Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 981 - 1000 Napsat příspěvek
reaguje na: (=LIFTY=)
Byla, a proto jsem ji taky ani po roce občasného hraní nebyl schopný dohrát, ba jsem snad ještě před polovinou. Ale snažili se tam, má to atmosféru, funkční mechaniky a aspoň nějakou imerzi, ne úplně jak ty ubisoftiny. AC:S je mi díky tomu odpudivé už od pohledu, už Origins mě nebavilo. Tak max si to možná jednou stáhnu, omoduju ať nemusím plnit ten bordel kolem a proběhnu si to prostředí 

RDR2 vůbec s tímto nemá nic společného - tam nejsou žádné povinné poi, žádný generický slop. Otazníky označují akorát vedlejší úkoly a ty jsou všechny originální (a obvykle lepší než ty slabší hlavní questy) 
936093
Byla, a proto jsem ji taky ani po roce občasného hraní nebyl schopný dohrát, ba jsem snad ještě před polovinou. Ale snažili se tam, má to atmosféru, funkční mechaniky a aspoň nějakou imerzi, ne úplně jak ty ubisoftiny. AC:S je mi díky tomu odpudivé už od pohledu, už Origins mě nebavilo. Tak max si to možná jednou stáhnu, omoduju ať nemusím plnit ten bordel kolem a proběhnu si to prostředí  RDR2 vůbec s tímto nemá nic společného - tam nejsou žádné povinné poi, žádný generický slop. Otazníky označují akorát vedlejší úkoly a ty jsou všechny originální (a obvykle lepší než ty slabší hlavní questy) 
936084
5 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Gonzi
Horizon měl ty otazníky vymazlené a v druhém díle si s nimi ještě víc vyhráli. 
Každý Tallneck byl něčím jiný, taky ty výrobny věže a projekce:+ Pořád mě dokázali překvapovat. 
Navíc byl ten svět hrozně zajímavý.
To byl taky jediný open world, který jsem dohrál dvakrát a dvojku mám pokud se nepletu na platinu.
936090
Horizon měl ty otazníky vymazlené a v druhém díle si s nimi ještě víc vyhráli.  Každý Tallneck byl něčím jiný, taky ty výrobny věže a projekce*:+* Pořád mě dokázali překvapovat.  Navíc byl ten svět hrozně zajímavý. To byl taky jediný open world, který jsem dohrál dvakrát a dvojku mám pokud se nepletu na platinu.
936089
2 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Můj oficiální postoj je, že Tsushima je "Assassin done right". Těch sbíracích věcí tam není až tolik, jejich obecný dopad je větší (brnění), jednotlivé části jsou vymazlenější (to šplhání ke svatyním mě nijak neprudilo, bylo jich 10?), věci jako navigace větrem, liškou, ptákem (heh)... Tam, kde se Ubisoft zasekl a jede to jak baťa cvičky, tam GoT působil jako svěží vítr.

Neumím ti na to odpovědět jinak, než že "když dva dělají totéž, není to totéž". Plus teda ta hudba, příběh atd. je vyloženě AAA produkce. Což spolu zase souvisí. Já GoT hrál mnohem víc jako příběhovou hru, která je mimochodem na nějaké mapě, kdežto AC (jmenovitě Odyssey) je příběhově zajímavá vždy na 20 minut, co 10 hodin :D. A když u příběhu zůstanu, tak si myslím, že to i velmi kvalitně využívá své reálie, má to v jádru zajímavou dramatickou otázku atd. atp.

IMHO má blíž tomu prvoplánovému AC stylu třeba Horizon:Zero Dawn, ale i to mám obecně MNOHEM radši už protože ten combat systém je komplexní vymazlenost a vše ostatní je tu trochu a tu hodně lepší.

