Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 6781 - 6800 Napsat příspěvek
reaguje na: Mr. Hlad
Já se omlouvám, že jsem to napsal možná jako hate na učitele. Určitě jsem to tak nemyslel. Spíš na systém.
Já dělal nějaké projekty pro MŠMT a bavil jsem se tam s lidma na téma finanční gramotnost a zdravé stravování a to fakt ROFL co je za martirium dostat do systému.
My měli na gymplu super ředitele, co se snažil dostat do vyučování X let nějakou krizovou výchovu typu první pomoc. V podstatě byl neúspěšný a cokoliv mu zamítli. Tak to obešel integrací do stávajících předmětů.

S Douglasem jsem měl kdysi super konverzaci v Messengeru o filmech ve výuce. :)
855720
Já se omlouvám, že jsem to napsal možná jako hate na učitele. Určitě jsem to tak nemyslel. Spíš na systém. Já dělal nějaké projekty pro MŠMT a bavil jsem se tam s lidma na téma finanční gramotnost a zdravé stravování a to fakt ROFL co je za martirium dostat do systému. My měli na gymplu super ředitele, co se snažil dostat do vyučování X let nějakou krizovou výchovu typu první pomoc. V podstatě byl neúspěšný a cokoliv mu zamítli. Tak to obešel integrací do stávajících předmětů. S Douglasem jsem měl kdysi super konverzaci v Messengeru o filmech ve výuce. *:)*
855703
1 -4
reagují: Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: hroubek
Tak. Ale to už se zas dostáváme k tomu, že existují kurzy pro učitele, kde je naučí jak s tímhle pracovat. Když mají zájem, seženou peníze od ředitele nebo nějaký grant, projdou tím a dostanou prostor ve škole po vyučování, bude to super. Ale to už je pak opravdu čistě o těch učitelích a jejich nadšení a touze jít brzo domů, nebo koukat s dětmi na filmy. 
855718
Tak. Ale to už se zas dostáváme k tomu, že existují kurzy pro učitele, kde je naučí jak s tímhle pracovat. Když mají zájem, seženou peníze od ředitele nebo nějaký grant, projdou tím a dostanou prostor ve škole po vyučování, bude to super. Ale to už je pak opravdu čistě o těch učitelích a jejich nadšení a touze jít brzo domů, nebo koukat s dětmi na filmy. 
855717
3 0
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Ono by bohatě pomohlo kdyby existovaly kroužky, které by se zaměřovali na poznávání filmů, historii, a pak se chodilo do kina, koukalo na filmy, vysvětlily by se pojmy jako narace, fabulace, syžet atd, mohli by se naučit v nějakém programu střihat. 
855717
Ono by bohatě pomohlo kdyby existovaly kroužky, které by se zaměřovali na poznávání filmů, historii, a pak se chodilo do kina, koukalo na filmy, vysvětlily by se pojmy jako narace, fabulace, syžet atd, mohli by se naučit v nějakém programu střihat. 
855703
2 0
reagují: Mr. Hlad
reagovat
Nám pustili v osmé třídě Úplně zatmění. Co jsme si z toho odnesli? Posměšky, že DiCaprio pr.á s chlapem....

Češtinářka ze základky - fanatická křesťanka, která nadržovala dětem, co chodily do náboženství.

Češtinářka ze střední - alkoholička, kterou ve čtvrťáků poslali na léčení. Absolutní nezájem o nějakou iniciativu.
Poslední rok jsme dostali učitele zapáleného do literatury. Citoval třeba z Watchmenu a dokázal mluvit o knihách jako o koníčku a ne povinném probírání osnov. 

