Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 1281 - 1300 Napsat příspěvek

Star Wars Jedi: Survivor

Na cutscénách je vidět poměrně velký pokrok od minula; jak technicky, tak dramaturgicky (spoiler z úvodu hry). Skoro by se chtělo říct, že to funguje líp jak Disquely. :D
866559
Na [url=https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=yVr1nU1bvb4]cutscénách[/url] je vidět poměrně velký pokrok od minula; jak technicky, tak dramaturgicky (spoiler z úvodu hry). Skoro by se chtělo říct, že to funguje líp jak Disquely. *:D*
Star Wars Jedi: Survivor
1 -1
reagují: connor
reagovat

Star Wars Jedi: Survivor

Vypadá to, že hra dostála očekáváním! :+
866488
[url=https://opencritic.com/game/14199/star-wars-jedi-survivor]Vypadá to[/url], že hra dostála očekáváním! *:+*
Star Wars Jedi: Survivor
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Přišlo mi to tam prostě nucene,  myslel jsem, že je to v rámci datadisku, kde se Aloy snaží dát nějakou orientaci - což mi přijde zbytečné.
Jestli to bylo skrz nějakou událost v patchu, tak už chápu, jaké to mělo odůvodnění.
866306
Přišlo mi to tam prostě nucene,  myslel jsem, že je to v rámci datadisku, kde se Aloy snaží dát nějakou orientaci - což mi přijde zbytečné. Jestli to bylo skrz nějakou událost v patchu, tak už chápu, jaké to mělo odůvodnění.
866255
2 0
reagovat

Star Wars Jedi: Survivor

Jsou tu první reakce z dohrání z přístupu s předstihem. Dále jen na vlastní nebezpečí! :D
  • hlavní linie dlouhá 25 hodin
  • po dohrání se zpřístupní červený a "duhový" lightsaber
  • celkem 6 hratelných planet, resp. měsíců; 2 otevřené (Koboh a Jedha), 3 lineární (Coruscant, Tanalorr, Novah Garon) a 1 příběhová (“Shattered Moon")
  • 5 hlavních bossů a kupa vedlejších (The High Republic Jedi je Dagan Gera se žlutým mečem, který nechá krvácet přímo ve hře)
  • 2 companioni (Bode Akuna a Merrin) plně AI specifičtí pro dané mise
  • ponča (!)
  • blaster combo má zvláštní užívání
  • Devátá sestra je ve hře
  • románek mezi Calem a Merrin
  • opět Vader jako cameo (!!)
  • twist na konci -  Bode Akuna, který je bývalý Jedi se stejným mečem jako mají Baylon Skoll a Shin Hati v traileru na Ahsoku; zradí a prozradí Ceřin archiv Impériu (Cere je zde hratelná v souboji s Vaderem...)
866303
Jsou tu první reakce z dohrání z přístupu s předstihem. Dále jen na vlastní nebezpečí! *:D*[list][*]hlavní linie dlouhá [spoiler]25 hodin[/spoiler][/*][*][url=https://preview.redd.it/eos2b08gruva1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=50ff8b51a1bee77db421e0b25265cc35b5e807ee]po dohrání[/url] se zpřístupní [spoiler]červený a "duhový" lightsaber[/spoiler][/*][*]celkem [spoiler]6 hratelných[/spoiler] planet, resp. měsíců; [spoiler]2 otevřené (Koboh a Jedha), 3 lineární (Coruscant, Tanalorr, Novah Garon) a 1 příběhová (“Shattered Moon")[/spoiler][/*][*][spoiler]5[/spoiler] hlavních bossů a kupa vedlejších ([spoiler]The High Republic Jedi je [url=https://preview.redd.it/70d3508gruva1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=445ca0606b16ceb086b0abba197ca7720ba1f269]Dagan Gera[/url] se žlutým mečem, který nechá krvácet přímo ve hře[/spoiler])[/*][*][spoiler]2[/spoiler] companioni ([spoiler]Bode Akuna a Merrin[/spoiler]) plně AI [spoiler]specifičtí pro dané mise[/spoiler][/*][*]ponča (!)[/*][*][url=https://streamable.com/v54b7w]blaster combo[/url] má zvláštní užívání[/*][*][spoiler]Devátá sestra[/spoiler] je ve hře[/*][*]románek mezi [spoiler]Calem a Merrin[/spoiler] [/*][*][spoiler]opět Vader[/spoiler] jako cameo (!!)[/*][*]twist na konci -  [spoiler]Bode Akuna, který je bývalý Jedi se stejným mečem jako mají Baylon Skoll a Shin Hati v traileru na Ahsoku; zradí a prozradí Ceřin archiv Impériu (Cere je zde hratelná v souboji s Vaderem...)[/spoiler][/*][/list]
Star Wars Jedi: Survivor
2 0
reagovat
reaguje na: esmo
nice
866268
nice
865836
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Presne tak.
866257
Presne tak.
866255
4 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Nejak nechápem prečo by sa to k tomu malo zvrtnúť, to je úplne ina téma.

