Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 80681 - 80700 Napsat příspěvek
"Ano, mezi pohledem na normální svět a na 3D svět v televizi nebo v kině je zásadní optický rozdíl," souhlasí oční lékař Martin Filipec z Evropské oční kliniky Lexum.

Tak to bych vám řekl, i když nejsem oční lékař.
557560
"Ano, mezi pohledem na normální svět a na 3D svět v televizi nebo v kině je zásadní optický rozdíl," souhlasí oční lékař Martin Filipec z Evropské oční kliniky Lexum. Tak to bych vám řekl, i když nejsem oční lékař.
0 0
reagovat

Fluke

Myslím, že po trojke sa nejakej ultimátnej edície s celou trilógiou určite dočkáme.
557559
Myslím, že po trojke sa nejakej ultimátnej edície s celou trilógiou určite dočkáme.
Fluke
0 0
reagovat
Zajímavý článek o 3D na technetu, doporučuju link 8)

Mephos, Garland: Na Levelu i normálně je k prvnímu Mass Effectu pouze první DLC, druhé není v podstatě nativně kompatibilní s CZ/HU/PL verzí, hra se musí obalamutit v podstatě, aby to DLC fungovalo. A také to není tak úplně bůhvíjaký přídavek, je to jen běhání po stanici, kde zkoušíte bitkovat s NPC.
A jinak čekat na komplet Mass effect, je trochu blbost, kvůli jednomu malému (dvěma) DLC nemá smysl na takovou edici čekat, imho ani nevyjde.
557549
Zajímavý článek o 3D na technetu, doporučuju http://technet.idnes.cz/sledovani-3d-obrazu-v-televizi-i-v-kine-neni-bez-rizika-pfn-/tec_video.asp?c=A101211_1497470_tec_video_vse *8)* Mephos, Garland: Na Levelu i normálně je k prvnímu Mass Effectu pouze první DLC, druhé není v podstatě nativně kompatibilní s CZ/HU/PL verzí, hra se musí obalamutit v podstatě, aby to DLC fungovalo. A také to není tak úplně bůhvíjaký přídavek, je to jen běhání po stanici, kde zkoušíte bitkovat s NPC. A jinak čekat na komplet Mass effect, je trochu blbost, kvůli jednomu malému (dvěma) DLC nemá smysl na takovou edici čekat, imho ani nevyjde.
0 0
reagovat

verbst