To máš a nemáš pravdu. Ten projekt v tuto chvíli stál 100 a prodělal 100. Může stát 105 a prodělat 80. Může stát 120 a prodělat 40...
Připomínám, že Fortnite je několikerá verze původního projektu od Epicu. Projektu, který byl z počátku fail.
A hlavně, udělat takový projekt, to je obrovské množství člověkohodin na enginu, networkingu, live service vrstvě, škálování serverů, back office administrativě, 3D modelech, techturách, zvucích, hudbě, animací, UI, UX, testování, ladění atd. co už mají.
Teď jim "jen" chybí to ohnout tak, aby to někoho zajímalo. Což máš jen nějaký rebranding, pozměněné herní módy a vlnu marketingu (kolem vstaní z popela).
PS: náklady na servery a administraci silně škálují s počtem hráčů.
PPS: Ostatně, není to zrušené, je to "pozastavené" a je dost dobře možné, že se to za pár měsíců vrátí "jinak".
reaguje na:
esmo
reagovat
|