Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 69821 - 69840 Napsat příspěvek
Lepší povedená "kopie" než další macháček. Jestli si to na nic nehraje a je to povedené, tak gratuluji a smekám.
582612
Lepší povedená "kopie" než další macháček. Jestli si to na nic nehraje a je to povedené, tak gratuluji a smekám.
0 0
reagovat

Garland

Fakt, že sa jedná o obyčajnú kópiu mi vraví "Daj od toho ruky preč." Ale tak na slovenské pomery to nemusí byť úplná sračka, na druhej strane takýmto štýlom by som mohol napáliť o pár hviezdičiek vyššie hodnotenie kdejakej blbosti.
582611
Fakt, že sa jedná o obyčajnú kópiu mi vraví "Daj od toho ruky preč." Ale tak na slovenské pomery to nemusí byť úplná sračka, na druhej strane takýmto štýlom by som mohol napáliť o pár hviezdičiek vyššie hodnotenie kdejakej blbosti.
Garland
0 0
reagovat

Garland

Propagaciu im robi moj kamos, takze s tymto PR by som bol velmi opatrny, oni vedia ako na to, vid. komenty na csfd:)

Ale nikde netvrdim, ze to bude uplny pruser, len DNA production ma uz svoje renome v kopceni uspesnych formatov (CSI - Mesto tienov, Dr.House - Dr. Ludsky, teraz toto vs. REC), takze o nic viac ako o blbu kopirku samozrejme nepojde. Ale kedze kameru robil moj dalsi dobry kamos, dam im sancu. Na DVD:)
582610
Propagaciu im robi moj kamos, takze s tymto PR by som bol velmi opatrny, oni vedia ako na to, vid. komenty na csfd:) Ale nikde netvrdim, ze to bude uplny pruser, len DNA production ma uz svoje renome v kopceni uspesnych formatov (CSI - Mesto tienov, Dr.House - Dr. Ludsky, teraz toto vs. REC), takze o nic viac ako o blbu kopirku samozrejme nepojde. Ale kedze kameru robil moj dalsi dobry kamos, dam im sancu. Na DVD:)
Garland
0 0
reagovat

Gorecki, kyller

Srandičky, srandičky, ale ono to vraj vôbec nie je také ZLO
582609
Srandičky, srandičky, ale ono to vraj vôbec nie je také [link="http://kultura.sme.sk/c/6334343/mozno-sa-budete-aj-bat.html"]ZLO[/link]
Gorecki, kyller
0 0
reagovat

Gorecki

ZLO, aj tvorcovia vedia, čo natočili :D
582608
ZLO, aj tvorcovia vedia, čo natočili *:D*
Gorecki
0 0
reagovat
S tymi slovenskymi horormi sa nejak roztrhlo vrece, asi nic ine sa u nas netoci, ciste ZLO:D
582606
S tymi slovenskymi horormi sa nejak roztrhlo vrece, asi nic ine sa u nas netoci, ciste [link="http://youtu.be/2hfwFmqRnfI"]ZLO[/link]*:D*
0 0
reagovat

Avengers vs. Firefly

582600
[link="https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/535104_333416670054995_164164186980245_914907_1712067683_n.jpg"]link[/link]
Avengers vs. Firefly
0 0
reagovat

KARLOS

V novým restoration featurettu Jaws je právě hezky vidět, že se po restauraci původního negativu film nezálohoval jenom v digitální podobě, ale udělal se i novej negativ a vrazil se pěkně vedle původního. A nějakej maník tam teda tvrdí, že jim vydrží dalších sto let :) link
582601
V novým restoration featurettu Jaws je právě hezky vidět, že se po restauraci původního negativu film nezálohoval jenom v digitální podobě, ale udělal se i novej negativ a vrazil se pěkně vedle původního. A nějakej maník tam teda tvrdí, že jim vydrží dalších sto let :) http://www.youtube.com/watch?v=hLWvXaeDzwU
KARLOS
0 0
reagovat

