Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 7201 - 7220 Napsat příspěvek
reaguje na: TedGeorge
Tohle napíše člověk, který mne tu diplomaticky přesvědčil abych se nevyjadřoval k aktuálnímu potusovi :D
758349
Tohle napíše člověk, který mne tu diplomaticky přesvědčil abych se nevyjadřoval k aktuálnímu potusovi *:D*
758338
2 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
Mimochodem, že mám pravdu dokládají devítkové a desítkové recenze lidí, co té herní struktuře rozumí přece jen o něco líp než hráči. A že jich je. Kdyby to aspoň rozdělovalo kritickou obec, tak fajn, ale konsenzus je - že ta hra tudíž i ten příběh je perfektně zpracovaný.

Drtivá většina kritiky pak přichází ze strany hráčů, kterým vadí PRIMÁRNĚ věci jako SJW aspekty, smrt oblíbené postavy, nesympatičnost nových postav atd., takže pak vymýšlí nesmyslné argumenty jako nefunkční scénář apod. Ti tvoří naprostou většinu těch nespokojených lidí na internetu - a to fakt není tábor, kterému by měli inteligentní lidé naslouchat, nebo věnovat pozornost.

Upřímně nevím, kam spadá Gonzi, jak ale dokázal svým shozením Uncharted, tak dost pochybuju o tom, že je cílovka téhle hry, takže netuším, do jaké míry má smysl ho tu přesvědčovat o tom, že něco nevidí, nebo vnímá špatně, to je asi jako přesvědčovat člověka, který nenávidí fantasy, že Pán prstenů je super.
758347
Mimochodem, že mám pravdu dokládají devítkové a desítkové recenze lidí, co té herní struktuře rozumí přece jen o něco líp než hráči. A že jich je. Kdyby to aspoň rozdělovalo kritickou obec, tak fajn, ale konsenzus je - že ta hra tudíž i ten příběh je perfektně zpracovaný. Drtivá většina kritiky pak přichází ze strany hráčů, kterým vadí PRIMÁRNĚ věci jako [spoiler]SJW aspekty, smrt oblíbené postavy, nesympatičnost nových postav atd., takže pak vymýšlí nesmyslné argumenty jako nefunkční scénář apod. Ti tvoří naprostou většinu těch nespokojených lidí na internetu[/spoiler] - a to fakt není tábor, kterému by měli inteligentní lidé naslouchat, nebo věnovat pozornost. Upřímně nevím, kam spadá Gonzi, jak ale dokázal svým shozením Uncharted, tak dost pochybuju o tom, že je cílovka téhle hry, takže netuším, do jaké míry má smysl ho tu přesvědčovat o tom, že něco nevidí, nebo vnímá špatně, to je asi jako přesvědčovat člověka, který nenávidí fantasy, že Pán prstenů je super.
3 -11
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: KARLOS
Jenže tam právě nejsou žádné chyby ve scenáristické struktuře. Gonzimu vadí, že na začátku hry jsou on i jeho postava motivovány k pomstě, v polovině dostane opačnou perspektivu, následně dojde k vyvrcholení, obě nelítostné soupeřky projdou změnou (cíl každého dramatu) a pochopí, že pomsta je zbytečná, protože jim to minulost nevrátí, takže na konci obě nechají minulost za sebou. Toho už ale on zjevně není schopný, protože je zaseklý na tom, že buď se měl pomstít v první polovině, nebo tam neměla být ta první polovina a měl asi hrát jen tu druhou? Nevím, v tomhle ho furt nechápu, přijde mi, že zaprvé chce úplně jiný příběh a proto odmítá akceptovat tenhle, a za druhé vlastně ani neví, jak takový příběh má fungovat, a protože se mu tenhle nelíbí, tak je přesvědčený, že nefunguje.