Ten jediný mi něco dal. Kdybych nedostal v 11 letech prvního Harry Pottera, tak mě nikdy nic ke čtení nemotivuje... 
855716
Nám pustili v osmé třídě Úplně zatmění. Co jsme si z toho odnesli? Posměšky, že DiCaprio pr.á s chlapem.... Češtinářka ze základky - fanatická křesťanka, která nadržovala dětem, co chodily do náboženství. Češtinářka ze střední - alkoholička, kterou ve čtvrťáků poslali na léčení. Absolutní nezájem o nějakou iniciativu. Poslední rok jsme dostali učitele zapáleného do literatury. Citoval třeba z Watchmenu a dokázal mluvit o knihách jako o koníčku a ne povinném probírání osnov.  Ten jediný mi něco dal. Kdybych nedostal v 11 letech prvního Harry Pottera, tak mě nikdy nic ke čtení nemotivuje... 
6 0
reagovat
reaguje na: HAL
Určitě, ale pamatuju si, že jsem chodil do kina na základce dvakrát týdně, pár lidí chodilo se mnou a dávali jsme i klasiky a náročnější věci. Ale Občan Kane byl pro 80% z nich nekoukatelná věc. 

Je to příliš široký, aby to k něčemu bylo, muselo by to mít podobnou časovou dotaci jako celá literatura. To prostě nejde, mít děcka kvůli filmu ve škole o tři hodiny týdně víc. Takhle bychom se mohli dostat k tomu, proč se neučí o výtvarném umění, o té zmíněné hudbě... bylo by pěkný mít vzdělanější děti a s nimi vzdělanější generaci, ale tohle je spíš na rodičích a na tom, jak směřují a podporují svoje děcka. Škola na to v současném systému nemá moc prostoru. Ale i s tím málem - jak píšeš - se dá něco dělat. 
855715
Určitě, ale pamatuju si, že jsem chodil do kina na základce dvakrát týdně, pár lidí chodilo se mnou a dávali jsme i klasiky a náročnější věci. Ale Občan Kane byl pro 80% z nich nekoukatelná věc.  Je to příliš široký, aby to k něčemu bylo, muselo by to mít podobnou časovou dotaci jako celá literatura. To prostě nejde, mít děcka kvůli filmu ve škole o tři hodiny týdně víc. Takhle bychom se mohli dostat k tomu, proč se neučí o výtvarném umění, o té zmíněné hudbě... bylo by pěkný mít vzdělanější děti a s nimi vzdělanější generaci, ale tohle je spíš na rodičích a na tom, jak směřují a podporují svoje děcka. Škola na to v současném systému nemá moc prostoru. Ale i s tím málem - jak píšeš - se dá něco dělat. 
855711
3 0
reagovat
reaguje na: The Joker
Jak říkáš, tohle je spíš o rodičích než o škole. Už kvůli té časové náročnosti. 
855714
Jak říkáš, tohle je spíš o rodičích než o škole. Už kvůli té časové náročnosti. 
855708
2 0
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: Gonzi
Babička byl samozřejmě příklad té literatury, která má historickou hodnotu, ale děti by ji číst neměly a hlavně nechtějí. Je to o učitelích a co vyberou. Vím, že na děcka už nefunguje Verne a podobně, ale Potter jo, stejně tak Prašina a podobně. Ale vyhodit celý ten základ, historii a vývoj je nesmysl.

Ve dvanácti tě baví něco jiného než když ti je devatenáct, ale když v těch devatenácti netušíš, že bylo něco jako národní obrození (stačí vědět, že to bylo a plus mínus co), tak si k tomu těžko budeš hledat cestu. Teď nemyslím v literatuře, to by snad četl fakt jen masochista, ale spíš třeba v historii. 

Reálně když ti je dvanáct, tak většina děcek nechce číst ani toho Pottera. Chceš čumět na Pokémony a hrát na tabletu (bez ohledu na to, jak moc jim to rodiče dovolí). A když to vezmu víc ze široka, stoprocentně je nezajímají ani rovnice o dvou neznámých, co je to sublimace co je nějaká blbá lodyha. 

Takže tyhle věci se musí děckám do té hlavy bohužel narvat bez ohledu na to, jak moc je to baví a jak moc budou za deset let fňukat, že jim čeština byla na prd, protože pracují jako automechanici. Protože stejně můžou fňukat copywriteři, že jim na prd byla fyzika. Ale to u těch děcek reálně nepoznáš a prostě jim musíš udělat základ ze všeho, protože ten jejich zájem se bude specifikovat až později. 

