Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 361 - 380 Napsat příspěvek
reaguje na: (=LIFTY=)
Očekávám, že to bude minimálně dobrý jako první díl. Před měsícem přišlo k předobjednávce info, že navyšují počet stran, přes 800.
888748
Očekávám, že to bude minimálně dobrý jako první díl. Před měsícem přišlo k předobjednávce info, že navyšují počet stran, přes 800.
888623
1 0
reagují: thomopulus
reagovat
reaguje na: Leefko
Tak ten projekt bol ku koncu dosť v Development hell. Dokonca nebolo isté či vyjde alebo ho THQ odpíše ako Zaslav Batgirl. Nepomohla k tomu ani situácia na Ukrajine, kedy sa od toho chcelo v polke produkcie reálne upustiť.
Ale som rád, že to nakoniec vyšlo. Uvidí sa aké to bude mať predaje. 
888657
Tak ten projekt bol ku koncu dosť v Development hell. Dokonca nebolo isté či vyjde alebo ho THQ odpíše ako Zaslav Batgirl. Nepomohla k tomu ani situácia na Ukrajine, kedy sa od toho chcelo v polke produkcie reálne upustiť. Ale som rád, že to nakoniec vyšlo. Uvidí sa aké to bude mať predaje. 
888636
1 0
reagovat

Last Train Home a Read Dead Redemption 1

Hned v den vydání jsem kupoval Last Train Home, strategii od českého studia o cestě českých legionářů přes Sovětský svaz. Jediná hra, kterou jsem hrál, a měla jakžtakž podobný systém real-time strategie, byli Desperados III, a nutno říct, že LTH se mi zatím líbí tak trochu méně. Příběh samotný je trochu výstelkový, samotná cesta mezi misemi hlavního příběhu je ale fajn nápad, který tvůrci zvládli docela dobře, ale asi bych preferoval víc tu cestu promakat. Samotné strategické prvky jsou OK, jen mi některé přijdou mnohem účinnější a použitelnější, než jiné. Navíc mi trochu vadí nedodělaný stealth systém, kdy se hra sice snaží nabídnout stealth řešení, ale samotné mechaniky mi přijdou trochu nedodělané, a vždy je trošku jednoduší si naplánovat přepadení, a jít do toho hlasitě. Každopádně jsem rád, že takový počin u nás vznikl, a určitě se pokusím dohrát co nejdříve...

Jo, a stáhnul jsem si na PS4 první RDR. Jako člověk, co nejdříve hrál dvojku a zamiloval si ji, je samozřejmé, že je prakticky ve všem lepší než její předchůdce(krom začátku příběhu, ten má RDR1 oproti RDR2 za mě povedenější), ale i tak je dost fascinující že tahle hra vznikla v roce 2010, a pořád má co nabídnout. Uvidíme, jak se bude vyvíjet příběh, zatím mi přijde, že to oproti dvojce trošičku příběhově stagnuje...
888636
Hned v den vydání jsem kupoval [i]Last Train Home, [/i]strategii od českého studia o cestě českých legionářů přes Sovětský svaz. Jediná hra, kterou jsem hrál, a měla jakžtakž podobný systém real-time strategie, byli Desperados III, a nutno říct, že LTH se mi zatím líbí tak trochu méně. Příběh samotný je trochu výstelkový, samotná cesta mezi misemi hlavního příběhu je ale fajn nápad, který tvůrci zvládli docela dobře, ale asi bych preferoval víc tu cestu promakat. Samotné strategické prvky jsou OK, jen mi některé přijdou mnohem účinnější a použitelnější, než jiné. Navíc mi trochu vadí nedodělaný stealth systém, kdy se hra sice snaží nabídnout stealth řešení, ale samotné mechaniky mi přijdou trochu nedodělané, a vždy je trošku jednoduší si naplánovat přepadení, a jít do toho hlasitě. Každopádně jsem rád, že takový počin u nás vznikl, a určitě se pokusím dohrát co nejdříve... Jo, a stáhnul jsem si na PS4 první RDR. Jako člověk, co nejdříve hrál dvojku a zamiloval si ji, je samozřejmé, že je prakticky ve všem lepší než její předchůdce(krom začátku příběhu, ten má RDR1 oproti RDR2 za mě povedenější), ale i tak je dost fascinující že tahle hra vznikla v roce 2010, a pořád má co nabídnout. Uvidíme, jak se bude vyvíjet příběh, zatím mi přijde, že to oproti dvojce trošičku příběhově stagnuje...
Last Train Home a Read Dead Redemption 1
1 0
reagují: SHUTTER
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Spadne internet :D8):+
888634
Spadne internet *:D**8)**:+*
888596
0 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Taky nad ní přemýšlím, ale obdaroval jsem se letos asi dost už :D
888626
Taky nad ní přemýšlím, ale obdaroval jsem se letos asi dost už *:D*
888623
0 0
reagovat
Fakt nad ní přemýšlím... Sebe jsem ještě neobdaroval...
888623
Fakt nad ní přemýšlím... Sebe jsem ještě [url=https://www.xzone.cz/kniha-level-50-let-videoher?gad_source=1&gclid=CjwKCAiApaarBhB7EiwAYiMwqnOQCtHzcGRBhpdWZugU1xufioNEjPzWQLpcJ_uKmbDaNI1Rc8TrTBoC6s0QAvD_BwE]neobdaroval...[/url]
2 0
reagují: Ash_Black, thomopulus
reagovat
reaguje na: HAL
Já to chtěl zkusit, jak vyšlo DLC, ale to jsem měl a pořád mám rozehrané po dlouho době Dragon Age: Origins. Po tom se na to vrhnu.:D
888621
Já to chtěl zkusit, jak vyšlo DLC, ale to jsem měl a pořád mám rozehrané po dlouho době Dragon Age: Origins. Po tom se na to vrhnu.*:D*
888620
1 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Jestli tě k reinstalu přimělo až tohle a ne už 2.0 a Phantom Liberty, tak je s tebou něco špatně :D