PS: Hlavně je ale GoT více funkční celek. Ty všechny věci dohromady dělají jakousi synergii, která má pro mě osobně nejblíž k Far Cry 3 (které mimochodem taky Ubi nikdy nepřekonal). 
936089
Můj oficiální postoj je, že Tsushima je "Assassin done right". Těch sbíracích věcí tam není až tolik, jejich obecný dopad je větší (brnění), jednotlivé části jsou vymazlenější (to šplhání ke svatyním mě nijak neprudilo, bylo jich 10?), věci jako navigace větrem, liškou, ptákem (heh)... Tam, kde se Ubisoft zasekl a jede to jak baťa cvičky, tam GoT působil jako svěží vítr. Neumím ti na to odpovědět jinak, než že "když dva dělají totéž, není to totéž". Plus teda ta hudba, příběh atd. je vyloženě AAA produkce. Což spolu zase souvisí. Já GoT hrál mnohem víc jako příběhovou hru, která je mimochodem na nějaké mapě, kdežto AC (jmenovitě Odyssey) je příběhově zajímavá vždy na 20 minut, co 10 hodin *:D*. A když u příběhu zůstanu, tak si myslím, že to i velmi kvalitně využívá své reálie, má to v jádru zajímavou dramatickou otázku atd. atp. IMHO má blíž tomu prvoplánovému AC stylu třeba Horizon:Zero Dawn, ale i to mám obecně MNOHEM radši už protože ten combat systém je komplexní vymazlenost a vše ostatní je tu trochu a tu hodně lepší. PS: Hlavně je ale GoT více funkční celek. Ty všechny věci dohromady dělají jakousi synergii, která má pro mě osobně nejblíž k Far Cry 3 (které mimochodem taky Ubi nikdy nepřekonal). 
936084
2 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: KARLOS
RDR2 k tomu ale přistupovalo jinak, dle mého, kdy ti ukázali, kam k hlavní misi, dali ti tam pár otazníčků, a pak tě zbytek nechali naprosto samovolně hledat a narážet na to po celé mapě náhodným exploringem, než že by hned vyložili všechny karty na stůl...
936088
RDR2 k tomu ale přistupovalo jinak, dle mého, kdy ti ukázali, kam k hlavní misi, dali ti tam pár otazníčků, a pak tě zbytek nechali naprosto samovolně hledat a narážet na to po celé mapě náhodným exploringem, než že by hned vyložili všechny karty na stůl...
936085
8 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Nehrám hry čiže nemôžem porovnávať, ale v Tsushime ma nesmierne bavil fight systém. Strašne sa s ním dalo vyhrať. A súhlasím s tebou, bolo to celé trocha repetitívne, ale nevadilo mi to osobne. Tá hra ma bavila všetkým, čo ponúkla.
936086
Nehrám hry čiže nemôžem porovnávať, ale v Tsushime ma nesmierne bavil fight systém. Strašne sa s ním dalo vyhrať. A súhlasím s tebou, bolo to celé trocha repetitívne, ale nevadilo mi to osobne. Tá hra ma bavila všetkým, čo ponúkla.
936084
3 0
reagovat
Imo se nebojím říct ani RDR2 a to jsem ultra velký fanoušek.
936085
Imo se nebojím říct ani RDR2 a to jsem ultra velký fanoušek.
3 0
reagují: Leefko
reagovat
Asi kopnu do vosího hnízda, ale nebyl Tsushima víceméně to samé? Sbírání otazníků (vlajky jsem třeba vzdal, protože toho bylo moc a nebylo to zábavné) a opravdu slabé vedlejší úkoly? Neříkám, že mě sekání bambusu a hledání svatyni nebavilo, ale bylo to taky dost repetitivni - někam jedeš, 5x potkáš mongoly, zakricis "chuj!" a jdeš do duelu.
936084
