Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 53901 - 53920 Napsat příspěvek
link

Inak indiegogo promo video má pár fantastických záberov z natáčania: link
624427
http://31.media.tumblr.com/46d8829f4fe33bd5718a77e8245947f7/tumblr_mxedy5mpkt1sfeopeo1_500.gif Inak indiegogo promo video má pár fantastických záberov z natáčania: http://vimeo.com/110573490
0 0
reagovat
Kupkuv odkaz povinne vsichni :+
624426
Kupkuv odkaz povinne vsichni *:+*
0 0
reagovat

kubqo

naprosto epický odkaz :+
Luke Newman
To už tu bylo :-

Hardcore
Ty kráso to bylo žrádlo. Kino. Hned.
624425
naprosto epický odkaz *:+* [b]Luke Newman[/b] To už tu bylo *:-* [b]Hardcore[/b] Ty kráso to bylo žrádlo. Kino. Hned.
kubqo
0 0
reagovat
2 sprosté minuty :-
624423
2 sprosté minuty *:-*
0 0
reagovat
HARDCORE - od POV filmu pod týmto názvom by som očakával niečo iné :D
624422
[link="https://www.youtube.com/watch?v=UMnURHXFhuE"]HARDCORE[/link] - od POV filmu pod týmto názvom by som očakával niečo iné *:D*
0 0
reagovat
Hardcore - ževraj prvý POV akčnák, ale minimálne je to pekne čvachtavý kraťas
624421
[link="https://www.youtube.com/watch?v=UMnURHXFhuE"]Hardcore[/link] - ževraj prvý POV akčnák, ale minimálne je to pekne čvachtavý kraťas
0 0
reagovat
smutné ;)
624420
smutné *;)*
0 0
reagovat
ľudia, ja som závislý na pesničke od Taylor Swift :o:o:o
624419
ľudia, ja som závislý na [link="https://www.youtube.com/watch?v=nfWlot6h_JM"]pesničke[/link] od Taylor Swift *:o**:o**:o*
0 0
reagovat

Gonzi

Takhle to vypadá, když se k něčemu vyjádří laik a pak ho přijde někdo usadit :+.
To s tím Crysis jsem netušil; použil jsem ho v podstatě jako příklad grafiky, která mi co do "realističnosti" bohatě postačuje, o technických aspektech pro tvůrce toho moc nevím. Každopádně nasvícení-nenasvícení, myslím, že honba za dalšíma detailama (praskliny na schodech v NHL 15 FTW), kterejch si při hraní strhující hry ani nevšimneš je bezpředmětná, přičemž se jejich tvorbou musí zabývat někdo, kdo by místo toho mohl nadesignovat třeba pár novejch dungeonů ve Skyrimu - zjednodušeně řečeno 8).
624413
Takhle to vypadá, když se k něčemu vyjádří laik a pak ho přijde někdo usadit *:+*. To s tím Crysis jsem netušil; použil jsem ho v podstatě jako příklad grafiky, která mi co do "realističnosti" bohatě postačuje, o technických aspektech pro tvůrce toho moc nevím. Každopádně nasvícení-nenasvícení, myslím, že honba za dalšíma detailama (praskliny na schodech v NHL 15 FTW), kterejch si při hraní strhující hry ani nevšimneš je bezpředmětná, přičemž se jejich tvorbou musí zabývat někdo, kdo by místo toho mohl nadesignovat třeba pár novejch dungeonů ve Skyrimu - zjednodušeně řečeno *8)*.
Gonzi
0 0
reagovat

ad grafika her

konzole - ps3/x360 je skoro 10!!! let stará generace a jejich nové verze jsou aktuální lowend pc hardware. Navíc se spíš miniaturizuje (rozdíl mezi herním noťasem a herním PC je menší než 10 let zpět, mobily letí kupředu mílovými kroky, ale top end se nehýbe) Člověk pak těžko může čekat nějakou výraznější inovaci. Přesto se objevují věci jako Driveclub, Witcher, Star Citizen, Order 1982(nebo jiné číslo xD).

Co se týče tlusté čáry za Crysis, tak nemůžu souhlasit - v něm museli artisti ručně pozicovat světla a přizpůsobovat assety různému nasvícení... s novějším PBR hry vypadají nesrovnatelně líp + assety se dělají jednou a pak fungují v každém světle + světla jsou dynamická + ... Ono to není úplně zřejmé, ale to jak pracují nejmodernější enginy naopak práci často velmi výrazně usnadňuje, přestože je výsledek hezčí.

