Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 69401 - 69420 Napsat příspěvek

D3

Co jsem viděl z obrázků a videí, ta grafika je boží. Že má někdo fetiš na hranaté, špičaté a ostré věci je v pořádku, ale není to objektivní kritérium krásy. Stejně jako atmosféričnost není jednobarvnost.
583869
Co jsem viděl z obrázků a videí, ta grafika je boží. Že má někdo fetiš na hranaté, špičaté a ostré věci je v pořádku, ale není to objektivní kritérium krásy. Stejně jako atmosféričnost není jednobarvnost.
D3
0 0
reagovat

Hal

Palec nahoru za zmínění mojí nejoblíbenější hry vůbec, Baldurs Gate... Moje mládí :)
583868
Palec nahoru za zmínění mojí nejoblíbenější hry vůbec, Baldurs Gate... Moje mládí :)
Hal
0 0
reagovat

Gonzi

Tak to jednoznačně, 2D kreslená grafika je z vizuálního hlediska nepřekonatelná (stačí se podívat na Baldurs Gate ve vyšším rozlišení - tak pěkné rpg už od té doby nikdo nevydal). Jenže to už nikdo bohužel dělat nebude - v případě D3 mi šlo o vyspělost na základě nejnovějších technologických inovací, na které sice jsou možná vysazení hltači novinek ala ve své době Crysis, ale ve skutečnosti jsou úplně k ničemu. Důležité je že to rozjede prakticky kdokoli na čemkoli a o nic jiného Blizzardu nikdy nešlo. LDK nemá pravdu, ani W3 nebyl grafikou ani náročností nijak přelomová hra - vypadal a stále vypadá docela dobře, ale technicky byl už v době vydání za zenitem, D2 ještě víc, ani Starcraft s ničím novým nepřišel. Což jen dokazuje že nejmodernější grafiku prostě fakt nikdo nepotřebuje, když se povede game desing... o čemž ovšem u D3 zatím dost důvodně pochybuji.

Jediné v čem byl Blizzard vždy technicky nejvýš byly renderované filmečky... bohužel právě i v tomhle už jsou teď trochu slabší než v době D2 a W3 (ano, ty videa taky zestárly, ale stále vypadají zatraceně dobře a hlavně mají atmosféru a příběh - např "návrat Arthase" je nezapomenutelný snad pro nikoho)
583867
Tak to jednoznačně, 2D kreslená grafika je z vizuálního hlediska nepřekonatelná (stačí se podívat na Baldurs Gate ve vyšším rozlišení - tak pěkné rpg už od té doby nikdo nevydal). Jenže to už nikdo bohužel dělat nebude - v případě D3 mi šlo o vyspělost na základě nejnovějších technologických inovací, na které sice jsou možná vysazení hltači novinek ala ve své době Crysis, ale ve skutečnosti jsou úplně k ničemu. Důležité je že to rozjede prakticky kdokoli na čemkoli a o nic jiného Blizzardu nikdy nešlo. LDK nemá pravdu, ani W3 nebyl grafikou ani náročností nijak přelomová hra - vypadal a stále vypadá docela dobře, ale technicky byl už v době vydání za zenitem, D2 ještě víc, ani Starcraft s ničím novým nepřišel. Což jen dokazuje že nejmodernější grafiku prostě fakt nikdo nepotřebuje, když se povede game desing... o čemž ovšem u D3 zatím dost důvodně pochybuji. Jediné v čem byl Blizzard vždy technicky nejvýš byly renderované filmečky... bohužel právě i v tomhle už jsou teď trochu slabší než v době D2 a W3 (ano, ty videa taky zestárly, ale stále vypadají zatraceně dobře a hlavně mají atmosféru a příběh - např "návrat Arthase" je nezapomenutelný snad pro nikoho)
Gonzi
0 0
reagovat

