Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 261 - 280 Napsat příspěvek
reaguje na: Snipsley
Cuphead je super!
Na sledování gameplaye na youtube. 
Ovladače jsou drahé :D
954312
Cuphead je super! Na sledování gameplaye na youtube.  Ovladače jsou drahé *:D*
954310
4 0
reagovat
reaguje na: departed
Prvniho Super Meat Boye jsem mel moc rad, kdyz jsem u Forever po spusteni zjistil, ze zmenili zanr a on konstantne bezi, zhrozil jsem se, zklamal a po chvili odinstaloval :D Jakkoli ta hra muze byt super, ocekavani byla jina a to to potopilo. Tesim se na SMB 3D, kde se vraci k puvodnimu gameplayi.

Cuphead je moc velky hardcore :D

Celeste byla super, hodne smooth skakacka.
954310
Prvniho Super Meat Boye jsem mel moc rad, kdyz jsem u Forever po spusteni zjistil, ze zmenili zanr a on konstantne bezi, zhrozil jsem se, zklamal a po chvili odinstaloval *:D* Jakkoli ta hra muze byt super, ocekavani byla jina a to to potopilo. Tesim se na SMB 3D, kde se vraci k puvodnimu gameplayi. Cuphead je moc velky hardcore *:D* Celeste byla super, hodne smooth skakacka.
954301
2 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
Jsem až mile překvapen, jak vášnivá diskuze se tu rozjela ohledně plošinovek.

Hrál někdo z vás třeba Super Meat Boy Forever nebo Cuphead? Toho mám zrovna rozehranýho a taky se dokáží ruce kvalitně zapotit. Nicméně je celá ta 30s stylizace se vším všudy (zvuky + hudba!) tak roztomilá, že jedu dál a nevzdávám se. 🥹
954301
Jsem až mile překvapen, jak vášnivá diskuze se tu rozjela ohledně plošinovek. Hrál někdo z vás třeba [b][i]Super Meat Boy Forever[/i][/b] nebo [b][i]Cuphead[/i][/b]? Toho mám zrovna rozehranýho a taky se dokáží ruce kvalitně zapotit. Nicméně je celá ta 30s stylizace se vším všudy (zvuky + hudba!) tak roztomilá, že jedu dál a nevzdávám se. 🥹
1 0
reagují: Gonzi, Snipsley
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Ja dal unik pred vodou po haluzi napoprve a kdyz sem si to pak dobrovolne zopakoval tak uz to tak jednoduche nebylo :D:D
954283
Ja dal unik pred vodou po haluzi napoprve a kdyz sem si to pak dobrovolne zopakoval tak uz to tak jednoduche nebylo *:D**:D*
954250
2 0
reagovat
Já zase nějakým zázrakem dokázal utéct na první pokus před písečným červem v druhém dílu, přičemž jsem slyšel, že docela dost lidí z toho mělo pěkné nervy. :)
954277
Já zase nějakým zázrakem dokázal utéct na první pokus [spoiler][url=https://www.youtube.com/watch?v=iCm6FNDM-VY]před písečným červem[/url][/spoiler] v druhém dílu, přičemž jsem slyšel, že docela dost lidí z toho mělo pěkné nervy. *:)*
2 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Je zajímavé, že každý uvádí jako nejtěžší pasáž útěk před vedou, a mě se to přitom povedlo skoro hned. Za to u finálního bose jsem málem rozmlátil klávesnici :D
954275
Je zajímavé, že každý uvádí jako nejtěžší pasáž útěk před vedou, a mě se to přitom povedlo skoro hned. Za to u [url=https://youtu.be/Kx9DPTIDB_0?si=Nxj7Dne69eOC23pZ]finálního bose[/url] jsem málem rozmlátil klávesnici *:D*
954262
1 0
reagovat
reaguje na: connor
U mě se k tomu přiblížil jeden moment z Hollow Knighta a to boss fight s Traitor Lordem.
Ještě kdyz tam tak hezky vygradoval ten vedlejší příběh Cloth.
Hrál jsem to tehdy tak hodinu a půl, ale díky hudbě a celkově atmosféře jsem si to neskutečně užíval.  
Samozřejmě musíte mít už teleport, jinak vyhodite ovladač při druhém opakování. Ta cesta k němu je vražedná. 
954271
U mě se k tomu přiblížil jeden moment z Hollow Knighta a to boss fight s [url=https://youtu.be/yuvsfYQ4lGk?si=fj-NPMAcaDM2IF7V]Traitor Lordem.[/url] Ještě kdyz tam tak hezky vygradoval ten vedlejší příběh Cloth. Hrál jsem to tehdy tak hodinu a půl, ale díky hudbě a celkově atmosféře jsem si to neskutečně užíval.   Samozřejmě musíte mít už teleport, jinak vyhodite ovladač při druhém opakování. Ta cesta k němu je vražedná. 