Nie, len ti vysvetlujem že je to len normálny doplnok. Ak by to malovanie nemalo v názve "Pride" tak by si ani náznakom nepostrehol že to do tej hry nepatrí pretože sú tam všetci tí Tenakhtovia okolo rovnako pomalovaní všemožnými farbami. Čiže jediné čo ti prekáža je to označenie.
866256
Nejak nechápem prečo by sa to k tomu malo zvrtnúť, to je úplne ina téma. Nie, len ti vysvetlujem že je to len normálny doplnok. Ak by to malovanie nemalo v názve "Pride" tak by si ani náznakom nepostrehol že to do tej hry nepatrí pretože sú tam všetci tí Tenakhtovia okolo rovnako pomalovaní všemožnými farbami. Čiže jediné čo ti prekáža je to označenie.
866254
3 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Jen pro jistotu, chápu správně, že jedna z možných a volitelných facepaints je pride a to ti vadí?
To je jako kritizovat Tesco za to, že má i produkty Milka, které ty nerad... :D
866255
Jen pro jistotu, chápu správně, že jedna z možných a volitelných facepaints je pride a to ti vadí? To je jako kritizovat Tesco za to, že má i produkty Milka, které ty nerad... *:D*
866247
9 0
reagují: (=LIFTY=), FallenMaia
reagovat
Asi to míří do debaty, které se nechci účastnit, protože by se to dřív nebo později zase zvrtlo v diskuzi, jestli je Abby pinda nebo ne.
866254
Asi to míří do debaty, které se nechci účastnit, protože by se to dřív nebo později zase zvrtlo v diskuzi, jestli je Abby pinda nebo ne.
2 -1
reagují: FallenMaia
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Fakt netuším čo je na tom. Vývojári davajú rôzne veci do svojich hier, či uz sú to veci ako spomínané pomrknutia na iné hry, tak aj na filmy, tak sú to aj rôzne ine referencie a easter eggy. Proste tam dali lgbti farbu na tvár v jednom z patchov, je to len obyčajný doplnok aby urobili niekomu radosť, mám pocit že to oznamovali aj na sociálnych sieťach, bolo to súčastou nejakeho väčšieho updatu, tuším toho ktorý prinašal NG+. Nieje pre teba nič jednoduchšie ako to ignorovat ak sa ti to nepáči, fakt zaujímavé že ti neprekáža Kratova farba ale dúhová vlajka ano.
866251
Fakt netuším čo je na tom. Vývojári davajú rôzne veci do svojich hier, či uz sú to veci ako spomínané pomrknutia na iné hry, tak aj na filmy, tak sú to aj rôzne ine referencie a easter eggy. Proste tam dali lgbti farbu na tvár v jednom z patchov, je to len obyčajný doplnok aby urobili niekomu radosť, mám pocit že to oznamovali aj na sociálnych sieťach, bolo to súčastou nejakeho väčšieho updatu, tuším toho ktorý prinašal NG+. Nieje pre teba nič jednoduchšie ako to ignorovat ak sa ti to nepáči, fakt zaujímavé že ti neprekáža Kratova farba ale dúhová vlajka ano.
