Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 8021 - 8040 Napsat příspěvek

Cain

První datadisk, čili burning crusade přidává nejen nový svět za portálem pro lvl 60+ (možná už od 55) a novou část území pro Blood elfy a Draenei + questy, takže se dá využít už na začátku, hlavně pokud bys sis vybral jednu z těchto ras.
557784
První datadisk, čili burning crusade přidává nejen nový svět za portálem pro lvl 60+ (možná už od 55) a novou část území pro Blood elfy a Draenei + questy, takže se dá využít už na začátku, hlavně pokud bys sis vybral jednu z těchto ras.
Cain
0 0
reagovat
Nehraj to! Za tři měsíce si všimneš že neděláš nic jiného než myslíš o hře, spíš čtyři hodiny denně a snažíš se hrát co nejvíc to jen jde a na všechno ostatní pomalu kašleš (a to bylo ještě v těch lepších časech :D)

Ale když to chceš (neúspěně) zkusit : Datadisky přidávají nová území (první je ten druhý svět, druhý je severní pol), takže se tam nedostaneš a maximální level by si měl mít 70. Cataclysm ale mění původní svět a přidává další věci, takže nevím - asi území (až na 80+) jsou přístupná, ale nedostaneš se k novým rasám atd.
557783
Nehraj to! Za tři měsíce si všimneš že neděláš nic jiného než myslíš o hře, spíš čtyři hodiny denně a snažíš se hrát co nejvíc to jen jde a na všechno ostatní pomalu kašleš (a to bylo ještě v těch lepších časech *:D*) Ale když to chceš (neúspěně) zkusit : Datadisky přidávají nová území (první je ten druhý svět, druhý je severní pol), takže se tam nedostaneš a maximální level by si měl mít 70. Cataclysm ale mění původní svět a přidává další věci, takže nevím - asi území (až na 80+) jsou přístupná, ale nedostaneš se k novým rasám atd.
0 0
reagovat
Zdravíčko. Od kamaráda jsem dosatl pod stromek wowko + první dat. Tak si říkám, vzhledem k dálším co vyšly, jestli se po světě nebudu toulat sám. Jak vlastně wowko napříč datadisky funguje? THX za případnou odpoveď C.P.

557781
Zdravíčko. Od kamaráda jsem dosatl pod stromek wowko + první dat. Tak si říkám, vzhledem k dálším co vyšly, jestli se po světě nebudu toulat sám. Jak vlastně wowko napříč datadisky funguje? THX za případnou odpoveď C.P.
0 0
reagovat
Právě jsem rozehrál Heavy Rain s MOVE a musím říct, že ze skvělý hry (nebo spíš z interaktivního filmu) to udělalo jednu z nej her roku a pro vlastníku MOVE povinnost vlastnit :+
557772
Právě jsem rozehrál Heavy Rain s MOVE a musím říct, že ze skvělý hry (nebo spíš z interaktivního filmu) to udělalo jednu z nej her roku a pro vlastníku MOVE povinnost vlastnit *:+*
0 0
reagovat
bez OOO sem to dohrál dvakrát a bavilo mě to, grafika skvělá. nechápu, co vám vadí... :D
557765
bez OOO sem to dohrál dvakrát a bavilo mě to, grafika skvělá. nechápu, co vám vadí... *:D*
0 0
reagovat
Gonzi: Vím co myslíš a jaké věci ti na tom vadily, mě taky to vadilo, jenže na tohle ti pomohlo pár doplňků ale na gothic ti už nepomůže nic. A jak má pravdu fluke, o grafice to fakt není - já aspoň doufám, že pokud nový díl bude zase místy tak mizerný, tak udělají ještě lepší podporu pro modéry, protože dneska existuje spooosta parádních modů který posunuhrou absolutně někam jinam (opravdu), ale spousta si navzájem překáží, spousta z nich padá kvůli něčeme a celkově to vyladit je skoro nemožné.