Asi kopnu do vosího hnízda, ale nebyl Tsushima víceméně to samé? Sbírání otazníků (vlajky jsem třeba vzdal, protože toho bylo moc a nebylo to zábavné) a opravdu slabé vedlejší úkoly? Neříkám, že mě sekání bambusu a hledání svatyni nebavilo, ale bylo to taky dost repetitivni - někam jedeš, 5x potkáš mongoly, zakricis "chuj!" a jdeš do duelu.
18 0
reagují: esmo, Godlike, earthworm, HAL, Gonzi, Muel
reagovat
reaguje na: earthworm
Někdo proste chce hrát tenhle typ her někdy? Ja bych teda řekl po par hodinách, ze je to o dost lepší než Valhalla a vlastně herně i než Origins nebo Odyssey, třeba jen tím jak reaguju postavy na prostředí viz chůze ve sněhu vs. po vyšlapané cestě. Je to detailnější, líp rozvržený, není to jen běhání od otazníku k otazníku, jsou tam věci který hezky pasují k té kultuře a historii (ta meditace a odemykání vzpomínek me hodně baví) , vlastně mi to i příběhové přijde mnohem zajímavěji rozjetý, ale samozřejmě nechci zatím soudit příběh komplet. Každopádně na to ze jsem chtěl nenáročnou open world akční RPG s vysokými produkčními hodnotami , tak jsem podle me zatím dostal vysoce kvalitní hru která si úspěch zaslouží. Zejména po tom naprosto nesmyslným hejtu co dostávala. :)
936081
Někdo proste chce hrát tenhle typ her někdy? Ja bych teda řekl po par hodinách, ze je to o dost lepší než Valhalla a vlastně herně i než Origins nebo Odyssey, třeba jen tím jak reaguju postavy na prostředí viz chůze ve sněhu vs. po vyšlapané cestě. Je to detailnější, líp rozvržený, není to jen běhání od otazníku k otazníku, jsou tam věci který hezky pasují k té kultuře a historii (ta meditace a odemykání vzpomínek me hodně baví) , vlastně mi to i příběhové přijde mnohem zajímavěji rozjetý, ale samozřejmě nechci zatím soudit příběh komplet. Každopádně na to ze jsem chtěl nenáročnou open world akční RPG s vysokými produkčními hodnotami , tak jsem podle me zatím dostal vysoce kvalitní hru která si úspěch zaslouží. Zejména po tom naprosto nesmyslným hejtu co dostávala. *:)*
936078
13 0
reagovat
reaguje na: earthworm
Já to ještě nehrál, beru to přesně jak píšeš, koupím si to někdy v random výprodeji, abych si "chodil po Japonsku" a víc mě stále láká opáčko Ghost of Tsushima. Odyseu sice osobně chválím, ale za to, co to je (ne za to, co to mohlo být) - bavilo mě prostředí a bavilo mě to cca půl roku pouštět "na 20 minut před spaním" díky combat systému. Od Shadows nic víc, než tupou zábavu nečekám a z recenzí to chápu tak, že zatímco Valhala šla extrémně do "sbírání ikonek po gigantické mapě", tady to trochu kompenzují na druhou stranu, což vítám.
936080
Já to ještě nehrál, beru to přesně jak píšeš, koupím si to někdy v random výprodeji, abych si "chodil po Japonsku" [spoiler]a víc mě stále láká opáčko Ghost of Tsushima[/spoiler]. Odyseu sice osobně chválím, ale za to, co to je (ne za to, co to mohlo být) - bavilo mě prostředí a bavilo mě to cca půl roku pouštět "na 20 minut před spaním" díky combat systému. Od Shadows nic víc, než tupou zábavu nečekám a z recenzí to chápu tak, že zatímco Valhala šla extrémně do "sbírání ikonek po gigantické mapě", tady to trochu kompenzují na druhou stranu, což vítám.
936078
2 0
reagovat

