Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 321 - 340 Napsat příspěvek
Fascinuje mne, že tu u samurajských japonských her nepadlo Sekiro. Jasně je to trochu hardcore. Ale podle mne ještě nad Tsushimou.
936143
Fascinuje mne, že tu u samurajských japonských her nepadlo Sekiro. Jasně je to trochu hardcore. Ale podle mne ještě nad Tsushimou.
2 0
reagují: Muel, Leefko
reagovat
reaguje na: Muel
Teď vyšel rozhovor se CEO, kde říká, že chtějí rozjet marketing až mnohem blíž vydání, protože to je prý pro ně výhodnější a strategičtější i v kontrastu s konkurencí. Lidi si nestihnou o té hře zjistit všechno a hype bude čerstvější. Podle mě to ukazuje, že závěr 2025 furt platí.
936140
Teď vyšel rozhovor se CEO, kde říká, že chtějí rozjet marketing až mnohem blíž vydání, protože to je prý pro ně výhodnější a strategičtější i v kontrastu s konkurencí. Lidi si nestihnou o té hře zjistit všechno a hype bude čerstvější. Podle mě to ukazuje, že závěr 2025 furt platí.
936133
2 0
reagovat
reaguje na: Muel
Nakonec musím říct, že by mi to ani nevadilo, kdyby k posunu nakonec došlo, protože i bez GTA tenhle rok vyjde tolik očekávaných her, že bych se musel naklonovat. 😅
936134
Nakonec musím říct, že by mi to ani nevadilo, kdyby k posunu nakonec došlo, protože i bez GTA tenhle rok vyjde tolik očekávaných her, že bych se musel naklonovat. 😅
936133
1 0
reagovat
Myslíte, že taketwo posunie GTA release date na '26?
936133
Myslíte, že taketwo posunie GTA release date na '26?
0 0
reagují: do_Od, departed
reagovat
Hlavně Ubisoft ma za sebou tak špatný období, ze by si teď procházel restrukturalizací tak či tak. To by Shadows muselo fakt byt GTA VI aby se nemuselo nic měnit. A možná ani to by je nespasilo. Té firmě to může jen prospět. 

Jediný co doufám je, že ten další díl AC z období čarodějnických procesů který bude hororovější a možná víc fantaskní dopadne, protože to je podle mě nevytěžený setting a těším se na nej moc.
936131
Hlavně Ubisoft ma za sebou tak špatný období, ze by si teď procházel restrukturalizací tak či tak. To by Shadows muselo fakt byt GTA VI aby se nemuselo nic měnit. A možná ani to by je nespasilo. Té firmě to může jen prospět.  Jediný co doufám je, že ten další díl AC z období čarodějnických procesů který bude hororovější a možná víc fantaskní dopadne, protože to je podle mě nevytěžený setting a těším se na nej moc.
9 0
reagovat
reaguje na: earthworm
AC série je oblíbená nejen občas někým, to je úplně ideální hra pro casual hraní a proto je ta série tak populární a tak úspěšná, no. 
Ale je pravda, že v posledních hrách to tvůrci začali s tím množstvím stejného obsahu na obrovských mapách opravdu přehánět a to je taky důvod, proč jsem dodnes nedohrál Odyssey a nevím, zda někdy vůbec zkusím Vallhalu, protože co jsem slyšel, ta dosáhla přímo absurdních rozměrů. Na druhou stranu, tematicky by mi asi sedla více než Odyssey a někdy stačí i tohle. 
Proto jsem ale rád, že ze všech stran slyším, že se v Shadows Ubisoft vrátil k Origins, dal si větší práci s různými maličkostmi, detaily, vylepšil i některé mechaniky, možná i příběh a postavy (co mi moc nesedělo v Odyssey, i když to bývá subjektivní). A navíc jsou veškeré tyhle vylepšení součástí nádherného Japonska. Takže tentokrát doufám, že s tím nebudu mít žádný problém a pořádně si hru užiju. 