Pacos

Máš pravdu, na to už sem zapomněl. Každopádně se jednalo o pixel based grafiku, která i dnes ve vysokém rozlišení vypadá dobře 2560x1600, 1280x1024. D3 vyšší rozlišení jenom uškodí link link
583866
Máš pravdu, na to už sem zapomněl. Každopádně se jednalo o pixel based grafiku, která i dnes ve vysokém rozlišení vypadá dobře [link="http://i7.photobucket.com/albums/y295/Karmond/Screenshot002.jpg"]2560x1600[/link], [link="http://www.pcgameshardware.com/screenshots/original/2009/07/diablo2-1280x1024.jpg"]1280x1024[/link]. D3 vyšší rozlišení jenom uškodí [link="1600x1200"]http://d3.zuggaming.com/wp-content/gallery/d3screens/diablo_3_screenshot1.jpg[/link], [link="http://d3.zuggaming.com/wp-content/gallery/d3screens/diablo_3_screenshot8.jpg"]link[/link]
Pacos
0 0
reagovat
Možná teď naruším vaši velmi zajímavou debatu, ale o tohle se zkrátka a dobře nelze nepodělit. :D:D:D A zároveň se musím konečně přiznat, že Taylor Lautner je moje silné guilty pleasure (stydlivý smajlík). Omlouvám se za to. Zasloužím si okázalé vyobcování?
583865
Možná teď naruším vaši velmi zajímavou debatu, ale o tohle se zkrátka a dobře [link="http://www.joblo.com/movie-news/taylor-lautner-is-getting-back-into-the-action-with-tracers-finally"]nelze nepodělit[/link]. *:D**:D**:D* A zároveň se musím konečně přiznat, že Taylor Lautner je moje silné guilty pleasure (stydlivý smajlík). Omlouvám se za to. Zasloužím si okázalé vyobcování?
0 0
reagovat

LDK

Pletes se. Staci si najit nejake recenze na D2 a hlavni kritika tam pada vyhradne na grafiku. Vzdyt oni v roce 2000! prisli s rozlisenim 640*480, az diky LoD ta hra zacala nejak vypadat.
583864
Pletes se. Staci si najit nejake recenze na D2 a hlavni kritika tam pada vyhradne na grafiku. Vzdyt oni v roce 2000! prisli s rozlisenim 640*480, az diky LoD ta hra zacala nejak vypadat.
LDK
0 0
reagovat