AC

Ja vam vsem preju tu radost z uspechu Shadows, ale porad moc nedokazu pochopit, kde se bere.
Z toho co jsem videl, tak se od predchozich dilu nic zasadne nezmenilo z hlediska hratelnosti a je to teda spis reskin z jine lokality/obdobi.
Coz uznavam ze je nejvetsi sila tyhle serie, hezky krajinky, verna reprodukce a preneseni do jine doby. Porad mi ale prijde, ze je to jak kdybych mel mit radost, ze se hodne prodava nova FIFA nebo ze v McDonalds maji novej special. Gratuluju, I guess.

Zrejme jsem v tomhle mensina, ale mne tahle serie v poslednich dilech prijde jako mismas ruznych mechanik, ktere by se daly ocekavat v akcni adventure/rpgcku s open-worldem, jenze vsechny jsou jen “dostatecne” a nic neni kulervouci.
Hlavne me otravuje ten system levlovani, kdy musim v podstate “prozkoumat” vsechny body na mape a side questy, abych nebyl pozadu -> jenze pak se to zvrhne v to, ze vlastne jen zaskrtavam body na checklistu a mam pocit ze vic pracuju, nez ze hraju hru.
Odyssey jsem zkousel naposledy asi dva mesice zpatky, protoze jsem se k tomu schvalne chtel vratit a dat mu dalsi sanci, ale vysledek je vzdycky stejnej.

Chtel jsem toho rict vic, ale uz jsem to stihnul zapomenout :D Kazdopadne koncim rant.
Vsem co vas novy AC bavi to preju, jen me to fascinuje, protoze z myho pohledu tomu nerozumim.
936078
Ja vam vsem preju tu radost z uspechu Shadows, ale porad moc nedokazu pochopit, kde se bere. Z toho co jsem videl, tak se od predchozich dilu nic [i]zasadne[/i] nezmenilo z hlediska hratelnosti a je to teda spis reskin z jine lokality/obdobi. Coz uznavam ze je nejvetsi sila tyhle serie, hezky krajinky, verna reprodukce a preneseni do jine doby. Porad mi ale prijde, ze je to jak kdybych mel mit radost, ze se hodne prodava nova FIFA nebo ze v McDonalds maji novej special. Gratuluju, I guess. Zrejme jsem v tomhle mensina, ale mne tahle serie v poslednich dilech prijde jako mismas ruznych mechanik, ktere by se daly ocekavat v akcni adventure/rpgcku s open-worldem, jenze vsechny jsou jen “dostatecne” a nic neni kulervouci. Hlavne me otravuje ten system levlovani, kdy musim v podstate “prozkoumat” vsechny body na mape a side questy, abych nebyl pozadu -> jenze pak se to zvrhne v to, ze vlastne jen zaskrtavam body na checklistu a mam pocit ze vic pracuju, nez ze hraju hru. Odyssey jsem zkousel naposledy asi dva mesice zpatky, protoze jsem se k tomu schvalne chtel vratit a dat mu dalsi sanci, ale vysledek je vzdycky stejnej. Chtel jsem toho rict vic, ale uz jsem to stihnul zapomenout *:D* Kazdopadne koncim rant. Vsem co vas novy AC bavi to preju, jen me to fascinuje, protoze z myho pohledu tomu nerozumim.
AC
9 0
reagují: do_Od, Gonzi
reagovat
Jay a Tichý Bob budou v COD.
936074
[url=https://static0.gamerantimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2025/03/call-of-duty-black-ops-6-season-3-jay-and-silent-bob-operators.jpg]Jay a Tichý Bob[/url] budou v COD.
0 0
reagovat
reaguje na: kyller
:o thx, opraveno :+
936030
*:o* thx, opraveno *:+*
936026
0 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Shadows nie je v Game passe.
936026
Shadows nie je v Game passe.
936021
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: connor
jj, z dostupného infa jsou v podstatě jen za Valhallou a to byl Covidový followup Odysey => hypermegaultraturbohit :D
936025
jj, z dostupného infa jsou v podstatě jen za Valhallou a to byl Covidový followup Odysey => hypermegaultraturbohit *:D*
936024
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ok, chápu. Ale nějaká přesnější data už přece jen zveřejnili - 2. největší prodeje v rámci série - což je fakt hodně velký úspěch -  a pokud to chápu dobře, největší prodeje v rámci Ubisoftu na PS (sice jen pro Day 1, ale důležité je, že to jsou ty prodeje a první dny jsou vždy nejdůležitější, ať už jde o videohry nebo filmy atd., však to známe). 
936024
Ok, chápu. Ale nějaká přesnější data už přece jen zveřejnili - 2. největší prodeje v rámci série - což je fakt hodně velký úspěch -  a pokud to chápu dobře, největší prodeje v rámci Ubisoftu na PS (sice jen pro Day 1, ale důležité je, že to jsou ty prodeje a první dny jsou vždy nejdůležitější, ať už jde o videohry nebo filmy atd., však to známe). 
936021
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: connor
Sám píšu, že Steam moc relevantní být nemusí, ale jako jediný je nestranný a srovnatelný s konkurencí. Hráči super, ale pokud se do toho počítají všichni ti, co si to defacto jdou zkusit zadarmo na hodinku, tak to ohromně zkresluje (asi jako srovnávat čísla diváků na Netflixu s čísly diváků v kině).

