Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 25321 - 25340 Napsat příspěvek
reaguje na: Cinefil
S klidným svědomím napíšu, že tomu nerozumím  :)

Ale tvé tvrzení, že Tesla není dobré auto je jednoduše blbost, na to člověk nemusí být odborník  
804987
S klidným svědomím napíšu, že tomu nerozumím  *:)* Ale tvé tvrzení, že Tesla není dobré auto je jednoduše blbost, na to člověk nemusí být odborník  
804986
5 -5
reagovat
reaguje na: Gonzi
Jen ho nech, on si zase myslí, že něčemu rozumí, když v tom jednou seděl. :D
804986
Jen ho nech, on si zase myslí, že něčemu rozumí, když v tom jednou seděl. *:D*
804982
7 -4
reagují: AndyKaufman
reagovat
1) v poslední době např s novou sedmičkou, X5, q8
2) Nikde jsem nepsal že je to nejlepší auto na světě, reagoval jsem na Cinefila, že to není dobré auto 

3) Megadisplay je trend u všech automobilek.

4) Argument s okruhem je irelevantní, nikde jsem o tomto ani vzdáleně nepsal, pouze jsem reagoval na kravský konstrukt Elon Musk man bad = Tesla shit
804985
1) v poslední době např s novou sedmičkou, X5, q8 2) Nikde jsem nepsal že je to nejlepší auto na světě, reagoval jsem na Cinefila, že to není dobré auto  3) Megadisplay je trend u všech automobilek. 4) Argument s okruhem je irelevantní, nikde jsem o tomto ani vzdáleně nepsal, pouze jsem reagoval na kravský konstrukt Elon Musk man bad = Tesla shit
3 -8
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Mě by fakt zajímalo s čím to srovnáváš ty, že jsi tak přesvědčený, že je to nejvíc auto na světě. Bylo první masově vyráběné, nikdo to Muskovi nebere. Dílenské zpracování a levnější provedení je obecně známá věc, kterou si velmi snadno a velmi rychle dohledáš.
Co se týče provedení samotného, tak megadisplay přijde cool spíše lidem co zas tak moc neřídí, protože řidič chce typicky ovládání bez spuštění očí z vozovky.
Co se týče rychlosti, tak ta je obdobná pro všechny elektromobily (resp. minimálně může být), ale třeba mě to vůbec nezajímá, protože ve městě mi bohatě stačí zrychlení Priusu a na okruhu preferuji agilnější kousky (mám GT 86).
tl;dr: určitě časem budu mít elektromobil, ale na 99% to bude od Toyoty či jiné, ekvivalentní automobilky.
Opakuji tedy, že my mě zajímalo, čím jezdíš a s čím to srovnáváš ty, že jsi z toho tak na větvi a běžel bys to koupit?