Ale jak říkám, míň Babičky a víc Pottera nikoho samozřejmě nezabije. Jen bych tu Babičku neškrtal (Babička=libovolná nuda, co nás nebavila číst). Protože pak skončíš jak Babiš 8)
855713
Babička byl samozřejmě příklad té literatury, která má historickou hodnotu, ale děti by ji číst neměly a hlavně nechtějí. Je to o učitelích a co vyberou. Vím, že na děcka už nefunguje Verne a podobně, ale Potter jo, stejně tak Prašina a podobně. Ale vyhodit celý ten základ, historii a vývoj je nesmysl. Ve dvanácti tě baví něco jiného než když ti je devatenáct, ale když v těch devatenácti netušíš, že bylo něco jako národní obrození (stačí vědět, že to bylo a plus mínus co), tak si k tomu těžko budeš hledat cestu. Teď nemyslím v literatuře, to by snad četl fakt jen masochista, ale spíš třeba v historii.  Reálně když ti je dvanáct, tak většina děcek nechce číst ani toho Pottera. Chceš čumět na Pokémony a hrát na tabletu (bez ohledu na to, jak moc jim to rodiče dovolí). A když to vezmu víc ze široka, stoprocentně je nezajímají ani rovnice o dvou neznámých, co je to sublimace co je nějaká blbá lodyha.  Takže tyhle věci se musí děckám do té hlavy bohužel narvat bez ohledu na to, jak moc je to baví a jak moc budou za deset let fňukat, že jim čeština byla na prd, protože pracují jako automechanici. Protože stejně můžou fňukat copywriteři, že jim na prd byla fyzika. Ale to u těch děcek reálně nepoznáš a prostě jim musíš udělat základ ze všeho, protože ten jejich zájem se bude specifikovat až později.  Ale jak říkám, míň Babičky a víc Pottera nikoho samozřejmě nezabije. Jen bych tu Babičku neškrtal (Babička=libovolná nuda, co nás nebavila číst). Protože pak skončíš jak Babiš *8)*
855709
6 0
reagují: Gonzi, Disketa1
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Filmy ze školy si paradoxně nejvíc pamatuju z hodin angličtiny, kdy nám učitelka dala za úkol koukat na věci z filmového klubu, a pak jsme se o nich anglicky bavili. A nakoukávat Kubricka, to je mnohem záživnější než koukat na Goddarda (na toho by ostatně měl koukat kdo? To je filmový ekvivalent čtení Heideggera, a to po děckách na základní a střední škole snad nikdo nechce).