Mě vůbec nejde o ne-úspěch Shadows, jako spíš o to, jakými čísly se obecně operuje. Jako víš co, firmy žijí z peněz, takže primární úspěch je
a) počet prodaných kopií
b) počet NOVÝCH subscribers

A ani jedno jsme nedostali.

I u těch prodejů nevíme, jak třeba berou předprodeje. To jsou prostě marketingová čísla, kdy si ta firma vybere nějakou metriku, samozřejmě takovou, která vyvolává pozitivní dojmy, a tu pak zveřejní. Když si to pak chci nestranně ověřit (Já nemůžu za to, že mám jen Steam), tak už to tak působivě nevypadá. Navíc, xbox game pass má prý 34M hráčů... To je skupina lidí, která to mohla hrát zadarmo. V tom kontextu mě 3M hráčů úplně neohromí.

Každopádně pořád pointa je, že Shadows je pro Ubisoft spíš úleva a vadí mi, že si nemůžu sám, nezávisle odhadnout ten úspěch samotný. Že k tomu můžu použít jen recenze na Steamu (což je prostě 1/6 prodejů, jestli), nebo vágní číslo o počtu hráčů, či bestsellerového statusu.

EDIT: tak jen Ubisoft plus, ne gamepass
936021
Sám píšu, že Steam moc relevantní být nemusí, ale jako jediný je nestranný a [b]srovnatelný s konkurencí[/b]. Hráči super, ale pokud se do toho počítají všichni ti, co si to defacto jdou zkusit zadarmo na hodinku, tak to ohromně zkresluje (asi jako srovnávat čísla diváků na Netflixu s čísly diváků v kině). Mě vůbec nejde o ne-úspěch Shadows, jako spíš o to, jakými čísly se obecně operuje. Jako víš co, firmy žijí z peněz, takže primární úspěch je a) počet prodaných kopií b) počet NOVÝCH subscribers A ani jedno jsme nedostali. I u těch prodejů nevíme, jak třeba berou předprodeje. To jsou prostě marketingová čísla, kdy si ta firma vybere nějakou metriku, samozřejmě takovou, která vyvolává pozitivní dojmy, a tu pak zveřejní. Když si to pak chci nestranně ověřit (Já nemůžu za to, že mám jen Steam), tak už to tak působivě nevypadá. [s]Navíc, xbox game pass má prý 34M hráčů... To je skupina lidí, která to mohla hrát zadarmo. V tom kontextu mě 3M [b]hráčů [/b]úplně neohromí.[/s] Každopádně pořád pointa je, že Shadows je pro Ubisoft spíš úleva a vadí mi, že si nemůžu sám, nezávisle odhadnout ten úspěch samotný. Že k tomu můžu použít jen recenze na Steamu (což je prostě 1/6 prodejů, jestli), nebo vágní číslo o počtu hráčů, či bestsellerového statusu. EDIT: tak jen Ubisoft plus, ne gamepass
936019
0 0
reagují: kyller, connor
reagovat
reaguje na: Gonzi
Proto píšu to srovnání s Veilguard co se hráčů týče, to myslím vypovídá o tom, která hra je mnohem, mnohem úspěšnější. ;) 
