|
reagovat
|
Diskuzní fórum HRY
příspěvky 8861 - 8880
Napsat příspěvek
- 1
- 2
- .
- 443
- 444
- 445
- .
- 491
- 492
VYTOUŽENÁ VIDEOHRA
Trošku se odkloníme od probíhající étrojky, a tak mne napadlo, jakou vysněnou hru byste udělali, kdybyste měli sdostatek "pracovních sil", peněz a štěstí. Já bych rád udělal tak přelomovou hru jako parkour killing zombie Dying Light.
|
reagovat
|
reaguje na:
KarelR
Díky. Já právě nevím, jestli mě tradiční média dokážou udržet natolik zainteresovanýho, abych se tomu dokázal věnovat. Je to se mnou těžký.
Momentálně řeším státnice a pak chci řešit kroky dál.

Momentálně řeším státnice a pak chci řešit kroky dál.
|
reagovat
|
reaguje na:
Jamajcan
Já měl dlouho jeden v plánu, zaměřený hlavně na esport. Studuju žurnalistiku, dělal jsem v Seznam zprávách, když jsem tam chtěl esport trochu prosadit, převládlo nadšení, které se nikdy v nic nepřetavilo. Stále hledám okénka, kde to uplatnit.
|
reagovat
|
podcasty/vidcasty o hrách
Zná tu někdo nějaké české podcasty/vidcasty o hrách kromě obligátních hPod/Fight Club/Vortex?
|
reagují:
Godlike
|
reagovat
|
Hrat z toho nebudu nic, ale Ghost of Tsushima chci videt jako celovecerak
|
reagovat
|
No já jsem takový Gamer v polovičním důchodu, ale z E3 mne nezaujalo lautr nic. To si raději po stopáté pustím jeden díl Zaklínače, Baldurs Gate apod. 

|
reagovat
|
|
reagovat
|
reaguje na:
Gonzi
Kingdom Come určitě nechci, ale vadí mi na tom ta arkádovost. Je to rychlý, ne moc přehledný, a nevyžaduje to příliš skillu. Kdybys vzal ovladač a začal s ním házet o zeď, tak pravděpodobně zabiješ všechny slabší enemáky a ještě ubereš polovinu hpček bossovi. Vem si Last of Us, tam je to sice spojený s tím survival tématem, ale každej boj si musíš dobře promyslet. Pak už je to taky svižný, a slabší nepřátelé ti taky příliš starostí nedělají, ale má to prostě logiku.