Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 53261 - 53280 Napsat příspěvek
Tohle Get Lucky stejně nikdy nic nepřekoná :) link
626295
Tohle Get Lucky stejně nikdy nic nepřekoná :) http://www.dailymotion.com/video/x12ucj4_colbert-dances-to-daft-punk-s-get-lucky-hd_music
0 0
reagovat
Docela slušný, nejlepší verze Get lucky je stejně tahle link
626296
Docela slušný, nejlepší verze Get lucky je stejně tahle http://www.youtube.com/watch?v=TlUsMuz9_RU
0 0
reagovat
Tak to je pecka. :+
626294
Tak to je pecka. *:+*
0 0
reagovat
oh yeaaaaaaah! dalsi song 8) :D. nesnasim get lucky od daft punk, ale tenhle remix predelavky get lucky je proste bezva.
626293
oh yeaaaaaaah! dalsi song *8)* *:D*. nesnasim get lucky od daft punk, ale tenhle remix predelavky get lucky je proste [link="http://youtu.be/Ol0fLVhE3A0"]bezva[/link].
0 0
reagovat

Michael Keaton je borec :)

Finally, Christian Bale recently said he felt jealous to see Ben Affleck wearing the cape and cowl — do you ever get that?

“No. Do you know why? Because I’m Batman. I’m very secure in that.”
626284
Finally, Christian Bale recently said he felt jealous to see Ben Affleck wearing the cape and cowl — do you ever get that? “No. Do you know why? Because I’m Batman. I’m very secure in that.”
Michael Keaton je borec :)
0 0
reagovat

popicek

Třeba nakonec neodejdou co ty víš ;)
626282
Třeba nakonec neodejdou co ty víš *;)*
popicek
0 0
reagovat
Ten Šmak u Colberta je geniální! :D:+
626281
Ten Šmak u Colberta je geniální! *:D**:+*
0 0
reagovat

popicek

626280
http://static.comicvine.com/uploads/original/11/113689/4156673-1239620521380.jpg
popicek
0 0
reagovat

popik

Zítra jdu na Exodus a všechno vám tady vyspojluju :D sakra, je vůbec co? :D
626275
Zítra jdu na Exodus a všechno vám tady vyspojluju *:D* sakra, je vůbec co? *:D*
popik
0 0
reagovat

Far Cry 4

a) lituju, že jsem nakonec nezůstal na začátku hry sedět u stolu, menší motivaci hrát hru jsem snad ještě neměl: Pagan je tam vykreslovaný jako hypersvině, ale samotní aktéři se mu extrémně blíží, nikdo neřeší že se tam po stovkách vyvražďují jeho vojáci a kdesi cosi a to že ve finále jeden leader řekne ať druhého hrdina zabije? Navíc s Vaasem ve trojce to bylo osobní + hrdina postupně pronikal do cizího světa aby zachránil své přátele, tady hrdina přijde rozsypat popel a obratem je z něho Vyvolený, ehm.

b) celkem mě štve, že hodně souhlasím s tím, co se píše tady: link resp. myslím si, že openworld je ideální hra, ale pak od ní čekám mnou tvořený děj, případně vedlejší linky s vedlejšími postavami apod. (minecraft, skyrim...) a ne statický svět s několika minipískovištěma. Každopádně tahle hra, tak jak je není "žijící otevřený svět" ale jen celkem jednoduchý sandbox, kdy jeho velikost prostě neodpovídá jeho komplexnosti a čištění 30. tábora je už v podstatě otravné (a se sniperkou s tlumičem naprosto rutinní). Nutno dodat, že čištění táborů, spolu s fashion week misemi považuju za jediné opravdu dobře zvládnuté věci.