HAL

good enough to bude, až bude 3D model vyplňovat dané rozlišení tak, že při wireframe zobrazení bude vidět skoro čistý bílý flek, a když při daném rozlišení budou textury natažené tak, aby to bylo víceméně pixel perfect. Viz C.A.R.S. ingame screenshoty. Na obrázku od LDK je pro mě good enough nalevo a opravdu nevidím ten přínos toho napravo - ten o 12 let novější obrázek je mnohem hnusnější. Fakt nechápu, jak někdo může tvrdit opak (pokud teda všude na netu nejsou lowres screeny, protože na to nikdo nemá kompa :D).
583863
good enough to bude, až bude 3D model vyplňovat dané rozlišení tak, že při wireframe zobrazení bude vidět skoro čistý bílý flek, a když při daném rozlišení budou textury natažené tak, aby to bylo víceméně pixel perfect. Viz [link="http://www.wmdportal.com/projectnews/slightly-mad-studios-pagani-announce-partnership/"]C.A.R.S. ingame screenshoty[/link]. Na [link="http://i53.tinypic.com/2imb4eh.jpg"]obrázku od LDK[/link] je pro mě good enough nalevo a opravdu nevidím ten přínos toho napravo - ten o 12 let novější obrázek je mnohem hnusnější. Fakt nechápu, jak někdo může tvrdit opak (pokud teda všude na netu nejsou lowres screeny, protože na to nikdo nemá kompa *:D*).
HAL
0 0
reagovat
Prostě u mě vždy hratelnos > grafika. Raději s zahraju vice city nebo mafii 1 než gta 4. Pokud mě přiková diablo tak jak to podle ohlasů vypadá, tak nějakou mírnou, ale klidně i mírně větší grafickou zastaralost může sprat děs (říká se to tak?).
583862
Prostě u mě vždy hratelnos > grafika. Raději s zahraju vice city nebo mafii 1 než gta 4. Pokud mě přiková diablo tak jak to podle ohlasů vypadá, tak nějakou mírnou, ale klidně i mírně větší grafickou zastaralost může sprat děs (říká se to tak?).
0 0
reagovat
Troufám si říct že nebyly. Začali být až od WoW. Ještě W3 byla na svou dobu hardwarově náročná ale kvalitou odpovídající nárokům. Pak bylo WoW (plus milion datadisků) a nikterak graficky vyjímečný SC2. A technickou "dostatečnost" jsem schopný omluvit u indie titulu za $10 vyvýjeným desetičleným týmem za dva roky. Ne u AAA titulu, který je ve vývoji 5+ let (!), s týmem čítající několik desítek lidí (!!) a ještě mající za hrbem společnost, která každý měsíc vydělává miliony z WoW (!!!). A za který chcou $60 (!!!!)
583861
Troufám si říct že nebyly. Začali být až od WoW. Ještě W3 byla na svou dobu hardwarově náročná ale kvalitou odpovídající nárokům. Pak bylo WoW (plus milion datadisků) a nikterak graficky vyjímečný SC2. A technickou "dostatečnost" jsem schopný omluvit u indie titulu za $10 vyvýjeným desetičleným týmem za dva roky. Ne u AAA titulu, který je ve vývoji 5+ let (!), s týmem čítající několik desítek lidí (!!) a ještě mající za hrbem společnost, která každý měsíc vydělává miliony z WoW (!!!). A za který chcou $60 (!!!!)
0 0
reagovat
Jedu si pro D3 (pro ty co ještě si nevšimli, nejsem v ČR) máme tu dopoledne a hru tam mám zaplacenou a rezervovanou. Sbohem Moviezone................

...........ale ne, budu sem chodit pořád, jen dnes celej den a noc budu přežívat u Diabla :D
583860
Jedu si pro D3 (pro ty co ještě si nevšimli, nejsem v ČR) máme tu dopoledne a hru tam mám zaplacenou a rezervovanou. Sbohem Moviezone................ ...........ale ne, budu sem chodit pořád, jen dnes celej den a noc budu přežívat u Diabla *:D*
0 0
reagovat
Technická "zastaralost" je doslova to poslední co by mi vadilo - ona to totiž není zastaralost, ale "dostatečnost". A Blizzardí hry takové byly vždycky a je to jen dobře.
583854
Technická "zastaralost" je doslova to poslední co by mi vadilo - ona to totiž není zastaralost, ale "dostatečnost". A Blizzardí hry takové byly vždycky a je to jen dobře.
0 0
reagovat
xxendxx: když on ten "rádoby real reander" styl mělo původní D2 D2 a jsem přesvědčený, že kdyby screen vpravo patřil nějaké generic RPG z ruska a ne známé značce, tak se grafickému kabátu většina vysměje. Taky by nebylo špatný zapomínat, že D3 je ve vývoji minimálně 5 let, přičemž tvrdí, že 2 roky jedou v "polishing" módu a troufají si vydat něco takového? To i ten první Torchlight snad má vyšší rozlišení textur.

Nevím, z čeho je mi víc smutno. Jestli z toho, že si tak velké studio dovolí vydat technicky starou hru, nebo to, že jim to fanoušci sežerou a ještě jim poděkují.