fluke: tak bez OOO či něčeho podobného nemá cenu hrát, to je absolutní základ.
557763
Gonzi: Vím co myslíš a jaké věci ti na tom vadily, mě taky to vadilo, jenže na tohle ti pomohlo pár doplňků ale na gothic ti už nepomůže nic. A jak má pravdu fluke, o grafice to fakt není - já aspoň doufám, že pokud nový díl bude zase místy tak mizerný, tak udělají ještě lepší podporu pro modéry, protože dneska existuje spooosta parádních modů který posunuhrou absolutně někam jinam (opravdu), ale spousta si navzájem překáží, spousta z nich padá kvůli něčeme a celkově to vyladit je skoro nemožné. fluke: tak bez OOO či něčeho podobného nemá cenu hrát, to je absolutní základ.
0 0
reagovat
Tak jako tak problém Oblivionu nebyl v grafice, ale v tom, že po desátým dungeonu a portálu to byla nuda k uzoufání, sekání mečem absolutně bez nějakýho pocitu, jako kdybyste se párátkem snažili zmlátit souseda, a totální zbytečnost levelování, když okolo z vás leveluje všechno stejně.
557762
Tak jako tak problém Oblivionu nebyl v grafice, ale v tom, že po desátým dungeonu a portálu to byla nuda k uzoufání, sekání mečem absolutně bez nějakýho pocitu, jako kdybyste se párátkem snažili zmlátit souseda, a totální zbytečnost levelování, když okolo z vás leveluje všechno stejně.
0 0
reagovat

Jeffy

jejich samotný render byl naprosto v pohodě, možná i evoluční (slepili dost věcí z jiných her do jedné :+), skripty paráda, ale použité textury byly na nic, LOD byl na nic, loadingy byly na nic, počet postav na scéně byl na nic... a je podstatné, že právě o tom je engine... jako nádhernou scénu napíše kdokoli sběhlý v oboru, ale dokázat vykreslit krásné nejbližší okolí a zároveň naprosto věrohodné daleké scenérie je jen o optimalizaci, nenápadném LOD atd.
Jinak v tom linknutem Gothicu mi přijde výhled do dálky mnohem uvěřitelnější (nevidím tam hnusnou texturu, protože je to jemně mázlé, strom tam nevypadá jako jeden hnusný sprite apod) a chybí mi tam jenom modernější osvětlení (shadery)

PS: to, že je hra náročná vypovídá o tom, že je hra náročná. (Chceš jednu rotující kostičku bez textur, která se bude sekat? :D )
PPS: Kdyžtak vzkazník a možná si tu hru na víkend instalnu a pošlu pár screenů s červenýma kolečkama ala české hokejové studio :D
557758
jejich samotný render byl naprosto v pohodě, možná i evoluční (slepili dost věcí z jiných her do jedné *:+*), skripty paráda, ale použité textury byly na nic, LOD byl na nic, loadingy byly na nic, počet postav na scéně byl na nic... a je podstatné, že právě o tom je engine... jako nádhernou scénu napíše kdokoli sběhlý v oboru, ale dokázat vykreslit krásné nejbližší okolí a zároveň naprosto věrohodné daleké scenérie je jen o optimalizaci, nenápadném LOD atd. Jinak v tom linknutem Gothicu mi přijde výhled do dálky mnohem uvěřitelnější (nevidím tam hnusnou texturu, protože je to jemně mázlé, strom tam nevypadá jako jeden hnusný sprite apod) a chybí mi tam jenom modernější osvětlení (shadery) PS: to, že je hra náročná vypovídá o tom, že je hra náročná. (Chceš jednu rotující kostičku bez textur, která se bude sekat? *:D* ) PPS: Kdyžtak vzkazník a možná si tu hru na víkend instalnu a pošlu pár screenů s červenýma kolečkama ala české hokejové studio *:D*
Jeffy
0 0
reagovat
To co si postoval je problém LOD (něco s texturama v dálce), grafická karta si myslím tyhle textury načte do paměti a pak je zobrazuje, jenže problém byl v tom, že v době kdy hra vycházela, tak drtila snad všechny grafiky link tak nejspíš tohle museli komprimovat (i když i v základní verzi pomáhalo zvýšit kvalitu textur - v tom obrázku jsou očividně nižší textury) - dneska už to není problém a je spousta fanmade doplňků co rozšíří LOD až na 4096x4096 a možná i víc (a je to jenpar kilobajtů) takže spíš přepsání pár řádek než textury) - např tady u mě jenom s 2048: link . V NV už s tím není problém.

A i když hru teď obhajuju, ukaž mi jinou hru s volným světem z té doby co vypadala líp nebo aspoň na podobné úrovni (například gothic 3 který vyšel později vypadá jak z roku 2000 : link link ). Graficky hra byla několik let před konkurencí stejně jako Crysis. Zkrátka od nich čekám zase něco úžasného jako předtím.

