Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 65481 - 65500 Napsat příspěvek

SteKi

Na obrázkoch vyzerá všetko ohromne reálne. Keď to bude v pohybe, tak si ten rozdiel v detailoch počas hrania ani nevšimneš.
595679
Na obrázkoch vyzerá všetko ohromne reálne. Keď to bude v pohybe, tak si ten rozdiel v detailoch počas hrania ani nevšimneš.
SteKi
0 0
reagovat
link :o to uz je troska moc realne, ne? zachvilu fakt nerozonam tie hry od filmov
595678
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UbjW7P34EWc *:o* to uz je troska moc realne, ne? zachvilu fakt nerozonam tie hry od filmov
0 0
reagovat

studo

wtf?
595677
wtf?
studo
0 0
reagovat

popik

lenivec ?) link
595675
lenivec *?)* http://www.csfd.cz/film/18180-dum-za-vsechny-penize/
popik
0 0
reagovat

popik

Jak se jmenuje ten starej film s Tomem Hanksem, jak tam přestavuje/renovuje barák s nějakou ženskou/blondýnou myslim? Danke
595674
Jak se jmenuje ten starej film s Tomem Hanksem, jak tam přestavuje/renovuje barák s nějakou ženskou/blondýnou myslim? Danke
popik
0 0
reagovat

kyller

orly? xD
595671
orly? xD
kyller
0 0
reagovat

Mildík

Myslíš ako prelety kľúčovou dierou? To sa robí v postprodukcii.
595669
Myslíš ako prelety kľúčovou dierou? To sa robí v postprodukcii.
Mildík
0 0
reagovat

KARLOS

Ďakujem za objasnenie, hneď som múdrejší.:)
595666
Ďakujem za objasnenie, hneď som múdrejší.*:)*
KARLOS
0 0
reagovat

KARLOS

díky, měl jsem potřebu psát něco podobného :+
595664
díky, měl jsem potřebu psát něco podobného *:+*
KARLOS
0 0
reagovat
BranoZ: On je ale mězi klasickým stadicamem a udělátkem MoVi propastný rozdíl. Protože SC se spíš blíží klasické jízdě a MoVi ručce, ovšem dokonale stabilizované. SC je opravdu v základu koncipován, jako přímá konkurence pro kolejnice, i když zjevný pohyb lehce houpavé kamery bude zachován vždy. Nenatočíš s tím dvě třetiny záběrů, co byly v tom kraťasu. Proč? Protože u něj se prakticky pořád mění poloha kamery ve všech třech osách. Záběr na schodišti by možná byl ještě realizovatelný SC, ale pokračovat v tom záběru u tančících slečen by kvůli jeho velikosti a tomu, že v podstatě pořád držíš plus mínus stejnou výšku sviské osy, už by bylo nerealizovatelné. Plus by ses těžko dostal tak blízko k postavám...
Takové záběry se točí ručkou. Ta nemá v podstatě stalilizaci žádnou (má, je pořád těžká a pokud ne, pak se k ní přidává zespoda ručka se zavažím, která filtruje nejdrobnější orřesy rukou a případně chůze) a tím pádem je to taková ta "epileprická" záležitost. Samozřejmě, že šikovný operátor dokáže udržet kameru v relativním klidu i během divočejších záběrů, ale k plně hladkému pohybu to má hodně daleko.
Proto mě MoVi odzbrojilo - je to systém, který dává do ruky filmařům to, co třeba tvůrci CG animáků mají k dispozici od začátku - naprostou volnost záběrů, srovnatelnou s ruční kamerou a hladkostí CS, popřípadě v některých případech i klasických jízd.