A abych ti vrátil tvůj skvělý argumentační obrat: Svez se ve sporťáku na okruhu a na Teslu si nevzpomeneš.
804982
Mě by fakt zajímalo s čím to srovnáváš ty, že jsi tak přesvědčený, že je to nejvíc auto na světě. Bylo první masově vyráběné, nikdo to Muskovi nebere. Dílenské zpracování a levnější provedení je obecně známá věc, kterou si velmi snadno a velmi rychle dohledáš. Co se týče provedení samotného, tak megadisplay přijde cool spíše lidem co zas tak moc neřídí, protože řidič chce typicky ovládání bez spuštění očí z vozovky. Co se týče rychlosti, tak ta je obdobná pro všechny elektromobily (resp. minimálně může být), ale třeba mě to vůbec nezajímá, protože ve městě mi bohatě stačí zrychlení Priusu a na okruhu preferuji agilnější kousky (mám GT 86). tl;dr: určitě časem budu mít elektromobil, ale na 99% to bude od Toyoty či jiné, ekvivalentní automobilky. Opakuji tedy, že my mě zajímalo, čím jezdíš a s čím to srovnáváš ty, že jsi z toho tak na větvi a běžel bys to koupit? A abych ti vrátil tvůj skvělý argumentační obrat: Svez se ve sporťáku na okruhu a na Teslu si nevzpomeneš.
804967
9 -2
reagují: Cinefil
reagovat
reaguje na: Svaťoš
Schválně se s tím svez, 2 metry od auta nebudeš mít jedinou myšlenku že to vypadá jako Čína. 
804967
Schválně se s tím svez, 2 metry od auta nebudeš mít jedinou myšlenku že to vypadá jako Čína. 
804965
2 -5
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
To nerozporuji, ale pointa meho prispevku byla, ze nemuzes hodnotit celkovou kvalitu vozu jenom na zaklade svezeni se v nem a automaticky hazet vsechny potencialni problemy do kose. Analogie s cinskymi auty je, ze maji motor, kola a jezdi, ale normalni clovek by do toho nevlezl, prave kvuli vsemoznym bezpecnostim problemum. 
804965
To nerozporuji, ale pointa meho prispevku byla, ze nemuzes hodnotit celkovou kvalitu vozu jenom na zaklade svezeni se v nem a automaticky hazet vsechny potencialni problemy do kose. Analogie s cinskymi auty je, ze maji motor, kola a jezdi, ale normalni clovek by do toho nevlezl, prave kvuli vsemoznym bezpecnostim problemum. 
804958
4 -3
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: mkubalikova
No vidis, tohle kino mam velmi blizko od domu, naposled jsem tam byl na F9, dal jsem si pizzu, a taky jsem se z toho malem potentoval, a do dneska nevim jestli to bylo z filmu nebo jidla. Mozna trosku oboji :D
804961
No vidis, tohle kino mam velmi blizko od domu, naposled jsem tam byl na F9, dal jsem si pizzu, a taky jsem se z toho malem potentoval, a do dneska nevim jestli to bylo z filmu nebo jidla. Mozna trosku oboji *:D*
804892
3 -1
reagovat
reaguje na: Svaťoš
Ne nedá, protože má Tesla špičkové crash testy a X získal jako první SUV pětihvězdičkové hodnocení link
804958
Ne nedá, protože má Tesla špičkové crash testy a X získal jako první SUV pětihvězdičkové hodnocení https://www.tesla.com/blog/model-x-earns-5-star-safety-rating-euro-ncap
804957
2 -6
reagují: Svaťoš
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Tento argument se da pouzit i na cinska auta, jenom s tim rozdilem, ze pri autonehode to bude opravdu to posledni na co si clovek vzpomene.
804957
Tento argument se da pouzit i na cinska auta, jenom s tim rozdilem, ze pri autonehode to bude opravdu to posledni na co si clovek vzpomene.
804951
2 -3
reagují: AndyKaufman
reagovat
Píšu si. 56 - Tesla.
804955
Píšu si. 56 - Tesla.
9 -1
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Aha jenom svezl. Tam to nemá cenu argumentovat. 
804953
Aha jenom svezl. Tam to nemá cenu argumentovat. 
804942
5 -2
reagovat
reaguje na: Gonzi
Nikde jsem nerozporoval dílenské zpracování. Svezte se v tom, bude to to poslední na co si vzpomenete. 
804951
Nikde jsem nerozporoval dílenské zpracování. Svezte se v tom, bude to to poslední na co si vzpomenete. 
804950
2 -3
reagují: Svaťoš
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Dílenské zpracování Tesly, stejně tak její opravitelnost a servisovatelnost značně trpí právě na nevyzrálost celé automobilky. Je to rychlé a "futuristické", tím to ale končí a je to vyloženě známý fakt. Nechápu, že to nevíš...
804950
Dílenské zpracování Tesly, stejně tak její opravitelnost a servisovatelnost značně trpí právě na nevyzrálost celé automobilky. Je to rychlé a "futuristické", tím to ale končí a je to vyloženě známý fakt. Nechápu, že to nevíš...
804947
11 -2
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Clavius
Uvědomuješ si jaké 2 argumenty jsi předvedl? 

