Mě to i po 350 hodinách stále baví, ale já jsem převážně PvE hráč a v tuhle chvíli mám DLC Underground jako náhradu za občasný nakouknutí do Diabla 3. Ale jinak má Hasta pravdu, ta hra má obrovskej potenciál a některý blbosti a hlavně nedodělky jí strašně sráží do kolen. PvP mohlo být uchopeno i dalšími způsoby, spec. arény jen pro PvP hráče bez NPC. K tomu by se tam dali supr zapracovat (hra o život, slávu, vybavení, žrádlo, respekt) a plno hráčů by jim za to líbalo ruce.
Co mě i jako PvE hráče sere, je nemožnost se nějak odlišit v závislosti na tom co člověk udělal, uhrál a vybojoval. Ranky v DZet jsou na pikaču (hodně lidí má max rank a jsou to stejný lůzři jako já) a i když dá člobrda se sehranou partou run v Underground zoně nebo Raid na Heroic obtížnost, tak z toho nemá takový loot který by hned ostatním ukázal s kým mají tu čest. Se slzou v oku vzpomínám na Vanila WoW, kde se opravdu dalo podle výbavy na hráči poznat čím si prošel a že to fakt nemá zadarmo.
90% misí a raidů je jen o tom dojít do jedné místnosti a přežít x vln nepřátel....bez skoro žádného taktizovaní v 99% s jednou taktikou. Systém Agra nefunguje, Tankové nefungujou...podpůrná povolání jakž takž. Stále se upravují zbraně a vybavení podle toho jak se Ubi zachce (skoro jako by neměly testovací grupu a severy), a ničí se lidem už tak značně špatně vybalancovanej equip co si za ty hodiny hraní nahráli. Chápu že se má hra někam vyvíjet, ale má se přidat na obsahu a ne že se upravuje a degeneruje ten co tam je.
Pokud by nevyšlo DLC s náhodně generovanými podzemními "dungeony" s docela variabilními úkoly, tak už bych taky nehrál.
PS: Docela vyhlížím For Honor...bohužel taky hru od Ubisoftu.
Division
652454
Mě to i po 350 hodinách stále baví, ale já jsem převážně PvE hráč a v tuhle chvíli mám DLC Underground jako náhradu za občasný nakouknutí do Diabla 3. Ale jinak má Hasta pravdu, ta hra má obrovskej potenciál a některý blbosti a hlavně nedodělky jí strašně sráží do kolen. PvP mohlo být uchopeno i dalšími způsoby, spec. arény jen pro PvP hráče bez NPC. K tomu by se tam dali supr zapracovat (hra o život, slávu, vybavení, žrádlo, respekt) a plno hráčů by jim za to líbalo ruce.
Co mě i jako PvE hráče sere, je nemožnost se nějak odlišit v závislosti na tom co člověk udělal, uhrál a vybojoval. Ranky v DZet jsou na pikaču (hodně lidí má max rank a jsou to stejný lůzři jako já) a i když dá člobrda se sehranou partou run v Underground zoně nebo Raid na Heroic obtížnost, tak z toho nemá takový loot který by hned ostatním ukázal s kým mají tu čest. Se slzou v oku vzpomínám na Vanila WoW, kde se opravdu dalo podle výbavy na hráči poznat čím si prošel a že to fakt nemá zadarmo.
90% misí a raidů je jen o tom dojít do jedné místnosti a přežít x vln nepřátel....bez skoro žádného taktizovaní v 99% s jednou taktikou. Systém Agra nefunguje, Tankové nefungujou...podpůrná povolání jakž takž. Stále se upravují zbraně a vybavení podle toho jak se Ubi zachce (skoro jako by neměly testovací grupu a severy), a ničí se lidem už tak značně špatně vybalancovanej equip co si za ty hodiny hraní nahráli. Chápu že se má hra někam vyvíjet, ale má se přidat na obsahu a ne že se upravuje a degeneruje ten co tam je.
Pokud by nevyšlo DLC s náhodně generovanými podzemními "dungeony" s docela variabilními úkoly, tak už bych taky nehrál.
PS: Docela vyhlížím For Honor...bohužel taky hru od Ubisoftu.
Division
|
reagovat
|
Já to nehrál, jen ze streamů, co jsem viděl u Summita a tak podobně mi to přišlo na můj vkus až příliš repetetivní, hroznej grind. Já mám skoro 2k hodin na CSku, já mám, co povídat.