KARLOS

:+
582598
*:+*
KARLOS
0 0
reagovat
Pokud sem pochopil (taky sem to nečelt celé a důkladně), pak článek smíchává tři věci dohromady - produkci, distribuci a archivaci. A to je samozřejmě zásadní problém, protože každá z těchto věcí je jako hrušky, jabka a nějaká třetí ovocná surovina dle libosti...
V produkci je nejpřednějším cílem získání nejlepšího možného záznamu (jako je rozlišení, barvy, expozice atd), v kombinaci s uměleckým záměrem (obraz jemný/ostrý, zrnitý/či naprosto čistý) a technickým možnostem (jako je 3D - utomaticky digitál, vyšší framerate - nejen jako standart, ale i pro zpomalené záběry, množství světla atd)...
Tohle všechno dává dohromady, že analog, i digitál budou vedle sebe žít velice rovnoceně. I kdyby digitál hodně posílil a technicky by analog přeběhl, pořád ho bude spousta tvůrců preferovat "ze staromilství". A cenově je sice analog o něco dražší, ale nejedná se v profesionální rovině o takové pálky (alespoň když se budeme bavit o zahraničním trhu, v čechách tvůrci hromadně prchají k levnější alternativě, aby opět o něco navíc uškudlili a mohli poslat na scénu opět Macháčka ;)...
Distribuce je naproti tomu úplně jiné kafe - prioritou je dostat film ihned k divákovi, s konstatntí kvalitou, minimálními náklady a prodlevami mezi projekcemi. Tady digitál samozřejmě vyhrává. Kopií může být neomezeně mnoho, distribuční 35tky na tom byly značně pod rozlišením 2k a barevně taky nebyly na tom zrovna dobře a manipulace s nimi je taky naprosto pohodlná. Ano, IMAX po digitalizaci ztrácí na kvalitě. To je ale jednak daň za naprosto předběhnutou dobu 1570 mm IMAX filmu, jednak dle všeho jen přechodné řešení... IMAX už teď chystá druhý update svých kinosálů, s rozlišením 4k a laserovým svícením... Ano, pořád to nebude stačit na origo 1570 IMAX, ale pro jeden film ročně natočený nativně na IMAX přece firma nezkrachuje na předraženém a neúnosném systému (ale neříkám, že není to škoda, že velký analogový král umřel, to né, škoda to je ;)...
A archivace? Tady je to dvousečná zbraň - jednak analog ztrácí barvy, i rozlišení, je vysoce hořlavý a rozměrově nepoměrně větší, než digi kopie, ty však pravděpodobně nikdy neobsáhnou plnou kvalitu původního záznamu. Řešení? Uchovávat kopie paralelně jak na digitálu, tak analogu s tím, že minimálně každé jedno desetiletí by mělo proběhnout obnovovací kolečko. Běžná praxe u největších klasik, filmů puntíčkářů (Spielberg, Lucas, Cameron, ale i Coppola atd) a Disneyovek, vysněná nirvána pro zbytek filmů...
582596
Pokud sem pochopil (taky sem to nečelt celé a důkladně), pak článek smíchává tři věci dohromady - produkci, distribuci a archivaci. A to je samozřejmě zásadní problém, protože každá z těchto věcí je jako hrušky, jabka a nějaká třetí ovocná surovina dle libosti... V produkci je nejpřednějším cílem získání nejlepšího možného záznamu (jako je rozlišení, barvy, expozice atd), v kombinaci s uměleckým záměrem (obraz jemný/ostrý, zrnitý/či naprosto čistý) a technickým možnostem (jako je 3D - utomaticky digitál, vyšší framerate - nejen jako standart, ale i pro zpomalené záběry, množství světla atd)... Tohle všechno dává dohromady, že analog, i digitál budou vedle sebe žít velice rovnoceně. I kdyby digitál hodně posílil a technicky by analog přeběhl, pořád ho bude spousta tvůrců preferovat "ze staromilství". A cenově je sice analog o něco dražší, ale nejedná se v profesionální rovině o takové pálky (alespoň když se budeme bavit o zahraničním trhu, v čechách tvůrci hromadně prchají k levnější alternativě, aby opět o něco navíc uškudlili a mohli poslat na scénu opět Macháčka ;)... Distribuce je naproti tomu úplně jiné kafe - prioritou je dostat film ihned k divákovi, s konstatntí kvalitou, minimálními náklady a prodlevami mezi projekcemi. Tady digitál samozřejmě vyhrává. Kopií může být neomezeně mnoho, distribuční 35tky na tom byly značně pod rozlišením 2k a barevně taky nebyly na tom zrovna dobře a manipulace s nimi je taky naprosto pohodlná. Ano, IMAX po digitalizaci ztrácí na kvalitě. To je ale jednak daň za naprosto předběhnutou dobu 1570 mm IMAX filmu, jednak dle všeho jen přechodné řešení... IMAX už teď chystá druhý update svých kinosálů, s rozlišením 4k a laserovým svícením... Ano, pořád to nebude stačit na origo 1570 IMAX, ale pro jeden film ročně natočený nativně na IMAX přece firma nezkrachuje na předraženém a neúnosném systému (ale neříkám, že není to škoda, že velký analogový král umřel, to né, škoda to je ;)... A archivace? Tady je to dvousečná zbraň - jednak analog ztrácí barvy, i rozlišení, je vysoce hořlavý a rozměrově nepoměrně větší, než digi kopie, ty však pravděpodobně nikdy neobsáhnou plnou kvalitu původního záznamu. Řešení? Uchovávat kopie paralelně jak na digitálu, tak analogu s tím, že minimálně každé jedno desetiletí by mělo proběhnout obnovovací kolečko. Běžná praxe u největších klasik, filmů puntíčkářů (Spielberg, Lucas, Cameron, ale i Coppola atd) a Disneyovek, vysněná nirvána pro zbytek filmů...
0 0
reagovat

