Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 6601 - 6620 Napsat příspěvek

Kingdome Come plus kickstarter

Já se za celou dobu vzniku kickstarteru zapletl do čtyř velkých kampaní.
Kdysi na první chytré hodinky Pebble. Líbil se mi koncept, líbilo se mi zapálení a to že je všichni velcí hráči poslali k šípku. Sice od konce Kickstarteru do funkčního výrobku uběhla dlouhá doba, tak se mi líbil jejich progress a to že jsem byl něčeho nového. Hodinky nakonec splinili vše co od jsem od nich čekal a vlastně jsem byl rád, že jsem jim pomohl nastartovat úspěšnou firmu a potvrdit funkčnost konceptu. Ty čtyři roky čekání na hotový produkt (který byl spíš bonusem) mě nijak nevadili.
Po druhé jsem šel do komunitního financování závodní hry Project C.A.R.S. Tady se ovšem na to šlo trochu jinak a spíš se každý backer stal i akcionářem. Nejen že si člověk hrál betu, sem tam pomohl s nějakou mouchou (nebyl jsem nijak velký tester, ale jeden z Ghost Car má moje jméno 8) ) a těšil se jak si příští týden zajezdí na nové trati, dostane nové auto, ale k tomu si i trochu vsadil na úspěch hry....aneb dividendy mi z C.A.R.S chodí dodnes.

Jak vidíte zatím vše jak po másle a komunitní financování fungovalo tak jak mělo.

Načež jsem uvěřil dvoum spíš šoumenům než týmu ctižádostivých inženýrů nebo programátorů se sklonem řítit se nocí 200km/h na Laguna Seca.

Tím prvním byl Dan Vávra. Dost jsem mu věřil, u Hidden and Dangerous jsem učůrával magi v kostkách, měl za sebou celosvětovou pecku Mafia, bavili mě jeho články (ano Gonzi jeho článek o Skyrimu je dodnes fajn a ukazuje všechny neduhy open world her, ať RPG či snad boxů), takže ve chvíli kdy byla možnost podpořit jeho novou hru šel jsem do ní bez rozmyslu. Bohužel Dan jak sám dnes říká podcenil přípravu, vytvořil hype kolem hry kterou měl v tu chvíli jen na papíře, zvolil velmi nereálný datum vydání a hlavně vytvořil auru nedostižné takřka geniální historické "RPG" hry v které konečně ukáže jak má taková hra vypadat. Ano začátek měl velmi slušný, vybral více než solidní částku, po pár letech dokonce dostal peníze na dokončení od významného českého podnikatele (a zrovna ten jen tak peníze zbuhdarma neutápí). Jenže již s prvním prototypem a alfou začali jeho přispěvatelé potichu reptat, zvolený engine byl pro tuto hru naprosto šílený, nedali se pořádně reportovat bugy, celý systém tvorby hry byl dělán na koleně (za to může ten vzpomínaný začátek s desti lidmy) a pokud si někdo na forech dovolil proti tomu vystoupit, byl smazán, nebo dosti zřetelně pokárán. Já to v té době moc neřešil, šlo o dětské nemoci, které stejně se vstupem nových lidí do týmu (řádově na Kingdome Come dělalo a dělá přes sto lidí), vstupem dalších peněz a i někým kdo to začal více organizovat zmizeli. Bohužel co nezmyzelo bylo Danovo vystupování na veřejnosti, na forech, při řešení problémů. Při tom kdy se z Kingdome Come stával spíše historický simulátor oblékání a vůbec se neřešili hlavní problémy (např. pathfinding, šílená optimalizace, lpění na enginu od Crytecu a jeho skoro 100% předělání v polovlastní engine), které brali vývojářům čas soustředit se na další problémy. V průběhu vývoje se tak muselo drasticky škrtat, kdo ví zda budou další akty tak jak bylo slíbeno a někteří si je i koupili předem, kdo ví jak to bude s rozlohou herní mapy (i tak je opravdu velká), jak to bude s obličejovými animacemi postav do kterých se prýž nasypalo hodně, hodně peněz, ale stále jsou na úrovní poloplastelíňáků a kdo ví zda někdy dojde na dabing (spíše ne....). Ve hře jak je teď prezentována chybí plno toho co bylo slíbeno a za co backeři "zaplatili" , což v konci koncí spíše není pravda, jako backer neplatím za produkt ale vkládám prachy do vize a do jejího vývoje, jenže to Dan nedokázal dost dlouhou dobu odprezentovat a vysvětlit, proto se na jě snáší hate i od velmi flegmatických lidí jako jsem já.

