MS to ani jinak koncipovat nemohl, protože z původní vize (kinekt, online DRM a TV) jim zbyla fakt jenom herní konzole. Hráči jim tyhle chyby dali solidně vyžrat (v květnu se dokonce prodalo míň Xboxů One než Wii-U), takže jinak než tvrdé zaměření na hry nešlo. Což podtrhovali spamování Xbox Exclusive v každém druhém traileru.
Na druhou stranu neukázali nic, z čeho by mi spadla čelist. CoD vypadá jako mix BF 2142 a Titanfallu, Ubisoftí bullshoty nemá smysl vůbec komentovat. Sunset by mohl vypadat zajímavě, ale kdoví, co z hry zůstane, protože to těžce naskriptované "gameplay" demo jim vážně nevěřím. Reálně vypadající gameplay byl akorát remaster 10 let starého Halo. Jediný titul, co mě zaujal, je Inside of tvůrců Limbo, což je konferenci plnou AAA docela smutné.
EA byli ještě tragičtější. Děláme na Mass Effect, ale nic hotového neukážem. Děláme na Star Wars, ale nic hotového neukážem. Minulý rok sme oznámili nový Mirrors Edge, ale za tu dobu sme stihli jenom importovat objekty z Unreal Enginu do Frostbitu, příští rok se nám snad podaří importovat i textury. Jo a fotbal a madden.
Dám ještě Ubisoft, na Sony se podívám ze záznamu, ale čekám podobnou misérii.
|
reagovat
|

(that is, if the gamer inside will allow me to go to sleep
)...