To, že to Greengrasse nedonutí točit klidněji je mi jasné, ale nic to nemění na tom, že by se měl jít pořád stydět do kouta. siddovi se tím pádem omlouvám za bolesti hlavy 8):D;)...
595663
BranoZ: On je ale mězi klasickým stadicamem a udělátkem MoVi propastný rozdíl. Protože SC se spíš blíží klasické jízdě a MoVi ručce, ovšem dokonale stabilizované. SC je opravdu v základu koncipován, jako přímá konkurence pro kolejnice, i když zjevný pohyb lehce houpavé kamery bude zachován vždy. Nenatočíš s tím dvě třetiny záběrů, co byly v tom kraťasu. Proč? Protože u něj se prakticky pořád mění poloha kamery ve všech třech osách. Záběr na schodišti by možná byl ještě realizovatelný SC, ale pokračovat v tom záběru u tančících slečen by kvůli jeho velikosti a tomu, že v podstatě pořád držíš plus mínus stejnou výšku sviské osy, už by bylo nerealizovatelné. Plus by ses těžko dostal tak blízko k postavám... Takové záběry se točí ručkou. Ta nemá v podstatě stalilizaci žádnou (má, je pořád těžká a pokud ne, pak se k ní přidává zespoda ručka se zavažím, která filtruje nejdrobnější orřesy rukou a případně chůze) a tím pádem je to taková ta "epileprická" záležitost. Samozřejmě, že šikovný operátor dokáže udržet kameru v relativním klidu i během divočejších záběrů, ale k plně hladkému pohybu to má hodně daleko. Proto mě MoVi odzbrojilo - je to systém, který dává do ruky filmařům to, co třeba tvůrci CG animáků mají k dispozici od začátku - naprostou volnost záběrů, srovnatelnou s ruční kamerou a hladkostí CS, popřípadě v některých případech i klasických jízd. To, že to Greengrasse nedonutí točit klidněji je mi jasné, ale nic to nemění na tom, že by se měl jít pořád stydět do kouta. siddovi se tím pádem omlouvám za bolesti hlavy *8)**:D**;)*...
0 0
reagovat
Když už jsme u toho... Někdo mi osvětlí jak se točí průlety úzkými prostory? Je to krásně vidět na níže zveřejněném videu (když kameraman si prohodí kameru obručí), nicméně u některých scén by se kamera do mezery prostě nevešla... 8)
595662
Když už jsme u toho... Někdo mi osvětlí jak se točí průlety úzkými prostory? Je to krásně vidět na níže zveřejněném videu (když kameraman si prohodí kameru obručí), nicméně u některých scén by se kamera do mezery prostě nevešla... *8)*
0 0
reagovat
viz sidda... Greengrass je svůj a do jeho Bourneovek to sedlo jak prdel na hrnec. To, že bohužel odstartoval trend neumětělů, co si tak ulehčují práci, je věc druhá.
595661
viz sidda... Greengrass je svůj a do jeho Bourneovek to sedlo jak prdel na hrnec. To, že bohužel odstartoval trend neumětělů, co si tak ulehčují práci, je věc druhá.
0 0
reagovat
A některé z nás bolí hlava z toho věčného kńourání, že vás z toho stylu snímání bolí hlava. To je holt život. :)
595660
A některé z nás bolí hlava z toho věčného kńourání, že vás z toho stylu snímání bolí hlava. To je holt život. :)
0 0
reagovat

scroochy

Súhlasím.
Ide len o to, že keď sa chcelo, dalo sa podobne točiť aj pred vynálezom nového a jednoduchšieho stabilizátora kamery.

Ale asi ani neviemaký zlepšovák stabilizácie kamery nedonúti bohužiaľ Greengrassa, aby točil "ladné" filmové zábery. Je to jeho potreba tak vyjadriť tú autenticitu a surovosť okamihu. Že máme z toho mnohí bolesť hlavy mu je evidentne jedno.
595656
Súhlasím. Ide len o to, že keď sa chcelo, dalo sa podobne točiť aj pred vynálezom nového a jednoduchšieho stabilizátora kamery. Ale asi ani neviemaký zlepšovák stabilizácie kamery nedonúti bohužiaľ Greengrassa, aby točil "ladné" filmové zábery. Je to jeho potreba tak vyjadriť tú autenticitu a surovosť okamihu. Že máme z toho mnohí bolesť hlavy mu je evidentne jedno.
scroochy
0 0
reagovat

BranoZ

Ale tak nikdo netvrdí, že stabilizace kamery je novinka. Ale je rozdíl mezi dnešním obřím standardním steadicamem: link
a tím lehounkým udělátkem, který docílí podobnýho výsledku.
595655
Ale tak nikdo netvrdí, že stabilizace kamery je novinka. Ale je rozdíl mezi dnešním obřím standardním steadicamem: http://www.vhsattack.com/wp-content/uploads/2013/03/steadicam.jpg a tím lehounkým udělátkem, který docílí podobnýho výsledku.
BranoZ
0 0
reagovat

kyller

Presne.
595653
Presne.
kyller
0 0
reagovat

crimson_moon

Asi myslel scénu z Goodfellas.
595652
Asi myslel scénu z Goodfellas.
crimson_moon
0 0
reagovat

@BranoZ

"Podobné vychytávky sa vraj používajú už dávno" v kombinaci s "This New Camera Stabilizer Could Change Cinematography Forever" nedava zadny smysl.
V tom clanku se pise o tom co jsem poslal (MōVI).
595654
"Podobné vychytávky sa vraj používajú už dávno" v kombinaci s "This New Camera Stabilizer Could Change Cinematography Forever" nedava zadny smysl. V tom clanku se pise o tom co jsem poslal (MōVI).
@BranoZ
0 0
reagovat

KARLOS, crimson_moon

Podobné vychytávky sa vraj používajú už dávno.
Viac tu:
link
595651
Podobné vychytávky sa vraj používajú už dávno. Viac tu: http://gizmodo.com/5993678/this-new-camera-stabilizer-could-change-cinematography-forever
KARLOS, crimson_moon
0 0
reagovat

Another World 20th anniversary edition

Vyšla výroční edice jedné z mých nej srdcovek napříč prakticky všemi uměleckými žánry. :)
595648
Vyšla výroční edice jedné z mých nej srdcovek napříč prakticky všemi uměleckými žánry. *:)*
Another World 20th anniversary edition
0 0
reagovat
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se