Tím drůhým je Fuka, proto jsem byl i tak vtipný na MZ narozkách a prostě se ho musel zeptat, a ne dnes bych prachy do komunitního financování filmu nevložil!!!!

Nu nic....musel jsem to napsat.
663243
Já se za celou dobu vzniku kickstarteru zapletl do čtyř velkých kampaní. Kdysi na první chytré hodinky Pebble. Líbil se mi koncept, líbilo se mi zapálení a to že je všichni velcí hráči poslali k šípku. Sice od konce Kickstarteru do funkčního výrobku uběhla dlouhá doba, tak se mi líbil jejich progress a to že jsem byl něčeho nového. Hodinky nakonec splinili vše co od jsem od nich čekal a vlastně jsem byl rád, že jsem jim pomohl nastartovat úspěšnou firmu a potvrdit funkčnost konceptu. Ty čtyři roky čekání na hotový produkt (který byl spíš bonusem) mě nijak nevadili. Po druhé jsem šel do komunitního financování závodní hry Project C.A.R.S. Tady se ovšem na to šlo trochu jinak a spíš se každý backer stal i akcionářem. Nejen že si člověk hrál betu, sem tam pomohl s nějakou mouchou (nebyl jsem nijak velký tester, ale jeden z Ghost Car má moje jméno *8)* ) a těšil se jak si příští týden zajezdí na nové trati, dostane nové auto, ale k tomu si i trochu vsadil na úspěch hry....aneb dividendy mi z C.A.R.S chodí dodnes. Jak vidíte zatím vše jak po másle a komunitní financování fungovalo tak jak mělo. Načež jsem uvěřil dvoum spíš šoumenům než týmu ctižádostivých inženýrů nebo programátorů se sklonem řítit se nocí 200km/h na Laguna Seca. Tím prvním byl Dan Vávra. Dost jsem mu věřil, u [url=https://cs.wikipedia.org/wiki/Hidden_and_Dangerous]Hidden and Dangerous[/url] jsem učůrával magi v kostkách, měl za sebou celosvětovou pecku Mafia, bavili mě jeho články (ano [b]Gonzi[/b] jeho článek o Skyrimu je dodnes fajn a ukazuje všechny neduhy open world her, ať RPG či snad boxů), takže ve chvíli kdy byla možnost podpořit jeho novou hru šel jsem do ní bez rozmyslu. Bohužel Dan jak sám dnes říká podcenil přípravu, vytvořil hype kolem hry kterou měl v tu chvíli jen na papíře, zvolil velmi nereálný datum vydání a hlavně vytvořil auru nedostižné takřka geniální historické "RPG" hry v které konečně ukáže jak má taková hra vypadat. Ano začátek měl velmi slušný, vybral více než solidní částku, po pár letech dokonce dostal peníze na dokončení od významného českého podnikatele (a zrovna ten jen tak peníze zbuhdarma neutápí). Jenže již s prvním prototypem a alfou začali jeho přispěvatelé potichu reptat, zvolený engine byl pro tuto hru naprosto šílený, nedali se pořádně reportovat bugy, celý systém tvorby hry byl dělán na koleně (za to může ten vzpomínaný začátek s desti lidmy) a pokud si někdo na forech dovolil proti tomu vystoupit, byl smazán, nebo dosti zřetelně pokárán. Já to v té době moc neřešil, šlo o dětské nemoci, které stejně se vstupem nových lidí do týmu (řádově na Kingdome Come dělalo a dělá přes sto lidí), vstupem dalších peněz a i někým kdo to začal více organizovat zmizeli. Bohužel co nezmyzelo bylo Danovo vystupování na veřejnosti, na forech, při řešení problémů. Při tom kdy se z Kingdome Come stával spíše historický simulátor oblékání a vůbec se neřešili hlavní problémy (např. pathfinding, šílená optimalizace, lpění na enginu od Crytecu a jeho skoro 100% předělání v polovlastní engine), které brali vývojářům čas soustředit se na další problémy. V průběhu vývoje se tak muselo drasticky škrtat, kdo ví zda budou další akty tak jak bylo slíbeno a někteří si je i koupili předem, kdo ví jak to bude s rozlohou herní mapy (i tak je opravdu velká), jak to bude s obličejovými animacemi postav do kterých se prýž nasypalo hodně, hodně peněz, ale stále jsou na úrovní poloplastelíňáků a kdo ví zda někdy dojde na dabing (spíše ne....). Ve hře jak je teď prezentována chybí plno toho co bylo slíbeno a za co backeři "zaplatili" , což v konci koncí spíše není pravda, jako backer neplatím za produkt ale vkládám prachy do vize a do jejího vývoje, jenže to Dan nedokázal dost dlouhou dobu odprezentovat a vysvětlit, proto se na jě snáší hate i od velmi flegmatických lidí jako jsem já. Tím drůhým je Fuka, proto jsem byl i tak vtipný na MZ narozkách a prostě se ho musel zeptat, a ne dnes bych prachy do komunitního financování filmu nevložil!!!! Nu nic....musel jsem to napsat.
Kingdome Come plus kickstarter
0 0
reagovat