Výborné spojení jsou třeba kvalitní filmové adaptace důležitých knih - to Na západní frontě klid si taky ne všechny děcka s nějak velkým nadšením přečtou, ale pustit jim válečný film, to je jiná (pokud ho tedy netočí Netflix :)) )
To samé platí u Bídníků, Vojny a Míru, Karamazových,...
855711
Filmy ze školy si paradoxně nejvíc pamatuju z hodin angličtiny, kdy nám učitelka dala za úkol koukat na věci z filmového klubu, a pak jsme se o nich anglicky bavili. A nakoukávat Kubricka, to je mnohem záživnější než koukat na Goddarda (na toho by ostatně měl koukat kdo? To je filmový ekvivalent čtení Heideggera, a to po děckách na základní a střední škole snad nikdo nechce). Výborné spojení jsou třeba kvalitní filmové adaptace důležitých knih - to Na západní frontě klid si taky ne všechny děcka s nějak velkým nadšením přečtou, ale pustit jim válečný film, to je jiná (pokud ho tedy netočí Netflix *:))* ) To samé platí u Bídníků, Vojny a Míru, Karamazových,...
855703
2 -5
reagují: Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: Gonzi
A podobne je to s filmy. Kdyz vezmu, co jsme jako nactileti tocili a pak jsem premyslel, jak jeden takovy muj srdcovy projekt nastrihat... Na "neco" jsem prisel a byl s sebou spokojeny. O nejaky rok pozdeji jsem poprve videl U konce s dechem a doslo mi, ze tu predstavu asi melo vic lidi. A o 40 let drive. :) Ale abych kdy neco natocil nebo si pak toho Goddarda pustil, tak k filmu musel byt vztah. A takovy uprimny, plny radosti a nadseni. To nebylo o tom znat ty zaklady. A neumim si proste predstavit, jak si tohle vybudujes ke cteni pres tu Babicku, no. :/
855710
A podobne je to s filmy. Kdyz vezmu, co jsme jako nactileti tocili a pak jsem premyslel, jak jeden takovy muj srdcovy projekt nastrihat... Na "neco" jsem prisel a byl s sebou spokojeny. O nejaky rok pozdeji jsem poprve videl U konce s dechem a doslo mi, ze tu predstavu asi melo vic lidi. A o 40 let drive. :) Ale abych kdy neco natocil nebo si pak toho Goddarda pustil, tak k filmu musel byt vztah. A takovy uprimny, plny radosti a nadseni. To nebylo o tom znat ty zaklady. A neumim si proste predstavit, jak si tohle vybudujes ke cteni pres tu Babicku, no. :/
855709
3 0
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Tak on je asi problém, že Babička není žádný základ. Základ je si číst něco, co tě může bavit (Harry Potter) a pak to třeba analyzovat co funguje a co ne, proč jo a proč ne... Učit se strukturu děje na krátkých příbězích, nechat každého napsat 1 stránkový příběh na stejné téma a pak je analyzovat, co kdo umí líp a hůř apod.

Opravdu nevím, co někomu dá přečíst si Babičku... Naopak ty různé fáze psaní, evoluce atd. je historie oboru, která mě nemusí moc zajímat, dokud se tomu už sám nevěnuju na střední/vysoké... pak je větší šance, že si tu Babičku či Bídníky přečtu sám a něco mi to i dá.
855709
Tak on je asi problém, že Babička není žádný základ. Základ je si číst něco, co tě může bavit (Harry Potter) a pak to třeba analyzovat co funguje a co ne, proč jo a proč ne... Učit se strukturu děje na krátkých příbězích, nechat každého napsat 1 stránkový příběh na stejné téma a pak je analyzovat, co kdo umí líp a hůř apod. Opravdu nevím, co někomu dá přečíst si Babičku... Naopak ty různé fáze psaní, evoluce atd. je historie oboru, která mě nemusí moc zajímat, dokud se tomu už sám nevěnuju na střední/vysoké... pak je větší šance, že si tu Babičku či Bídníky přečtu sám a něco mi to i dá.
855703
5 0
reagují: Mr. Hlad, The Joker
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Na druhou stranu, cist umi od 6-7, na filmy koukaji od roku a pul, ani to ne. Po tech 5ti letech se uz ten vkus nekam hne, uz mas nejaky zaklad. A pokud ma takove decko jako oblibene filmy takove, na ktere koukaji s radosti i dospeli... Tezko se pak bude bavit u cteni te Babicky. Naopak je predpoklad, ze u filmu by mohl mit zajem dokoukavat i veci z minulosti. Jestli to rodice ale maji tak, ze pousti jen "barevne a hybe se to" a sami cumi na reality show z Netflixu, tak vkus toho ditete se bude zachranovat obtizne. A samozrejme, film x knihy, ale i to dite asi tusi, ze kdyz jej muze bavit to prvni, tak by melo existovat neco takoveho i v tom druhem. Nicmene... Tenhle prispevek beru ciste dle sebe, jak to u sebe zpetne vnimam. :)
855708
Na druhou stranu, cist umi od 6-7, na filmy koukaji od roku a pul, ani to ne. Po tech 5ti letech se uz ten vkus nekam hne, uz mas nejaky zaklad. A pokud ma takove decko jako oblibene filmy takove, na ktere koukaji s radosti i dospeli... Tezko se pak bude bavit u cteni te Babicky. Naopak je predpoklad, ze u filmu by mohl mit zajem dokoukavat i veci z minulosti. Jestli to rodice ale maji tak, ze pousti jen "barevne a hybe se to" a sami cumi na reality show z Netflixu, tak vkus toho ditete se bude zachranovat obtizne. A samozrejme, film x knihy, ale i to dite asi tusi, ze kdyz jej muze bavit to prvni, tak by melo existovat neco takoveho i v tom druhem. Nicmene... Tenhle prispevek beru ciste dle sebe, jak to u sebe zpetne vnimam. :)
855703
0 0
reagují: Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Jako pokud si dodneska patlaji vykresy ve VV a v HV ztraci cas, i kdyz maji vsichni mobily... Samozrejme by klidne mohli tocit kratke filmy atd. Ale to je prave o tom vztahu vyucujicich a osnovach, pocitam. Kdyz se na tom budou podilet lidi, co jej nemaji a treba internet+moderni technologie se u nich omezuje na "Instac" a iDnes.... To se pak tezko nekam pohne. A proto jsem psal, ze nejde brat "mladi" - "stari", ale kam se priority a vkus tech novych generaci posouvaji. :/
855705
Jako pokud si dodneska patlaji vykresy ve VV a v HV ztraci cas, i kdyz maji vsichni mobily... Samozrejme by klidne mohli tocit kratke filmy atd. Ale to je prave o tom vztahu vyucujicich a osnovach, pocitam. Kdyz se na tom budou podilet lidi, co jej nemaji a treba internet+moderni technologie se u nich omezuje na "Instac" a iDnes.... To se pak tezko nekam pohne. A proto jsem psal, ze nejde brat "mladi" - "stari", ale kam se priority a vkus tech novych generaci posouvaji. :/
855700
5 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Literatura je součástí vzdělávání učitelů ČJ, tam je zařízený, že když někdo vyleze, tak to umí. A je na co navazovat. 