Přitom ten scénář myslí na vše.
1) Z útržku rozhovorů lze jasně vyčíst, že Joel se po čtyřech letech v bezpečí v Jacksonu naučil lidem věřit, a byť si v kritický moment prohlížel všechny možné hrozby okolo něj, holku které zachránil život jako jedinou nepodezříval a proto ho mohla překvapit (klidně si tu scénu přehrajte znova).
2) Začátek může mít špatný pacing jedině v případě, že od toho někdo opět očekával úplně jinou hru. Je tam háček v podobě hraní za neznámou postavou, je tam expozice, představení hlavních postav, seznámení se se světem, s ovládáním, dokonce tam je recap pro nehráče jedničky. K první akčnější/hororovější pasáži dochází velice brzo. Atmosféra ticha před bouří je tam cítit od začátku.
3) Smrt Joela nemohla být nikde jinde než na začátku. Je to hlavní katalyzátor příběhu, měla být šokující, měla přijít brzy, a její vysvětlení má přijít postupně, protože jinak by nikdy nemohly fungovat ty konfliktní emoce při bitce v divadle, kdy hráč ovládá Abby, ale ve skutečnosti nechce zabít ani Ellie ani Abby, protože si k ní mezitím našel cestu (tedy našel by, kdyby byl otevřený a nevnímal ji jen jako nesympatickou heavy-lifterku která ho zdržuje od hraní za Ellie - chyba hráče, nikoliv hry). Zhruba v tomhle bodě začíná lidem docházet, že obě měly právo na to co udělaly, a že to nelze vnímat černobíle.
4) Ellie trpí PTSD, nedokáže věci nechat být a proto se na konci znovu vydá za Abby. Tomu nahrává flashback, který naznačuje, že poslední rozhovor mezi Ellie a Joelem byla hádka, proto ji to tolik sere, že už neměla šanci se s ním usmířit. Nicméně na konci je poslední zvrat a flashback scéna, která ukazuje, že se přece jen usmířili, a byť je to na hovno, že ho Abby zabila, její smrt Joela nevrátí, navíc i v očích Ellie už je Abby polidštěná tím čím si prošla v Kalifornii a staráním se o malého kluka (zrcadlí se tu vztah Joela a Ellie z jedničky)
5) Jediné plotholes bychom mohli teoreticky označit rychlé cestování po městě (nicméně v době přesunu Abby z akvária k hotelu jsou všichni na ostrově, takže je město prázdné), že Ellie upustila mapu v akváriu a už ji nesebrala (což se dá pochopit, když právě zabila dva lidi, z toho jednu těhotnou) - takže ani to nejsou nijak zvlášť velké díry, vše ostatní je pak vysvětleno.


Takže ne, argument "špatný scénář" nebo struktura neberu, protože to jednoduše není pravda. Narušování tempa příběhu zmiňuji v recenzi jako jediné větší mínus a i to má svůj důvod, jinak si na scénář můžou stěžovat jen lidi, kteří nesouhlasí s jeho obsahem - a to pak není špatný scénář.
758345
Jenže tam právě nejsou žádné chyby ve scenáristické struktuře. [spoiler]Gonzimu vadí, že na začátku hry jsou on i jeho postava motivovány k pomstě, v polovině dostane opačnou perspektivu, následně dojde k vyvrcholení, obě nelítostné soupeřky projdou změnou (cíl každého dramatu) a pochopí, že pomsta je zbytečná, protože jim to minulost nevrátí, takže na konci obě nechají minulost za sebou. Toho už ale on zjevně není schopný, protože je zaseklý na tom, že buď se měl pomstít v první polovině, nebo tam neměla být ta první polovina a měl asi hrát jen tu druhou? Nevím, v tomhle ho furt nechápu, přijde mi, že zaprvé chce úplně jiný příběh a proto odmítá akceptovat tenhle, a za druhé vlastně ani neví, jak takový příběh má fungovat, a protože se mu tenhle nelíbí, tak je přesvědčený, že nefunguje.