Není to stejné, když už, tak rozšířené. Máš několik stancí které musíš používat podle enemies (stance proti štítům, stance proti dlouhým kopím...), v rámci stance pak máš rychlý/silný/stab útok apod. a celkově mi to v tomhle směru nikdy nepřišlo ani z daleka tak jednoduché, jako Witcher (úskok, sek, úskok, sek...).
Nemluvě o tom, že na lethal difficulty víceméně hraješ samurajský film (jeden švih a panák jde k zemi... ať už enemák, nebo Jin).
Každopádně bych se toho systému nijak nebál. Podle mě (megafanouška, budiž) jako celek funguje velmi dobře a jeho postupné rozšiřování během hraní je tak akorát.
HAL (možná) myslí ten rozšířený arzenál, výbušninky apod., protože ty mi podobné přijdou (když hraješ Witchera a používáš správné signs/traps).
Jinak celkově je Witcher RPG, kdežto tohle je akční hra. Tady je ten combat dělaný mnohem víc stylem "když dám na prázdnou plochu Jina a tři enemáky, tak to musí být zábava".
reaguje na:
xxendxx
|
reagují:
HAL
|
reagovat
|





Pokaždé, když Vzhůru do oblak dokoukam si říkám..."kurva, ten Pixar byl ale skvělej". Škoda, že ho Myšák zabil.