620
0 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Zas jich poskalpuju aspoň deset ?)
933620
Zas jich poskalpuju aspoň deset *?)*
933601
0 -1
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Gonzi
Zní mi to dost jako jednička. Tam taky prvně nadšení ze super světa, mechanik a komplexních soubojů... a pak se ten svět ukáže trochu repetivním čemuž ani nezajímavý (a navíc nijak neukončený) příběh moc nepomáhá, trénink postavy a poznání jak co ochcat vymaže potřebu nad půlkou mechanik vůbec přemýšlet, a komplexita soubojů se smrskne na "když je budu furt jenom bodat do obličeje tak prostě nic nezmůžou"
933619
Zní mi to dost jako jednička. Tam taky prvně nadšení ze super světa, mechanik a komplexních soubojů... a pak se ten svět ukáže trochu repetivním čemuž ani nezajímavý (a navíc nijak neukončený) příběh moc nepomáhá, trénink postavy a poznání jak co ochcat vymaže potřebu nad půlkou mechanik vůbec přemýšlet, a komplexita soubojů se smrskne na "když je budu furt jenom bodat do obličeje tak prostě nic nezmůžou"
933616
2 0
reagovat

KCD2 70+ hodin

Nevím, jestli si jedničku pamatuju víc růžovými brýlemi, ale tady už pomalu ztrácím motivaci to dál hrát, jakkoli jsem si svůj dosavadní čas velmi užil.

Děj
kterému to věnuje většinu času, mě vůbec nezajímá (Tooth je už mrtvý a Mrkevant je v podstatě celou dobu mimo dění). Na druhou stranu ty politické pletichy, kterým to věnuje většinu stopáže, mě nebaví. Václav je evidentně hovno král a Zikmund je možná lepší, ale moc agresivní. Což je problém, protože se pak vytrácí snaha do toho konfliktu zasahovat => motivace pro významnou část děje.

Druhá věc je, že lokální příběhy jsou mnohem víc fetch questy. Ne doslova, ale nějak ubývá těch, co by mě emocionálně bavily, nebo nabízely zajímavé morální volby (aka witcher). Například ten se systematickým kradením stříbra z dolů: běž k tomu a povídej, pak k tomu, pak k tomu, pak k tomu, pak tam, pak támhle... Ale kromě vhledu do samotného historického procesu těžby (super), tam není žádná emocionální rovina (řeším to, protože "mě o to požádala vdova zavražděného, který to chtěl odhalit", například, nebo "korupce je zlá, ale bez ní tady tahle vesnice umře hlady"... tohle tam chybí)

Mechaniky
Mno a třetí věc je, že ty herní mechaniky do sebe nádherně systematicky zapadají, ale po určitém okamžiku je hráč moc dobrý a tohle odpadá. Truhla je moc těžká, je potřeba okrást spícího majitele o klíče => hráč umí odemknout cokoli takže tohle odpadne. Jsem tam vyloženě chodící tank, (překovaný) meč který mám od začátku druhé lokace je zatím pořád z daleka nejlepší, od armoru prvního rytíře-bandity v druhé lokaci jsem se už moc dál taky neposunul, můj skill je víceméně vymaxovaný... takže souboje "převálcovávám". A to je problém, protože tím zas odpadá health-damage systém, alchymie, jedy na zbrani, nutnost naředění větší skupiny banditů stealthem atd. atp.

Soubojový systém
je strašně pasivní. Je hezké, že tam je celý systém feints, ripostes, úhlů, komb a master strikes, ale úspěch zásahu závisí na náhodě. (Ve smyslu, že se nepřítel "nechá" zasáhnout.  Teoretický online duel mezi dvěmi hráči by klidně mohl trvat hodiny, protože nedovolit masterstrike, breakovat komba a perfectblockovat je tam triviální.) Nejrychlejší způsob je udeřit někam, kde se borec nekryje (tzn slušná šance zásahu) a buď to dopadne => pokračovat a zabít jej na tři rány, protože meč, nebo to nedopadne, což ale vzburcuje enemáka k úderu => masterstrike až dvě a je mrtvý.

"Given the opportunity, players will optimize the fun out of the game".
To je problém, protože všechny komplexní části toho systému natahují dobu souboje. Ty enemáky jde zabít nejrychleji tím nejjednodušším způsobem, místo, aby to bylo naopak.

tl;dr:
První region vše super, 10/10 hra, tak se dělá RPG. Druhý region, dějově nezáživný, moc rozmáchlý (to ježdění od vesnice k vesnici je taky místy vyloženě opruz), RPG mechaniky se stávají "zbytečné" a soubojový systém naplno ukazuje, jak je v jádru hloupý => 6/10 hra.

