reaguje na:
Gonzi
Konzumuje, ale zároveň ho i prožívá, i když je to lineární vyprávění. Ale kdyby ta hra byla jako Tetris + cutscény, byla by o hodně jiná. Chyběla by ta atmosféra průchodu světem, určité vizuální vyprávění, které z toho plyne a i během toho průchodu postavy nemlčí, ale mnohokrát komentují, co se kolem nich děje nebo mají nějaké dialogy, + dialogy mají i přátelské či nepřátelské NPC, které dále ten svět rozšiřují, prohlubují. Takže tím chci říct, že cutscény fakt ani tady nejsou všechno a jediný způsob vyprávění. A jako Tetris by ta hra vůbec nefungovala.
|
reagují:
Gonzi
|
reagovat
|

(to není zase tak výjimečný, hodně jsem nad tím přemýšlel třeba u toho novýho druhýho Wolfensteina, ale v TLoU je ten gameplay fakt jen vata). Přechod do TV mi přijde jako naprosto logická volba.