Pe7er: za znovuotevření staré rány fakt nedík :(

Mildík: asi si hrál jinou verzi D2, protože vanilla D2 i datadisk se dalo proběhnout bez jakýchkoliv návodů úplně v pohodě. Další obtížnosti už samozřejmě byly težší. Easy to learn, hard to master. Silně pochybuju, že D3 bude spadat do této kategorie. A IMO je to právě díky hráčům, jako jsi i Ty. Nehcou zkoušet nové postupy a když selžou, tak je to chyba hry a ne hráče. Oldschool hry na vás a ne každý rok CoD, kde stačí držet W a za 4 hodiny je konec hry...
583853
xxendxx: když on ten "rádoby real reander" styl mělo původní D2 [link="http://i53.tinypic.com/2imb4eh.jpg"]D2[/link] a jsem přesvědčený, že kdyby screen vpravo patřil nějaké generic RPG z ruska a ne známé značce, tak se grafickému kabátu většina vysměje. Taky by nebylo špatný zapomínat, že D3 je ve vývoji minimálně 5 let, přičemž tvrdí, že 2 roky jedou v "polishing" módu a troufají si vydat něco takového? To i ten první Torchlight snad má vyšší rozlišení textur. Nevím, z čeho je mi víc smutno. Jestli z toho, že si tak velké studio dovolí vydat technicky starou hru, nebo to, že jim to fanoušci sežerou a ještě jim poděkují. Pe7er: za znovuotevření staré rány fakt nedík *:(* Mildík: asi si hrál jinou verzi D2, protože vanilla D2 i datadisk se dalo proběhnout bez jakýchkoliv návodů úplně v pohodě. Další obtížnosti už samozřejmě byly težší. Easy to learn, hard to master. Silně pochybuju, že D3 bude spadat do této kategorie. A IMO je to právě díky hráčům, jako jsi i Ty. Nehcou zkoušet nové postupy a když selžou, tak je to chyba hry a ne hráče. Oldschool hry na vás a ne každý rok CoD, kde stačí držet W a za 4 hodiny je konec hry...
0 0
reagovat

Mildík

Jooo mas pravdu je to logicky posun od takoveho toho devadesatkoveho hrani do konzumniho hrani, popravde receno dvojku uz bych si nezahral a ze jsem se u ni nasedel... ale ted uz na to neni cas, takze trojku rad zkusim 8)
583850
Jooo mas pravdu je to logicky posun od takoveho toho devadesatkoveho hrani do konzumniho hrani, popravde receno dvojku uz bych si nezahral a ze jsem se u ni nasedel... ale ted uz na to neni cas, takze trojku rad zkusim *8)*
Mildík
0 0
reagovat
Heh, tak zase hardcore hnípání se v buildech v Diablu 3 bude stoprocentně, tím by si Blizzardi totálně zařízli komunitu - vždyť to že na vyšší úrovně Diablo představuje určitou výzvu a jeho nejlepší hráči se naučí pořádně plánovat (a všichni ostatní po nich opakují) je ten hlavní důvod proč se D2 hraje doteď.
583849
Heh, tak zase hardcore hnípání se v buildech v Diablu 3 bude stoprocentně, tím by si Blizzardi totálně zařízli komunitu - vždyť to že na vyšší úrovně Diablo představuje určitou výzvu a jeho nejlepší hráči se naučí pořádně plánovat (a všichni ostatní po nich opakují) je ten hlavní důvod proč se D2 hraje doteď.
0 0
reagovat

Diablo 3

Že Diablo není Hardcore RPG? Není a o tom to je!

Pro mě jakožto pro člověka, který má životní priority už někde jinde to je to nejlepší co mohli udělat... Když si chci zahrát, tak i chci zahrát a nechci číst na internetu 100 stránek o tom kterej build je nejlepší, že musím sehnat tenhle předmět, v kombinaci s tímhle drahokamem atd. Takhle o bylo v D2 a já pak došel k Bossovi a zjistil sem, že si neškrtám... A co dál? Hrát znova a zkusit body přerozdělit jinak? Pffff

Tady je to všechno polopatě a člověk hraje a užívá si... A nemusím se strachovat, že jsem udělal něco, co nemlžu vzít zpět a musím začít od začátku...

Grafiku vem čert, podle mě je parádní a do toho prostředí se hodí. A trocha pohádkovosti neuškodí.

A ta hratelnost... Kdo nehrál, nepochopí...