GOTY jak vyšitá.
888620
Jestli tě k reinstalu přimělo až tohle a ne už 2.0 a Phantom Liberty, tak je s tebou něco špatně *:D* GOTY jak vyšitá.
888619
2 0
reagují: Ex-SOLDIER
reagovat
Cyberpunk 2.1 features are INSANE, Finally adding HIGHLY REQUESTED features:

-Metro System - Unlocks once the player receives a call after completing the Heist. Player can sit the whole ride or skip/fast travel.

-Radioport - An item the player owns to listen to the radio outside of a car. Turns off automatically when the quest music kicks in, and was worked to be seamless.

-Boss Fight Improvements - Specifically Adam Smasher. Much more difficult, so don’t go trying dildos again.

-Replayable Races - After you complete the Claire race quests, you will be contacted for 4 more races. Able to win an auto fixer prize.

-5 New Motorcycles - Appearances from existing brands in game.

-New Porsche - Samurai Johnny Design.

-More Motorcycle Combat - Flips, wheelies, use of throwing knives. Not glued to ground anymore.

-Car Chases - During quests, after killing gang members they will hunt you down in cars and chase you.

-Car Chase Gigs - Gang members will hunt player down during car theft missions.

-New HUD Options - Visual effects, enlarging, disable time in minigame, etc.

Extras:

-Hang out with Romance Characters (Panam!)
-Dual sense trigger on PC
-More cats

And there’s even more that they haven’t announced, an insane amount of effort has went into this update that wasn’t even planned initially, CDPR are INCREDIBLE.

To bych to mohl po roce znovu nainstalovat.:+
888619
Cyberpunk 2.1 features are INSANE, Finally adding HIGHLY REQUESTED features: -[i]Metro System[/i] - Unlocks once the player receives a call after completing the Heist. Player can sit the whole ride or skip/fast travel. -[i]Radioport[/i] - An item the player owns to listen to the radio outside of a car. Turns off automatically when the quest music kicks in, and was worked to be seamless. -[i]Boss Fight Improvements[/i] - Specifically Adam Smasher. Much more difficult, so don’t go trying dildos again. -[i]Replayable Races[/i] - After you complete the Claire race quests, you will be contacted for 4 more races. Able to win an auto fixer prize. -[i]5 New Motorcycles[/i] - Appearances from existing brands in game. -[i]New Porsche[/i] - Samurai Johnny Design. -[i]More Motorcycle Combat[/i] - Flips, wheelies, use of throwing knives. Not glued to ground anymore. -[i]Car Chases[/i] - During quests, after killing gang members they will hunt you down in cars and chase you. -[i]Car Chase Gigs[/i] - Gang members will hunt player down during car theft missions. -[i]New HUD Options[/i] - Visual effects, enlarging, disable time in minigame, etc. Extras: -Hang out with Romance Characters (Panam!) -Dual sense trigger on PC -More cats And there’s even more that they haven’t announced, an insane amount of effort has went into this update that wasn’t even planned initially, CDPR are INCREDIBLE. To bych to mohl po roce znovu nainstalovat.*:+*
8 0
reagují: HAL
reagovat

GTA VI

 V úterý 15:00 našeho času trailer.