936114
AC série je oblíbená nejen občas někým, to je úplně ideální hra pro casual hraní a proto je ta série tak populární a tak úspěšná, no.  Ale je pravda, že v posledních hrách to tvůrci začali s tím množstvím stejného obsahu na obrovských mapách opravdu přehánět a to je taky důvod, proč jsem dodnes nedohrál Odyssey a nevím, zda někdy vůbec zkusím Vallhalu, protože co jsem slyšel, ta dosáhla přímo absurdních rozměrů. Na druhou stranu, tematicky by mi asi sedla více než Odyssey a někdy stačí i tohle.  Proto jsem ale rád, že ze všech stran slyším, že se v Shadows Ubisoft vrátil k Origins, dal si větší práci s různými maličkostmi, detaily, vylepšil i některé mechaniky, možná i příběh a postavy (co mi moc nesedělo v Odyssey, i když to bývá subjektivní). A navíc jsou veškeré tyhle vylepšení součástí nádherného Japonska. Takže tentokrát doufám, že s tím nebudu mít žádný problém a pořádně si hru užiju. 
936113
0 0
reagovat
Jinak me napada ze treba povedeny pripad podobneho open-worldu s otaznickama byl za me Spider-Man. Tam byla objektivne vetsina side contentu taky proste jen skrtani veci z mapy, ale stejne jsem dohral temer na 100 %, protoze trvalo velmi dlouho, nez me omrzel ten gameplay a hlavne litani po meste.

Jak psal do_od ze obcas nekdo chce hrat ten typ her jako AC, tak to uplne beru.
Ja jsem asi jen nestastnej z toho, ze papirove jsou to hry, co by pro me mely byt idealni, ale pak narazim na to ze souboje, stealth, platforming, pribeh atd. jsou jen neurazejici a mrzi me, ze to neni lepsi. Hrozne bych si pral aby me to bavilo, ale nevidim to tam a nechapu ze to lidem staci a nechteji vic :D
936113
Jinak me napada ze treba povedeny pripad podobneho open-worldu s otaznickama byl za me Spider-Man. Tam byla objektivne vetsina side contentu taky proste jen skrtani veci z mapy, ale stejne jsem dohral temer na 100 %, protoze trvalo velmi dlouho, nez me omrzel ten gameplay a hlavne litani po meste. Jak psal do_od ze obcas nekdo chce hrat ten typ her jako AC, tak to uplne beru. Ja jsem asi jen nestastnej z toho, ze papirove jsou to hry, co by pro me mely byt idealni, ale pak narazim na to ze souboje, stealth, platforming, pribeh atd. jsou jen neurazejici a mrzi me, ze to neni lepsi. Hrozne bych si pral aby me to bavilo, ale nevidim to tam a nechapu ze to lidem staci a nechteji vic *:D*
3 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Attikus
Solidní dávku copia teď předvádí maximálně diváci veškerých youtube grifterů v čele s Asmongoldem (viz jeho subreddit nebo komentáře pod videi), kteří budou hledat tisíc a jednu výmluvu, proč to úspěch prostě není a nemůže být. Samozřejmě, nejjednodušší je říct, že Ubisoft s těmi prodeji a čísly lže, a pak už můžeš spokojeně žít ve své vysněné realitě, která je vždy taková, jakou si přeješ. Ale jistě si dokážou vymyslet i mnohá další zdůvodnění, no. ?)
Hodnocení "okay" AC Shadows rozhodně nemá, na opencritic průměr 8,2/10 a metacritic stejně tak, což je v každém vesmíru (nepočítaje alternativní bublinu, plnou toxického copia) vysoký nadprůměr. 
Ano, nakonec ani tenhle jasný úspěch (D4 měl po třech měsících poloviční čísla oproti těm, co má AC Shadows po týdnu, mrk mrk, a o jakýchkoliv prodejních rekordech si mohl leda tak nechat zdát) už Ubisoftu nepomohl od potřeby restrukturalizace, ale v tom hrálo roli mnohem víc faktorů a celkově nepříliš úspěšné směřování té společnosti v posledních letech. 
