Gonzi já ti nevím, já bych těch pár tratí v Driveclubu nesrovnával s tolika tratěma, navíc dělaných laserem jako přesné kopie reálných. Navíc je to exkluzivita na uzavřený konkrétní hw, byť slabší, ale s takovým rozpočtem, že by se měli stydět. Chceš vyčítat závodní hře textury nějaké skály? Navíc v betaverzi (uvědomuješ si, že je to beta, žejo), a co tohle to nic ?
link
link
link
link
Ten dodaný statický a neúčelný déšť jen zakrývá ten humus, který se radši v pohybu rozmaže :)
Nevím jak u tebe, ale když už teda vezmeme čistě grafiku (což je jediná věc s čím se může ta hra s pCars trochu rovnat), tak mě zajímají především modely aut a samotné tratě. Zkrátka to zdaleka není takový zázrak jaký se z toho snažíš dělat. A kdyby ta hra měla na těch křápech počítat fyziku, jakou má pCARS, musela by běžet při 10fps.
|
reagovat
|
Bavím se čistě o vizuálu, takže ostatní šitky jako arkádový model apod. nemá přede mnou cenu zmiňovat.