Tak nějak od prvotního nadšení přecházím k nudě. Ta hra je obrovská, takže pořád je jejích prvních 20 hodin lepších než "cokoli" jiného, ale zatím to nevypadá na (mého) nového Witchera, u kterého jsem nechtěl, aby skončil. Tady už delší dobu jedu spíše ze setrvačnosti.
933616
Nevím, jestli si jedničku pamatuju víc růžovými brýlemi, ale tady už pomalu ztrácím motivaci to dál hrát, jakkoli jsem si svůj dosavadní čas velmi užil. [b]Děj[/b] kterému to věnuje většinu času, mě vůbec nezajímá ([spoiler]Tooth je už mrtvý a Mrkevant je v podstatě celou dobu mimo dění[/spoiler]). Na druhou stranu ty politické pletichy, kterým to věnuje většinu stopáže, mě nebaví. Václav je evidentně hovno král a Zikmund je možná lepší, ale moc agresivní. Což je problém, protože se pak vytrácí snaha do toho konfliktu zasahovat => motivace pro významnou část děje. Druhá věc je, že lokální příběhy jsou mnohem víc fetch questy. Ne doslova, ale nějak ubývá těch, co by mě emocionálně bavily, nebo nabízely zajímavé morální volby (aka witcher). Například ten se systematickým kradením stříbra z dolů: běž k tomu a povídej, pak k tomu, pak k tomu, pak k tomu, pak tam, pak támhle... Ale kromě vhledu do samotného historického procesu těžby (super), tam není žádná emocionální rovina (řeším to, protože [i]"mě o to požádala vdova zavražděného, který to chtěl odhalit"[/i], například, nebo [i]"korupce je zlá, ale bez ní tady tahle vesnice umře hlady"[/i]... tohle tam chybí) [b]Mechaniky[/b] Mno a třetí věc je, že ty herní mechaniky do sebe nádherně systematicky zapadají, ale po určitém okamžiku je hráč moc dobrý a tohle odpadá. Truhla je moc těžká, je potřeba okrást spícího majitele o klíče => hráč umí odemknout cokoli takže tohle odpadne. Jsem tam vyloženě chodící tank, (překovaný) meč který mám od začátku druhé lokace je zatím pořád z daleka nejlepší, od armoru prvního rytíře-bandity v druhé lokaci jsem se už moc dál taky neposunul, můj skill je víceméně vymaxovaný... takže souboje "převálcovávám". A to je problém, protože tím zas odpadá health-damage systém, alchymie, jedy na zbrani, nutnost naředění větší skupiny banditů stealthem atd. atp. [b]Soubojový systém[/b] je strašně pasivní. Je hezké, že tam je celý systém feints, ripostes, úhlů, komb a master strikes, ale úspěch zásahu závisí na náhodě. (Ve smyslu, že se nepřítel "nechá" zasáhnout.  [spoiler]Teoretický online duel mezi dvěmi hráči by klidně mohl trvat hodiny, protože nedovolit masterstrike, breakovat komba a perfectblockovat je tam triviální.[/spoiler]) Nejrychlejší způsob je udeřit někam, kde se borec nekryje (tzn slušná šance zásahu) a buď to dopadne => pokračovat a zabít jej na tři rány, protože meč, nebo to nedopadne, což ale vzburcuje enemáka k úderu => masterstrike až dvě a je mrtvý. [i]"Given the opportunity, players will optimize the fun out of the game".[/i] To je problém, protože všechny komplexní části toho systému natahují dobu souboje. Ty enemáky jde zabít nejrychleji tím nejjednodušším způsobem, místo, aby to bylo naopak. [b]tl;dr:[/b] První region vše super, 10/10 hra, tak se dělá RPG. Druhý region, dějově nezáživný, moc rozmáchlý (to ježdění od vesnice k vesnici je taky místy vyloženě opruz), RPG mechaniky se stávají "zbytečné" a soubojový systém naplno ukazuje, jak je v jádru hloupý => 6/10 hra. Tak nějak od prvotního nadšení přecházím k nudě. Ta hra je obrovská, takže pořád je jejích prvních 20 hodin lepších než "cokoli" jiného, ale zatím to nevypadá na (mého) nového Witchera, u kterého jsem nechtěl, aby skončil. Tady už delší dobu jedu spíše ze setrvačnosti.
KCD2 70+ hodin
5 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Serou mě ty barvy, jinak bych si ho i možná koupil.
933602
Serou mě ty barvy, jinak bych si ho i možná koupil.
933601
1 0
reagovat
Ten je...
Bude mi ladit k tetování.
933601
[url=https://youtu.be/ViONqfjURWQ?si=iexEXPLOomihV-Mo]Ten je...[/url] Bude mi ladit k tetování.
3 0
reagují: esmo, do_Od
reagovat
Většina lidí posléze přizná, že posledních x let nikdy těmi krabicemi, co jsou plné starých časopisů, nelistovala. A stejně je má. Kus těch PS časáků taky mám, první byl s polonahou Larou na obálce, to se v cca 11 letech nezapomíná. A mám k nim vazbu, jak dlouho trvalo někdy na ně nastřádat. Měli jsme doma ruční čističku CD od Hamy a mě napadl jasnej byznys plán - čistit CD za myslim 2 nebo 3 kč/kus. Když jsem pak chtěl pamětovou kartu do PS2, něco jsem se načistil :D to už jsem pak nenosil v tašce ani penál, jen CD.

