Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 77801 - 77820 Napsat příspěvek

Jeržik

v TW Napoleon mě nejvíce zamrzelo.
absence organizace: armáda > sbor > divize > pluk > prapor > peleton
přeci jen 20 jednotek plus generál je přežitek
557046
v TW Napoleon mě nejvíce zamrzelo. absence organizace: armáda > sbor > divize > pluk > prapor > peleton přeci jen 20 jednotek plus generál je přežitek
Jeržik
0 0
reagovat
Ja v podstate tiez suhlasim s HALom, ale mne najviac chyba prepracovana politika a AI pri tahovej casti. Ako, aby vyssia obtiaznost spocivala v tom, ze vsetci idu nezmyselne proti mne, jak keby som bol Satanasov syn mi nedojde ako spravne riesenie. S TW som zacal u Medievalu I a tam ta politika v podstate neexistovala, Rome tiez nic moc. Medieval II na tom uz bol trosku lepsie(ked si na to este dobre spominam) a Empire uz sa posunul dopredu, ale stale to nie je uplne dobre. Na tom by mali hlavne zapracovat. Obrazky potesia, ale nie na ukor hernej casti.

Inak tie aut. vysledkoch bojov. Podla mna je normalne, ze si niektore veci proste nechas "nasimulovat", predsa nemoze clovek hrat kazdu sarvatku, mna to potom brutalne prestavalo bavit. A co uz vobec nechapem, preco ten moj comp, ktory mi riadi boj je oproti tomu normalnemu superovi(compovi) uplny dement... Niektore boje, co prehral aj s mojou pocetnou prevahou nedavali vobec zmysel... Ked uz to necham compu, aby za mna "hral" tak nech predsa hraje na takej istej urovni ako ten druhy...
557045
Ja v podstate tiez suhlasim s HALom, ale mne najviac chyba prepracovana politika a AI pri tahovej casti. Ako, aby vyssia obtiaznost spocivala v tom, ze vsetci idu nezmyselne proti mne, jak keby som bol Satanasov syn mi nedojde ako spravne riesenie. S TW som zacal u Medievalu I a tam ta politika v podstate neexistovala, Rome tiez nic moc. Medieval II na tom uz bol trosku lepsie(ked si na to este dobre spominam) a Empire uz sa posunul dopredu, ale stale to nie je uplne dobre. Na tom by mali hlavne zapracovat. Obrazky potesia, ale nie na ukor hernej casti. Inak tie aut. vysledkoch bojov. Podla mna je normalne, ze si niektore veci proste nechas "nasimulovat", predsa nemoze clovek hrat kazdu sarvatku, mna to potom brutalne prestavalo bavit. A co uz vobec nechapem, preco ten moj comp, ktory mi riadi boj je oproti tomu normalnemu superovi(compovi) uplny dement... Niektore boje, co prehral aj s mojou pocetnou prevahou nedavali vobec zmysel... Ked uz to necham compu, aby za mna "hral" tak nech predsa hraje na takej istej urovni ako ten druhy...
0 0
reagovat
Cain1978: Souhlasím, každý díl série TW přinesl něco nového a to, co jsi tu napsal, je pravda. Ale není to trošku málo, jeden či dva nové důležité prvky v celé hře? Souhlasím, že to tu hru oživuje, Křížové výpravy v M2 byly super, plus tam bylo ještě pár dalších vychytávek, ale pořád mi přijde, že tam těch nových prvků mohli dát třeba deset, to by tu hru pořádně oživilo a nepřestalo to pak po pár hodinách bavit. Místo toho akorát zdetailňují grafiku a vyšují počet jednotek - né že by to bylo špatně, ale v poměru k hratelnosti mi přijde, že se zabývají víc vizuální stránkou, než novinkami v obsahu. Je to věc názoru, ale fakt jsem nečekal, že do doby Rome:TW (2004) bude i v posledním vydaném dílu stejně nefungující diplomacie a identitcké dobývání hradeb. Tak když mohli vylepšit grafiku a počty jednotek, mohli konečně udělat i fungující AI a překopak dobývání/bránění sídlišť. Tak nějak doufám, že si všechny nové nápady, fungující AI a diplomacii, lepší boje a nové dobývání schovávají do Rome 2:TW. Ale to je asi jen zbožné přání. :D
557044
Cain1978: Souhlasím, každý díl série TW přinesl něco nového a to, co jsi tu napsal, je pravda. Ale není to trošku málo, jeden či dva nové důležité prvky v celé hře? Souhlasím, že to tu hru oživuje, Křížové výpravy v M2 byly super, plus tam bylo ještě pár dalších vychytávek, ale pořád mi přijde, že tam těch nových prvků mohli dát třeba deset, to by tu hru pořádně oživilo a nepřestalo to pak po pár hodinách bavit. Místo toho akorát zdetailňují grafiku a vyšují počet jednotek - né že by to bylo špatně, ale v poměru k hratelnosti mi přijde, že se zabývají víc vizuální stránkou, než novinkami v obsahu. Je to věc názoru, ale fakt jsem nečekal, že do doby Rome:TW (2004) bude i v posledním vydaném dílu stejně nefungující diplomacie a identitcké dobývání hradeb. Tak když mohli vylepšit grafiku a počty jednotek, mohli konečně udělat i fungující AI a překopak dobývání/bránění sídlišť. Tak nějak doufám, že si všechny nové nápady, fungující AI a diplomacii, lepší boje a nové dobývání schovávají do Rome 2:TW. Ale to je asi jen zbožné přání. *:D*
0 0
reagovat




