Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum SERIÁLY

příspěvky 54441 - 54460 Napsat příspěvek
Sleduje tu niekto serial Testees? Je to o dvoch typkoch co vecne nemaju prachy tak pracuju ako pokusny kralici pre nejaku farmateuticku firmu. Niektore tie hefty su fakt funny.:D Kazdy diel na nich v podstate testuju nieco nove, jeden diel z nich spravia zenske, iny im zase aplikuju nieco do zadku a jeden z nich je udajne tehotny a pod.
506884
Sleduje tu niekto serial Testees? Je to o dvoch typkoch co vecne nemaju prachy tak pracuju ako pokusny kralici pre nejaku farmateuticku firmu. Niektore tie hefty su fakt funny.*:D* Kazdy diel na nich v podstate testuju nieco nove, jeden diel z nich spravia zenske, iny im zase aplikuju nieco do zadku a jeden z nich je udajne tehotny a pod.
0 0
reagovat
xMort:jj prave na to pozeram a rozmyslal som ze by so sa na to pozrel ale "od tvorcov Xeny" mna celkom odradzuje*:D
506883
xMort:jj prave na to pozeram a rozmyslal som ze by so sa na to pozrel ale "od tvorcov Xeny" mna celkom odradzuje*:D
0 0
reagovat

t_gon

Na IRC co jsem to zrovna sledují a dělají si z toho pořád legraci :)
506880
Na IRC co jsem to zrovna sledují a dělají si z toho pořád legraci :)
t_gon
0 0
reagovat
Nevidel nekdo jiz prvni dvoudil noveho serialu The Legend of the Seeker?
Vypada to na novodobeho Herkula rizleho Xenou ( uvodnich 10minut tomu z proma napovida ), ale nebylo by spatne vedet, zda tomu ten cas venovat... Dik
506879
Nevidel nekdo jiz prvni dvoudil noveho serialu The Legend of the Seeker? Vypada to na novodobeho Herkula rizleho Xenou ( [link="http://www.legendoftheseeker.com/firstten.html"]uvodnich 10minut tomu z proma napovida[/link] ), ale nebylo by spatne vedet, zda tomu ten cas venovat... Dik
0 0
reagovat
Mam pocit, že na středu pozdě večer..
506878
Mam pocit, že na středu pozdě večer..
0 0
reagovat
já chci kurňa Life
506998
já chci kurňa Life
0 0
reagovat