936111
Solidní dávku copia teď předvádí maximálně diváci veškerých youtube grifterů v čele s Asmongoldem (viz jeho subreddit nebo komentáře pod videi), kteří budou hledat tisíc a jednu výmluvu, proč to úspěch prostě není a nemůže být. Samozřejmě, nejjednodušší je říct, že Ubisoft s těmi prodeji a čísly lže, a pak už můžeš spokojeně žít ve své vysněné realitě, která je vždy taková, jakou si přeješ. Ale jistě si dokážou vymyslet i mnohá další zdůvodnění, no. *?)* Hodnocení "okay" AC Shadows rozhodně nemá, na opencritic průměr 8,2/10 a metacritic stejně tak, což je v každém vesmíru (nepočítaje alternativní bublinu, plnou toxického copia) vysoký nadprůměr.  Ano, nakonec ani tenhle jasný úspěch (D4 měl po třech měsících poloviční čísla oproti těm, co má AC Shadows po týdnu, mrk mrk, a o jakýchkoliv prodejních rekordech si mohl leda tak nechat zdát) už Ubisoftu nepomohl od potřeby restrukturalizace, ale v tom hrálo roli mnohem víc faktorů a celkově nepříliš úspěšné směřování té společnosti v posledních letech. 
936098
0 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Tsushimu jsem zatim nehral - sice se na to tesim, ale prave to, ze jsem casto slysel, ze to je taky hodne o checklistu me docela desi.
Ale ve finale je pravda, ze ty open worldy jsou vsechny dost podobne, jen zalezi co ta hra nabizi kolem nich.
Horizon Zero Dawn jsem taky zkousel dvakrat a vzdycky me to po chvili pustilo, ale prave treba ten RDR2 nebo Witcher 3 patri k mym nejoblibenejsim hram ever.
936109
Tsushimu jsem zatim nehral - sice se na to tesim, ale prave to, ze jsem casto slysel, ze to je taky hodne o checklistu me docela desi. Ale ve finale je pravda, ze ty open worldy jsou vsechny dost podobne, jen zalezi co ta hra nabizi kolem nich. Horizon Zero Dawn jsem taky zkousel dvakrat a vzdycky me to po chvili pustilo, ale prave treba ten RDR2 nebo Witcher 3 patri k mym nejoblibenejsim hram ever.
936084
5 0
reagovat
reaguje na: HAL
Otazníčky tam nejsou, ale že jsou tam random tři čtyři úkoly rozeseté na mapě, které ti neblikají, ale máš je tam, je prostě fakt. :))
Otazníčky nejsou random věci, ale prakticky bonusové story mise, což opravdu neberu v potaz.:)
936101
Otazníčky tam nejsou, ale že jsou tam random tři čtyři úkoly rozeseté na mapě, které ti neblikají, ale máš je tam, je prostě fakt. *:))* Otazníčky nejsou random věci, ale prakticky bonusové story mise, což opravdu neberu v potaz.*:)*
936093
3 0
reagovat

AC úspech?

Vidím, že tu viacerí píšete, že AC je komerčný úspech. Rád sa nechám poučiť (no irony), ale pokiaľ je fakt, že od úspechu AC de facto závisela existencia Ubisoftu, pričom ten úspech mal byť na úrovni asi tak Elden ringu, tak po ani nie mesiaci od releasu ísť do reštrukturalizácie, čo je iba o chlp menší prúser ako konkurz, hodnotiť ako úspech mi príde teda ako solidná dávka copia. Ak to má teraz nejaké dobré čísla, je otázka aké budú tak po pol roku (D4 mrk mrk). Tým duplom keď je už teraz jasné, že Ubisoft čakajú čistky "The group will nevertheless push ahead with a cost-cutting plan drawn up in early 2023, under which it has already closed studios outside France and shed 2,000 jobs." (mnou postnutý článok) Toto skôr nasvedčuje tomu, že v Ubisofte už dávno vedeli, že to úspech rozhodne nebude, zvlášť pri tých rozpočtoch, aké teraz AAA mávajú.

Čo som si teda ja kukal recenzie, tak áno, nie je to kvalitatívne prúser, je to hodnotené tl,dr "okay", čo sry ale od AAA hry teda je u mňa málo a to je problém aj posledných rokov, že to, čo by malo  byť výkvet v brandži je priemer, ktorý kvalitatívne prevalcujú hry ako BG3 alebo KCD2. Keď tu niektorým stačí naleštený vizuál, okej, ale nečudujte sa potom keď ďalšie parametre sú ledva priemer, komu stačí málo, ten bude mať málo. Koľko AAA hier za posledných 5-10 rokov bolo fakt top a koľko bolo meh? Podobnosť so súčasnými blockbustermi (rozpočet aj kvalita) čisto náhodná...
