Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 124401 - 124420 Napsat příspěvek

imf

Dobře, já netušil, že se skoro všichni znáte!! Jsem tu nováček!
440910
Dobře, já netušil, že se skoro všichni znáte!! Jsem tu nováček!
imf
0 0
reagovat

aldebaran

No comment... chci videt diskuzi, ve ktery k takovym mezeram nedochazi... pokud nemluvime o kecarne desitky lidi, ktery se vidaj i v realu... chce to klid a pravidelne dejchat. ;)))
440909
No comment... chci videt diskuzi, ve ktery k takovym mezeram nedochazi... pokud nemluvime o kecarne desitky lidi, ktery se vidaj i v realu... chce to klid a pravidelne dejchat. ;)))
aldebaran
0 0
reagovat
Jsou Vanoce, lidi jsou na horach, pauza obcas musi byt...
440908
Jsou Vanoce, lidi jsou na horach, pauza obcas musi byt...
0 0
reagovat

imf

To je mi pěkná diskuze, když tu nikdo nediskutuje! 4-hodinová mezera mezi posledními odkazy je dosti výrazná.
440907
To je mi pěkná diskuze, když tu nikdo nediskutuje! 4-hodinová mezera mezi posledními odkazy je dosti výrazná.
imf
0 0
reagovat

zdero

Tohle je diskuze, ne chat... ;)
440906
Tohle je diskuze, ne chat... ;)
zdero
0 0
reagovat
Je někdo na příjmu ?
440905
Je někdo na příjmu ?
0 0
reagovat

dr. Orlok

Super reklama! Nejlepší je tam Samara, když naděluje dárky z TV. Tohle je fakt úlet!!!!
440904
Super reklama! Nejlepší je tam Samara, když naděluje dárky z TV. Tohle je fakt úlet!!!!
dr. Orlok
0 0
reagovat
Tak toto je krásné:reklama">link na satelit
440903
Tak toto je krásné:reklama na satelit
0 0
reagovat

Brennos

Klobouk dolů, Stíny Abadanu do desítky nejočekávanějších filmů....:D btw. nenatáčeli jste někde okolo chaty Čengrovka? Připadalo mi to tam povědomé.....
440902
Klobouk dolů, Stíny Abadanu do desítky nejočekávanějších filmů....*:D* btw. nenatáčeli jste někde okolo chaty Čengrovka? Připadalo mi to tam povědomé.....
Brennos
0 0
reagovat

Brennos