S hudbou a filmem je to složitější, není na to samozřejmě prostor, aby se to učilo v nějaké větší míře a hlavně na to prostě nejsou osnovy. Kdyby se přidalo, musí se někde ubrat a to je fakt na operaci systému ne skalpelem, ale cirkulárkou. 

Na druhou stranu jsou kurzy pro učitele, jak učit film a počítám že i hudbu, nebo jak třeba zapojit výrazněji do hodin literatury komiksy. Pak už to záleží na učitelích, jestli mají zájem a ředitelích, jestli mají krom zájmu i prachy. 

Možnosti tu jsou. Pak je to škola od školy. 

Ale osobně si to u toho filmu nedovedu moc představit. Buď můžeš poslat sedmáky domů a za úkol jim dát podívat se na tříhodinového Lovce jelenů, na což se ti vykašlou a rodiče je v tom podpoří, nebo jim pustíš v hodině úvod Mafiánů na jeden záběr a budou z toho mít prd, protože ten film neuvidí celý. Nedovedu si představit, jak tyhle věci učit děti. Já se k historii americké hudby dostal až na vysoké, stačila k tomu jedna přednáška a jedno cvičení a pak to bylo na mě, ale to mi nebylo dvanáct, ale třiadvacet. A pak jsem si vytáhl u státnic tohle téma a čtvrt hodiny jsme se bavili o gangsta rapu :) 

Ale chtít to samé po dětech je nesmysl. Všichni tu bulí, jak musí děcka číst babičku a řešit Májovce, Ruchovce, Lumírovce. Ale u muziky a filmu ten základ taky potřebuješ. Takže by všichni buleli, že se musí učit Goddarda a Hawkse. 

Tyhle věci do velké míry pohání vášeň a nadšení. A ta se nedá ve škole zapnout. Proto spoustu děcek literatura štve a tady by to bylo podobné. 