Axis

Sleduju to jenom hodně okrajově a teď jsem dal pár minut toho rozhovoru (k chytrýmu koni), ale mám z toho klasickej pocit "strašně jsem machroval a slíbil, jak všechny setřu, načež jsem zjistil, že udělat super hru fakt není lehký a většina těch věcí fakt nejde, ale... nehejtujte mě, to přece není moje vina!" :D:D
663242
Sleduju to jenom hodně okrajově a teď jsem dal pár minut toho rozhovoru (k chytrýmu koni), ale mám z toho klasickej pocit "strašně jsem machroval a slíbil, jak všechny setřu, načež jsem zjistil, že udělat super hru fakt není lehký a většina těch věcí fakt nejde, ale... nehejtujte mě, to přece není moje vina!" *:D**:D*
Axis
0 0
reagovat

Axis

Vidko jsem ještě neviděl, ale jeho 100 hatů na Skyrim je naprosto perfektní článek, který dokonale vystihuje mé pocity z Bethesdích open world her. Zkus si ten článek přečíst a myslet u toho na... Witchera 3. A ne, není to rokem vydání. Že Skyrim nepřekoná s týmem "10ti lidí" mě nepřekvapuje a celou dobu jsem to čekal, ale pokud mu to vydělá dost na další díl, tak mu držím všechny palce.
663241
Vidko jsem ještě neviděl, ale jeho 100 hatů na Skyrim je naprosto perfektní článek, který dokonale vystihuje mé pocity z Bethesdích open world her. Zkus si ten článek přečíst a myslet u toho na... Witchera 3. A ne, není to rokem vydání. Že Skyrim nepřekoná s týmem "10ti lidí" mě nepřekvapuje a celou dobu jsem to čekal, ale pokud mu to vydělá dost na další díl, tak mu držím všechny palce.
Axis
0 0
reagovat
Proste sme sa dozvedeli, ze vyvoj hier je proste fakt narocna vec a proste to dlho trva kym sa to spravi proste dobre :D Ale ja mu fandim, na hru sa tesim a tie jeho silne reci vobec neriesim a nijak ma nevzrusuju. Len si tym sam hadze polena pod nohy, ale to uz je cisto jeho problem. 
663238
Proste sme sa dozvedeli, ze vyvoj hier je proste fakt narocna vec a proste to dlho trva kym sa to spravi proste dobre *:D* Ale ja mu fandim, na hru sa tesim a tie jeho silne reci vobec neriesim a nijak ma nevzrusuju. Len si tym sam hadze polena pod nohy, ale to uz je cisto jeho problem. 
0 0
reagovat