[/spoiler] Přitom ten scénář myslí na vše. [spoiler]1) Z útržku rozhovorů lze jasně vyčíst, že Joel se po čtyřech letech v bezpečí v Jacksonu naučil lidem věřit, a byť si v kritický moment prohlížel všechny možné hrozby okolo něj, holku které zachránil život jako jedinou nepodezříval a proto ho mohla překvapit (klidně si tu scénu přehrajte znova). 2) Začátek může mít špatný pacing jedině v případě, že od toho někdo opět očekával úplně jinou hru. Je tam háček v podobě hraní za neznámou postavou, je tam expozice, představení hlavních postav, seznámení se se světem, s ovládáním, dokonce tam je recap pro nehráče jedničky. K první akčnější/hororovější pasáži dochází velice brzo. Atmosféra ticha před bouří je tam cítit od začátku. 3) Smrt Joela nemohla být nikde jinde než na začátku. Je to hlavní katalyzátor příběhu, měla být šokující, měla přijít brzy, a její vysvětlení má přijít postupně, protože jinak by nikdy nemohly fungovat ty konfliktní emoce při bitce v divadle, kdy hráč ovládá Abby, ale ve skutečnosti nechce zabít ani Ellie ani Abby, protože si k ní mezitím našel cestu (tedy našel by, kdyby byl otevřený a nevnímal ji jen jako nesympatickou heavy-lifterku která ho zdržuje od hraní za Ellie - chyba hráče, nikoliv hry). Zhruba v tomhle bodě začíná lidem docházet, že obě měly právo na to co udělaly, a že to nelze vnímat černobíle. 4) Ellie trpí PTSD, nedokáže věci nechat být a proto se na konci znovu vydá za Abby. Tomu nahrává flashback, který naznačuje, že poslední rozhovor mezi Ellie a Joelem byla hádka, proto ji to tolik sere, že už neměla šanci se s ním usmířit. Nicméně na konci je poslední zvrat a flashback scéna, která ukazuje, že se přece jen usmířili, a byť je to na hovno, že ho Abby zabila, její smrt Joela nevrátí, navíc i v očích Ellie už je Abby polidštěná tím čím si prošla v Kalifornii a staráním se o malého kluka (zrcadlí se tu vztah Joela a Ellie z jedničky) 5) Jediné plotholes bychom mohli teoreticky označit rychlé cestování po městě (nicméně v době přesunu Abby z akvária k hotelu jsou všichni na ostrově, takže je město prázdné), že Ellie upustila mapu v akváriu a už ji nesebrala (což se dá pochopit, když právě zabila dva lidi, z toho jednu těhotnou) - takže ani to nejsou nijak zvlášť velké díry, vše ostatní je pak vysvětleno.[/spoiler] Takže ne, argument "špatný scénář" nebo struktura neberu, protože to jednoduše není pravda. Narušování tempa příběhu zmiňuji v recenzi jako jediné větší mínus a i to má svůj důvod, jinak si na scénář můžou stěžovat jen lidi, kteří nesouhlasí s jeho obsahem - a to pak není špatný scénář.
758336
5 -8
reagovat
reaguje na: KARLOS
Hele, priznej se, ze ty pracujes u policie jako "mediator" krizovych situaci a ve volnem case zastupujes Chrise Sabiana pri vyjednavani o propusteni rukojmich?