Neříkám, že by se to nemělo dělat. Jen si nedovedu představit, jak by se to dělalo. 
855703
Literatura je součástí vzdělávání učitelů ČJ, tam je zařízený, že když někdo vyleze, tak to umí. A je na co navazovat.  S hudbou a filmem je to složitější, není na to samozřejmě prostor, aby se to učilo v nějaké větší míře a hlavně na to prostě nejsou osnovy. Kdyby se přidalo, musí se někde ubrat a to je fakt na operaci systému ne skalpelem, ale cirkulárkou.  Na druhou stranu jsou kurzy pro učitele, jak učit film a počítám že i hudbu, nebo jak třeba zapojit výrazněji do hodin literatury komiksy. Pak už to záleží na učitelích, jestli mají zájem a ředitelích, jestli mají krom zájmu i prachy.  Možnosti tu jsou. Pak je to škola od školy.  Ale osobně si to u toho filmu nedovedu moc představit. Buď můžeš poslat sedmáky domů a za úkol jim dát podívat se na tříhodinového Lovce jelenů, na což se ti vykašlou a rodiče je v tom podpoří, nebo jim pustíš v hodině úvod Mafiánů na jeden záběr a budou z toho mít prd, protože ten film neuvidí celý. Nedovedu si představit, jak tyhle věci učit děti. Já se k historii americké hudby dostal až na vysoké, stačila k tomu jedna přednáška a jedno cvičení a pak to bylo na mě, ale to mi nebylo dvanáct, ale třiadvacet. A pak jsem si vytáhl u státnic tohle téma a čtvrt hodiny jsme se bavili o gangsta rapu :)  Ale chtít to samé po dětech je nesmysl. Všichni tu bulí, jak musí děcka číst babičku a řešit Májovce, Ruchovce, Lumírovce. Ale u muziky a filmu ten základ taky potřebuješ. Takže by všichni buleli, že se musí učit Goddarda a Hawkse.  Tyhle věci do velké míry pohání vášeň a nadšení. A ta se nedá ve škole zapnout. Proto spoustu děcek literatura štve a tady by to bylo podobné.  Neříkám, že by se to nemělo dělat. Jen si nedovedu představit, jak by se to dělalo. 
855700
11 0
reagovat
reaguje na: HAL
+ Joker

S oběma maximální souhlas, on je tohle širší problém. 

Celkově výchova ať už školní nebo domácí má problém integrovat moderní trendy a technologie. Já třeba do teď nepochopil proč většina rodičů a veškerá školní výuka pracují s literaturou. Ale už minimum až nikdo s kinematografii, hudbou, počítačovými hrami, no a teď YouTube kanály a aplikacemi. 

Vážně by mne zajímalo, kolik učitelů u nás donutí děti instalovat si různé senzory využívající měřiče do mobilu, flightradar a podobný úžasný aplikace. Nebo třeba v přírodopisu využívat AI rozpoznávání rostlin, které teda funguje fantasticky.

Hasta: Díky kamaráde, snažím se :+
855700
+ Joker S oběma maximální souhlas, on je tohle širší problém.  Celkově výchova ať už školní nebo domácí má problém integrovat moderní trendy a technologie. Já třeba do teď nepochopil proč většina rodičů a veškerá školní výuka pracují s literaturou. Ale už minimum až nikdo s kinematografii, hudbou, počítačovými hrami, no a teď YouTube kanály a aplikacemi.  Vážně by mne zajímalo, kolik učitelů u nás donutí děti instalovat si různé senzory využívající měřiče do mobilu, flightradar a podobný úžasný aplikace. Nebo třeba v přírodopisu využívat AI rozpoznávání rostlin, které teda funguje fantasticky. Hasta: Díky kamaráde, snažím se *:+*
855684
8 0
reagují: The Joker, Mr. Hlad
reagovat
6ti
855697
6ti
8 -1
reagovat
reaguje na: HAL
Ty se tu vynoris jako Cliffton a zacnete se divne navazet do poklidne diskuze, co tu predtim lidi meli. Ted cosi o nejakem biti a jsi sprosty  jinak v pohode?... (Nejsi ty Clifftonuv multak nebo bracha? :D)