Steam statistiky hráčů u některých her moc neznamenají, u některých jiných zase znamenají hodně. AC hry patří do první skupiny, dlouhodobě je tahle série spojená spíše s konzolovým hraním + steam není hlavní platforma pro Ubisoft hry - tou je domovský Ubisoft Connect. Hodně webů prodává klíče na AC hry o něco levněji na tuhle platformu, to hraje taky definitivně roli. No a nakonec tu je samozřejmě předplatné na Ubisoft+.
No a to všechno souvisí s tím, proč je u her jako je tahle, logičtější uvést spíše počet hráčů než počet prodaných kopií. Úspěch to nijak extra ale nezmenšuje a jak sis mohl přečíst v příspěvku níže, Ubisoft už vlastně "zveřejnil" i prodeje, sice ne přesná čísla, ale Day 1 rekordní prodeje pro AC sérii a dokonce rekord pro Ubisoft společnost v kontextu konzolového hraní, což je fakt obrovská věc. A potvrzuje to, co píšu o odstavec výš, že AC hry se hrají hlavně tam. 
EDIT: Omlouvám se, až teď jsem dočetl tvůj poslední odstavec a tam vlastně potvrzuješ to, co píšu. Tedy, že Steam statistiky dneska mnohdy prakticky o ničem nevypovídají. Takže je zbytečné je (zvlášť u her jako je AC) vytahovat. :)
936019
Proto píšu to srovnání s Veilguard co se hráčů týče, to myslím vypovídá o tom, která hra je mnohem, mnohem úspěšnější. *;)*  Steam statistiky hráčů u některých her moc neznamenají, u některých jiných zase znamenají hodně. AC hry patří do první skupiny, dlouhodobě je tahle série spojená spíše s konzolovým hraním + steam není hlavní platforma pro Ubisoft hry - tou je domovský Ubisoft Connect. Hodně webů prodává klíče na AC hry o něco levněji na tuhle platformu, to hraje taky definitivně roli. No a nakonec tu je samozřejmě předplatné na Ubisoft+. No a to všechno souvisí s tím, proč je u her jako je tahle, logičtější uvést spíše počet hráčů než počet prodaných kopií. Úspěch to nijak extra ale nezmenšuje a jak sis mohl přečíst v příspěvku níže, Ubisoft už vlastně "zveřejnil" i prodeje, sice ne přesná čísla, ale Day 1 rekordní prodeje pro AC sérii a dokonce rekord pro Ubisoft společnost v kontextu konzolového hraní, což je fakt obrovská věc. A potvrzuje to, co píšu o odstavec výš, že AC hry se hrají hlavně tam.  EDIT: Omlouvám se, až teď jsem dočetl tvůj poslední odstavec a tam vlastně potvrzuješ to, co píšu. Tedy, že Steam statistiky dneska mnohdy prakticky o ničem nevypovídají. Takže je zbytečné je (zvlášť u her jako je AC) vytahovat. *:)*
936017
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: connor
jj, dle všeho se povedla jak hra, tak celkový buzz kolem ní je pozitivní a lidi na to slyší :+. Já se solidně těším.