No doufám, že až opadne prvnotí histerie, tak si v červnu urvu jeden kousek, do té doby si zopáknu parádní příběh (mimochodem, co se týče začátku D3 - nádherné zakomponování prostředí z jedničky) 8)
583840
Že Diablo není Hardcore RPG? Není a o tom to je! Pro mě jakožto pro člověka, který má životní priority už někde jinde to je to nejlepší co mohli udělat... Když si chci zahrát, tak i chci zahrát a nechci číst na internetu 100 stránek o tom kterej build je nejlepší, že musím sehnat tenhle předmět, v kombinaci s tímhle drahokamem atd. Takhle o bylo v D2 a já pak došel k Bossovi a zjistil sem, že si neškrtám... A co dál? Hrát znova a zkusit body přerozdělit jinak? Pffff Tady je to všechno polopatě a člověk hraje a užívá si... A nemusím se strachovat, že jsem udělal něco, co nemlžu vzít zpět a musím začít od začátku... Grafiku vem čert, podle mě je parádní a do toho prostředí se hodí. A trocha pohádkovosti neuškodí. A ta hratelnost... Kdo nehrál, nepochopí... No doufám, že až opadne prvnotí histerie, tak si v červnu urvu jeden kousek, do té doby si zopáknu parádní příběh (mimochodem, co se týče začátku D3 - nádherné zakomponování prostředí z jedničky) *8)*
Diablo 3
0 0
reagovat
oproti prvému návrhu, keď ešte na tom pracoval Blizzard North a predošlým dielom je tá zmena art stylu hodne veľká link
583837
oproti prvému návrhu, keď ešte na tom pracoval Blizzard North a predošlým dielom je tá zmena art stylu hodne veľká http://www.escapistmagazine.com/news/view/107797-Diablo-III-Looked-Heavenly-in-2005
0 0
reagovat

xxendxx

Já mluvím o enginu - si srovnej detailnost modelů a textur - ano, styl to nemá, je to jen "rádobyreálné" - ale technicky je to úplně jinde - viz kameny, kvádry té zdi vs kvádry v té hospě.

Tohle stranou, o art stylu Diabla III se budu bavit, až nebude většina hry zahalená různobarevnými mlhami, což z výsledného výjevu na monitoru dělá šedivý zblitek - to je těžce odporné. Navíc pointa není styl samotný, ale jeho výrazná změna ;)
583836
Já mluvím o enginu - si srovnej detailnost modelů a textur - ano, styl to nemá, je to jen "rádobyreálné" - ale technicky je to úplně jinde - viz kameny, kvádry té zdi vs kvádry v té hospě. Tohle stranou, o art stylu Diabla III se budu bavit, až nebude většina hry zahalená různobarevnými mlhami, což z výsledného výjevu na monitoru dělá šedivý zblitek - to je těžce odporné. Navíc pointa není styl samotný, ale jeho výrazná změna ;)
xxendxx
0 0
reagovat
hodne me zajima, jak je na tom ta obtiznost hardcore ci co, prej ji nedali ani vyvojari... wtf?
583835
hodne me zajima, jak je na tom ta obtiznost hardcore ci co, prej ji nedali ani vyvojari... wtf?
0 0
reagovat

xxendxx

Pravda. Navyše na mňa tento typ grafiky pôsobí tak, že sa v tom potom ani za boha nemôžem zorientovať a veľa vecí to skresluje...
583834
Pravda. Navyše na mňa tento typ grafiky pôsobí tak, že sa v tom potom ani za boha nemôžem zorientovať a veľa vecí to skresluje...
xxendxx
0 0
reagovat

HAL

jj - sorry, není to hardcore rpg, ale je to modla akčních rpg (afaik), bylo tam skilltree jak hovado (afaik) a v zásadě mám pocit, že to dost lidí mělo dost rádo pro věci, které ve trojce prostě nejsou (afaik).
583832
jj - sorry, není to hardcore rpg, ale je to modla akčních rpg (afaik), bylo tam skilltree jak hovado (afaik) a v zásadě mám pocit, že to dost lidí mělo dost rádo pro věci, které ve trojce prostě nejsou (afaik).
HAL
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se