954263
2 0
reagovat
reaguje na: connor
FURI to má, je tam "easy" mód (ne, tu hru jsem nedojel ani s ním), kde po běžné ráně spadneš a ubyde ti život... a to se stane i u té poslední rány, plus to bosse posune o jednu stage zpět... hudba jede, ty jedeš dál, pořád jsi v tempu, jen se zdokonaluješ, dokud to neprojedeš úplně.
Jinak super hra, alespoň teda první tři bossové :D:D:D a naprosto geniální soundtrak k práci, takový carpenter brut feel: link
954269
FURI to má, je tam "easy" mód (ne, tu hru jsem nedojel ani s ním), kde po běžné ráně spadneš a ubyde ti život... a to se stane i u té poslední rány, plus to bosse posune o jednu stage zpět... hudba jede, ty jedeš dál, pořád jsi v tempu, jen se zdokonaluješ, dokud to neprojedeš úplně. Jinak super hra, alespoň teda první tři bossové *:D**:D**:D* a naprosto geniální soundtrak k práci, takový carpenter brut feel: https://youtu.be/H32zOKQlhFY?t=17
954268
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Jo, už chápu. Ale jak říkám, mně osobně by stačilo i kdybych v žádné hře nemusel běhat po každé smrti pět kilometrů (což jsi v původním příspěvku taky zmiňoval, proto jsem reagoval, jak jsem reagoval). :))
Ale to, co říkáš, je určitě taky zajímavý nápad, jen teď přemýšlím, zda jsem něco takového už v nějaké hře viděl (v rámci soubojů s bossy) a žádný příklad mě nenapadá. Kdo ví, proč to ještě nikdo nezkusil. 
954268
Jo, už chápu. Ale jak říkám, mně osobně by stačilo i kdybych v žádné hře nemusel běhat po každé smrti pět kilometrů (což jsi v původním příspěvku taky zmiňoval, proto jsem reagoval, jak jsem reagoval). *:))* Ale to, co říkáš, je určitě taky zajímavý nápad, jen teď přemýšlím, zda jsem něco takového už v nějaké hře viděl (v rámci soubojů s bossy) a žádný příklad mě nenapadá. Kdo ví, proč to ještě nikdo nezkusil. 
954265
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: connor
Nechci říkat, že nemáš pravdu, protože je to i subjektivní, ale nemáš pravdu :D. Ty "neumřeš", ty se teleportuješ před první skok. Tzn se jen zorientuješ že máš zase skočit a jedeš dál, hudba se neutne, není žádná animace smrti, nic podobného, voda je kousek pod tebou a stoupá atd... Ono to jako celek (po prvotním šoku) začne působit jako desetiminutové heroické stoupání s chybami a ne jako opakování minutové sekvence. Proto ten rozdíl vyzdvihuju.
954265
Nechci říkat, že nemáš pravdu, protože je to i subjektivní, ale nemáš pravdu *:D*. Ty "neumřeš", ty se teleportuješ před první skok. Tzn se jen zorientuješ že máš zase skočit a jedeš dál, hudba se neutne, není žádná animace smrti, nic podobného, voda je kousek pod tebou a stoupá atd... Ono to jako celek (po prvotním šoku) začne působit jako desetiminutové heroické stoupání s chybami a ne jako opakování minutové sekvence. Proto ten rozdíl vyzdvihuju.
954260
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Jo, tohle je jeden z těch herních momentů, který zůstane v paměti navěky. :)
954263
Jo, tohle je jeden z těch herních momentů, který zůstane v paměti navěky. *:)*
954262
3 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Kostěj
Ja myslel tuto, ale nevadí, skvěle jsou obě. 
Pro mě je peak "skákaček" Rayman Legends a oba díly Oriho.
U obou potřebuji další dil8)
954262
Ja myslel [url=https://youtu.be/DV96djbLi3M?si=Tu34UTeU7v35dHXT]tuto[/url], ale nevadí, skvěle jsou obě.  Pro mě je peak "skákaček" Rayman Legends a oba díly Oriho. U obou potřebuji další dil*8)*
954261
4 0
reagují: peterel, connor
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Jo, proto jsem psal tu dvojku, specielně kvůli týhle jedný části. Ve dvojce jsou útěkovky taky nejtěžší, ale ta první není takovej skok v obtížnosti a hlavně je to moment, kdy se všechny ty silný stránky hry (vizuál + moveset + Gareth Coker)  poprvý potkaj dohromady a je to za mě jeden z nejlepších momentů plošinovek/skákaček/whatever. Nebo i her obecně; úplně v pohodě 8)
954261
Jo, proto jsem psal tu dvojku, specielně kvůli týhle jedný části. Ve dvojce jsou útěkovky taky nejtěžší, ale ta první není takovej skok v obtížnosti a hlavně je to moment, kdy se všechny ty silný stránky hry (vizuál + moveset + Gareth Coker)  poprvý potkaj dohromady a je to za mě [url=https://www.youtube.com/watch?v=VCm520pkYEM]jeden z nejlepších momentů[/url] plošinovek/skákaček/whatever. Nebo i her obecně; úplně v pohodě *8)*
954250
3 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Gonzi
Přesně tak. Ale stačilo by mi prostě i to, kdyby ten respawn byl vždycky hned před arénou. 