Kingdome Come

Dan Vávra o slíbené hře, v které nakonec většina slibů nebude....aneb doufám v jeho článek "500 věcí co mě štve na Kingdom Come". Na jednu stranu mu rozumím, museli vytvořit počáteční kickstarter hype a vlastně ani tak moc nepřeháněli, jen si ukousli velký kus koláče....na druhou stranu za ty jeho obrovský kecy, jsem rád že mu to komunita omlacuje o hlavu. I tak doufám, že nakonec z Kingdom Come bude alespoň dobrá hra. 
663237
Dan Vávra o [url=https://youtu.be/LvOIbaRuP4o?t=1h56m30s]slíbené hře[/url], v které nakonec většina slibů nebude....aneb doufám v jeho článek "500 věcí co mě štve na Kingdom Come". Na jednu stranu mu rozumím, museli vytvořit počáteční kickstarter hype a vlastně ani tak moc nepřeháněli, jen si ukousli velký kus koláče....na druhou stranu za ty jeho obrovský kecy, jsem rád že mu to komunita omlacuje o hlavu. I tak doufám, že nakonec z Kingdom Come bude alespoň dobrá hra. 
Kingdome Come
0 0
reagovat

JohnyD

Dej si dvojku, která je fakt boží a na jedničku přímo navazuje.
663210
Dej si dvojku, která je fakt boží a na jedničku přímo navazuje.
JohnyD
0 0
reagovat
syberia 3 je hrozna sragora
663209
syberia 3 je hrozna sragora
0 0
reagovat

Syberia 3

Hral niekto? Blíži sa jeseň a zima a ja potrebujem niečo na trávenie dlhých zimných večerov. Hral som iba jednotku. Nadväzuje to nejak na predošlé diely, či úplne nový príbeh?
663208
Hral niekto? Blíži sa jeseň a zima a ja potrebujem niečo na trávenie dlhých zimných večerov. Hral som iba jednotku. Nadväzuje to nejak na predošlé diely, či úplne nový príbeh?
Syberia 3
0 0
reagovat

axis

:D měl jsem použít asi ty uvozovky jako Karel, aby bylo jasno 
663204
:D měl jsem použít asi ty uvozovky jako Karel, aby bylo jasno 
axis
0 0
reagovat

do_Od

Místo jedničky Wolfíka si spíš zahraj Dooma...když už máš tu nostalgickou náladu. ;)
663203
Místo[url=https://youtu.be/C00n4rDUMNo] jedničky Wolfíka[/url] si spíš zahraj [url=https://youtu.be/f8aU4MYDsOQ]Dooma[/url]...když už máš tu nostalgickou náladu. *;)*
do_Od
0 0
reagovat

do_Od

Wolf "jednička" je geniální, takže dohnat!

(Na půjčení bohužel nemám ?) )
663200
Wolf "jednička" je geniální, takže dohnat! (Na půjčení bohužel nemám *?)* )
do_Od
0 0
reagovat
Z těch mě třeba nezajímá ani jedna ;D možná ten Wolf, ale ještě jsem nehrál jedničku. 

Já už budu mít letos jen GT Sport a Battlefront II. 
663199
Z těch mě třeba nezajímá ani jedna ;D možná ten Wolf, ale ještě jsem nehrál jedničku.  Já už budu mít letos jen GT Sport a Battlefront II. 
0 0
reagovat
Evil Within II
Wolf II
COD WWII
Dead Rising 4 (PS4)
South Park: TFbW
Far Cry 5

Clovek to chce hrat vsechno, ale vi, ze na to nema/nebude mit cas.