866247
5 0
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Patří, byly tam i figurky z GoW na sbírání.  V GoW byly zase básně k jiným hrám,  včetně Horizonu. V Tsushime origami atd...
To je pomrknuti na jiné exkluzivity. 
Easter Egg pro lgbt komunitu? WTF...
Ale jestli to bylo součástí patche,  to nevím.  Hru jsem dohrál v době,  kdy to tam nebylo.
866247
Patří, byly tam i figurky z GoW na sbírání.  V GoW byly zase básně k jiným hrám,  včetně Horizonu. V Tsushime origami atd... To je pomrknuti na jiné exkluzivity.  Easter Egg pro lgbt komunitu? WTF... Ale jestli to bylo součástí patche,  to nevím.  Hru jsem dohrál v době,  kdy to tam nebylo.
866230
1 -1
reagují: Gonzi, FallenMaia
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Niesom si istý ale nebola tá farba k dispozícii už v zakladnej hre o dosť dávnejšie? To nebolo sučasťou tohto DLC, ale nejakého staršieho patchu ako update a doplnok do hry. Na vyjadrenie podpory lgbti komunite od vývojarov, s hrou samotnou a príbehom to nemá nič spoločné. Je to doslova niečo ako easter egg. Ak si dobre spomínam tak tam bola aj farba v tvare Kratovho tetovania, to podľa teba do hry patrí? No nie. Je to úplne ten istý prípad, proste také pomrknutue od vývojárov pre GoW fanúšikov tak ako je táto farba pomrknutie pre lgbti komunitu.
866230
Niesom si istý ale nebola tá farba k dispozícii už v zakladnej hre o dosť dávnejšie? To nebolo sučasťou tohto DLC, ale nejakého staršieho patchu ako update a doplnok do hry. Na vyjadrenie podpory lgbti komunite od vývojarov, s hrou samotnou a príbehom to nemá nič spoločné. Je to doslova niečo ako easter egg. Ak si dobre spomínam tak tam bola aj farba v tvare Kratovho tetovania, to podľa teba do hry patrí? No nie. Je to úplne ten istý prípad, proste také pomrknutue od vývojárov pre GoW fanúšikov tak ako je táto farba pomrknutie pre lgbti komunitu.
866107
4 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Mě hlavně fascinuje, jak první hra byla o tom, jestli je nebo není badass machine killer => vztahy tam defacto neexistovaly a každý si ji mohl představovat jak chtěl. Jsem rád, že mi teď někdo vysvětlil, že jsem si ji představoval špatně.
866172
Mě hlavně fascinuje, jak první hra byla o tom, jestli je nebo není badass machine killer => vztahy tam defacto neexistovaly a každý si ji mohl představovat jak chtěl. Jsem rád, že mi teď někdo vysvětlil, že jsem si ji představoval špatně.
866107
2 0
reagovat