@deiwi

tak to je fekal :D:D
582595
tak to je fekal *:D**:D*
@deiwi
0 0
reagovat

scroochy, Gonzi

Taky jsem jen tak prolétl, z toho co jsem zahlíd je problém v těch starších filmech, které nikdo do dcp převádět nehodlá a jelikož studia tlačí na kinaře levnou digitální distribucí (buď upgraduj nebo pojdi), 35mm kopie zmíněných filmů si můžou už jen tak nevyužité ležet v sejfu. Když už to nějaký z těch titulů zvládnul aspoň na dvd či bluray, promítat to v nějakém art kině a chtít za to vstupné je, při skutečnosti že to samé dostane divák doma, trochu na prd.

Možná mi něco uniká nepozorným čtením, ale nevím na co přesně si Nolan stěžuje, jestli studia tlačí na digitál a tím vymření 35mm i u samotné výroby nebo co, natáčení na film a následný převod pro postprodukci určitě drahý je, ale do distribuce to stejně půjde v digitálu, tak bych ty tvůrce v tomhle moc neomezoval, nevím, možná kecám blbosti.

Potom už nevím co to tam bylo za kecy že přechování digitální kopie je o tolik dražší než klasika a musí se každé dva roky přearchivovávat či co, stačí si dávat bacha na del klávesu, že pixare, a je to v cajku, no ni?
582592
Taky jsem jen tak prolétl, z toho co jsem zahlíd je problém v těch starších filmech, které nikdo do dcp převádět nehodlá a jelikož studia tlačí na kinaře levnou digitální distribucí (buď upgraduj nebo pojdi), 35mm kopie zmíněných filmů si můžou už jen tak nevyužité ležet v sejfu. Když už to nějaký z těch titulů zvládnul aspoň na dvd či bluray, promítat to v nějakém art kině a chtít za to vstupné je, při skutečnosti že to samé dostane divák doma, trochu na prd. Možná mi něco uniká nepozorným čtením, ale nevím na co přesně si Nolan stěžuje, jestli studia tlačí na digitál a tím vymření 35mm i u samotné výroby nebo co, natáčení na film a následný převod pro postprodukci určitě drahý je, ale do distribuce to stejně půjde v digitálu, tak bych ty tvůrce v tomhle moc neomezoval, nevím, možná kecám blbosti. Potom už nevím co to tam bylo za kecy že přechování digitální kopie je o tolik dražší než klasika a musí se každé dva roky přearchivovávat či co, stačí si dávat bacha na del klávesu, že pixare, a je to v cajku, no ni?
scroochy, Gonzi
0 0
reagovat
Jen dodám, že to není ten jeden popisek, že jich tam je víc:
Filmový kostým lovce úpírů Blada
Kostým Arnolda Schwarzenegra z Terminátora
Na výstavě nechybí ani maska Dark Weidera
a závěrem dodám, že: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
582591