Přijde pumelenice!
888596
 V úterý 15:00 našeho času trailer. Přijde pumelenice!
GTA VI
13 0
reagují: Ex-SOLDIER, Adventurer
reagovat
Sny se plní ještě před Vánoci ... Dragon's Dogma 2 se stává skutečností ! :+
Trailer
888342
Sny se plní ještě před Vánoci ... Dragon's Dogma 2 se stává skutečností ! *:+* [url=https://www.youtube.com/watch?v=cT0rIgaiPWA]Trailer[/url]
0 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
A pokud vystrilis celou vesnici, tak pak při rybaření pusť pár ryb a bude vše zase v pořádku :D
888295
A pokud vystrilis celou vesnici, tak pak při rybaření pusť pár ryb a bude vše zase v pořádku *:D*
888282
2 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
To je zajímavá rada s těmi prasaty - teď mám zrovna po letech znovu rozehráno, tak to zkusím opravdu nechat až na epilog, a jsem zvědavý :)
888291
To je zajímavá rada s těmi prasaty - teď mám zrovna po letech znovu rozehráno, tak to zkusím opravdu nechat až na epilog, a jsem zvědavý *:)*
888289
0 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Big RDR2 nerd here...
Jestli si už u Valentine, tj máš za sebou prolog, pak to trošku změny dozná. Ten prolog je defakto lineární. Ale jak říkají ostatní, zbytek už si můžeš prokládat sandboxem, takže tě to tak netlačí.
Redko je postaveno na čtyřech hratelnostních pilířích - gunplay, hunting, exploring a riding.
Gunplay se nezmění a v misích budeš striktně limitovaný.
Riding je DNA Redka, prostě se budeš pořád pohybovat, převážně na koni. Ano, fastravel existuje. Ne, tak užitečný ve výsledku není.
Hunting a exploring. Ze začátku se to toulání může jevit jako bezpředmětné, ale je podepřeno právě těmito mechanikami. Když tě nebaví trhat kytičky a lovit ptáčky, buď zlý Artur a přepadávej a vykrádej.
Co se týče dohrání - čím víc si to budeš ředid sandboxem, tím je ten příběh méně sevřený a tím méně bude mít na tebe dopad. A když mluvím o příběhu, myslím tím postavy a jejich osudy. Samotné vyprávění je... nevýrazné a v globálu bezvýznamné. Zamiluješ si ale postavy a pokud s nima budeš trávit čas, hra se ti pak odmění.
Nedávno jsem si dával několikáté repete a byl to "rush walkthrought". Tzn že jsem jel jen ten příběh. Celek pak působí mnohem, ale opravdu mnohem lépe, jen se člověk ochudí o kus zážitku a ten gameplay bude opravdu dost monotónní.
Pokud chceš "film", tohle doporučuju, ale herně tě to bavit nebude tak moc. Poctivý průchod zabere klidně i sto hodin, tím nechci strašit, ale jestli to budeš zapínat jen dvakrát týdně na dvě hodinky, ledacos vyšumí.
jinak nevyžádané info stranou:
Honor nemá dopad na to, jak "to" dopadne. Rozdíly tam jsou, ale ne příběhové.
Pokud budeš kladák, budeš mít výhodu slev v obchodech.
Pokud budeš zloun, budeš mít pořád hromadu peněz.
Ten špatný jsi pokaždé, když něco vyprovokuješ. Pokud na tebe někdo vystartuje, máš nárok vytáhnout bambitku bez ztráty kytičky, i když se na tebe budou dívat čtyři strážci zákona.
Pokud ti někdo bude chtít ukrást koně, rychle ho zastřel. Pokud se ti kůň vážně zraní, rychle ho uzdrav. V obou případech o něj nadobro přijdeš a budeš si muset pořídit nového.
Jeden kůň na celý průchod je důrazně doporučený, alespoň na poprvé. Na konci se ti hra opět dost výrazně odmění.
Pokud chceš začít s touláním smysluplně, udělej treasure mapy a alespoň některé trinkety. Je to DOST poznat. Nepotřebuješ to nějak zásadně, ale poznáš to.