954260
Přesně tak. Ale stačilo by mi prostě i to, kdyby ten respawn byl vždycky hned před arénou. 
954257
0 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Yor Forger je nájemný zabiják a tu jehlu, kterou drží pooužívá k zabíjení. Je velmi mrštná a obratná. 
954258
Yor Forger je nájemný zabiják a tu jehlu, kterou drží pooužívá k zabíjení. Je velmi mrštná a obratná. 
954254
1 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Tam si totiž někdo dal tu práci a "vypnul umírání". Hudba jede kontinuálně a když umřeš, tak jsi hned na začátku a jedeš dál. Ty to sice musíš dát na jeden zátah, ale sotva si všimneš, že je to tvůj 2. nebo 20. pokus. 8):+

To mi obecně chybí např. v Dark Souls - ta možnost být s bossem 5 minut v aréně, i kdybych tam jen umíral. Žádný respawn 5 min daleko, jiná hudba, dlouhá cesta, pak 4s s bossem, než mě zabije a znovu...
954257
Tam si totiž někdo dal tu práci a "vypnul umírání". Hudba jede kontinuálně a když umřeš, tak jsi hned na začátku a jedeš dál. Ty to sice musíš dát na jeden zátah, ale sotva si všimneš, že je to tvůj 2. nebo 20. pokus. *8)**:+* To mi obecně chybí např. v Dark Souls - ta možnost být s bossem 5 minut v aréně, i kdybych tam jen umíral. Žádný respawn 5 min daleko, jiná hudba, dlouhá cesta, pak 4s s bossem, než mě zabije a znovu...
954250
3 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Nevím, zda bych řekl zrovna "trefné", vtipné asi trochu ano. Ale nijak sofistikovaný humor to teda není. Prostě crossover s populární anime sérií Spy x Family a tamějšími postavami v čele s nejroztomilejší holčičkou současnosti (aspoň podle popularity) Anyou
954256
Nevím, zda bych řekl zrovna "trefné", vtipné asi trochu ano. Ale nijak sofistikovaný humor to teda není. Prostě crossover s populární anime sérií Spy x Family a tamějšími postavami v čele s nejroztomilejší holčičkou současnosti (aspoň podle popularity) [url=https://www.google.com/search?sca_esv=1e6a950761a072a4&sxsrf=AE3TifMkvZx5wbSt2lgXdsoCW-qlL_AvPg:1757343015838&udm=2&fbs=AIIjpHz8mDO5Cc0voi7AQgmHq8oIEQW9pZ7mxsESyVHDoN6bYlhOfGsG5ErB1taBJI77r3wOll9JubPZvMRM4EfTo3l8zJpcbVgu_juI7_cSv4qcFhv-x3V_PT6iBcB4BzVYPgME8I_UiATvhTwcMne8FD2CuFcJLXbzSzBxIN3AsucKoW6zll--FLZbJHpx9NrRsn_dwm9s&q=anya+forger&sa=X&ved=2ahUKEwiEoNTxtMmPAxVkQ_EDHdnSB-QQtKgLegQIExAB&biw=1912&bih=932&dpr=1]Anyou[/url]. 
954254
1 0
reagovat
reaguje na: Demonic8
Moc tomu nerozumím.
954254
Moc tomu nerozumím.
954253
1 0
reagují: Demonic8, connor
reagovat
Některé memy na tu Silksong jsou vtipné a trefné :D
954253
Některé memy na tu [url=https://i.ibb.co/prW6TBds/G0-U-WR8b-QAAqy-F8.jpg]Silksong[/url] jsou vtipné a trefné *:D*
0 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Kostěj
Ori ma nejtěžší část za me ten unik před vodou a tam je tak nádherná hudba, ze mi nevadilo to opakovat třeba 50x.
Dokonce mi bylo trochu lito, ze uz jsem to dal.
954250
Ori ma nejtěžší část za me ten unik před vodou a tam je tak nádherná hudba, ze mi nevadilo to opakovat třeba 50x. Dokonce mi bylo trochu lito, ze uz jsem to dal.
954247
5 0
reagují: speta.jr, Kostěj, Gonzi
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se