Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 102401 - 102420 Napsat příspěvek
Z Rangers by prijel maximalne Rozsival a ja bych osobne bral Pruchu, ale o tom nebyla ani zminka... Jagr ten nepripada v uvahu a je mi ho fakt lito, kdyby sli dal, verim, ze by to dotahli do finale! Jinak co se tyce dnesniho zapasu, byl to peknej hokej, ale neodpustim si poznamku, ze tento rok opet nemame golmana, ktery by podrzel v dulezitych momentech 8)
498046
Z Rangers by prijel maximalne Rozsival a ja bych osobne bral Pruchu, ale o tom nebyla ani zminka... Jagr ten nepripada v uvahu a je mi ho fakt lito, kdyby sli dal, verim, ze by to dotahli do finale! Jinak co se tyce dnesniho zapasu, byl to peknej hokej, ale neodpustim si poznamku, ze tento rok opet nemame golmana, ktery by podrzel v dulezitych momentech *8)*
0 0
reagovat
Veselí nad Moravou, jinak studuji v Praze na VŠE:) Těší mě:)
498045
Veselí nad Moravou, jinak studuji v Praze na VŠE*:)* Těší mě*:)*
0 0
reagovat

S-Jay

Já z Mariánských Lázní, viz můj profil.
498044
Já z Mariánských Lázní, viz můj profil.
S-Jay
0 0
reagovat
Mohu se zeptat lidi přibližně odkaď jste?

Já jsem z Mostu! Dík já jen pro orientaci jestli někoho neznám :D
498042
Mohu se zeptat lidi přibližně odkaď jste? Já jsem z Mostu! Dík já jen pro orientaci jestli někoho neznám *:D*
0 0
reagovat
Disk: To je od tebe sice hezké, že mi přitakáváš, ale důvod mi zřejmě neřekneš :)), jsem se spíš ptal někoho seznámenýho, nejlépe redakce samotné ;)
498012
Disk: To je od tebe sice hezké, že mi přitakáváš, ale důvod mi zřejmě neřekneš *:))*, jsem se spíš ptal někoho seznámenýho, nejlépe redakce samotné *;)*
0 0
reagovat

Sp!der-bite

Nejsi sám, taky se mi to několikrát stalo. A hlavně, že nakonec se spojení podaří.
498010
Nejsi sám, taky se mi to několikrát stalo. A hlavně, že nakonec se spojení podaří.
Sp!der-bite
0 0
reagovat
ta 103ka to položila:D
498008
ta 103ka to položila*:D*
0 0
reagovat