Textury a tak nemá cenu řešit, u Quarls texture pack se potila i 8800GTX
557750
To co si postoval je problém LOD (něco s texturama v dálce), grafická karta si myslím tyhle textury načte do paměti a pak je zobrazuje, jenže problém byl v tom, že v době kdy hra vycházela, tak drtila snad všechny grafiky http://www.svethardware.cz/art_doc-54C09F391FE82B45C12572B0007A73BD.html tak nejspíš tohle museli komprimovat (i když i v základní verzi pomáhalo zvýšit kvalitu textur - v tom obrázku jsou očividně nižší textury) - dneska už to není problém a je spousta fanmade doplňků co rozšíří LOD až na 4096x4096 a možná i víc (a je to jenpar kilobajtů) takže spíš přepsání pár řádek než textury) - např tady u mě jenom s 2048: http://img810.imageshack.us/img810/3840/oblivion201012142017255.jpg . V NV už s tím není problém. A i když hru teď obhajuju, ukaž mi jinou hru s volným světem z té doby co vypadala líp nebo aspoň na podobné úrovni (například gothic 3 který vyšel později vypadá jak z roku 2000 : http://www.cheats.ru/uploaded/g/gothic3/gothic3-0116.jpg http://img249.imageshack.us/img249/5741/gothic3exe0072505dq5.jpg ). Graficky hra byla několik let před konkurencí stejně jako Crysis. Zkrátka od nich čekám zase něco úžasného jako předtím. Textury a tak nemá cenu řešit, u Quarls texture pack se potila i 8800GTX
0 0
reagovat

xxendxx

animace, na ty bych zapoměl :D ale tak zas to byla ta hra, kde mě borec jednou ranou do štítu odhodil napříč arénou a zvedal jsem se ze země (nadupané podobně, jako havárka z cockpitu v GRIDu)
PS: ta hra mě bavila dost a považuju ji za jednu z lepších (i proto, že 95% kritizovaných vlastností si upravila komunita), jen říkám, že ten engine není zrovna klenot a že ta firma měla s enginy a bugy problémy snad ve všech svých hrách, takže spíše doufám, že si koupí third-party řešení, na které nasadí svoje skriptování :+
557740
animace, na ty bych zapoměl *:D* ale tak zas to byla ta hra, kde mě borec jednou ranou do štítu odhodil napříč arénou a zvedal jsem se ze země (nadupané podobně, jako havárka z cockpitu v GRIDu) PS: ta hra mě bavila dost a považuju ji za jednu z lepších (i proto, že 95% kritizovaných vlastností si upravila komunita), jen říkám, že ten engine není zrovna klenot a že ta firma měla s enginy a bugy problémy snad ve všech svých hrách, takže spíše doufám, že si koupí third-party řešení, na které nasadí svoje skriptování *:+*
xxendxx
0 0
reagovat
to, že hlavní hrdina drží všechny zbraně jako největší toy a absolutně hnusnou animaci čehokoli v pohybu komunita taky opravila?
557732
to, že hlavní hrdina drží všechny zbraně jako největší toy a absolutně hnusnou animaci čehokoli v pohybu komunita taky opravila?
0 0
reagovat

Jeffy

protože link nebo link vypadá nadupaně, ale pak během hraní potkáváš mrtě wtf momentů typu link link (co to jako má být ty "textury" vzadu?)

a právě že hned po vydání začala komunita vydávat mnohem lepší texture packy, s mnohem menším tilingem, jako bonus vyšší detailnost se stejnou náročností apod... prostě maras...
557726
protože http://www.drinksalot.btinternet.co.uk/oblivion/ScreenShot11.jpg nebo http://maxpwnage.files.wordpress.com/2008/05/oblivion68.jpg vypadá nadupaně, ale pak během hraní potkáváš mrtě wtf momentů typu http://media.photobucket.com/image/oblivion/kenc51/Oblivion2006-04-0902-40-13-31.jpg http://img294.imageshack.us/i/oblivion201006120538249.jpg/ (co to jako má být ty "textury" vzadu?) a právě že hned po vydání začala komunita vydávat mnohem lepší texture packy, s mnohem menším tilingem, jako bonus vyšší detailnost se stejnou náročností apod... prostě maras...
Jeffy
0 0
reagovat
Vy jste fuj :), oblivion stále vypadá fantasticky (jsem nedávno zase rozehrál a s lepšími texturami a pár dalšími věcmi + HDR to stále vypadá špičkově ), obličeje nebyli nic moc ale v NV jsou mnohem promakanější. Ano postavy "klouzali" v Morrowindu i částečně i Oblivionu, ale zase to bylo vyvýjené ještě předtím než vyšli nové konzole, byla to jedna z prvních her co reálně podporovala fyziku a nároky jsou parádní na tak obrovský svět (GTA 4 je paskvil v tomhle ohledu, kde nejde ani AA)

