Ta customizace je velmi fajn. Vlastní prostor chytře umístěn do komnaty nejvyšší potřeby jsem nečekal. Zvířátka bych oželel, ale asi mi překážet nebudou.
Líbí se mi, jak to vzali za správný konec - že všude jsou kouzla, tak toho využijeme ve všech modifikacích i v práci s inventářem.
Koště/hypogryf supr mechanika. Na exteriérový openworld jak dělané. Ale pořád doufám, že Bradavice budou obří a budou hrát prim.
Souboják vypadá, že se zvrhne ve zběsilé mačkání všech tlačítek, ale doufám, že se mýlím. Tím chci říct, že ovládání toho, co ukázali, bude peklo. Ale jinak velké nadšení! Battle areny a wave survive model se mi dost zamlouvají. Nebude to rušit v openworldu, ale zase se to nebude držet při zemi. Proti rozmanitosti možnosti útoků i obrany proti nepříteli nemám jediného slova. Vrhat omračovací kledby pořád dokola by byla ta největší chyba, co by po filmech mohli udělat. Naopak ta rozmanitost a zapojení lektvarů dává jasně najevo, že vychází hlavně z knížek, kde sem si ty souboje představoval přesně takto. Ale opakuju, jestli to bude v rámci ovládání až přespříliš "mačkej šestiklávesové komba naučená nazpaměť", bude to peklo. Na druhou stranu bylo z gameplaye vidět, že než se člověk do souboje pustí, bude se připravovat ve výběru setupu předem. Snad to bude poskládáno nějak rozumě.
Jinak to vypadá čím dál tím víc jako hra, kterou jsem si vysnil už před lety. A za plus považuju i to, že se to nedrží zuby nehty filmové estetiky, ale jde to vlastní cestou. Příběhově od toho neočekávám moc, ale jako sandbox v tom skvělém světě to vypadá zatím bezchybně.
Hogwards Legasy
|
reagují:
Snipsley
|
reagovat
|