U „50 let videoher“ jsem taky váhal a zpětně nebylo vůbec proč. A dobrej tip, teď čtu  každej den ráno stoickou radu do života z jedný knížky a v interakci s lidmi to moc nefunguje, tohle mi zní líp :) V rámci těch knih, zrovna dneska vychází průvodce střílečkami 1992-2002. To jsem si obhájil, že si dávám předobjednávku v rámci Vánoc vloni :)
933585
Většina lidí posléze přizná, že posledních x let nikdy těmi krabicemi, co jsou plné starých časopisů, nelistovala. A stejně je má. Kus těch PS časáků taky mám, první byl s polonahou Larou na obálce, to se v cca 11 letech nezapomíná. A mám k nim vazbu, jak dlouho trvalo někdy na ně nastřádat. Měli jsme doma ruční čističku CD od Hamy a mě napadl jasnej byznys plán - čistit CD za myslim 2 nebo 3 kč/kus. Když jsem pak chtěl pamětovou kartu do PS2, něco jsem se načistil *:D* to už jsem pak nenosil v tašce ani penál, jen CD. U „50 let videoher“ jsem taky váhal a zpětně nebylo vůbec proč. A dobrej tip, teď čtu  každej den ráno stoickou radu do života z jedný knížky a v interakci s lidmi to moc nefunguje, tohle mi zní líp :) V rámci těch knih, zrovna dneska vychází [url=https://www.xzone.cz/kniha-im-too-young-to-die-ultimatni-pruvodce-strileckami-19922002]průvodce [/url]střílečkami 1992-2002. To jsem si obhájil, že si dávám předobjednávku v rámci Vánoc vloni :)
3 0
reagovat
reaguje na: Ash_Black
Když se u Levelu podívám na archiv, tak mě pleskne nostalgie, jak Will Smith.
Měl jsem to od čísla 44 a z té obálky z Resident Evilu 2 jsem byl pos.any:D
Legendární články, kde se na deseti stránkách rozebíral fenomén South Parku nebo Fuka v trenkách...
Nejhorší je, že jsem je všechny měl v takové boudě na zahradě, kde jsem trávil dětství a ta nedávno vyhořela...
A PS magazin vycházel ještě nedávno jako ročník, ale už zas není.
Jinak si čtu každý den o jedné hře z knihy "50 let videoher" od Pavla Dobrovského z Levelu a je to pecka. A to jsem se tehdy blbec rozhodoval, jestli litr není moc... Není.
933569
Když se u Levelu podívám na [url=https://level.cz/level/]archiv[/url], tak mě pleskne nostalgie, jak Will Smith. Měl jsem to od čísla 44 a z té obálky z Resident Evilu 2 jsem byl pos.any*:D* Legendární články, kde se na deseti stránkách rozebíral fenomén South Parku nebo Fuka v trenkách... Nejhorší je, že jsem je všechny měl v takové boudě na zahradě, kde jsem trávil dětství a ta nedávno vyhořela... A PS magazin vycházel ještě nedávno jako ročník, ale už zas není. Jinak si čtu každý den o jedné hře z knihy "50 let videoher" od Pavla Dobrovského z Levelu a je to pecka. A to jsem se tehdy blbec rozhodoval, jestli litr není moc... Není.
933551
5 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

TOPlist