Jen mi vadí, že tutlají tržby (hráči jsou dost zavádějící, když se do toho počítá ubisoft plus a xbox gamepass). Ty totiž IMHO až tak velké nebudou, protože třeba na Steamu to má reviews za launch week cca 3100, kdežto "komorní" KCD2 21500, čili (na Steamu) mají asi šestinové prodeje, někde na úrovni 7. týdne KCD2.
Konkurenční Ghost of Tsushima měl launch na Steamu kolem 11500 recenzí, což je taky více než 3x tolik, ale se strmým pádem (Takže čísla na steamu 2. a 3. týden jsou podobné, jako 1. týden Shadows).
BTW Veilguard první týden 15k recenzí, a Shadows čísla až třetí týden.

Připomíná mi to právě ten neslavný rekord od DA:Veilguard, který byl tak úspěšný, až defacto položil studio => jsem hodně zvědavý na čtvrtletní uzávěrky.

Každopádně mi globálně vadí, jak všechno směřuje k netransparentnosti. U kin máme box office mojo (apod), ale pro streamy už nic podobného není. Videohry mívaly alespoň konzolové prodeje z obchodů, plus Steam odhady z recenzí, ale u přechodu na online distribuce a všemožné gamepassy zůstává relevantní jen Steam, jehož validita je tím samozřejmě zkreslená. Je to docela smutný stav, ze kterého profituje jen marketing.:-

EDIT: tak jen Ubisoft plus, ne gamepass
936017
jj, dle všeho se povedla jak hra, tak celkový buzz kolem ní je pozitivní a lidi na to slyší *:+*. Já se solidně těším. Jen mi vadí, že tutlají tržby (hráči jsou dost zavádějící, když se do toho počítá ubisoft plus [s]a xbox gamepass[/s]). Ty totiž IMHO až tak velké nebudou, protože třeba na Steamu to má reviews za launch week cca 3100, kdežto "komorní" KCD2 21500, čili (na Steamu) mají asi šestinové prodeje, někde na úrovni 7. týdne KCD2. Konkurenční Ghost of Tsushima měl launch na Steamu kolem 11500 recenzí, což je taky více než 3x tolik, ale se strmým pádem (Takže čísla na steamu 2. a 3. týden jsou podobné, jako 1. týden Shadows). BTW Veilguard první týden 15k recenzí, a Shadows čísla až třetí týden. Připomíná mi to právě ten neslavný rekord od DA:Veilguard, který byl tak úspěšný, až defacto položil studio => jsem hodně zvědavý na čtvrtletní uzávěrky. Každopádně mi globálně vadí, jak všechno směřuje k netransparentnosti. U kin máme box office mojo (apod), ale pro streamy už nic podobného není. Videohry mívaly alespoň konzolové prodeje z obchodů, plus Steam odhady z recenzí, ale u přechodu na online distribuce a všemožné gamepassy zůstává relevantní jen Steam, jehož validita je tím samozřejmě zkreslená. Je to docela smutný stav, ze kterého profituje jen marketing.*:-* EDIT: tak jen Ubisoft plus, ne gamepass
936011
1 0
reagují: connor
reagovat
3 miliony hráčů během jednoho týdne (pro srovnání - DA Veilguard měl 1,5 mil. hráčů až po 3 měsících), Day 1 prodeje druhé největší v historii AC série a  největší Ubisoft Day 1 na Playstation Digital Store. AC Shadows je pro Ubisoft teda naprosto masivní úspěch. :+
936011
3 miliony hráčů během jednoho týdne (pro srovnání - DA Veilguard měl 1,5 mil. hráčů až po 3 měsících), Day 1 prodeje druhé největší v historii AC série a  největší Ubisoft Day 1 na Playstation Digital Store. AC Shadows je pro Ubisoft teda naprosto masivní úspěch. *:+*
5 0
reagují: Gonzi
reagovat

Ubisoft reštrukturalizácia

Teda, že to bude tak rýchlo som fakt nečakal
link
935971
Teda, že to bude tak rýchlo som fakt nečakal https://www.france24.com/en/live-news/20250327-games-publisher-ubisoft-announces-restructuring-billion-euro-investment 
Ubisoft reštrukturalizácia
1 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se