Jeržik:
Shogun I (revoluce), Rome (dobývání měst, nové možnostiv rts části díky přechodu do 3D), Napoleon (systém automatického doplňování jednotek, vliv počasí v tahovém módu), Barbar (start na zelené louce při hře za "barbary"), Empire (evoluce v tahové části: hlavní a vedlejší města provincií, námořní rts konflikt, obsazování neutrálních budov), Medieval II (křížové výpravy) :)
HAL:
tak ne :D

557042
Jeržik: Shogun I (revoluce), Rome (dobývání měst, nové možnostiv rts části díky přechodu do 3D), Napoleon (systém automatického doplňování jednotek, vliv počasí v tahovém módu), Barbar (start na zelené louce při hře za "barbary"), Empire (evoluce v tahové části: hlavní a vedlejší města provincií, námořní rts konflikt, obsazování neutrálních budov), Medieval II (křížové výpravy) :) HAL: tak ne *:D*
0 0
reagovat

Cain1978

Wtf? :D
557041
Wtf? *:D*
Cain1978
0 0
reagovat
Popravdě souhlasím s HALem, a to jsem TW fanda a hraju každý díl od dob prvního Shogunu. Nejlepší byl pro mě Rome, který přinesl dle mě nejvíce nových strategických prvků, stejný nášup novinek jsem čekal i u druhého Medievalu, ale ze strategickcýh možností jsem se dočkal pramalého rozšíření. Grafika skočila dopraču mohutně, ale co se bitev týče, moc se kupředu serie neposunula. Po Kingdoms, které přinesli zajimavé kampaně, jsem se tešil na Empiry, což ale bylo totální zklamání (hlavně pro mě jako fandu bitev 17-19. stoleté). Za zmínku tu stály jen ty lodní souboje, jinak nic. Opět totiž zvítězila lepší grafika, například nad přepracováním a zpřehlednením ovládání jednotek, které už poněkuj zastaralo. Napoleon příjemně překvapil, přepracované a doladěné dělostřelectvo, z toho narozdíl od Empiru dělalo aspoň hratelnou hru, ale co se týče stretegického hlediska, od Rome se to téměř nikam neposunulo. Čekal jsem, že se budou dát budovat okopy, opěvňovat se alespon provizorně přímo na bojišti (jako kůlové stěny v Medievelech II) ale nic z toho tam nebylo. Teď vyhlížím nového Shoguna, zaujala mě část o přepracovaném dobývání hradů, to by mohl být konečně nový impuls, ale všechna videa, která zatím vydali, mě akorát utvrzují v tom, že půjde dál v zaběhnutých a zastaralých kolejích a příliš nového to nepřinese. Hought!
557040
Popravdě souhlasím s HALem, a to jsem TW fanda a hraju každý díl od dob prvního Shogunu. Nejlepší byl pro mě Rome, který přinesl dle mě nejvíce nových strategických prvků, stejný nášup novinek jsem čekal i u druhého Medievalu, ale ze strategickcýh možností jsem se dočkal pramalého rozšíření. Grafika skočila dopraču mohutně, ale co se bitev týče, moc se kupředu serie neposunula. Po Kingdoms, které přinesli zajimavé kampaně, jsem se tešil na Empiry, což ale bylo totální zklamání (hlavně pro mě jako fandu bitev 17-19. stoleté). Za zmínku tu stály jen ty lodní souboje, jinak nic. Opět totiž zvítězila lepší grafika, například nad přepracováním a zpřehlednením ovládání jednotek, které už poněkuj zastaralo. Napoleon příjemně překvapil, přepracované a doladěné dělostřelectvo, z toho narozdíl od Empiru dělalo aspoň hratelnou hru, ale co se týče stretegického hlediska, od Rome se to téměř nikam neposunulo. Čekal jsem, že se budou dát budovat okopy, opěvňovat se alespon provizorně přímo na bojišti (jako kůlové stěny v Medievelech II) ale nic z toho tam nebylo. Teď vyhlížím nového Shoguna, zaujala mě část o přepracovaném dobývání hradů, to by mohl být konečně nový impuls, ale všechna videa, která zatím vydali, mě akorát utvrzují v tom, že půjde dál v zaběhnutých a zastaralých kolejích a příliš nového to nepřinese. Hought!
0 0
reagovat