Jen dodám, že to není ten jeden popisek, že jich tam je víc: Filmový kostým lovce [b]ú[/b]pírů Blad[b]a[/b] Kostým Arnolda Schwarze[b]negra[/b] z Terminátora Na výstavě nechybí ani maska Dark [b]Weidera[/b] a závěrem dodám, že: *:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D*
0 0
reagovat

oops

*deiwi
582590
*deiwi
oops
0 0
reagovat

deiwe

No to mě pose*te...
Arnold blbě, Darth blbě, Blade blbě, Opice blbě
4 chyby na 14-ti fotkách, congratz...
582589
No to mě pose*te... [spoiler]Arnold blbě, Darth blbě, Blade blbě, Opice blbě 4 chyby na 14-ti fotkách, congratz...[/spoiler]
deiwe
0 0
reagovat
582588
[link="http://www.blesk.cz/galerie/229569/hollywoodska-monstra-prijela-do-ceska?foto=7"]Blesk válí[/link]
0 0
reagovat

scroochy

Víceméně jsem to jen proscrolloval, protože to je nečitelný wall of text, ale přijde mi to úsměvné. Nevím, co přesně tam kdo chce říct, ale já jsem rád, že mám divka/blučka místo VHS a jsem rád, že se v kinech nedívám na ojeté filmové pásy, ale na dokonale čistý obraz. Hlášky o zálohování na konci snad radši ani nebudu komentovat.
582587
Víceméně jsem to jen proscrolloval, protože to je nečitelný wall of text, ale přijde mi to úsměvné. Nevím, co přesně tam kdo chce říct, ale já jsem rád, že mám divka/blučka místo VHS a jsem rád, že se v kinech nedívám na ojeté filmové pásy, ale na dokonale čistý obraz. Hlášky o zálohování na konci snad radši ani nebudu komentovat.
scroochy
0 0
reagovat
Gorecki postoval novou rekonstrukci potopení Titaniku... Jak se k ní přišlo je popsáno v dokumentu NG Poslední slovo JC a je to dokument, který dává na za uši nejedné kriminálce, co právě brouzdají TV stanicemi ;). Doporučuji.
582586
Gorecki postoval novou rekonstrukci potopení Titaniku... Jak se k ní přišlo je popsáno v dokumentu NG Poslední slovo JC a je to dokument, který dává na za uši nejedné kriminálce, co právě brouzdají TV stanicemi ;). Doporučuji.
0 0
reagovat
Skvělej článek o tom, jak digitál vytlačuje celuloid a co to může mít za následky: link
582585
Skvělej článek o tom, jak digitál vytlačuje celuloid a co to může mít za následky: http://www.laweekly.com/2012-04-12/film-tv/35-mm-film-digital-Hollywood/
0 0
reagovat
tak tohle je mazec link (videacesky.cz) :D

PES V OBCHODĚ !!!!!!!!!!!!!!!
582584
tak tohle je mazec http://www.videacesky.cz/serialy-online-zdarma/chad-vader-1x04-pes-v-obchode (videacesky.cz) *:D* PES V OBCHODĚ !!!!!!!!!!!!!!!
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se