Jako když sem sledoval ty gameplaye, tak to vlastní VR ovládání za dechberoucí zrovna nepovažuju. V tech martetingových věcech to sice vypadá všechno krásně plynule, intuitivně a pokrokově, ale při vlastním (pozorovaném) hraní sem měl spíš pocit, že něco chytit napoprvé a bez toho, aby nad tím člověk "nepřemýšlel" bylo naprostou vyjímkou. A samotný pohyb po mapě? Chápu, že i v tomhle směru se snaží lidi nalákat na ty hiend sety, ale pokud pominu sto litrů nákladů, pak to pořád naráží na rozměrovou nepraktičnost. Ve výsledku to bude doslova jen pro pár nadšenců a veřejné herny a zbytek se bude muset spokojit se systémem pohybu, který má do efektivního hraní hodně hodně daleko.
Rozumnějte, jsem člověk, co technologickému pokroku nesmírně fandí a v samotném VR vídí, že je ukryt takový ohromný potenciál, ve hrách tím tuplem. A musí se nechat, že Valve do toho skočilo po hlavě a tu revoluci bere plně na svá bedra. Ne, neupírám jiným hrám primát dřívějších pokusů, ale pokud se vývojáři nebojí dáš jeden z nejočekávanějších titulů posledních let na minoritní systém jenom proto, aby ho popostrčili dál, to se musí obdivovat.
Jenže při zcela střízlivém zhodnocení toho, co člověk viděl - místo plnohodnotné hry dostal technologické demíčko, kde největší devizou je zobrazení a nejslabším článkem to exkluzivní ovládání, kvůli kterému to v běžné verzi bude poloviční zážitek. Jistě, já neodporuju, že polovina hratelsosti stojí na tom specifickém ovládání a pokud to někdo překulí do ovládání klasického, vytratí se hodně "z obsahu" hry. Jenže když si i při samétném pozorování videí říkáte, že by se to hrálo daleko líp v klasickém formátu (čti klávesnice a myš), jen obohacenou o tu VR sledovací složku, pak to z mého pohledu ideální není.
tl;dr: Jako nechci nikomu šlapat na kuří oko, ale kardinálně nesouhlasím, že (případná a neoficiální) klasická verze bude nutně znamenat mnohem horší herní zážitek. Možná to nebude inovativní a revoluční a možná to bude až moc klasického střihu, ale dobrou hru dobrou hrou nedělá jenom způsob gameplaye.
749669
Jako když sem sledoval ty gameplaye, tak to vlastní VR ovládání za dechberoucí zrovna nepovažuju. V tech martetingových věcech to sice vypadá všechno krásně plynule, intuitivně a pokrokově, ale při vlastním (pozorovaném) hraní sem měl spíš pocit, že něco chytit napoprvé a bez toho, aby nad tím člověk "nepřemýšlel" bylo naprostou vyjímkou. A samotný pohyb po mapě? Chápu, že i v tomhle směru se snaží lidi nalákat na ty hiend sety, ale pokud pominu sto litrů nákladů, pak to pořád naráží na rozměrovou nepraktičnost. Ve výsledku to bude doslova jen pro pár nadšenců a veřejné herny a zbytek se bude muset spokojit se systémem pohybu, který má do efektivního hraní hodně hodně daleko.
Rozumnějte, jsem člověk, co technologickému pokroku nesmírně fandí a v samotném VR vídí, že je ukryt takový ohromný potenciál, ve hrách tím tuplem. A musí se nechat, že Valve do toho skočilo po hlavě a tu revoluci bere plně na svá bedra. Ne, neupírám jiným hrám primát dřívějších pokusů, ale pokud se vývojáři nebojí dáš jeden z nejočekávanějších titulů posledních let na minoritní systém jenom proto, aby ho popostrčili dál, to se musí obdivovat.
Jenže při zcela střízlivém zhodnocení toho, co člověk viděl - místo plnohodnotné hry dostal technologické demíčko, kde největší devizou je zobrazení a nejslabším článkem to exkluzivní ovládání, kvůli kterému to v běžné verzi bude poloviční zážitek. Jistě, já neodporuju, že polovina hratelsosti stojí na tom specifickém ovládání a pokud to někdo překulí do ovládání klasického, vytratí se hodně "z obsahu" hry. Jenže když si i při samétném pozorování videí říkáte, že by se to hrálo daleko líp v klasickém formátu (čti klávesnice a myš), jen obohacenou o tu VR sledovací složku, pak to z mého pohledu ideální není.
tl;dr: Jako nechci nikomu šlapat na kuří oko, ale kardinálně nesouhlasím, že (případná a neoficiální) klasická verze bude nutně znamenat mnohem horší herní zážitek. Možná to nebude inovativní a revoluční a možná to bude až moc klasického střihu, ale dobrou hru dobrou hrou nedělá [b]jenom[/b] způsob gameplaye.
|
reagovat
|