1) Nelíbí se to dokonce ani Petru Márovi, který má nulovou relevanci na auta

2) Nemá to omezovač zpátečky, problém který jako osobně nechápu jako problém a asi nejsem sám, když to na žádném větším relevantním médiu není kritizováno a už vůbec nejsou případy masivního počtu nehod, které by to indikovaly


Já opravdu nemám rád prosazování elektro-automobilů, ale opravdu tak netahám argumenty z hoven. Ještě můžeš napsat, že se tam Dádě Patrasové nevejde zadek. 
804947
Uvědomuješ si jaké 2 argumenty jsi předvedl?  1) Nelíbí se to dokonce ani Petru Márovi, který má nulovou relevanci na auta 2) Nemá to omezovač zpátečky, problém který jako osobně nechápu jako problém a asi nejsem sám, když to na žádném větším relevantním médiu není kritizováno a už vůbec nejsou případy masivního počtu nehod, které by to indikovaly Já opravdu nemám rád prosazování elektro-automobilů, ale opravdu tak netahám argumenty z hoven. Ještě můžeš napsat, že se tam Dádě Patrasové nevejde zadek. 
804946
2 -7
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Dělá z toho bez pochyby nebezpečné auto, kdy máš v opačném směru jízdy 1:1 stejnou akceleraci jako při normální jízdě vpřed.

Hochu, hochu...

A toho Máru jsem vzal jako příklad člověka, který i nepovedený produkt umí vychválit do nebes. U Tesly k tomu tentokrát nedošlo a na etalon elektromobility se stejně stále čeká.
804946
Dělá z toho bez pochyby nebezpečné auto, kdy máš v opačném směru jízdy 1:1 stejnou akceleraci jako při normální jízdě vpřed. Hochu, hochu... A toho Máru jsem vzal jako příklad člověka, který i nepovedený produkt umí vychválit do nebes. U Tesly k tomu tentokrát nedošlo a na etalon elektromobility se stejně stále čeká.
804945
7 -2
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Clavius
Hele, co je tohle za logiku že Applefanatik musí chválit Teslu? :D Co Petra Máru znám, tak je zrovna docela konzervativní člověk. Ne, fakt to opravdu není. 

OK, omezovač u zpátečky z toho dělá tragické auto. :D

Hoši hoši....
804945
Hele, co je tohle za logiku že Applefanatik musí chválit Teslu? *:D* Co Petra Máru znám, tak je zrovna docela konzervativní člověk. Ne, fakt to opravdu není.  OK, omezovač u zpátečky z toho dělá tragické auto. *:D* Hoši hoši....
804944
2 -7
reagují: Clavius
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
I afektovaný Applefanatik Petr Mára, který Teslu má, označil dílčí zpracování za tragické, což je prostě fakt. To, že to má výkonný elektromotor a obrovský panel, který strhne veškerou pozornost, prostě neznamená, že ten zbytek není plný chyb.
Navíc Tesla je jediná, která zapomněla na omezovač rychlosti u zpátečky (zajeď si na polygon do Dlouhé lhoty a bude to jedna z prvních posměšků, kterou tam člověk uslyší). To je dostatečná známka toho, jak inženýři z Tesly přemýšlí (respektive nepřemýšlí).
804944
I afektovaný Applefanatik Petr Mára, který Teslu má, označil dílčí zpracování za tragické, což je prostě fakt. To, že to má výkonný elektromotor a obrovský panel, který strhne veškerou pozornost, prostě neznamená, že ten zbytek není plný chyb. Navíc Tesla je jediná, která zapomněla na omezovač rychlosti u zpátečky (zajeď si na polygon do Dlouhé lhoty a bude to jedna z prvních posměšků, kterou tam člověk uslyší). To je dostatečná známka toho, jak inženýři z Tesly přemýšlí (respektive nepřemýšlí).
804942
9 -2
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Cinefil
To kecáš, ale naprosto brutálně :D

Jak říkám, já jsem odpůrce podpory automobilů, ale když mne svezli Teslou X, tak jsem připadal jako v budoucnosti. To absolutně nemá chybu! Zamáčklo mne to do sedačky a cestou domů jsem hned začal luštit jak bych na to měl nebo neměl. 

Člověk, který řekne, že je to horší než BMW X5 za podobnou cenu, tak lže a v životě v tom neseděl. 
804942
To kecáš, ale naprosto brutálně *:D* Jak říkám, já jsem odpůrce podpory automobilů, ale když mne svezli Teslou X, tak jsem připadal jako v budoucnosti. To absolutně nemá chybu! Zamáčklo mne to do sedačky a cestou domů jsem hned začal luštit jak bych na to měl nebo neměl.  Člověk, který řekne, že je to horší než BMW X5 za podobnou cenu, tak lže a v životě v tom neseděl. 
804940
4 -7
reagují: Cinefil, Clavius
reagovat
Tesla není vůbec dobré auto. Několikrát jsem ji řídil a ještě víckrát se v ní vezl. Úroveň zpracování materiálu je na levelu Dacia a to Dacii ještě křivdím (Jejich auta nejsou tak zlé, jak si lidi myslí. Ne, nemám Daciu.).
Absolutně to neodpovídá autu za 1 mega, natož za 2 mega. Na YT je kopa videí, kde lidi měli smůlu na příšerné kusy, což se stát může komukoliv, ale ne v takové míře a v případě supersportů.