Cain1978

Ale jistě že právě to co jsi ocitoval bych nenapsal, kdybych s tím neměl vlastní zkušenosti a netrávil pak předlouhé večery v hospodě debatováním i o TW serii s ostatními co je hráli.
Byť poslední TW který jsem dohrál celý byl Rome (už nevím na jakou obtížnost přesně), ty pozdější už jsem jen zběžně vyzkoušel a nebo ani to ne.
557038
Ale jistě že právě to co jsi ocitoval bych nenapsal, kdybych s tím neměl vlastní zkušenosti a netrávil pak předlouhé večery v hospodě debatováním i o TW serii s ostatními co je hráli. Byť poslední TW který jsem dohrál celý byl Rome (už nevím na jakou obtížnost přesně), ty pozdější už jsem jen zběžně vyzkoušel a nebo ani to ne.
Cain1978
0 0
reagovat
p.s.: Chtěl bych tě vidět, jak na nejtěžší, popřípadě druhou nejtěžší obtížnost, přenecháváš rts část automatickému výpočtu, to si můžeš dovolit maximálně na méně významné frontě, kde máš navíc jasnou početní a kvalitativní přesilu.
557037
p.s.: Chtěl bych tě vidět, jak na nejtěžší, popřípadě druhou nejtěžší obtížnost, přenecháváš rts část automatickému výpočtu, to si můžeš dovolit maximálně na méně významné frontě, kde máš navíc jasnou početní a kvalitativní přesilu.
0 0
reagovat

HAL

Posun v grafice je dán přirozeným vývojem hw, kdy zvláště u total war nejde jen o laciné pozlátko, naopak s novým enginem se vždy objeví množství nových prvků které spetřují rts část. Jde o tak rozsáhlý seznam že nemá cenu zde psát konkrétní příklady. Mě spíš přijde, že jsi ohledně total war novic, který nečeprá z vlastní zkušenosti, viz. tvrzení: "spousta hráčů raději volí rts v automatickém vyhodnocení". To je samozřejmě nesmysl.
557036
Posun v grafice je dán přirozeným vývojem hw, kdy zvláště u total war nejde jen o laciné pozlátko, naopak s novým enginem se vždy objeví množství nových prvků které spetřují rts část. Jde o tak rozsáhlý seznam že nemá cenu zde psát konkrétní příklady. Mě spíš přijde, že jsi ohledně total war novic, který nečeprá z vlastní zkušenosti, viz. tvrzení: "spousta hráčů raději volí rts v automatickém vyhodnocení". To je samozřejmě nesmysl.
HAL
0 0
reagovat

Cain1978

Posouvá se, ale ze všeho nejvíc hlavně co se týče grafiky bojů - vizuálně k lepšímu, ale přehledností k horšímu. A přitom ty boje jsou jen minoritní záležitostí oproti hlavní tahové části. Pokaždé když čtu něco o dalších dílech Total Waru, tak vidím jen "víc jednotek v bojích! detailnější textury! realističtější animace! epičtější momenty díky mocným hrdinům!"... ale že většina hráču po chvilce na tyhle bitvy úplně kašlala a řešila je spíš automatikou protože to sice házelo ujetější, ale ve výsledku ne moc rozdílné výsledky, a hlavně ty souboje byly většinou nepěkně otravné a pitomé. Přitom jako tahovka to bývalo celkem fajn, a podle toho co vím tak pořád relativně je, i když ani náhodou bez chyby.
557035
Posouvá se, ale ze všeho nejvíc hlavně co se týče grafiky bojů - vizuálně k lepšímu, ale přehledností k horšímu. A přitom ty boje jsou jen minoritní záležitostí oproti hlavní tahové části. Pokaždé když čtu něco o dalších dílech Total Waru, tak vidím jen "víc jednotek v bojích! detailnější textury! realističtější animace! epičtější momenty díky mocným hrdinům!"... ale že většina hráču po chvilce na tyhle bitvy úplně kašlala a řešila je spíš automatikou protože to sice házelo ujetější, ale ve výsledku ne moc rozdílné výsledky, a hlavně ty souboje byly většinou nepěkně otravné a pitomé. Přitom jako tahovka to bývalo celkem fajn, a podle toho co vím tak pořád relativně je, i když ani náhodou bez chyby.
Cain1978
0 0
reagovat

