
Lish84
Jinak správný marketing docílí toho, že v tvém místním elektru/hypermarketu budou HD přehrávače+filmy, že tvůj brácha ti bude dokola cpát jak je HD super, že na každým kroku uvidíš reklamu na novej film v HD formátu, že soused už má HD sestavu a prudí tě, a že babička se tě už ptá co je to ten bluray, že ve škole se baví, že byli u Petra, protože jim pustil film v HD, že máš ve schránce letáky na výrobky zobrazující HD, no a pak už to ani nemusí být nejlevnější, ale je to to co tě donutí si pořídit HD vybavení

|
reagovat
|


- jak BD tak HD-DVD postrada propagaci, TA je ted to nejdulezitejsi. To ze to lidi videj ve Wall Martu jeste neznamena, ze o tom automaticky vedej. Stejne jako neznamena, ze kdyz jim nejakej teenager na brigade rekne, ze je to lepsi nez DVD, tak nad tim hned zacnou slintat. Cena to neovlivni. DVD a jejich playery by musely z trhu totalne zmizet a nova generace by musela byt za stejny ceny (tady mas tu cenu, na poslednim miste), aby o tom lidi zacali premyslet. Kdy to bude? Nikdy.
. Ale hlavně bych vyměnil modré Trasformery za červené Ratatouille