Mě přijde ten pseudo Realtime/basedtime systém taky trochu divný, ale na druhou stranu to dává zajímavé možnosti v zásahu na kritické místo ze začátku a promyšlení boje a po vyčerpání hit pointů jde na řadu adrenalin. Co si budem říkat, ve kterým dnešním RPG nejsou boje částečně adrenalinový.
Vytvořit svět Fallouta znovu jde určitě i dnes, ale tehdejší systém hraní už ne. Kdo z těch pamětníků má dneska čas vysedávat hodiny u kompu (u Fallouta to jinak nejde) a trpělivě hrát (Fallout nikdy nebyla akční hra). A kdo z nováčků by měl trpělivost v dnešní rychlé společnosti hrát tehdejší typ RPG na kterém jsme vyrůstali. To si radši pustí World of Warcraft a jiné.
Jediné co spíš Falloutu 3 vyčítám je pohled z 1st person, doufám, že půjde stejně jako u Oblivionu přejít do 3rd person, který je pro dnešní styl RPG fajnovější.
F3
reagovat
|