Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 58361 - 58380 Napsat příspěvek

Vardant

Huš nechci to pařit musím mít titul uáááá asi teda podlehnu když je konečně smysluplnej loot, ale datadisk pozdějc to bych asi nerozdejchal.

Co se týče Popcorn Time docela by mě zajímalo jak se na to tváří naše právo podle kterýho jsou torrenty tabu, ale download servery ne (filmy, muzika). Jinak na podobným principu P2P stahovačů a rovnou prohlížečů multimediálního obsahu fungovala třeba Kazza nebo DC s příslušnými pluginy. I tak musí hollywoodu jebnout a když umlčej jeden zdroj dalších pět se hned objeví.
613466
Huš nechci to pařit musím mít titul uáááá asi teda podlehnu když je konečně smysluplnej loot, ale datadisk pozdějc to bych asi nerozdejchal. Co se týče Popcorn Time docela by mě zajímalo jak se na to tváří naše právo podle kterýho jsou torrenty tabu, ale download servery ne (filmy, muzika). Jinak na podobným principu P2P stahovačů a rovnou prohlížečů multimediálního obsahu fungovala třeba Kazza nebo DC s příslušnými pluginy. I tak musí hollywoodu jebnout a když umlčej jeden zdroj dalších pět se hned objeví.
Vardant
0 0
reagovat
Tak možnost koupit Diablo 3 v $ pro sebe jako gift potvrzena jako funkční. Jen je otázka, jak dlouho to bude fungovat ;)
613464
Tak možnost koupit Diablo 3 v $ pro sebe jako gift potvrzena jako funkční. Jen je otázka, jak dlouho to bude fungovat *;)*
0 0
reagovat
RA3 - Uprising velmi doporučuju - ten Bundle jsem tehdy koupil taky, a tohle mě z něj velice příjemně překvapilo.
613463
RA3 - Uprising velmi doporučuju - ten Bundle jsem tehdy koupil taky, a tohle mě z něj velice příjemně překvapilo.
0 0
reagovat

Origin

Přátelé, snad se toho už zbavím...

Mám poslední 3 klíče na Origin hry - Dead Space, Dead Space 3, RA3 - Uprising...

Je možný že dokonce měsíce se prohrabu dalšíma klíčema z bundelů, které mi tu leží nevyužité a rád daruji... Zájemci nechť se přihlásí... 8)
613462
Přátelé, snad se toho už zbavím... Mám poslední 3 klíče na Origin hry - Dead Space, Dead Space 3, RA3 - Uprising... Je možný že dokonce měsíce se prohrabu dalšíma klíčema z bundelů, které mi tu leží nevyužité a rád daruji... Zájemci nechť se přihlásí... *8)*
Origin
0 0
reagovat

Diablo 3

D3 v akci za $20 a RoS za $40. U nás je to samozřejmě stejná částka v eurech, ale na americké stránce je možnost koupit jako gift a zůstává to v dolarech, tak kdo by měl zájem, tak může zkusit :)
613461
D3 v akci za $20 a RoS za $40. U nás je to samozřejmě stejná částka v eurech, ale na americké stránce je možnost koupit jako gift a zůstává to v dolarech, tak kdo by měl zájem, tak může zkusit *:)*
Diablo 3
0 0
reagovat
Torrenty jsou tu dlouho, jejich prioritizované stahování od začátku taky... jen je to elegantně zastřešené, takže jak píše HAL, nejvíc to ovlivní BFU, kteří už nebudou muset používat věci typu uložto, protože torrenty byly mimo jejich chápání. Ostatně podobně dnes nevědomky používá torrenty celkem hodně uživatelů, protože tak často pracují různé instalátory MMO her, určitě to umí launcher Star Citizena a mám za to že to je i ve Steamu a v Originu
613457
Torrenty jsou tu dlouho, jejich prioritizované stahování od začátku taky... jen je to elegantně zastřešené, takže jak píše HAL, nejvíc to ovlivní BFU, kteří už nebudou muset používat věci typu uložto, protože torrenty byly mimo jejich chápání. Ostatně podobně dnes nevědomky používá torrenty celkem hodně uživatelů, protože tak často pracují různé instalátory MMO her, určitě to umí launcher Star Citizena a mám za to že to je i ve Steamu a v Originu
0 0
reagovat
Na to kašlu, to vypadá tak dokonale, až to bude provokace...
613455
Na to kašlu, to vypadá tak dokonale, až to bude provokace...
0 0
reagovat
Vypada to jako vychytanejsi verze cinskeho KuaiBo... :+
613454
Vypada to jako vychytanejsi verze cinskeho KuaiBo... *:+*
0 0
reagovat