Ses v tom uklidnovani neskutecnej profik :D:+
758338
Hele, priznej se, ze ty pracujes u policie jako "mediator" krizovych situaci a ve volnem case zastupujes Chrise Sabiana pri vyjednavani o propusteni rukojmich? Ses v tom uklidnovani neskutecnej profik *:D**:+*
758336
6 -1
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Rozumím, že nereagoval na tebe, ale odpovídal na to několikrát:
Ty nulové hodnocení bere jako jistou formu protestu. Že se s ní nestotožňuje neznamená, že je nedokáže pochopit. Zároveň to neznamená, že by on sám měl potřebu to nulovými známkami hodnotit, což ovšem pořád neznamená, že k tomu nemá velké výhrady. 8)

Jako dooda ještě pochopit dokážu, ve fandom stránce se nejednou projevil jako zapálený diskutér a často pak přestává vnímat tu pomyslnou tenkou hranici, kdy už začíná znít (jistě nechtěně) trošku otravně.
Proč máš ale tu strašnou potřebu do toho šít ty a zrovna do Gonziho, který se za a) snaží argumentovat, za b) pořád to bere s notnou dávkou nadhledu a za c) se snahou o diskuzi, mi hlava nebere. ?)

A celkem rád bych si vážně přečetl rozbor scénáristické struktury od někoho, komu to opravdu sedlo a jak tedy v důsledku vnímá ty "chyby", co vypichuje Gonzi. Na doodův článek sem ještě čas neměl, možná to bude tam, z toho, co sem doposud ale četl to byly jen velmi dlouhé ódy na to, jak je to skvělé, drsné a struhující. Já vám to nerozporuju, jen bych rád slyšel odpovědi na otázky, co tu postoval Gonzi. :))
758336
Rozumím, že nereagoval na tebe, ale odpovídal na to několikrát: Ty nulové hodnocení bere jako jistou formu protestu. Že se s ní nestotožňuje neznamená, že je nedokáže pochopit. Zároveň to neznamená, že by on sám měl potřebu to nulovými známkami hodnotit, což ovšem pořád neznamená, že k tomu nemá velké výhrady. *8)* Jako dooda ještě pochopit dokážu, ve fandom stránce se nejednou projevil jako zapálený diskutér a často pak přestává vnímat tu pomyslnou tenkou hranici, kdy už začíná znít (jistě nechtěně) trošku otravně. Proč máš ale tu strašnou potřebu do toho šít ty a zrovna do Gonziho, který se za a) snaží argumentovat, za b) pořád to bere s notnou dávkou nadhledu a za c) se snahou o diskuzi, mi hlava nebere. *?)* A celkem rád bych si vážně přečetl rozbor scénáristické struktury od někoho, komu to opravdu sedlo a jak tedy v důsledku vnímá ty "chyby", co vypichuje Gonzi. Na doodův článek sem ještě čas neměl, možná to bude tam, z toho, co sem doposud ale četl to byly jen velmi dlouhé ódy na to, jak je to skvělé, drsné a struhující. Já vám to nerozporuju, jen bych rád slyšel odpovědi na otázky, co tu postoval Gonzi. *:))*
758313
14 -1
reagují: do_Od, TedGeorge
reagovat
reaguje na: Gonzi
Akože keď už teda tak hrozne chceš diskutovať tak si mi aspoň schopný odpovedať na moju otázku? Alebo to teraz budeš hrať na ublíženého? Lebo úprimne sa mi zdá že to ti ide najlepšie.
758313
Akože keď už teda tak hrozne chceš diskutovať tak si mi aspoň schopný odpovedať na moju otázku? Alebo to teraz budeš hrať na ublíženého? Lebo úprimne sa mi zdá že to ti ide najlepšie.
758312
2 -6
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Hele, já se snažím diskutovat a jen do mě někdo startuje (aktuálně zas nejsem schopný akceptovat opačný názor).

Řekl jsem že mám problémy s pacingem, že ten příběh je zajímavý na papíře-ve filmu ale moc se nehodí do hry, polemizoval jsem o rozporu mezi "hráč chce", "postava chce" a "herní mechaniky svádí k" a řekl jsem že chápu pohnutky některých nulových hodnocení, byť se samotným číslem nesouhlasím. Nikdo se o tom se mnou reálně nebaví, za to jsem jsem si vyslechl že jsem: "bezcitné hovado", že něco "zásadně nechápu", že "to kurva není Call of Duty", že to "moc řeším", že "nejsem schopný vidět druhou stranu barikády", že jsem byl "ochotný hru odepsat před tím jak vyšla", že jsem "mimo", že mám "arogantní a omezený přístup", že "řeším blbosti"  a bonusová, že Godlike "nemá srdce".

že hodnotící jsou: "omezení tupci" a "píčusové", že je to "brečící toxic fandom", že "hateři si můžou políbit prdel", že "to nejsou fanoušci", že to to je "debilita", "5/10 dá jen člověk co nedokáže odpouštět", že "nenávidět je jednoduché ale pochopit a porozumět je složitější".

Takže díky za diskuzi. Určitě se zapojím i příště. /s
758312
Hele, já se snažím diskutovat a jen do mě někdo startuje (aktuálně zas nejsem schopný akceptovat opačný názor). Řekl jsem že mám problémy s pacingem, že ten příběh je zajímavý na papíře-ve filmu ale moc se nehodí do hry, polemizoval jsem o rozporu mezi "hráč chce", "postava chce" a "herní mechaniky svádí k" a řekl jsem že chápu pohnutky některých nulových hodnocení, byť se samotným číslem nesouhlasím. Nikdo se o tom se mnou reálně nebaví, za to jsem jsem si vyslechl že jsem: "bezcitné hovado", že něco "zásadně nechápu", že "to kurva není Call of Duty", že to "moc řeším", že "nejsem schopný vidět druhou stranu barikády", že jsem byl "ochotný hru odepsat před tím jak vyšla", že jsem "mimo", že mám "arogantní a omezený přístup", že "řeším blbosti"  a bonusová, že Godlike "nemá srdce". že hodnotící jsou: "omezení tupci" a "píčusové", že je to "brečící toxic fandom", že "hateři si můžou políbit prdel", že "to nejsou fanoušci", že to to je "debilita", "5/10 dá jen člověk co nedokáže odpouštět", že "nenávidět je jednoduché ale pochopit a porozumět je složitější". Takže díky za diskuzi. Určitě se zapojím i příště. /s
758297
15 -1
reagují: FallenMaia
reagovat
Tvl vas to jeste nepreslo :D
758311
Tvl vas to jeste nepreslo *:D*
9 -1
reagovat
reaguje na: Gonzi
Počuj toto je moja posledná reakcia na teba, lebo ma fakt nebaví debatovať s človekom ktorý nie je schopný akceptovať opačný názor.

