Čarodějnice a lovec
Na začátku jsme okamžitě vrženi do vroucí vody, kdy tvůrci se vůbec neobtěžují vysvětlit nějaké základní fungování postapo světa, nebo to, jaké v něm mají jednotlivé postavy roli (naštěstí). Scénář je opravdu lobotomie na druhou. Propojení postav nedává už od začátku vůbec smysl a jakmile se tvůrci snaží mezi nima navázat nějaký ten vztah a vazby, tak to šustí papírem na sto honů. Až jsem si místy říkal, že i samotná ústřední dvojice má co dělat, aby u některých dialogů zadržela smích. Ale jako jo, říkal jsem si, že to bude taková ta klasická akční jízda, kde budou lítat hlavy po tuctech a k tomu si dáme nějaké to originální zabití. Ale ono je to čistě o tom, že Bautista kolem sebe střílí z brokovnice do náhodně se generujících digi nepřátel a Mila ve zběsilém střihu kolem sebe máchá dvěma srpama. Aspoň ta audiovizuální stránka zaslouží pochvalu. Na vizuálu je teda poznat, že Anderson poctivě nakoukal 300 a okopíroval co šlo, ale v dnešní záplavě přesvětlených rádoby špinavých digi vizuálů je tento typ zeleného plána aspoň trochu osvěžující. Bohužel ta největší divácká poprava příjde v závěrečné třetině. Samotné finále příjde na řadu z nějakého důvodu už tak ve dvou třetinách filmu (hlavní zvrat je totálně dementní a nedává vůbec smysl) a pak začnou tvůrci z nějakého důvodu valit jeden zvrat za druhým a zároveň se snaží vysvětlit vše, co jsme vlastně viděli a dát tomu nějakou hloubku. Fuj.
|
reagovat
|