Horizon: Burning Shores

Já nechápu,  proč měl někdo potřebu tam cpát válečnou barvu na obličej s názvem Pride... Vůbec to nezapadá do hry, je to tam jak pěst na oko... Jako, proč? Kvůli označování v PS komunitě? 
V TLoU jsem s touto tématikou absolutně neměl problém. Tam to nějak patřilo, ale tady je samoucelne. 
To i ta trans postava v Bradavicich mi přišla smysluplnejsi. 
866107
Já nechápu,  proč měl někdo potřebu tam cpát válečnou barvu na obličej s názvem Pride... Vůbec to nezapadá do hry, je to tam jak pěst na oko... Jako, proč? Kvůli označování v PS komunitě?  V TLoU jsem s touto tématikou absolutně neměl problém. Tam to nějak patřilo, ale tady je samoucelne.  To i ta trans postava v Bradavicich mi přišla smysluplnejsi. 
Horizon: Burning Shores
6 0
reagují: FallenMaia, Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi

Unrecord

Jak jsem psal, že tomu úplně nevěřil... tak tady část udělal za den :D:+ link
866094
Jak jsem psal, že tomu úplně nevěřil... tak tady část udělal za den *:D**:+* https://www.youtube.com/watch?v=hPu7STf3wbE
Unrecord
865832
2 0
reagovat
No, moje dojmy moc pozitivní nejsou. Mám hotovo, kolejové achievementy dělat nebudu, na to nemám čas. 
Ale jinak teda první dojmy super, to množství věci okolo taky (kytky, zvířata) Potěšily změny období, které hezky oživí prostředí, ale..
Byl to pro mě Assasins Creed: Magic World. Tisíc repetitivnich sběratelských hovadin na obrovské mapě.  Alahomora mě nebavila po prvních deseti provedeních a pak jsem ji musel dělat ještě milionkrát. To samé dokola se opakující nezazivne Merlinovy zkoušky,  úkoly víceméně pořád o tom samém a několikrát jsem se přistihl,  že to spíš hraju z povinnosti, než pro radost (abych tu hru dohrál a mohl si o tom popovídat se ženou) 
Ve výsledku mi v hlavě zůstane jen jen ten luxusní úkol v knize.
V Bradavicich to bylo super, v Prasinkach taky, ale okolo to byla roztahana nuda.
866084
No, moje dojmy moc pozitivní nejsou. Mám hotovo, kolejové achievementy dělat nebudu, na to nemám čas.  Ale jinak teda první dojmy super, to množství věci okolo taky ([spoiler]kytky, zvířata[/spoiler]) Potěšily [spoiler]změny období[/spoiler], které hezky oživí prostředí, ale.. Byl to pro mě Assasins Creed: Magic World. Tisíc repetitivnich sběratelských hovadin na obrovské mapě.  [spoiler]Alahomora[/spoiler] mě nebavila po prvních deseti provedeních a pak jsem ji musel dělat ještě milionkrát. To samé dokola se opakující nezazivne [spoiler]Merlinovy zkoušky[/spoiler],  úkoly víceméně pořád o tom samém a několikrát jsem se přistihl,  že to spíš hraju z povinnosti, než pro radost (abych tu hru dohrál a mohl si o tom popovídat se ženou)  Ve výsledku mi v hlavě zůstane jen [spoiler]jen ten luxusní úkol v knize. [/spoiler]V Bradavicich to bylo super, v Prasinkach taky, ale okolo to byla roztahana nuda.
5 -1
reagovat
reaguje na: do_Od
Já to před pár dny začal hrát, a musím říct, jsem příjemně překvapený. Po prvních ohlasech jsem s tím množstvím collectibles a subquestů v open world světě čekal bezmála další generickou Ubisoftinu, a ono ne - všeho možného na sbírání je ve hře přehršel, ale je to do ní zakomponované mnohem přirozenější a zábavnější formou než co je v těch Ubi klonech.
Do srovnávání s Witcher 3 bych tedy nešel, ale celkově to vypadá na hodně hezky funkční rpg co výborně využívá lore toho světa - v rámci přípravy jsem si ty knihy znovu přečetl, poprvé od doby co vyšly, a jsem za to dost rád. Jednak jsou mnohem lepší než jak jsem si je z dětství pamatoval, a ten svět v nich je tak bohatý, že vidět ho teď ve hře je fakt radost.

Docela pak i chápu proč to Warneři chtějí zremakovat v seriálu, ono to docela dává smysl, ve filmech zbylo jen torzo... i když najít pro ty postavy casting který nebude ve srovnání s tím starým úplně zoufalý bude bojím se nemožná práce.
866083
Já to před pár dny začal hrát, a musím říct, jsem příjemně překvapený. Po prvních ohlasech jsem s tím množstvím collectibles a subquestů v open world světě čekal bezmála další generickou Ubisoftinu, a ono ne - všeho možného na sbírání je ve hře přehršel, ale je to do ní zakomponované mnohem přirozenější a zábavnější formou než co je v těch Ubi klonech. Do srovnávání s Witcher 3 bych tedy nešel, ale celkově to vypadá na hodně hezky funkční rpg co výborně využívá lore toho světa - v rámci přípravy jsem si ty knihy znovu přečetl, poprvé od doby co vyšly, a jsem za to dost rád. Jednak jsou mnohem lepší než jak jsem si je z dětství pamatoval, a ten svět v nich je tak bohatý, že vidět ho teď ve hře je fakt radost. Docela pak i chápu proč to Warneři chtějí zremakovat v seriálu, ono to docela dává smysl, ve filmech zbylo jen torzo... i když najít pro ty postavy casting který nebude ve srovnání s tím starým úplně zoufalý bude bojím se nemožná práce.
866071
4 0
reagovat