Ty si vážne myslíš že ten hejt a hodnotenia tipu 0/10 sú oprávnené? To myslíš vážne? Čo je to za sprostú otázku že kto to povedal? A nedávaj mi prosím tú tvoju odpoveď že je to forma nejakého protestu a vyjadrenie nesúhlasu, s tým choď vieš kam. Naozaj vážne mi tu chceš tvrdiť že ten hejt nieje vôbec prehnaný? Sa pozri na tie reakcie na metacriticu, veď tam je jasne vidieť že ľudom normálne je... A ak niekto tvrdí opak tak je totálne mimo. Sa pozri prosím na herných novinárov a streamerov čo si o tých hodnoteniach 0/10 myslia.
758297
Počuj toto je moja posledná reakcia na teba, lebo ma fakt nebaví debatovať s človekom ktorý nie je schopný akceptovať opačný názor. Ty si vážne myslíš že ten hejt a hodnotenia tipu 0/10 sú oprávnené? To myslíš vážne? Čo je to za sprostú otázku že kto to povedal? A nedávaj mi prosím tú tvoju odpoveď že je to forma nejakého protestu a vyjadrenie nesúhlasu, s tým choď vieš kam. Naozaj vážne mi tu chceš tvrdiť že ten hejt nieje vôbec prehnaný? Sa pozri na tie reakcie na metacriticu, veď tam je jasne vidieť že ľudom normálne je... A ak niekto tvrdí opak tak je totálne mimo. Sa pozri prosím na herných novinárov a streamerov čo si o tých hodnoteniach 0/10 myslia.
758284
4 -4
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
fair enough :D:+
758295
fair enough *:D**:+*
758294
3 -1
reagovat
reaguje na: Gonzi
Vždyť ho vychovával Sully, to je víc, než armáda:D
758294
Vždyť ho vychovával Sully, to je víc, než armáda*:D*
758293
5 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Uncharted je akční, zábavná, oddychová hra. Logicky se to tam dá snést řádově líp, než jinde. Přesto si ale myslím, že by jako celek více fungovalo, kdyby nepřátelé byli nějací místní křováci, kteří po něm hází oštěpy a střílí z luku, zatímco on by byl třeba "kdysi i pár let u armády"...(tahám z paty)

Najednou by ti více dávalo smysl, že na ně všude v jungli narážíš, zároveň by bylo uvěřitelnější, že jich postřílíš desítky sám, zároveň by tam mohla být mechanika uhýbání šípům a oštěpům mixnutá s instakillem když se ti to nepovede, takže by výsledný průchod hrou dával celkově větší smysl. Alternativně by tam mohli být vojáci, ale byla by to čistě stealth hra (nebo by tě prostě zabili na dvě rány), takže by ses "reálně" bál bandy žoldáků.