Jinak se mi uplne pripomnelo, ze jsem 6ti lete mobil dal, kdyz jsme jeli a bavili se neco tusim o formulich, ze jezdi pomalu v te televizi, tak ji vysvetluju, ze to klame atd. a jako realny priklad ji dam mobil do ruky at nataci a vnima to zrychleni a pak se divala jak to na videu vypada, ze skoro nejede. I takto smysluplne se da vyuzivat mobil misto cumeni na priblble youtubery :)
link
855696
Ty se tu vynoris jako Cliffton a zacnete se divne navazet do poklidne diskuze, co tu predtim lidi meli. Ted cosi o nejakem biti a jsi sprosty  jinak v pohode?... (Nejsi ty Clifftonuv multak nebo bracha? *:D*) Jinak se mi uplne pripomnelo, ze jsem 6ti lete mobil dal, kdyz jsme jeli a bavili se neco tusim o formulich, ze jezdi pomalu v te televizi, tak ji vysvetluju, ze to klame atd. a jako realny priklad ji dam mobil do ruky at nataci a vnima to zrychleni a pak se divala jak to na videu vypada, ze skoro nejede. I takto smysluplne se da vyuzivat mobil misto cumeni na priblble youtubery *:)* https://files.fm/u/ht8x2my2w
855694
2 -8
reagovat
reaguje na: Codename.Onyx
" a nechas ho byt"
Tohle jsem snad napsal? To je jako poslat ho ven ať si tam dělá co chce, třeba v deseti chlastá, hlavně že je venku. Tak trochu brzdi s tím že někdo nechápe o čem se v diskuzi mluví.

Btw já se do tohohle moc zapojovat nechtěl, tak jsem to přešel, ale když už tedy... tleskat tomu že někdo bije dítě za úplnou hovadinu může jedině kokot ;)
855694
" a nechas ho byt" Tohle jsem snad napsal? To je jako poslat ho ven ať si tam dělá co chce, třeba v deseti chlastá, hlavně že je venku. Tak trochu brzdi s tím že někdo nechápe o čem se v diskuzi mluví. Btw já se do tohohle moc zapojovat nechtěl, tak jsem to přešel, ale když už tedy... tleskat tomu že někdo bije dítě za úplnou hovadinu může jedině kokot *;)*
855689
11 -1
reagují: Codename.Onyx
reagovat
Tady se jedou nějaký speedruny na ban? ?)
855693
Tady se jedou nějaký speedruny na ban? *?)*
15 -1
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Covece ty jsi fakt teoretik jak prase.. je videt, ze nemas deti, stejne jako v jinych diskuzich je videt, ze nemas realne zkusenosti s vecma o kterych  debatujes viz nedavno repraky, mobily apod. Ne, ze by me to prekvapovalo, ale tvoje snaha vyjadrovat se vsude ke vsemu, aniz bys neco skutecne vedel je rekneme .. zvlastni :)

HAL: ty si s Clifftonem podej ruku, dite nepripravis na svet tak, ze mu vrazis v 6ti letech mobil. Asi jsi celou tu diskuzi nepochopil co tu lidi pisou. Jsou lidi a ted se nebavim o detech, co proziji zivot nekde na youtube a pak teoretizuji a jsou lidi, co ziji zivot tam venku.
855689
Covece ty jsi fakt teoretik jak prase.. je videt, ze nemas deti, stejne jako v jinych diskuzich je videt, ze nemas realne zkusenosti s vecma o kterych  debatujes viz nedavno repraky, mobily apod. Ne, ze by me to prekvapovalo, ale tvoje snaha vyjadrovat se vsude ke vsemu, aniz bys neco skutecne vedel je rekneme .. zvlastni :) HAL: ty si s Clifftonem podej ruku, dite nepripravis na svet tak, ze mu vrazis v 6ti letech mobil. Asi jsi celou tu diskuzi nepochopil co tu lidi pisou. Jsou lidi a ted se nebavim o detech, co proziji zivot nekde na youtube a pak teoretizuji a jsou lidi, co ziji zivot tam venku.
855673
6 -6
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: The Joker
YouTube je super. Ale tiktok... link
855688
YouTube je super. Ale tiktok... https://youtube.com/shorts/qIpUCwfK8Jo?si=EnSIkaIECMiOmarE
855686
4 -1
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se