c) hra má v podstatě původní mechaniky s pár "upgradama", kdy většina hře spíš ubírá, než přidává:
- mrtvoly v campech, výbuchy granátů apod. nevyvolají poplach, jen "pozornost", takže dokud hráč není přímo zmerčen, tak může kosit enemáky přes zeď granátometem. (zde si ale nejsem jistý jak to bylo ve trojce)
- slot na příruční zbraň je otravný, ale v kombinaci s tím, že jedna ze sidearms je granátomet s až 50ti náboji je to už k popukání. (nedovedu si představit že by to tam kdokoli neměl, neb to dává vrtulníky/auta na jednu ránu)
- samotný granátomet je ve výsledku extrémně overpowered (nevadí mi síla, ale jinde to řeší množství munice)
- přidání vrtulníku v praxi umožňuje si ke hře na 30 minut sednout a obletět všechny věže, neboť jde snadno přistát přímo u toho vypínače nahoře a pak hned letět dál.
- Wrath konvoje jsou supersilné... dokud na ně člověk nepřiletí s vrtulníkem, odkud může používat jen sidearm... což nás vrací ke granátometu jako sidearm.
- kdysi bylo v campech někdy, občas, třeba jedno zvíře na pomoc a ještě se k němu člověk musel dostat aby jej uvolnil... nově si hráč stoupne ke stěně a na druhou stranu hází návnady, dokud nedojdou vojáci.
- návnady navíc znehodnotily lov, neboť každá šelma nejen že za ní přijde, ale pokud už útočí na hráče (který do ni šije šípy), tak ji hozená návnada zastaví.
- přidání "lovců" rozbíjí většinu mechanik, které hra má (nelze je označit, není vidět že vidí hráče, znemožňují použití šelem...) ten druhý bod způsobuje, že je hráč musí odstranit jako první a pak už nehraje potichu (ideálně jej nikdo nevidí, ale tábor už je ve střehu).
- později jsou častí nepřátelé, kterým nestačí jeden zásah šípem/házecím nožem, čímž se zase stává stealth téměř neproveditelný (resp. nesrovnatelně náročnější, než jiné způsoby).

Mohl bych takhle pokračovat, ale long story short je že FC3 je pořád na mém piedestalu, protože čtyřka na co sáhla, to zhoršila - herní mechaniky do sebe zapadají míň + je tam hned několik extrémně silných věcí, takže hráč nemá motivaci to dělat jinak a děj samotný je podstatně slabší a nesrovnatelně míň "uvěřitelný" (na úrovni motivací myslím), než ve trojce.

PS: zbožňuju trojku, takže teď brečím, že je to "jen 8/10", ne že je to "odpad".
626273
a) lituju, že jsem nakonec nezůstal na začátku hry sedět u stolu, menší motivaci hrát hru jsem snad ještě neměl: [spoiler]Pagan je tam vykreslovaný jako hypersvině, ale samotní aktéři se mu extrémně blíží, nikdo neřeší že se tam po stovkách vyvražďují jeho vojáci a kdesi cosi a to že ve finále jeden leader řekne ať druhého hrdina zabije? Navíc s Vaasem ve trojce to bylo osobní + hrdina postupně pronikal do cizího světa aby zachránil své přátele, tady hrdina přijde rozsypat popel a obratem je z něho Vyvolený, ehm.[/spoiler] b) celkem mě štve, že hodně souhlasím s tím, co se píše tady: http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2014/12/02/far-cry-4-and-the-problem-of-too-much-to-do/ resp. myslím si, že openworld je ideální hra, ale pak od ní čekám mnou tvořený děj, případně vedlejší linky s vedlejšími postavami apod. (minecraft, skyrim...) a ne statický svět s několika minipískovištěma. Každopádně tahle hra, tak jak je není "žijící otevřený svět" ale jen celkem jednoduchý sandbox, kdy jeho velikost prostě neodpovídá jeho komplexnosti a čištění 30. tábora je už v podstatě otravné (a se sniperkou s tlumičem naprosto rutinní). Nutno dodat, že čištění táborů, spolu s fashion week misemi považuju za jediné opravdu dobře zvládnuté věci. c) hra má v podstatě původní mechaniky s pár "upgradama", kdy většina hře spíš ubírá, než přidává: - mrtvoly v campech, výbuchy granátů apod. nevyvolají poplach, jen "pozornost", takže dokud hráč není přímo zmerčen, tak může kosit enemáky přes zeď granátometem. (zde si ale nejsem jistý jak to bylo ve trojce) - slot na příruční zbraň je otravný, ale v kombinaci s tím, že jedna ze sidearms je granátomet s až 50ti náboji je to už k popukání. (nedovedu si představit že by to tam kdokoli neměl, neb to dává vrtulníky/auta na jednu ránu) - samotný granátomet je ve výsledku extrémně overpowered (nevadí mi síla, ale jinde to řeší množství munice) - přidání vrtulníku v praxi umožňuje si ke hře na 30 minut sednout a obletět všechny věže, neboť jde snadno přistát přímo u toho vypínače nahoře a pak hned letět dál. - Wrath konvoje jsou supersilné... dokud na ně člověk nepřiletí s vrtulníkem, odkud může používat jen sidearm... což nás vrací ke granátometu jako sidearm. - kdysi bylo v campech někdy, občas, třeba jedno zvíře na pomoc a ještě se k němu člověk musel dostat aby jej uvolnil... nově si hráč stoupne ke stěně a na druhou stranu hází návnady, dokud nedojdou vojáci. - návnady navíc znehodnotily lov, neboť každá šelma nejen že za ní přijde, ale pokud už útočí na hráče (který do ni šije šípy), tak ji hozená návnada zastaví. - přidání "lovců" rozbíjí většinu mechanik, které hra má (nelze je označit, není vidět že vidí hráče, znemožňují použití šelem...) ten druhý bod způsobuje, že je hráč musí odstranit jako první a pak už nehraje potichu (ideálně jej nikdo nevidí, ale tábor už je ve střehu). - později jsou častí nepřátelé, kterým nestačí jeden zásah šípem/házecím nožem, čímž se zase stává stealth téměř neproveditelný (resp. nesrovnatelně náročnější, než jiné způsoby). Mohl bych takhle pokračovat, ale long story short je že FC3 je pořád na mém piedestalu, protože čtyřka na co sáhla, to zhoršila - herní mechaniky do sebe zapadají míň + je tam hned několik extrémně silných věcí, takže hráč nemá motivaci to dělat jinak a děj samotný je podstatně slabší a nesrovnatelně míň "uvěřitelný" (na úrovni motivací myslím), než ve trojce. PS: zbožňuju trojku, takže teď brečím, že je to "jen 8/10", ne že je to "odpad".
Far Cry 4
0 0
reagovat