Loki

Not bad, už dřív mě napadlo že torrent streamování na filmy by mohlo být realizovatelné docela jednoduše, je to jen rozvedení už dřívěji používaného přehrávání nedostahovaných torrentů - ale v takto ultimátně jednoduché user-friendly podobě, jen dvakrát kliknout a za pět vteřin se díváš na cokoli, to tedy vážně wow, to je fakt dost hardcore.

Zajímalo by mě jak přesně je řešené to hostování dat po síti, to je weakspot jakéhokoli streamování, ale pokud by bylo dost rozpuštěné mezi miliony lidí na síti, a organicky živené přímo komunitou bránící aby ty torrenty neumřely... z tohoto se Hollywoodští právníci poserou. Když v podstatě to hlavní co často brání rozšíření torrentů mezi běžnou populaci je že nejsou tak moc BFU-friendly.
613449
Not bad, už dřív mě napadlo že torrent streamování na filmy by mohlo být realizovatelné docela jednoduše, je to jen rozvedení už dřívěji používaného přehrávání nedostahovaných torrentů - ale v takto ultimátně jednoduché user-friendly podobě, jen dvakrát kliknout a za pět vteřin se díváš na cokoli, to tedy vážně wow, to je fakt dost hardcore. Zajímalo by mě jak přesně je řešené to hostování dat po síti, to je weakspot jakéhokoli streamování, ale pokud by bylo dost rozpuštěné mezi miliony lidí na síti, a organicky živené přímo komunitou bránící aby ty torrenty neumřely... z tohoto se Hollywoodští právníci poserou. Když v podstatě to hlavní co často brání rozšíření torrentů mezi běžnou populaci je že nejsou tak moc BFU-friendly.
Loki
0 0
reagovat
akurát som chcel napísať, že čakám článok od imfa. kto nevie o čo ide: link
613448
akurát som chcel napísať, že čakám článok od imfa. kto nevie o čo ide: http://techcrunch.com/2014/03/11/popcorn-time-is-like-netflix-for-pirated-content/
0 0
reagovat

Popcorn Time

Viem, ze torrenty a pod. tu su zakazane tema, ale skusal uz niekto Popcorn Time? Za mna zatial jedno velke wow...:+
613447
Viem, ze torrenty a pod. tu su zakazane tema, ale skusal uz niekto Popcorn Time? Za mna zatial jedno velke wow...*:+*
Popcorn Time
0 0
reagovat

Ex-SOLDIER

a kedy len bude Cyberpunk 2077 potom....
613446
a kedy len bude Cyberpunk 2077 potom....
Ex-SOLDIER
0 0
reagovat

Herní okénko

Zaklínač 3 až únor 2015. Noooooo
613445
Zaklínač 3 až únor 2015. [link="http://nooooooooooooooo.com/"]Noooooo[/link]
Herní okénko
0 0
reagovat
síce som nevidel Frozen ale honest trailer treatment je boží :) trailer
613444
síce som nevidel Frozen ale honest trailer treatment je boží :) [link="https://www.youtube.com/watch?v=Zb5IH57SorQ"]trailer[/link]
0 0
reagovat

popicek

Chtěl sem napsat něco hnusnýho, ale místo toho jenom popřeju Popickovi šťastnou cestu.
613443
Chtěl sem napsat něco hnusnýho, ale místo toho jenom popřeju Popickovi šťastnou cestu.
popicek
0 0
reagovat
To bude supr reality show sledovat popička, jak se z něj stává Američan z Vysočan. :D
613441
To bude supr reality show sledovat popička, jak se z něj stává Američan z Vysočan. *:D*
0 0
reagovat

