Byla, a proto jsem ji taky ani po roce občasného hraní nebyl schopný dohrát, ba jsem snad ještě před polovinou. Ale snažili se tam, má to atmosféru, funkční mechaniky a aspoň nějakou imerzi, ne úplně jak ty ubisoftiny. AC:S je mi díky tomu odpudivé už od pohledu, už Origins mě nebavilo. Tak max si to možná jednou stáhnu, omoduju ať nemusím plnit ten bordel kolem a proběhnu si to prostředí
RDR2 vůbec s tímto nemá nic společného - tam nejsou žádné povinné poi, žádný generický slop. Otazníky označují akorát vedlejší úkoly a ty jsou všechny originální (a obvykle lepší než ty slabší hlavní questy)
reaguje na:
(=LIFTY=)
|
reagují:
KARLOS
|
reagovat
|
Pořád mě dokázali překvapovat.
. A když u příběhu zůstanu, tak si myslím, že to i velmi kvalitně využívá své reálie, má to v jádru zajímavou dramatickou otázku atd. atp.
thx, opraveno