Hogwarts Legacy

No, chtěl jsem napsat ucelený dojmy, až když to dohraju, nicméně posralo se mi PSko, dvakrát ve dvou dnech při hraní se konzole přehřála a vypnula, takže to budu odvážet na diagnostiku a nejspíš chvíli potrvá, než to dokončím.

Nicméně jo, už těch 9/10 na Vortexu docela chápu. Ta hra není ani omylem dokonalá, hlavní příběh je na tom možná to nejmíň zajímavý, jenže všechno to ostatní pro mě vytvářelo konstantně jeden z nejlepších herních zážitků, co jsem od třetího Witchera potkal. Už jenom samotná realizace toho světa, grafické detaily, rozmanitost prostředí, fyzika, to jakým způsobem je nejen samotný hrad, ale i jeho rozsáhlé okolí zaplněno, nebo kolik vrstev progresu/herních mechanik obsahuje svět jako takový obsahuje (nejsou to jen main questy, side questy a průzkum, je tam hned několik různých druhů výzev, sběratelství, různé minihry ve hře, logické hádanky atd.) -> zkrátka neuvěřitelně bohatá a propracovaná hra, která ještě navíc vypadá fantasticky, a stejně tak se i hraje.

Nejdřív jsem byl trochu mimo z toho hektického combatu, ale jakmile to člověk dostane do ruky, naučí se všechny kouzla a rozloží si ty oblíbené věci podpořené ještě talenty a vylepšeními v gearu, tak to je regulérně jeden z nejlepších combatů, co jsem kdy hrál. Když se ještě v úvahu vezme, že v tom hraje roli prostředí a typy nepřátel a to jak přichází ve vlnách, tak zatímco u God of War Ragnarok jsem měl už ke konci plný zuby všech soubojů, tady to je pokaždé zábavný, intenzivní a jiný. 

To jak krásně se v té hře dá pohybovat nejen pomocí rychlého cestování (což je opět výborně zapracováno do toho kouzelnického světa, ostatně jako prakticky všechny gameplay mechaniky tady), ale i flying mountů nebo hlavně koštěte (nenapadá mě, kdy naposledy jsem měl ve hře tak strašně praktickou, rychlou a užitečnou věc), kde ještě navíc ze vzduchu obzvlášť vyniknou ty úchvatný celky a jak to všechno dává designově (a nejspíš i architektonicky) smysl, padala mi z toho konstantně brada po pěti hodinách, po dvaceti i po padesáti. Opět nepamatuju, kdy jsem u nějaké open world s výjimkou Zaklínače tohle naposledy zažíval.

A byť hlavní dějová linka a vůbec šílený kvantum dialogů v té hře stojí za prd, co naopak chybí je absence systému morálky (tak jako to měl třeba KOTOR) a možnost romantických partnerů (ala Dragon Age/Mass Effect), zato "povinné" dialogové možnosti jsou naopak zcela zbytečné (aneb stejně furt člověk kliká na tu první, jen když se chce naučit Avada Kedavra, musí na pět minut jednat jako blb), pořád sem vlastně narážel na nespočet zajímavých, kupodivu dobře napsaných a někdy až nepochopitelně epicky zpracovaných vedlejších questů (doporučuju v Prasinkách promluvit s domácím skřítkem Penny a následně koupit obchod, snad nejlepší quest v celé hře...) v nichž ty zbylé RPG prvky fungovaly a já měl opravdu pocit, že si plním dětskej sen a "žiju" svůj příběh v Bradavicích. 