Globálně pak (alespoň já) toto řeším podle toho, jak moc je hra realistická... je mi to naprosto buřta u Spyra, Ratcheta a Clanka, Maria apod. ale budu to hodně řešit u Witchera, RDR2, Last Of Us apod.
758293
Uncharted je akční, zábavná, oddychová hra. Logicky se to tam dá snést řádově líp, než jinde. Přesto si ale myslím, že by jako celek více fungovalo, kdyby nepřátelé byli nějací místní křováci, kteří po něm hází oštěpy a střílí z luku, zatímco on by byl třeba "kdysi i pár let u armády"...(tahám z paty) Najednou by ti více dávalo smysl, že na ně všude v jungli narážíš, zároveň by bylo uvěřitelnější, že jich postřílíš desítky sám, zároveň by tam mohla být mechanika uhýbání šípům a oštěpům mixnutá s instakillem když se ti to nepovede, takže by výsledný průchod hrou dával celkově větší smysl. Alternativně by tam mohli být vojáci, ale byla by to čistě stealth hra (nebo by tě prostě zabili na dvě rány), takže by ses "reálně" bál bandy žoldáků. Globálně pak (alespoň já) toto řeším podle toho, jak moc je hra realistická... je mi to naprosto buřta u Spyra, Ratcheta a Clanka, Maria apod. ale budu to hodně řešit u Witchera, RDR2, Last Of Us apod.
758288
3 -1
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Gonzi
a) Je to akční adventura, řešíš blbost.
b) Tak už chápu, v čem je problém. Ty jsi zjevně neschopný vnímat jakékoli posuny charakteru. Jinak bys totiž nemohl napsat nic takhle zaseknutýho jako že buď nedává smysl první půlka hry nebo ta druhá. Uvědomuješ si, že si ty postavy v obou částech něčím projdou? Že si něčím prochází až do konce? A že ty si z toho máš jako hráč vzít poselství? Fakt čumím, že tuhle základní věc vůbec musím vysvětlovat.
758291
a) Je to akční adventura, řešíš blbost. b) Tak už chápu, v čem je problém. Ty jsi zjevně neschopný vnímat jakékoli posuny charakteru. Jinak bys totiž nemohl napsat nic takhle zaseknutýho jako že buď nedává smysl první půlka hry nebo ta druhá. Uvědomuješ si, že si ty postavy v obou částech něčím projdou? Že si něčím prochází až do konce? A že ty si z toho máš jako hráč vzít poselství? Fakt čumím, že tuhle základní věc vůbec musím vysvětlovat.
758287
3 -4
reagovat
On jich ale zabil treba v jednicce jen deset i s hlavnim bossem... Vzdyt to byli porad ti sami, stejni vojaci, akorat naklonovani:D
Ale k tématu... Ono to bije do očí od prvního dílu, ale resit to? To bych z te hry nic nemel... Konkrétně Uncharted moc na pribeh nesazi (i kdyz čtverka se o to trochu snažila) jde tam spíš o to se dostat nějakým způsobem z jedné zajímavé lokace do druhé a na konec přidat něco mystery. Kdyby se mě někdo zeptal, o cem byla dvojka, tak si ani pořádně nevzpomenu a to jsem ji hrál nedávno. Ale na co si třeba vzpomenu, bude boj s tankem nebo vrtulníkem a ze jsem se u toho dost bavil:+
758288
On jich ale zabil treba v jednicce jen deset i s hlavnim bossem... Vzdyt to byli porad ti sami, stejni vojaci, akorat naklonovani*:D* Ale k tématu... Ono to bije do očí od prvního dílu, ale resit to? To bych z te hry nic nemel... Konkrétně Uncharted moc na pribeh nesazi (i kdyz čtverka se o to trochu snažila) jde tam spíš o to se dostat nějakým způsobem z jedné zajímavé lokace do druhé a na konec přidat něco mystery. Kdyby se mě někdo zeptal, o cem byla dvojka, tak si ani pořádně nevzpomenu a to jsem ji hrál nedávno. Ale na co si třeba vzpomenu, bude boj s tankem nebo vrtulníkem a ze jsem se u toho dost bavil*:+*
2 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: do_Od
co řeším:
a) Drake zabíjí mraky nepřátel jakoby to byly mouchy, ale zároveň mám věřit tomu, že je jen nějaký "pouliční zlodejíček" (a ne třeba bývalý mariňák). Tzn rozpor mezi gameplayem a cutscénama (rozumíš tomu? ptám se neironicky, protože fakt nevím jak jinak bych to napsal ale nechápu kdes nabral že mi vadí zabíjet mraky nepřátel).
b) rozpor mezi hráčovou iniciativou, gameplay mechanikama a neovladatelnýma sekcema je obecně IMHO dost důležitá věc k řešení ve hrách a podle mě prostě nefunguje, když ve hrách musím dělat něco, s čím jako hráč nesouhlasím kdy Last Of Us trochu naráží na to, že buď chci pomstu a pak mi nedává smysl druhá půlka hry, nebo mi pomsta přijde hloupá a pak mi nedává smysl první půlka hry. (samozřejmě můj názor).

PS: Mě uncharted 4 bavilo, jen jsem to použil jako příklad. Vadilo mi to ale třeba v jedničce, protože jsem to hrál úplně stejně jako gears of war, ale nebyl jsem "nabušený voják kosící davy monster".
758287
co řeším: a) Drake zabíjí mraky nepřátel jakoby to byly mouchy, ale zároveň mám věřit tomu, že je jen nějaký "pouliční zlodejíček" (a ne třeba bývalý mariňák). Tzn rozpor mezi gameplayem a cutscénama (rozumíš tomu? ptám se neironicky, protože fakt nevím jak jinak bych to napsal ale nechápu kdes nabral že mi vadí zabíjet mraky nepřátel). b) rozpor mezi hráčovou iniciativou, gameplay mechanikama a neovladatelnýma sekcema je obecně IMHO dost důležitá věc k řešení ve hrách a podle mě prostě nefunguje, když ve hrách musím dělat něco, s čím jako hráč nesouhlasím kdy Last Of Us trochu naráží na to, že buď chci [spoiler]pomstu a pak mi nedává smysl druhá půlka hry, nebo mi pomsta přijde hloupá a pak mi nedává smysl první půlka hry.[/spoiler] (samozřejmě můj názor). PS: Mě uncharted 4 bavilo, jen jsem to použil jako příklad. Vadilo mi to ale třeba v jedničce, protože jsem to hrál [b]úplně stejně[/b] jako gears of war, ale nebyl jsem "nabušený voják kosící davy monster".
758285
3 -2
reagují: do_Od
reagovat
Hele já vím, že to k tomu svádí, ale Nathan Drake fakt nebyl archeolog.