V závěru šesté kapitoly navštiv prasečí sourozence. A nevracej se k nim.
V Epilogu se vrať k prasečím sourozencům. A oplať jim to. Pak hledej hnusný obraz.
Na hunting potřebuješ pušky a luk.
good luck :)
888289
Big RDR2 nerd here... Jestli si už u Valentine, tj máš za sebou prolog, pak to trošku změny dozná. Ten prolog je defakto lineární. Ale jak říkají ostatní, zbytek už si můžeš prokládat sandboxem, takže tě to tak netlačí. Redko je postaveno na čtyřech hratelnostních pilířích - gunplay, hunting, exploring a riding. Gunplay se nezmění a v misích budeš striktně limitovaný. Riding je DNA Redka, prostě se budeš pořád pohybovat, převážně na koni. Ano, fastravel existuje. Ne, tak užitečný ve výsledku není. Hunting a exploring. Ze začátku se to toulání může jevit jako bezpředmětné, ale je podepřeno právě těmito mechanikami. Když tě nebaví trhat kytičky a lovit ptáčky, buď zlý Artur a přepadávej a vykrádej. Co se týče dohrání - čím víc si to budeš ředid sandboxem, tím je ten příběh méně sevřený a tím méně bude mít na tebe dopad. A když mluvím o příběhu, myslím tím postavy a jejich osudy. Samotné vyprávění je... nevýrazné a v globálu bezvýznamné. Zamiluješ si ale postavy a pokud s nima budeš trávit čas, hra se ti pak odmění. Nedávno jsem si dával několikáté repete a byl to "rush walkthrought". Tzn že jsem jel jen ten příběh. Celek pak působí mnohem, ale opravdu mnohem lépe, jen se člověk ochudí o kus zážitku a ten gameplay bude opravdu dost monotónní. Pokud chceš "film", tohle doporučuju, ale herně tě to bavit nebude tak moc. Poctivý průchod zabere klidně i sto hodin, tím nechci strašit, ale jestli to budeš zapínat jen dvakrát týdně na dvě hodinky, ledacos vyšumí. jinak nevyžádané info stranou: Honor nemá dopad na to, jak "to" dopadne. Rozdíly tam jsou, ale ne příběhové. Pokud budeš kladák, budeš mít výhodu slev v obchodech. Pokud budeš zloun, budeš mít pořád hromadu peněz. Ten špatný jsi pokaždé, když něco vyprovokuješ. Pokud na tebe někdo vystartuje, máš nárok vytáhnout bambitku bez ztráty kytičky, i když se na tebe budou dívat čtyři strážci zákona. Pokud ti někdo bude chtít ukrást koně, rychle ho zastřel. Pokud se ti kůň vážně zraní, rychle ho uzdrav. V obou případech o něj nadobro přijdeš a budeš si muset pořídit nového. Jeden kůň na celý průchod je důrazně doporučený, alespoň na poprvé. Na konci se ti hra opět dost výrazně odmění. Pokud chceš začít s touláním smysluplně, udělej treasure mapy a alespoň některé trinkety. Je to DOST poznat. Nepotřebuješ to nějak zásadně, ale poznáš to. V závěru šesté kapitoly navštiv prasečí sourozence. A nevracej se k nim. V Epilogu se vrať k prasečím sourozencům. A oplať jim to. Pak hledej hnusný obraz. Na hunting potřebuješ pušky a luk. good luck :)
888256
5 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: Kostěj
Zároveň je dobré ty mise nevynechávat a čas od času si jedu dát, protože tě přirozeně posouvají v tom světě. Není to jako Assassins Creed, kde máš kus mapy, na kterém tě vždycky vykydlí, protože nemáš dostatečný level. Tady každému stačí rána do hlavy, takže teoreticky nikde nebudeš za slabého. Ale ty mise to posouvají tak nějak hezky přirozeně. A navíc to hodně stojí na vedlejších postavách a prostě tě bude bavit sledovat, co jsou zač, jak se mění a budovat nějaké vztahy. 

