|
reagovat
|
Diskuzní fórum KECÁRNA
příspěvky 53561 - 53580
Napsat příspěvek
- 1
- 2
- .
- 2678
- 2679
- 2680
- .
- 7162
- 7163
Blu-ray s cz titulky
Kde nakupujete?
Dnes jsem si objednal mechaniku jen kvůli tomu, abych podpořil tvůrce filmů/seriálů,
Ale nevím, kde rozumně nakupovat on-line s cz titulky.O dabing nestojím, nezajímá mě, stačí opravdu jen title, rozumná dodací doba a široká nabídka titulů.
Díky všem za odpovědi ;)
Dnes jsem si objednal mechaniku jen kvůli tomu, abych podpořil tvůrce filmů/seriálů,
Ale nevím, kde rozumně nakupovat on-line s cz titulky.O dabing nestojím, nezajímá mě, stačí opravdu jen title, rozumná dodací doba a široká nabídka titulů.
Díky všem za odpovědi ;)
|
reagovat
|
btw. dobré znamenie!!!!! Pani Spáčilovej sa to nepáčilo, takže stále existuje šanca že to bude pecka. nerád by som v tomto prípade vyťahoval svoje "hovoril som to od prvého teasru"
|
reagovat
|
Odrazový můstek k asi nelichotivé recenzi, že to ješte Mirku baví chodit na takové filmy, nejenže není cílovka, ale ani je neumí objektivně zhodnotit...
Gonzi
A já si říkal proč je to v kině tak šedivé a hodil vinu na 3D projekci.
Gonzi
A já si říkal proč je to v kině tak šedivé a hodil vinu na 3D projekci.
|
reagovat
|
Gonzi
husty, sice je to misty tezce presaturovane, ale ta pointa je vykreslena uzasne... fakt bych se radsi mrknul na barevneho Supa.
|
reagovat
|
Luke Newman
Tak to je super. Takhle si s ním vytírat svoji norskou řiť. 
A jinak Downey by to měl zvládat líp? Vážně? Jak líp? Tohle bylo nejlíp, jak to mohl zvládnout...

A jinak Downey by to měl zvládat líp? Vážně? Jak líp? Tohle bylo nejlíp, jak to mohl zvládnout...
|
reagovat
|
Pro Bonda pouze the best? Takže ve Spectre bude mít hlavní roli Lumia? Kůl 

|
reagovat
|
Daniel Craig turned down $5 million — because James Bond wouldn't use a Sony phone
Ani se mu nedivim :)
Ani se mu nedivim :)
|
reagovat
|
DarkSith