To proč je Tesla jedna z nejhodnotnějších firem světa vůbec netkví v kvalitě výrobků, ale v amerických a EU dotací, bank a dalších přispívatelů. Nebo jak si mám vysvětlit, že za svojich 10 let existence se mnohokrát ocitla na pokraji krachu a vždycky z toho zázračně vylezla?

Tesla je pěkné pozlátko, ale hrozná investice.
804940
Tesla není vůbec dobré auto. Několikrát jsem ji řídil a ještě víckrát se v ní vezl. Úroveň zpracování materiálu je na levelu Dacia a to Dacii ještě křivdím (Jejich auta nejsou tak zlé, jak si lidi myslí. Ne, nemám Daciu.). Absolutně to neodpovídá autu za 1 mega, natož za 2 mega. Na YT je kopa videí, kde lidi měli smůlu na příšerné kusy, což se stát může komukoliv, ale ne v takové míře a v případě supersportů. To proč je Tesla jedna z nejhodnotnějších firem světa vůbec netkví v kvalitě výrobků, ale v amerických a EU dotací, bank a dalších přispívatelů. Nebo jak si mám vysvětlit, že za svojich 10 let existence se mnohokrát ocitla na pokraji krachu a vždycky z toho zázračně vylezla? Tesla je pěkné pozlátko, ale hrozná investice.
9 -7
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: MarvinP
Ehm, on ti Musk něco hodně ošklivého udělal? :D:))

Hyperloop vůbec není Muskův - on jen představil koncept a od té doby se vyvíjí hlavně nezávisle.
Tesla má ve svém odvětví masivní prodeje a pokud z nějakého důvodu nepadne celá elektromobilita, tak vyroste mezi největší automobilky vůbec. Což je docela zázrak v tak rigidním prostředí jako automotive je, všechny top firmy jsou z první půlky minulého století.
A proč přesně vnímáš SpaceX jako neudržitelné by mě upřímně zajímalo, je to dost bizarní myšlenka - za pakatel to prostě je, ve srovnání s tím jak tam US létaly dřív. A synergie mezi Starlinkem a SpaceX je brutální, jde jen o to jestli se mu to povede prodat, což imho bude záležet hlavně na státních regulacích - a pak bude instantně největší poskytovatel připojení na světě.

On hodně riskuje, neustále vyhazuje úplně nesmyslné deadliny, ale dlouhodobě všechno co dělá dává velice dobrý smysl. I to jeho nadšení pro vesmír a Mars není zaslepené, jede to hlavně bussinesově.
804930
Ehm, on ti Musk něco hodně ošklivého udělal? *:D**:))* Hyperloop vůbec není Muskův - on jen představil koncept a od té doby se vyvíjí hlavně nezávisle. Tesla má ve svém odvětví masivní prodeje a pokud z nějakého důvodu nepadne celá elektromobilita, tak vyroste mezi největší automobilky vůbec. Což je docela zázrak v tak rigidním prostředí jako automotive je, všechny top firmy jsou z první půlky minulého století. A proč přesně vnímáš SpaceX jako neudržitelné by mě upřímně zajímalo, je to dost bizarní myšlenka - za pakatel to prostě je, ve srovnání s tím jak tam US létaly dřív. A synergie mezi Starlinkem a SpaceX je brutální, jde jen o to jestli se mu to povede prodat, což imho bude záležet hlavně na státních regulacích - a pak bude instantně největší poskytovatel připojení na světě. On hodně riskuje, neustále vyhazuje úplně nesmyslné deadliny, ale dlouhodobě všechno co dělá dává velice dobrý smysl. I to jeho nadšení pro vesmír a Mars není zaslepené, jede to hlavně bussinesově.
804926
8 -3
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se