Já jel třeba systémem tři mise za jednu herní session a mezi tím jsem si dělal, co jsem chtěl. Jet jen mise je taky pitomost, ale nějak to vyvažovat je asi ideální. Najdeš si cestu. 
888283
Zároveň je dobré ty mise nevynechávat a čas od času si jedu dát, protože tě přirozeně posouvají v tom světě. Není to jako Assassins Creed, kde máš kus mapy, na kterém tě vždycky vykydlí, protože nemáš dostatečný level. Tady každému stačí rána do hlavy, takže teoreticky nikde nebudeš za slabého. Ale ty mise to posouvají tak nějak hezky přirozeně. A navíc to hodně stojí na vedlejších postavách a prostě tě bude bavit sledovat, co jsou zač, jak se mění a budovat nějaké vztahy.  Já jel třeba systémem tři mise za jednu herní session a mezi tím jsem si dělal, co jsem chtěl. Jet jen mise je taky pitomost, ale nějak to vyvažovat je asi ideální. Najdeš si cestu. 
888282
8 0
reagovat
Díky vespolek :+

Skeptickej hlásek (zlej Glum) šeptá, že toulání mě bavit nebude bez nějakýho smysluplnýho systému progresu a že mám radši zapnout The Long Dark. Hodnej Glum krčí rameny a říká, že v tomhle světě by "třeba přece jen mohlo". Tak já časem zase poreferuju 8)
888282
Díky vespolek *:+* Skeptickej hlásek (zlej Glum) šeptá, že toulání mě bavit nebude bez nějakýho smysluplnýho systému progresu a že mám radši zapnout The Long Dark. Hodnej Glum krčí rameny a říká, že v tomhle světě by "třeba přece jen mohlo". Tak já časem zase poreferuju *8)*
1 0
reagují: (=LIFTY=), Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: esmo
Tak to není taky hra, kterou sjedeš naráz za víkend.
Je to na to dojít z práce, zapnout a relaxovat. Já se k hlavním misim kolikrát dostal až tak o tři dny později, než jsem měl v plánu. Protože tam je vzácné zvíře, tam je zajímavý objekt, tam chata s nějakým překvapením a najednou ubehnout dve hodiny, ani nevis jak.
888281
Tak to není taky hra, kterou sjedeš naráz za víkend. Je to na to dojít z práce, zapnout a relaxovat. Já se k hlavním misim kolikrát dostal až tak o tři dny později, než jsem měl v plánu. Protože tam je vzácné zvíře, tam je zajímavý objekt, tam chata s nějakým překvapením a najednou ubehnout dve hodiny, ani nevis jak.
888262
2 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Přesně, jak říkají ostatní. Prostě se toulej. Chvíli budeš stopovat grizzlyho, pak najdeš "něco někde", potkáš spoustu postav a malých příběhů, objevuj, hledej kytky, zarybař si... a občas si skoč udělat nějakou misi. 
888279
Přesně, jak říkají ostatní. Prostě se toulej. Chvíli budeš stopovat grizzlyho, pak najdeš "něco někde", potkáš spoustu postav a malých příběhů, objevuj, hledej kytky, zarybař si... a občas si skoč udělat nějakou misi. 
888256
4 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Nezmění, mise jsou (na hovno) lineární shooter s nulovou volností. A něco jako příběh tam existuje evidentně jen proto aby tě povodil v několika fázích po všech částech toho světa.
Ale to je jen část hry. 

Hraj to jako sandbox, bezmála survival styl hry, neuvěřitelně propracovanou westernovou realitu ve které prostě jen tak žiješ, a jen do toho občas vezmeš nějaký ten přestřelkový quest - v tomhle je ta hra parádní.
888276
Nezmění, mise jsou [spoiler](na hovno)[/spoiler] lineární shooter s nulovou volností. A něco jako příběh tam existuje evidentně jen proto aby tě povodil v několika fázích po všech částech toho světa. Ale to je jen část hry.  Hraj to jako sandbox, bezmála survival styl hry, neuvěřitelně propracovanou westernovou realitu ve které prostě jen tak žiješ, a jen do toho občas vezmeš nějaký ten přestřelkový quest - v tomhle je ta hra parádní.
888256
2 -3
reagovat
reaguje na: Kostěj
Tá hrateľnosť sa samozrejme nezmení, ale zvykneš si na ňu a vôbec prestaneš to vnímať. Pretože tým všetkým čo píšeš na začiatku to akýkoľvek nedostatok prebije. A ja už som potom hlavný príbeh bral skôr ako niečo vedľajšie a viac si užíval všetko okolo.
888267
Tá hrateľnosť sa samozrejme nezmení, ale zvykneš si na ňu a vôbec prestaneš to vnímať. Pretože tým všetkým čo píšeš na začiatku to akýkoľvek nedostatok prebije. A ja už som potom hlavný príbeh bral skôr ako niečo vedľajšie a viac si užíval všetko okolo.
888256
4 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se