ex-soldier

jojo, avi je stará škola a vychcanec :D
626268
jojo, avi je stará škola a vychcanec :D
ex-soldier
0 0
reagovat
ne ne :D link
626265
ne ne *:D* http://imgur.com/gallery/xaC99
0 0
reagovat
ta šeptanda o Russoových a Spider-Manovi:+

Avi Arad je cyp jak lampa.
626263
ta šeptanda o Russoových a Spider-Manovi*:+* Avi Arad je cyp jak lampa.
0 0
reagovat

kubqo

Jede to už pár měsíců, snad to Marvel konečně oznámí :)
626262
Jede to už pár měsíců, snad to Marvel konečně oznámí :)
kubqo
0 0
reagovat
tá šepkanda o Russovcoch a Avengers 8):+
626261
tá šepkanda o Russovcoch a Avengers *8)**:+*
0 0
reagovat

okkac

Hustý, I drink your milkshake mě rozsekalo :+
626260
Hustý, I drink your milkshake mě rozsekalo *:+*
okkac
0 0
reagovat
Stephen Colbert a jeho rozhovor se Šmakem. Ne s Cumberbatchem. Se Šmakem :-) link
626258
Stephen Colbert a jeho rozhovor se Šmakem. Ne s Cumberbatchem. Se Šmakem :-) http://www.youtube.com/watch?v=5ftuij75ebQ
0 0
reagovat

Davies182

z I-dream se mi jako jedina fakt libi Call to Arms, to ostatni je takovej slitej Tomuv knikot.

Nejvic se mi od nich asi libilo to Love jako celek
626256
z I-dream se mi jako jedina fakt libi Call to Arms, to ostatni je takovej slitej Tomuv knikot. Nejvic se mi od nich asi libilo to Love jako celek
Davies182
0 0
reagovat

The Daily Show

Dávám to sem, protože o tohle se fakt nejde nepodělit.

Ta knížka Without you, there is no us podle té krátké ukázky bude rozhodně stát za přečtení.

Na soukromé nejelitnější škole v Severní Koreji, neměli jejich žáci v roce 2011 ponětí, že existuje internet. A to mají být lidi, kteří v budoucnu povedou jejich zem a mají se učit o počítačích.

Ke stému výročí narození prvního Kima zavřeli všechny střední a vysoké školy a poslali je pracovat na stavbu.
A komu by se nezdálo, že už je to sto let, tak S. Korea používá svůj vlastní kalendář.
626255
Dávám to sem, protože o tohle se fakt nejde nepodělit. Ta knížka Without you, there is no us podle té krátké ukázky bude rozhodně stát za přečtení. Na soukromé nejelitnější škole v Severní Koreji, neměli jejich žáci v roce 2011 ponětí, že existuje internet. A to mají být lidi, kteří v budoucnu povedou jejich zem a mají se učit o počítačích. Ke stému výročí narození prvního Kima zavřeli všechny střední a vysoké školy a poslali je pracovat na stavbu. A komu by se nezdálo, že už je to sto let, tak S. Korea používá svůj vlastní kalendář.
The Daily Show
0 0
reagovat
SW video o očekávání a o SW co pro ně znamená včetně Lindsey Stirling :+:+:+:+:+:+
link

626239
SW video o očekávání a o SW co pro ně znamená včetně Lindsey Stirling *:+**:+**:+**:+**:+**:+* [link="https://www.youtube.com/watch?v=7VQXDT6nthQ"]link[/link]
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se