Aaaaaaa, instantni depka.
663195
Evil Within II Wolf II COD WWII Dead Rising 4 (PS4) South Park: TFbW Far Cry 5 Clovek to chce hrat vsechno, ale vi, ze na to nema/nebude mit cas. Aaaaaaa, instantni depka.
0 0
reagovat
A hlavne konecne vyjde South Park: Fractured but Whole:+ Wolfika dam taky, ale Evil Within jsem nehral prvni dil, tak nevim....
663188
A hlavne konecne vyjde South Park: Fractured but Whole*:+* Wolfika dam taky, ale Evil Within jsem nehral prvni dil, tak nevim....
0 0
reagovat
OST jsem si zrovna dávla dneska v práci, super. A vůbec jo, tohle jsem chtěl slyšet, čtyřka byla dokonalá. S přihlédnutím, že tu je za chvíli ještě novej Wolf a Evil Within, pomalu bych měl začít lobbovat za nějaký speciální volno :D
663186
OST jsem si zrovna dávla dneska v práci, super. A vůbec jo, tohle jsem chtěl slyšet, čtyřka byla dokonalá. S přihlédnutím, že tu je za chvíli ještě novej Wolf a Evil Within, pomalu bych měl začít lobbovat za nějaký speciální volno *:D*
0 0
reagovat
Hele, pořád hrozná pecka. Kratší a soustředěnější, nicméně po čtyřce další trefa do černého. Hlavně teda finále, ve čtyřce přišel vrchol jinde, tady mě ta poslední kapitola ale nadchla nejvíc ;) krásná gradace. Plus teda boží soundtrack. 
663183
Hele, pořád hrozná pecka. Kratší a soustředěnější, nicméně po čtyřce další trefa do černého. Hlavně teda finále, ve čtyřce přišel vrchol jinde, tady mě ta poslední kapitola ale nadchla nejvíc *;)* krásná gradace. Plus teda boží soundtrack. 
0 0
reagovat

do_Od

Dojmy z The Lost Legacy? Když to srovnáš s ostatními Uncharted díly ...
663181
Dojmy z The Lost Legacy? Když to srovnáš s ostatními Uncharted díly ...
do_Od
0 0
reagovat
Jo, lvl 4, hrál jsem včera asi dvě hoďky. Musel jsem předtím dojet Lost Legacy konečně :D

Jinak podepisuju, bál jsem se trochu té PS4 verze, ale hraje se to nakonec výborně. Trochu mě štvou ty loading screeny, taky mi jako neznalému prvního dílu chvíli trvalo, než jsem přišel na to, jak se držet hlavní kampaně a nezabíhat zatím do těch vedlejších misí, jinak ale spokojenost. Dnes se do toho pořádně opřu ;)

kdyžtak si mě přidej na PSku: r4_vens_
663169
Jo, lvl 4, hrál jsem včera asi dvě hoďky. Musel jsem předtím dojet Lost Legacy konečně *:D* Jinak podepisuju, bál jsem se trochu té PS4 verze, ale hraje se to nakonec výborně. Trochu mě štvou ty loading screeny, taky mi jako neznalému prvního dílu chvíli trvalo, než jsem přišel na to, jak se držet hlavní kampaně a nezabíhat zatím do těch vedlejších misí, jinak ale spokojenost. Dnes se do toho pořádně opřu *;)* kdyžtak si mě přidej na PSku: [b]r4_vens_[/b]
0 0
reagovat

Destiny 2

Tak po dvou dnech lvl 15 a zatím je to pecka. Působí to úplně jiným dojmem než první díl a to i oproti finální verzi s několika datadisky nebo nedávné betě. Vypilované skoro k dokonalosti. I ten pocit ze střílení a kontroly postavy mi přijde lepší.
Uvidíme jak na tom bude endgame.

Hraje to tu ještě někdo?
663168
Tak po dvou dnech lvl 15 a zatím je to pecka. Působí to úplně jiným dojmem než první díl a to i oproti finální verzi s několika datadisky nebo nedávné betě. Vypilované skoro k dokonalosti. I ten pocit ze střílení a kontroly postavy mi přijde lepší. Uvidíme jak na tom bude endgame. Hraje to tu ještě někdo?
Destiny 2
0 0
reagovat
Na PS4 a X-Box vyjde L. A. Noire.:+

Dodnes vzpomínám na Black Dahlia případy a jejich konečné rozuzlení. Radost hrát.
663147
Na PS4 a X-Box vyjde L. A. Noire.*:+* Dodnes vzpomínám na Black Dahlia případy a jejich konečné rozuzlení. Radost hrát.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se