HAL

série total war je jedna z mála která každým svým dílem posouvá možnosti předešlého, mimochodem buď konkrétní a jmenuj Ty neduležité kraviny, rád si je přečtu ;)
557034
série total war je jedna z mála která každým svým dílem posouvá možnosti předešlého, mimochodem buď konkrétní a jmenuj Ty neduležité kraviny, rád si je přečtu *;)*
HAL
0 0
reagovat

Cain1978

Protože to jasně ukazuje pokračující směřování série k nedůležitým kravinám od toho na čem v té hře skutečně záleží ;-)
557032
Protože to jasně ukazuje pokračující směřování série k nedůležitým kravinám od toho na čem v té hře skutečně záleží ;-)
Cain1978
0 0
reagovat

HAL

nevím proč prskáš...
samurai Core i7-2600K :)
557030
nevím proč prskáš... [link="http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/0/6/0/1/3/turkey_shoot.jpg.jpg?slideshow=true"]samurai Core i7-2600K :)[/link]
HAL
0 0
reagovat

Cain1978

Proč se mám dívat na přepálenou DoF i ve strategii která by měla být hlavně o tom mít přesný přehled nad tisícovkami vojáků :-
557029
Proč se mám dívat na přepálenou DoF i ve strategii která by měla být hlavně o tom mít přesný přehled nad tisícovkami vojáků *:-*
Cain1978
0 0
reagovat
Brilantný desaťminútový dokument o natáčaní Game of Thrones! link
557027
Brilantný desaťminútový dokument o natáčaní Game of Thrones! http://www.youtube.com/watch?v=XAYtinilywM
0 0
reagovat

Shogun 2 nové in game screeny

557026
[link="http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/0/6/0/1/3/capture_the_flag.jpg.jpg?slideshow=true"]samurai naginata[/link] [link="http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/0/6/0/1/3/form_square.jpg.jpg"]yari ashigaru[/link]
Shogun 2 nové in game screeny
0 0
reagovat
Už vyřešeno stažením hromady.CAB souborů a přidáním asi 5 do složky MSOCache, jelikož to pokaždé hlásilo, že nemůže najít nějaký jiný po přidání chybějícího předchozího.
557019
Už vyřešeno stažením hromady.CAB souborů a přidáním asi 5 do složky MSOCache, jelikož to pokaždé hlásilo, že nemůže najít nějaký jiný po přidání chybějícího předchozího.
0 0
reagovat

okkac

Domaci kino? :D
557017
Domaci kino? *:D*
okkac
0 0
reagovat
Nevím jestli s tím do kecárny nebo domaácí kino. Vybafl na mne problem s MS Office 2003 ohledně instalace souboru SKU011.CAB, což je jak j sem zjistil, celkem častý problém. Bohužel doporučení nastavit CDcache v registrech na 0 mi nepomohlo viz. link a tak stále při otevření jakkéhokoliv souboru MS office se pokouší o instalaci, ael tentokrát vyhodí chybu :

"Chyba 1311. Zdrojový soubor nebyl nalezen C:/MSOcache........atd."

Nevíte jak tohle odstranit?
557014
Nevím jestli s tím do kecárny nebo domaácí kino. Vybafl na mne problem s MS Office 2003 ohledně instalace souboru SKU011.CAB, což je jak j sem zjistil, celkem častý problém. Bohužel doporučení nastavit CDcache v registrech na 0 mi nepomohlo viz. http://www.sku011cab.com/ a tak stále při otevření jakkéhokoliv souboru MS office se pokouší o instalaci, ael tentokrát vyhodí chybu : "Chyba 1311. Zdrojový soubor nebyl nalezen C:/MSOcache........atd." Nevíte jak tohle odstranit?
0 0
reagovat

xxendxx

Asi nebylo pochopeno, že bych chtěl takovej telefon s klávesnicí a ne PSP?:)
557013
Asi nebylo pochopeno, že bych chtěl takovej telefon s klávesnicí a ne PSP?:)
xxendxx
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se