A už i já musím říct, že začínáš být trochu mimo v tom co řešíš. Na jednu stranu chceš, aby hry nebyly jako filmy, ale pak ti vadí, že ve hrách zabíjíš mraky nepřátel. Tak co to bude?
758285
Hele já vím, že to k tomu svádí, ale Nathan Drake fakt nebyl archeolog. A už i já musím říct, že začínáš být trochu mimo v tom co řešíš. Na jednu stranu chceš, aby hry nebyly jako filmy, ale pak ti vadí, že ve hrách zabíjíš mraky nepřátel. Tak co to bude?
3 -6
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: departed
Mě přijde spíše arogantní napsat "snad lidi jednoho dne pochopí" (jakože teď nemají jiný názor, ale nechápou), "záplavy neoprávneného hejtu" (neoprávněný? kdo to neoprávnil? někdo komu se to líbí?) a pak to zakončit "Ale ako sa hovorí nenávidieť je jednoduché, pochopiť a porozumieť je oveľa zložitejšie" (možná bych s tím porozuměním začal u sebe).

Odpověď na to je v relevantním tónu. A ano, archeolog s pistolkou je problém. Ani z daleka ne tak velký, jako tady a bylo to schválně hyperbolické, ale množství nepřátel, které on vyzabíjí je natolik absurdní, že si z toho pak dělali srandu i tvůrci:
"Uncharted has often been mocked for being about a supposedly likable rogue who just so happens to recklessly slaughter hundreds of
people". Uncharted 4 acknowledged the criticism with a trophy called "Ludonarrative Dissonance" that is awarded to the player for killing 1,000 enemies." link

Ale jsem mimo, s arogantním a omezeným přístupem, když to vypíchnu. :+

FallenMania: jen jsem parodoval tu tvou větu (viz výš), proto jsem tam i dal ty uvozovky.
758284
Mě přijde spíše arogantní napsat "snad lidi jednoho dne pochopí" (jakože teď nemají jiný názor, ale nechápou), "záplavy neoprávneného hejtu" (neoprávněný? kdo to neoprávnil? někdo komu se to líbí?) a pak to zakončit "Ale ako sa hovorí nenávidieť je jednoduché, pochopiť a porozumieť je oveľa zložitejšie" (možná bych s tím porozuměním začal u sebe). Odpověď na to je v relevantním tónu. A ano, archeolog s pistolkou je problém. Ani z daleka ne tak velký, jako tady a bylo to schválně hyperbolické, ale množství nepřátel, které on vyzabíjí je natolik absurdní, že si z toho pak dělali srandu i tvůrci: "[i]Uncharted[/i] has often been mocked for being about a supposedly likable rogue who just so happens to recklessly slaughter hundreds of people". Uncharted 4 acknowledged the criticism with a trophy called "Ludonarrative Dissonance" that is awarded to the player for killing 1,000 enemies." https://en.wikipedia.org/wiki/Ludonarrative_dissonance Ale jsem mimo, s arogantním a omezeným přístupem, když to vypíchnu. *:+* [b]FallenMania[/b]: jen jsem parodoval tu tvou větu (viz výš), proto jsem tam i dal ty uvozovky.
758277
8 -2
reagují: FallenMaia
reagovat
Upřímně, Gonzi mi přijde mimo a myslím, že ten arogantní omezený přístup dělá schválně. Ale třeba se mýlím. 
758277
Upřímně, Gonzi mi přijde mimo a myslím, že ten arogantní omezený přístup dělá schválně. Ale třeba se mýlím. 
4 -5
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
Počuj, kde som ja akože napísal že tvoj pohľad "nenávidím"? Ja som hovoril o hejteroch ktorý tomu capli nulu len preto že im nesadol príbeh, pritom tam je kopa iných aspektov vďaka ktorým by to hodnotenie malo byť omnoho vyššie. To čo sú za priblblé kecy že tvoj pohľad "nenávidím"? Veď tu celý čas hovorím že chápem že to nesadne každému. Keď už sme pri tom ty chápeš a akceptuješ môj pohľad? Dokážeš rozumieť tomu že niekto iný tú hru môže vnímať inak ako ty? Že niekto si tie postavy obľúbil a príbeh mu dáva totálny zmysel? Či už z jednej alebo z druhej strany?