936098
Vidím, že tu viacerí píšete, že AC je komerčný úspech. Rád sa nechám poučiť (no irony), ale pokiaľ je fakt, že od úspechu AC de facto závisela existencia Ubisoftu, pričom ten úspech mal byť na úrovni asi tak Elden ringu, tak po ani nie mesiaci od releasu ísť do reštrukturalizácie, čo je iba o chlp menší prúser ako konkurz, hodnotiť ako úspech mi príde teda ako solidná dávka copia. Ak to má teraz nejaké dobré čísla, je otázka aké budú tak po pol roku (D4 mrk mrk). Tým duplom keď je už teraz jasné, že Ubisoft čakajú čistky [i]"The group will nevertheless push ahead with a cost-cutting plan drawn up in early 2023, under which it has already closed studios outside France and shed 2,000 jobs."[/i] (mnou postnutý článok) Toto skôr nasvedčuje tomu, že v Ubisofte už dávno vedeli, že to úspech rozhodne nebude, zvlášť pri tých rozpočtoch, aké teraz AAA mávajú. Čo som si teda ja kukal recenzie, tak áno, nie je to kvalitatívne prúser, je to hodnotené tl,dr "okay", čo sry ale od AAA hry teda je u mňa málo a to je problém aj posledných rokov, že to, čo by malo  byť výkvet v brandži je priemer, ktorý kvalitatívne prevalcujú hry ako BG3 alebo KCD2. Keď tu niektorým stačí naleštený vizuál, okej, ale nečudujte sa potom keď ďalšie parametre sú ledva priemer, komu stačí málo, ten bude mať málo. Koľko AAA hier za posledných 5-10 rokov bolo fakt top a koľko bolo meh? Podobnosť so súčasnými blockbustermi (rozpočet aj kvalita) čisto náhodná...
AC úspech?
3 -3
reagují: connor
reagovat
Ale btw dost rád bych kdyby udělali něco jako remake AC 1 - s lepším gameplay než originál, detailnějším světem ve kterém se to odehrávalo, a hlavně opět pořádným zaměřením na parkour. 
Cestuju teď po Izraeli a old city v Jeruzalémě si o to tak strašně říká, urbanisticky úžasné místo. 
936094
Ale btw dost rád bych kdyby udělali něco jako remake AC 1 - s lepším gameplay než originál, detailnějším světem ve kterém se to odehrávalo, a hlavně opět pořádným zaměřením na parkour.  Cestuju teď po Izraeli a old city v Jeruzalémě si o to tak strašně říká, urbanisticky úžasné místo. 
3 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Byla, a proto jsem ji taky ani po roce občasného hraní nebyl schopný dohrát, ba jsem snad ještě před polovinou. Ale snažili se tam, má to atmosféru, funkční mechaniky a aspoň nějakou imerzi, ne úplně jak ty ubisoftiny. AC:S je mi díky tomu odpudivé už od pohledu, už Origins mě nebavilo. Tak max si to možná jednou stáhnu, omoduju ať nemusím plnit ten bordel kolem a proběhnu si to prostředí 

RDR2 vůbec s tímto nemá nic společného - tam nejsou žádné povinné poi, žádný generický slop. Otazníky označují akorát vedlejší úkoly a ty jsou všechny originální (a obvykle lepší než ty slabší hlavní questy) 
936093
Byla, a proto jsem ji taky ani po roce občasného hraní nebyl schopný dohrát, ba jsem snad ještě před polovinou. Ale snažili se tam, má to atmosféru, funkční mechaniky a aspoň nějakou imerzi, ne úplně jak ty ubisoftiny. AC:S je mi díky tomu odpudivé už od pohledu, už Origins mě nebavilo. Tak max si to možná jednou stáhnu, omoduju ať nemusím plnit ten bordel kolem a proběhnu si to prostředí  RDR2 vůbec s tímto nemá nic společného - tam nejsou žádné povinné poi, žádný generický slop. Otazníky označují akorát vedlejší úkoly a ty jsou všechny originální (a obvykle lepší než ty slabší hlavní questy) 
936084
5 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Gonzi
Horizon měl ty otazníky vymazlené a v druhém díle si s nimi ještě víc vyhráli. 