popik

Tak zétra už budu prudit z jinýho kontinentu, tak držte popikovi palce, páč letí se společností Air Transat která, jak jsem se dnes dočetl, drží rekord v historicky nejdelší vzdálenosti, kterou dopravní letadlo uletělo bez motorů. :D
613440
Tak zétra už budu prudit z jinýho kontinentu, tak držte popikovi palce, páč letí se společností Air Transat která, jak jsem se dnes dočetl, drží rekord v historicky nejdelší vzdálenosti, kterou dopravní letadlo uletělo bez motorů. *:D*
popik
0 0
reagovat

ad ping pong

Všichni čekali regulérní člověk vs robot zápas a ono to je nakonec jen extrémně zeditované reklamní video v bayovském stylu, chybí tam jen exploze při každém dopadu míčku a atomový hřib na závěr :-
613437
Všichni čekali regulérní člověk vs robot zápas a ono to je nakonec jen extrémně zeditované reklamní video v bayovském stylu, chybí tam jen exploze při každém dopadu míčku a atomový hřib na závěr *:-*
ad ping pong
0 0
reagovat

ad robopingpong

To je naprosto úžasné. (dokument o learningu)
a) jej učí pomocí neuronových sítí apod. (tzn mu nikdo neříká co má dělat, ale nechává jej samotného vymyslet si jak to bude dělat).
b) učí jej pomocí metod pokus omyl, takže se (kolem a kolem donekonečna) zlepšuje.
c) ten robot HRAJE PING PONG. Jestli by jej porazil asiat je v podstatě irelevantní, protože ten robot dělá nedeterministickou činnost. Navíc:
d) aby to hrál "dokonale" stačí přidat do vstupů zkoumání balistiky míče - to kam poletí, jakou má rotaci atd. (a jak to tedy "protirotovat" aby to šlo kam potřebuje) se dá naprosto v pohodě určit podle rychlosti a úhlu dopadu, vs rychlosti a úhlu odrazu, případně si ještě pomoct sledováním protihráčovy rakety. Toto je běžná počítačová matematika... Ta opravdu těžká část je rychlost ramene v kombinaci s nedeterministickým rozhodováním - a to tam mají. Ono je klidně možné, že jestli ten robot už teď sleduje trajektorii (a tedy vidí jestli míček po dopadu zrychlil/zpomalil, šel víc/míň do výšky) tak by už teď byl schopný s "asiatem" hrát a po dostatečném množství zápasů by jej i porazil.
613436
To je naprosto úžasné. (dokument o learningu) a) jej učí pomocí neuronových sítí apod. (tzn mu nikdo neříká co má dělat, ale nechává jej samotného vymyslet si jak to bude dělat). b) učí jej pomocí metod pokus omyl, takže se (kolem a kolem donekonečna) zlepšuje. c) ten robot HRAJE PING PONG. Jestli by jej porazil asiat je v podstatě irelevantní, protože ten robot dělá nedeterministickou činnost. Navíc: d) aby to hrál "dokonale" stačí přidat do vstupů zkoumání balistiky míče - to kam poletí, jakou má rotaci atd. (a jak to tedy "protirotovat" aby to šlo kam potřebuje) se dá naprosto v pohodě určit podle rychlosti a úhlu dopadu, vs rychlosti a úhlu odrazu, případně si ještě pomoct sledováním protihráčovy rakety. Toto je běžná počítačová matematika... Ta opravdu těžká část je rychlost ramene v kombinaci s nedeterministickým rozhodováním - a to tam mají. Ono je klidně možné, že jestli ten robot už teď sleduje trajektorii (a tedy vidí jestli míček po dopadu zrychlil/zpomalil, šel víc/míň do výšky) tak by už teď byl schopný s "asiatem" hrát a po dostatečném množství zápasů by jej i porazil.
ad robopingpong
0 0
reagovat

