ja teda puvodne chtel napsat DUFFY, ale ROBYN je taky dobra... ani nevim jak se mi tam pripletla
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
. (a tím nemyslím bugy, kterých je tam překvapivě málo - vzhledem k rozsahu a komplexnosti světa)
) pak mám k rozmístění různě těžkých monster/dungeonů - první jeskyně extrémně lehká, druhá extrémně těžká, třetí extrémně lehká, čtvrtá extrémně těžká - nějak tam nefunguje koncept těžších a těžších lokací jak je hráč ve světě dál a dál a questy jsou umísťovány taky spíš globálně. Prostě chybí koncept prvního města s prvními úkoly, druhého města s těžšími úkoly atd. Je to fajn pro toulání, ale zároveň člověk často narazí na dungeon, jehož projití je buď tak lehké, až se nudím, nebo tak těžké, až jeden bandita znamená 15x quickload, šíp ze tmy a úprk mimo jeho akční radius apod.|
reagovat
|