Jinak co se grafiky na úkor hratelnosti týče, tak na "opravdový" big world v podstatě není HW a udělat např. fyzikální hru je problém co se týče kompatibility. Ono to není tak, že by někdo přidal pár polygonů na úkor provázanějšího světa, protože to po HW stránce spolu moc nesouvisí, nejsou to stejné zdroje (tohle rozhodnutí probíhá maximálně v rovině rozdělení vývojářského času - a pak vyhrává, co hru prodává). Přesto mám obecně pocit, že se tohle posouvá správným směrem poměrně výrazně, resp. se objevuje poměrně značné množství her, které stojí vyloženě na svých mechanikách (bez ohledu na produkční hodnoty - od Far Cry 3 po FTL). Resp. za sebe mám na seznamu oblíbených her za posledních 10 let mnohem víc "aktuálních" kousků.
624412
konzole - ps3/x360 je skoro 10!!! let stará generace a jejich nové verze jsou aktuální lowend pc hardware. Navíc se spíš miniaturizuje (rozdíl mezi herním noťasem a herním PC je menší než 10 let zpět, mobily letí kupředu mílovými kroky, ale top end se nehýbe) Člověk pak těžko může čekat nějakou výraznější inovaci. Přesto se objevují věci jako Driveclub, Witcher, Star Citizen, Order 1982(nebo jiné číslo xD). Co se týče tlusté čáry za Crysis, tak nemůžu souhlasit - v něm museli artisti ručně pozicovat světla a přizpůsobovat assety různému nasvícení... s novějším PBR hry vypadají nesrovnatelně líp + assety se dělají jednou a pak fungují v každém světle + světla jsou dynamická + ... Ono to není úplně zřejmé, ale to jak pracují nejmodernější enginy naopak práci často velmi výrazně usnadňuje, přestože je výsledek hezčí. Jinak co se grafiky na úkor hratelnosti týče, tak na "opravdový" big world v podstatě není HW a udělat např. fyzikální hru je problém co se týče kompatibility. Ono to není tak, že by někdo přidal pár polygonů na úkor provázanějšího světa, protože to po HW stránce spolu moc nesouvisí, nejsou to stejné zdroje (tohle rozhodnutí probíhá maximálně v rovině rozdělení vývojářského času - a pak vyhrává, co hru prodává). Přesto mám obecně pocit, že se tohle posouvá správným směrem poměrně výrazně, resp. se objevuje poměrně značné množství her, které stojí vyloženě na svých mechanikách (bez ohledu na produkční hodnoty - od Far Cry 3 po FTL). Resp. za sebe mám na seznamu oblíbených her za posledních 10 let mnohem víc "aktuálních" kousků.
ad grafika her
0 0
reagovat

verbst

No ty koky :+
624411
No ty koky *:+*
verbst
0 0
reagovat
Nejlepší Clinton je ale Craig :D
624410
Nejlepší Clinton je ale [link="https://www.youtube.com/watch?v=nIkBbWk7IXE"]Craig[/link] *:D*
0 0
reagovat

JohnyD

To je pecka! :D:D:D:D:D
624409
To je pecka! *:D**:D**:D**:D**:D*
JohnyD
0 0
reagovat
Kevin Spacey a jeho napodobnovanie u Jimmyho Fallona. Christopher Walken a Michael Caine vladne :D link
624408
Kevin Spacey a jeho napodobnovanie u Jimmyho Fallona. Christopher Walken a Michael Caine vladne *:D* http://www.youtube.com/watch?v=-kWHMH2kxXs
0 0
reagovat
Tiež ma grafika nikdy nejak moc netrápila, ale posun teda dlho neuvidíme, keďže nové konzoly sotva dobehli mid/high PC. Každopádne ale radšej uvdím systematické zmeny a hlbšie systémy všeobecne. Viz. Shadow of Mordor, ktorý na starých konzolách nemá nemesis systém, čo je práve tá vec kvoli ktorej by si mal tú hru hrať.
624407
Tiež ma grafika nikdy nejak moc netrápila, ale posun teda dlho neuvidíme, keďže nové konzoly sotva dobehli mid/high PC. Každopádne ale radšej uvdím systematické zmeny a hlbšie systémy všeobecne. Viz. Shadow of Mordor, ktorý na starých konzolách nemá nemesis systém, čo je práve tá vec kvoli ktorej by si mal tú hru hrať.
0 0
reagovat

Kostěj

To já teda chci jak dobrou hratelnost tak i co nejlepší grafiku. Haha grafiku z roku 2007, jsi spadl z ....?
624402
To já teda chci jak dobrou hratelnost tak i co nejlepší grafiku. Haha grafiku z roku 2007, jsi spadl z ....?
Kostěj
0 0
reagovat

Kostěj, Loki

A pak tu máme Star Citizen, Elite: Dangerous, pCARS atd... ano taky bych byl raději kdyby se prachy vráželi do herní doby, inteligentní AI, otevřeného a uvěřitelného světa a k tomu pořádného příběhu.