Jinými slovy náběh na moji osobní game of the year, jak jsem si furt říkal, že to nebudu chtít platinovat/dokončovat na 100 %, tak jakmile pořeším závadu v PSku a dohraju main story a pak si chvíli odpočinu u Jedi Survivor a Diabla, hodlám se tam vrátit a dojet to, protože to fakt stojí za každou hodinu u toho strávenou. A strašně doufám, že se do dvojky poučí z mnoha chyb, vynasnaží se přijít se silnějším hlavním příběhem a podíváme se i na další místa v tom světě, jako třeba Godrikův důl, ale klidně i do skutečného světa, nějaká mise v Londýně a nahánění černokněžníků, případně výlet do Azkabanu (vím, že už tady je nějaká mise za jednu kolej, ale k tomu jsem se ještě nedostal). No zkrátka potenciál tady je obří.
866071
No, chtěl jsem napsat ucelený dojmy, až když to dohraju, nicméně posralo se mi PSko, dvakrát ve dvou dnech při hraní se konzole přehřála a vypnula, takže to budu odvážet na diagnostiku a nejspíš chvíli potrvá, než to dokončím. Nicméně jo, už těch 9/10 na Vortexu docela chápu. Ta hra není ani omylem dokonalá, hlavní příběh je na tom možná to nejmíň zajímavý, jenže všechno to ostatní pro mě vytvářelo konstantně jeden z nejlepších herních zážitků, co jsem od třetího Witchera potkal. Už jenom samotná realizace toho světa, grafické detaily, rozmanitost prostředí, fyzika, to jakým způsobem je nejen samotný hrad, ale i jeho rozsáhlé okolí zaplněno, nebo kolik vrstev progresu/herních mechanik obsahuje svět jako takový obsahuje (nejsou to jen main questy, side questy a průzkum, je tam hned několik různých druhů výzev, sběratelství, různé minihry ve hře, logické hádanky atd.) -> zkrátka neuvěřitelně bohatá a propracovaná hra, která ještě navíc vypadá fantasticky, a stejně tak se i hraje. Nejdřív jsem byl trochu mimo z toho hektického combatu, ale jakmile to člověk dostane do ruky, naučí se všechny kouzla a rozloží si ty oblíbené věci podpořené ještě talenty a vylepšeními v gearu, tak to je regulérně jeden z nejlepších combatů, co jsem kdy hrál. Když se ještě v úvahu vezme, že v tom hraje roli prostředí a typy nepřátel a to jak přichází ve vlnách, tak zatímco u God of War Ragnarok jsem měl už ke konci plný zuby všech soubojů, tady to je pokaždé zábavný, intenzivní a jiný.  To jak krásně se v té hře dá pohybovat nejen pomocí rychlého cestování (což je opět výborně zapracováno do toho kouzelnického světa, ostatně jako prakticky všechny gameplay mechaniky tady), ale i flying mountů nebo hlavně koštěte (nenapadá mě, kdy naposledy jsem měl ve hře tak strašně praktickou, rychlou a užitečnou věc), kde ještě navíc ze vzduchu obzvlášť vyniknou ty úchvatný celky a jak to všechno dává designově (a nejspíš i architektonicky) smysl, padala mi z toho konstantně brada po pěti hodinách, po dvaceti i po padesáti. Opět nepamatuju, kdy jsem u nějaké open world s výjimkou Zaklínače tohle naposledy zažíval. A byť hlavní dějová linka a vůbec šílený kvantum dialogů v té hře stojí za prd, co naopak chybí je absence systému morálky (tak jako to měl třeba KOTOR) a možnost romantických partnerů (ala Dragon Age/Mass Effect), zato "povinné" dialogové možnosti jsou naopak zcela zbytečné (aneb stejně furt člověk kliká na tu první, jen když se chce naučit Avada Kedavra, musí na pět minut jednat jako blb), pořád sem vlastně narážel na nespočet zajímavých, kupodivu dobře napsaných a někdy až nepochopitelně epicky zpracovaných vedlejších questů (doporučuju v Prasinkách promluvit s domácím skřítkem Penny a následně koupit obchod, snad nejlepší quest v celé hře...) v nichž ty zbylé RPG prvky fungovaly a já měl opravdu pocit, že si plním dětskej sen a "žiju" svůj příběh v Bradavicích.  