Každý Tallneck byl něčím jiný, taky ty výrobny věže a projekce:+ Pořád mě dokázali překvapovat. 
Navíc byl ten svět hrozně zajímavý.
To byl taky jediný open world, který jsem dohrál dvakrát a dvojku mám pokud se nepletu na platinu.
936090
Horizon měl ty otazníky vymazlené a v druhém díle si s nimi ještě víc vyhráli.  Každý Tallneck byl něčím jiný, taky ty výrobny věže a projekce*:+* Pořád mě dokázali překvapovat.  Navíc byl ten svět hrozně zajímavý. To byl taky jediný open world, který jsem dohrál dvakrát a dvojku mám pokud se nepletu na platinu.
936089
2 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Můj oficiální postoj je, že Tsushima je "Assassin done right". Těch sbíracích věcí tam není až tolik, jejich obecný dopad je větší (brnění), jednotlivé části jsou vymazlenější (to šplhání ke svatyním mě nijak neprudilo, bylo jich 10?), věci jako navigace větrem, liškou, ptákem (heh)... Tam, kde se Ubisoft zasekl a jede to jak baťa cvičky, tam GoT působil jako svěží vítr.

Neumím ti na to odpovědět jinak, než že "když dva dělají totéž, není to totéž". Plus teda ta hudba, příběh atd. je vyloženě AAA produkce. Což spolu zase souvisí. Já GoT hrál mnohem víc jako příběhovou hru, která je mimochodem na nějaké mapě, kdežto AC (jmenovitě Odyssey) je příběhově zajímavá vždy na 20 minut, co 10 hodin :D. A když u příběhu zůstanu, tak si myslím, že to i velmi kvalitně využívá své reálie, má to v jádru zajímavou dramatickou otázku atd. atp.

IMHO má blíž tomu prvoplánovému AC stylu třeba Horizon:Zero Dawn, ale i to mám obecně MNOHEM radši už protože ten combat systém je komplexní vymazlenost a vše ostatní je tu trochu a tu hodně lepší.

PS: Hlavně je ale GoT více funkční celek. Ty všechny věci dohromady dělají jakousi synergii, která má pro mě osobně nejblíž k Far Cry 3 (které mimochodem taky Ubi nikdy nepřekonal). 
936089
Můj oficiální postoj je, že Tsushima je "Assassin done right". Těch sbíracích věcí tam není až tolik, jejich obecný dopad je větší (brnění), jednotlivé části jsou vymazlenější (to šplhání ke svatyním mě nijak neprudilo, bylo jich 10?), věci jako navigace větrem, liškou, ptákem (heh)... Tam, kde se Ubisoft zasekl a jede to jak baťa cvičky, tam GoT působil jako svěží vítr. Neumím ti na to odpovědět jinak, než že "když dva dělají totéž, není to totéž". Plus teda ta hudba, příběh atd. je vyloženě AAA produkce. Což spolu zase souvisí. Já GoT hrál mnohem víc jako příběhovou hru, která je mimochodem na nějaké mapě, kdežto AC (jmenovitě Odyssey) je příběhově zajímavá vždy na 20 minut, co 10 hodin *:D*. A když u příběhu zůstanu, tak si myslím, že to i velmi kvalitně využívá své reálie, má to v jádru zajímavou dramatickou otázku atd. atp. IMHO má blíž tomu prvoplánovému AC stylu třeba Horizon:Zero Dawn, ale i to mám obecně MNOHEM radši už protože ten combat systém je komplexní vymazlenost a vše ostatní je tu trochu a tu hodně lepší. PS: Hlavně je ale GoT více funkční celek. Ty všechny věci dohromady dělají jakousi synergii, která má pro mě osobně nejblíž k Far Cry 3 (které mimochodem taky Ubi nikdy nepřekonal). 
936084
2 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: KARLOS
RDR2 k tomu ale přistupovalo jinak, dle mého, kdy ti ukázali, kam k hlavní misi, dali ti tam pár otazníčků, a pak tě zbytek nechali naprosto samovolně hledat a narážet na to po celé mapě náhodným exploringem, než že by hned vyložili všechny karty na stůl...