Spazz

Koncept je ten, že dialogy jsou sice jednosměrné, ale dávají ti "vyžrat" tvá rozhodnutí... příklad z Walkind Dead druhé epizody: Najdeš borce s nohou v pasti na medvěda a tvé činy přímo vedou k tomu jestli jej stihneš nakonec dostat ven useknutím nohy, nebo se snažíš o vše jiné a musíš ho tam nechat. Dál se sice změní jedna až dvě věty (a když jej zachráníš tak stejně o minutu později vykrvácí), ale tvůj pocit (že tvé (ne)zvládnutí situace, tvá (ne)schopnost se rozhodnout způsobila daný výstup) ti zůstane. Druhé hraní to pak sice silně rozbíjí, protože zjistíš, že to všechno jsou jen velmi lokální události (jak říkám, stejně zemře), ale ty víš co jsi jako hráč dělal, co jsi riskoval atd...

Jinými slovy, když si budeš tvůj průchod popisovat a srovnávat s kámošem, tak sice zjistíte, že jste nakonec hráli totéž, ale zatímco ty budeš zdeptaný že jsi "tuhle postavu támhle ponechal jejímu osudu a o kus dál ti nějaká zombie sežrala parťáka", on ti řekne že "udělal co mohl, hrdinně mu při tom zemřel parťák a danou postavu stejně nezachránil" - oba máte stejný výsledek (mrtvý parťák a daná postava v nebezpečí), ale oba máte úplně jiné emoce k dané události.

Rozepsal jsem se, protože tenhle koncept se mi velmi líbí:
a) udrželi náročnost vývoje hry na uzdě, protože jsou všichni hráči na stejném místě, jen se sem tam v nějaké větě odrazí něco, co daný člověk udělal. (narozdíl třeba od witchera, který má celý akt závislý na rozhodnutí - hraješ v jiných lokacích, jiné questy atd...)
b) Přesto má každý hráč svůj vlastní emocionální průchod hrou, otáčí se na svá rozhodnutí a sám sobě je soudcem.
613435
Koncept je ten, že dialogy jsou sice jednosměrné, ale dávají ti "vyžrat" tvá rozhodnutí... příklad z Walkind Dead druhé epizody: [spoiler]Najdeš borce s nohou v pasti na medvěda a tvé činy přímo vedou k tomu jestli jej stihneš nakonec dostat ven useknutím nohy, nebo se snažíš o vše jiné a musíš ho tam nechat.[/spoiler] Dál se sice změní jedna až dvě věty (a když jej zachráníš tak stejně o minutu později vykrvácí), ale tvůj pocit (že tvé (ne)zvládnutí situace, tvá (ne)schopnost se rozhodnout způsobila daný výstup) ti zůstane. Druhé hraní to pak sice silně rozbíjí, protože zjistíš, že to všechno jsou jen velmi lokální události (jak říkám, stejně zemře), ale ty víš co jsi jako hráč dělal, co jsi riskoval atd... Jinými slovy, když si budeš tvůj průchod popisovat a srovnávat s kámošem, tak sice zjistíte, že jste nakonec hráli totéž, ale zatímco ty budeš zdeptaný že jsi "tuhle postavu támhle ponechal jejímu osudu a o kus dál ti nějaká zombie sežrala parťáka", on ti řekne že "udělal co mohl, hrdinně mu při tom zemřel parťák a danou postavu stejně nezachránil" - oba máte stejný výsledek (mrtvý parťák a daná postava v nebezpečí), ale oba máte úplně jiné emoce k dané události. Rozepsal jsem se, protože tenhle koncept se mi velmi líbí: a) udrželi náročnost vývoje hry na uzdě, protože jsou všichni hráči na stejném místě, jen se sem tam v nějaké větě odrazí něco, co daný člověk udělal. (narozdíl třeba od witchera, který má celý akt závislý na rozhodnutí - hraješ v jiných lokacích, jiné questy atd...) b) Přesto má každý hráč svůj vlastní emocionální průchod hrou, otáčí se na svá rozhodnutí a sám sobě je soudcem.
Spazz
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se