Jinými slovy náběh na moji osobní game of the year, jak jsem si furt říkal, že to nebudu chtít platinovat/dokončovat na 100 %, tak jakmile pořeším závadu v PSku a dohraju main story a pak si chvíli odpočinu u Jedi Survivor a Diabla, hodlám se tam vrátit a dojet to, protože to fakt stojí za každou hodinu u toho strávenou. A strašně doufám, že se do dvojky poučí z mnoha chyb, vynasnaží se přijít se silnějším hlavním příběhem a podíváme se i na další místa v tom světě, jako třeba Godrikův důl, ale klidně i do skutečného světa, nějaká mise v Londýně a nahánění černokněžníků, případně výlet do Azkabanu (vím, že už tady je nějaká mise za jednu kolej, ale k tomu jsem se ještě nedostal). No zkrátka potenciál tady je obří.
Hogwarts Legacy
14 -2
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Taky jsem vzal Day One Edition se steelbooken.
Jednoduchá herní mechanika hack&slash, nějaký příběh tam je, vedlejší postavy tam taky jsou, některý jsou zábavný, jiný míň.
Zábavnost tkví hlavně v tom, jaký si ten souboj uděláš. Buďto budeš spamovat R2 a všechno to nějak pokosíš, nebo se budeš soustředit na slabý místa, variovat zbraně, využívat prostředí atd. Taky je tam několik hratelných postav, které se od sebe budou nějakým způsobem lišit, ale zatím jsem je ještě nezkoušel. Mám od pátku odehráno nějakých šest hodin, teď jsem se dostal ke střelným zbraním, ty to zase dělají zábavný jinak.
je to blbý, je to prostý ale baví mě to :D
Co mě na hře mrzí je, že nešla víc do absurdna, příležitostí tam je spousty.
Na soundtracku se taky mohlo přitvrdit, skladby tam jsou dobrý, ale hrajou hlavně při souboji s bossy a ještě třeba uprostřed souboje skončí.
Grafika je moc hezká, úroveň gore tak akorát :+
866051
Taky jsem vzal Day One Edition se steelbooken. Jednoduchá herní mechanika hack&slash, nějaký příběh tam je, vedlejší postavy tam taky jsou, některý jsou zábavný, jiný míň. Zábavnost tkví hlavně v tom, jaký si ten souboj uděláš. Buďto budeš spamovat R2 a všechno to nějak pokosíš, nebo se budeš soustředit na slabý místa, variovat zbraně, využívat prostředí atd. Taky je tam několik hratelných postav, které se od sebe budou nějakým způsobem lišit, ale zatím jsem je ještě nezkoušel. Mám od pátku odehráno nějakých šest hodin, teď jsem se dostal ke střelným zbraním, ty to zase dělají zábavný jinak. je to blbý, je to prostý ale baví mě to *:D* Co mě na hře mrzí je, že nešla víc do absurdna, příležitostí tam je spousty. Na soundtracku se taky mohlo přitvrdit, skladby tam jsou dobrý, ale hrajou hlavně při souboji s bossy a ještě třeba uprostřed souboje skončí. Grafika je moc hezká, úroveň gore tak akorát *:+*
866048
2 0
reagovat
reaguje na: esmo
Jaké to je? Docela pokukuju po edici se Steel bookem. Ale až dohraju datadisk k druhemu Horizonu. 
Jestli to stoji za prd, tak zkusím Ghost Wire Tokio, to je na vyšším PS plus předplatném zdarma.
Pak už vyjde Zelda a nebudu mít čas na jinou hru :D
866048
Jaké to je? Docela pokukuju po edici se Steel bookem. Ale až dohraju datadisk k druhemu Horizonu.  Jestli to stoji za prd, tak zkusím Ghost Wire Tokio, to je na vyšším PS plus předplatném zdarma. Pak už vyjde Zelda a nebudu mít čas na jinou hru *:D*
865957
1 0
reagují: esmo
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se