936088
RDR2 k tomu ale přistupovalo jinak, dle mého, kdy ti ukázali, kam k hlavní misi, dali ti tam pár otazníčků, a pak tě zbytek nechali naprosto samovolně hledat a narážet na to po celé mapě náhodným exploringem, než že by hned vyložili všechny karty na stůl...
936085
8 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Nehrám hry čiže nemôžem porovnávať, ale v Tsushime ma nesmierne bavil fight systém. Strašne sa s ním dalo vyhrať. A súhlasím s tebou, bolo to celé trocha repetitívne, ale nevadilo mi to osobne. Tá hra ma bavila všetkým, čo ponúkla.
936086
Nehrám hry čiže nemôžem porovnávať, ale v Tsushime ma nesmierne bavil fight systém. Strašne sa s ním dalo vyhrať. A súhlasím s tebou, bolo to celé trocha repetitívne, ale nevadilo mi to osobne. Tá hra ma bavila všetkým, čo ponúkla.
936084
3 0
reagovat
Imo se nebojím říct ani RDR2 a to jsem ultra velký fanoušek.
936085
Imo se nebojím říct ani RDR2 a to jsem ultra velký fanoušek.
3 0
reagují: Leefko
reagovat
Asi kopnu do vosího hnízda, ale nebyl Tsushima víceméně to samé? Sbírání otazníků (vlajky jsem třeba vzdal, protože toho bylo moc a nebylo to zábavné) a opravdu slabé vedlejší úkoly? Neříkám, že mě sekání bambusu a hledání svatyni nebavilo, ale bylo to taky dost repetitivni - někam jedeš, 5x potkáš mongoly, zakricis "chuj!" a jdeš do duelu.
936084
Asi kopnu do vosího hnízda, ale nebyl Tsushima víceméně to samé? Sbírání otazníků (vlajky jsem třeba vzdal, protože toho bylo moc a nebylo to zábavné) a opravdu slabé vedlejší úkoly? Neříkám, že mě sekání bambusu a hledání svatyni nebavilo, ale bylo to taky dost repetitivni - někam jedeš, 5x potkáš mongoly, zakricis "chuj!" a jdeš do duelu.
18 0
reagují: esmo, Godlike, earthworm, HAL, Gonzi, Muel
reagovat
reaguje na: earthworm
Někdo proste chce hrát tenhle typ her někdy? Ja bych teda řekl po par hodinách, ze je to o dost lepší než Valhalla a vlastně herně i než Origins nebo Odyssey, třeba jen tím jak reaguju postavy na prostředí viz chůze ve sněhu vs. po vyšlapané cestě. Je to detailnější, líp rozvržený, není to jen běhání od otazníku k otazníku, jsou tam věci který hezky pasují k té kultuře a historii (ta meditace a odemykání vzpomínek me hodně baví) , vlastně mi to i příběhové přijde mnohem zajímavěji rozjetý, ale samozřejmě nechci zatím soudit příběh komplet. Každopádně na to ze jsem chtěl nenáročnou open world akční RPG s vysokými produkčními hodnotami , tak jsem podle me zatím dostal vysoce kvalitní hru která si úspěch zaslouží. Zejména po tom naprosto nesmyslným hejtu co dostávala. :)
936081
Někdo proste chce hrát tenhle typ her někdy? Ja bych teda řekl po par hodinách, ze je to o dost lepší než Valhalla a vlastně herně i než Origins nebo Odyssey, třeba jen tím jak reaguju postavy na prostředí viz chůze ve sněhu vs. po vyšlapané cestě. Je to detailnější, líp rozvržený, není to jen běhání od otazníku k otazníku, jsou tam věci který hezky pasují k té kultuře a historii (ta meditace a odemykání vzpomínek me hodně baví) , vlastně mi to i příběhové přijde mnohem zajímavěji rozjetý, ale samozřejmě nechci zatím soudit příběh komplet. Každopádně na to ze jsem chtěl nenáročnou open world akční RPG s vysokými produkčními hodnotami , tak jsem podle me zatím dostal vysoce kvalitní hru která si úspěch zaslouží. Zejména po tom naprosto nesmyslným hejtu co dostávala. *:)*
936078
13 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

TOPlist