Bohužel tak to dnes v AAA hrách nechodí. Herní zážitek se dnes počítá na hodiny a některé hry (COD, BFko, Crysis) to holt zastírají grafickými hejblaty a bombastičností.
Ale i tak je kolem plno her které i tak uchvátí grafikou a propracovaností (Middle-earth: Shadow of Mordor, Batman serie) a ve chvíli kdy se na koně vyhoupne Geralt tak půjdeme všici do kolen.

A to jsme s kamarády kdysi dávno hatovali prvního Maxe který se dla dohrát za 8.5 hodiny čistého času.
624401
A pak tu máme Star Citizen, Elite: Dangerous, pCARS atd... ano taky bych byl raději kdyby se prachy vráželi do herní doby, inteligentní AI, otevřeného a uvěřitelného světa a k tomu pořádného příběhu. Bohužel tak to dnes v AAA hrách nechodí. Herní zážitek se dnes počítá na hodiny a některé hry (COD, BFko, Crysis) to holt zastírají grafickými hejblaty a bombastičností. Ale i tak je kolem plno her které i tak uchvátí grafikou a propracovaností (Middle-earth: Shadow of Mordor, Batman serie) a ve chvíli kdy se na koně vyhoupne Geralt tak půjdeme všici do kolen. A to jsme s kamarády kdysi dávno hatovali prvního Maxe který se dla dohrát za 8.5 hodiny čistého času.
Kostěj, Loki
0 0
reagovat
Za to můžou konzole 8)
[/halfserious]

Hlavně za sebe můžu říct, že další posun grafiky mi už přijde skoro zbytečnej. Fotorealistická grafika je IMO hodně přeceňovanej cíl a produkční zdroje pro ni potřebný jsou neúměrně vysoký. Nevadilo by mi vůbec, kdyby se za Crysis 1 (2007, kua!!) udělala tlustá čára, dál se prostě nešlo a ušetřený prachy se vrazily do organicky propojenýho, promyšlenýho a bohatýho obsahu. Říkejte si co chcete, ale Blizzard to v tomhle ohledu dělá jako prakticky jediná z těch velkejch společností správně.
624399
Za to můžou konzole *8)* [/halfserious] Hlavně za sebe můžu říct, že další posun grafiky mi už přijde skoro zbytečnej. Fotorealistická grafika je IMO hodně přeceňovanej cíl a produkční zdroje pro ni potřebný jsou neúměrně vysoký. Nevadilo by mi vůbec, kdyby se za Crysis 1 (2007, kua!!) udělala tlustá čára, dál se prostě nešlo a ušetřený prachy se vrazily do organicky propojenýho, promyšlenýho a bohatýho obsahu. Říkejte si co chcete, ale Blizzard to v tomhle ohledu dělá jako prakticky jediná z těch velkejch společností správně.
0 0
reagovat

ad grafika hier

Ja vam neviem, mozno je to tym, ze som uz dlhsiu dobu nic nehral, alebo tym, ze starsie hry sa mi v hlave automaticky renderuju(viete co myslim, nie? :)), ale zda sa mi, ze ten postup grafiky sa pre normalnych hracov(masiny do 15k) nejako spomalil za posledne roky, skoro by som az povedal zastavil. Zda sa mi to?
624398
Ja vam neviem, mozno je to tym, ze som uz dlhsiu dobu nic nehral, alebo tym, ze starsie hry sa mi v hlave automaticky renderuju(viete co myslim, nie? *:)*), ale zda sa mi, ze ten postup grafiky sa pre normalnych hracov(masiny do 15k) nejako spomalil za posledne roky, skoro by som az povedal zastavil. Zda sa mi to?
ad grafika hier
0 0
reagovat
No... to je docela smutné, když na to tak koukám :D

Počkám si nicméně na gameplay a uvidíme... Nicméně mi to opět připomnělo, že poslední díl, co jsem hrál, tak byla trojka... musím dohnat :D
624394
No... to je docela smutné, když na to tak koukám *:D* Počkám si nicméně na gameplay a uvidíme... Nicméně mi to opět připomnělo, že poslední díl, co jsem hrál, tak byla trojka... musím dohnat *:D*
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se