A jako sorry ale veta "Ale co čekat od studia kde archeolog s pistolkou s úsměvem vyvraždí celé čety žoldáků" ma len utvrdila v tom že ty si bol pripravený tú hru odpísať ešte pred tým ako vyšla keď napíšeš takúto sprostosť. Touto vetou si to celé zabil a pre mňa osobne nemá zmysel ďalej pokračovať v tejto debate. Ďakujem pekne a želám príjemný deň.
758276
Počuj, kde som ja akože napísal že tvoj pohľad "nenávidím"? Ja som hovoril o hejteroch ktorý tomu capli nulu len preto že im nesadol príbeh, pritom tam je kopa iných aspektov vďaka ktorým by to hodnotenie malo byť omnoho vyššie. To čo sú za priblblé kecy že tvoj pohľad "nenávidím"? Veď tu celý čas hovorím že chápem že to nesadne každému. Keď už sme pri tom ty chápeš a akceptuješ môj pohľad? Dokážeš rozumieť tomu že niekto iný tú hru môže vnímať inak ako ty? Že niekto si tie postavy obľúbil a príbeh mu dáva totálny zmysel? Či už z jednej alebo z druhej strany? A jako sorry ale veta "Ale co čekat od studia kde archeolog s pistolkou s úsměvem vyvraždí celé čety žoldáků" ma len utvrdila v tom že ty si bol pripravený tú hru odpísať ešte pred tým ako vyšla keď napíšeš takúto sprostosť. Touto vetou si to celé zabil a pre mňa osobne nemá zmysel ďalej pokračovať v tejto debate. Ďakujem pekne a želám príjemný deň.
758267
6 -3
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Who's commanding Shepard in Mass Effect:
link
The Design Philosophy of Famous Game Designers | Sid Meier, Will Wright, Miyamoto and Kojima
link (a reference v popisku)
How Game Designers Create Meaningful Mechanics | Conveying Themes, Emotions and Ideas In Video Games
link
a mnoho, mnoho dalších... (doporučuju vidět víceméně vše co je dostupné z GDC)

Já naopak doufám, že game designeři z Naughty Dog pochopí, že je dost zásadní rozdíl mezi vyprávěním ve filmu a hře. Ale co čekat od studia kde archeolog s pistolkou s úsměvem vyvraždí celé čety žoldáků:D.

Ale možná jsem jen divný, když např. těžko kdy budu hrát Hatred link , protože nejsem ochotný vystřílet populaci městečka, přestože mi Rampage link přišlo jako zajímavý film.

Ale chápu, že je pro tebe jednodušší můj pohled "nenávidět", než jej pochopit a třeba mu i porozumět.;)
758267
Who's commanding Shepard in Mass Effect: https://www.youtube.com/watch?v=bm0S4cn_rfw The Design Philosophy of Famous Game Designers | Sid Meier, Will Wright, Miyamoto and Kojima https://www.youtube.com/watch?v=3CYCVT_G6Zk (a reference v popisku) How Game Designers Create Meaningful Mechanics | Conveying Themes, Emotions and Ideas In Video Games https://www.youtube.com/watch?v=KkdPxZbUNSw a mnoho, mnoho dalších... (doporučuju vidět víceméně vše co je dostupné z GDC) Já naopak doufám, že game designeři z Naughty Dog pochopí, že je dost zásadní rozdíl mezi vyprávěním ve filmu a hře. Ale co čekat od studia kde archeolog s pistolkou s úsměvem vyvraždí celé čety žoldáků*:D*. Ale možná jsem jen divný, když např. těžko kdy budu hrát Hatred https://www.youtube.com/watch?v=ytdEYapPXdY , protože nejsem ochotný vystřílet populaci městečka, přestože mi Rampage https://www.csfd.cz/film/252138-rampage/prehled/ přišlo jako zajímavý film. Ale chápu, že je pro tebe jednodušší můj pohled "nenávidět", než jej pochopit a třeba mu i porozumět.*;)*
758242
6 -4
reagují: FallenMaia
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se