To, že je kod zprasený a nejde používat univerzálně jako UT3 engine atd. je mi úplně jedno - jsem hráč, ne student informatiky :))
557721
Vy jste fuj :), oblivion stále vypadá fantasticky (jsem nedávno zase rozehrál a s lepšími texturami a pár dalšími věcmi + HDR to stále vypadá špičkově ), obličeje nebyli nic moc ale v NV jsou mnohem promakanější. Ano postavy "klouzali" v Morrowindu i částečně i Oblivionu, ale zase to bylo vyvýjené ještě předtím než vyšli nové konzole, byla to jedna z prvních her co reálně podporovala fyziku a nároky jsou parádní na tak obrovský svět (GTA 4 je paskvil v tomhle ohledu, kde nejde ani AA) To, že je kod zprasený a nejde používat univerzálně jako UT3 engine atd. je mi úplně jedno - jsem hráč, ne student informatiky *:))*
0 0
reagovat
Na vrch huj, zevnitř fuj, tak bych popsal grafiku Oblivionu:)
557689
Na vrch huj, zevnitř fuj, tak bych popsal grafiku Oblivionu:)
0 0
reagovat
Třeba jim Carmack půjčil id Tech 5.
557661
Třeba jim Carmack půjčil id Tech 5.
0 0
reagovat

Karbous

ono pořád vypadá, ale musíš dobře postavit kameru, aby nebyly vidět divné obličeje a aby nebylo vidět do dálky :D:D:D ideálně nějaké bílé ruiny uprostřed lesa a na nich rytíř s helmou... pak to bylo žrádlo - jenže ten les dělal speedtree, a polovinu celkového jevu dělal tehdy né tak obvyklý bloom a to bylo vše.
557657
ono pořád vypadá, ale musíš dobře postavit kameru, aby nebyly vidět divné obličeje a aby nebylo vidět do dálky *:D**:D**:D* ideálně nějaké bílé ruiny uprostřed lesa a na nich rytíř s helmou... pak to bylo žrádlo - jenže ten les dělal speedtree, a polovinu celkového jevu dělal tehdy né tak obvyklý bloom a to bylo vše.
Karbous
0 0
reagovat

Gonzi

Nejde o engine, ale spíš o to, že když ve své době vyšly první obrázky s Morrowindu a pak z Oblivionu, tak z toho všichni byly na větvi, protože to vypadalo úžasně.
557647
Nejde o engine, ale spíš o to, že když ve své době vyšly první obrázky s Morrowindu a pak z Oblivionu, tak z toho všichni byly na větvi, protože to vypadalo úžasně.
Gonzi
0 0
reagovat

Jeffy

jejich enginy jsou o nicem... je to vysmech jinym enginum, neumi to skoro nic extra, maj jen (asi) dobre skriptovaci casti co se tyce podkladu pro RPG hry, jejich technicke zpracovani je ale strasne zalostne, takze jejich engine mi je hodne u sedaci casti. (jo a umim si ten nazor podporit fakty, mel jsem o tom i referat :D)
557638
jejich enginy jsou o nicem... je to vysmech jinym enginum, neumi to skoro nic extra, maj jen (asi) dobre skriptovaci casti co se tyce podkladu pro RPG hry, jejich technicke zpracovani je ale strasne zalostne, takze jejich engine mi je hodne u sedaci casti. (jo a umim si ten nazor podporit fakty, mel jsem o tom i referat *:D*)
Jeffy
0 0
reagovat
Karbous: vždyť na novém enginu měli čas makat pomalu 5 let, mezitím vydali fallout a ten měl stejný engine - bude to zbrusu nový engine ze kterého nám zase spadne držka jako u Oblivionu a Morrowindu ;) (ale pro současné konzole bude hodně snížena kvalita (jako AvP) ), cokoliv jiného by pro mě bylo zklámání.
557634
Karbous: vždyť na novém enginu měli čas makat pomalu 5 let, mezitím vydali fallout a ten měl stejný engine - bude to zbrusu nový engine ze kterého nám zase spadne držka jako u Oblivionu a Morrowindu *;)* (ale pro současné konzole bude hodně snížena kvalita (jako AvP) ), cokoliv jiného by pro mě bylo zklámání.
0 0
reagovat

Karbous

Pokud to Sony míní vážně a dotáhne to do fáze, kdy se externí procesor objeví na trhu, bude to znamenat jediné - vývojáři, kteří budou chtít vyšší výkon využít, budou muset optimalizovat svůj engine pro obě verze konzole. Jinými slovy, doba vývoje hry se z pěti let zvýší na sedm. :)
557606
Pokud to Sony míní vážně a dotáhne to do fáze, kdy se externí procesor objeví na trhu, bude to znamenat jediné - vývojáři, kteří budou chtít vyšší výkon využít, budou muset optimalizovat svůj engine pro obě verze konzole. Jinými slovy, doba vývoje hry se z pěti let zvýší na sedm. *:)*
Karbous
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se