Jj, já mám i relativně problém verbalizovat proč je zrovna Hollow Knight podle mě tak strašně super, asi jen že jako celek to funguje strašně perfektně.
Vše do sebe zapadá (ve smyslu obtížnost, vs travel, vs alternativní cesty, vs lavičky, vs power scaling vs build).
Každé prostředí je jiné, s jinými nepřáteli, s trochu jinými pravidly.
Power scaling není nijak zásadní, ale (spolu s letem) umožňuje předchozí pasáže skoro "přeskakovat", než aby to byl nudný backtracking.
Stejně tak možnosti buildu hráče jsou zajímavé (buildy jsou distinktivní, dají se přizpůsobit hráčově stylu ale zároveň zásadně nemění gameplay jako takový) a tak bych mohl pokračovat vlastně asi o všem.
Vizuál, zvuky, hudbu a atmosféru ani nezmiňuju.
Asi nejlepší příklad "more than the sum of it's parts", protože soubojový systém je jednoduchý, jednotlivá monstra jsou jednoduchá, daná konkrétní lokace je pěkná, ale jednoduchá... ale jak to je všechno dohromady, člověk to postupně objevuje, dostává se dál, získává nové schopnosti atd... slast.
IMO to má víceméně dokonalý balanc všeho. Doteď si pamatuju, jak jsem měl ze začátku problém porazit takové ty rytíře, co se vyrobili z hromádky listí a pak byli víceméně jen nuance v cestě. Stejně tak Hunter byl boží.
Mám chuť si to dát celé znovu.
reaguje na:
(=LIFTY=)
|
reagovat
|


) a pak to vzít v slušné slevě nebo pokud člověk nutně potřebuje vyzkoušet hned, jít do jejich předplatného. To se oplatí asi nejvíc, můžeš zahrát dokonce více her za cenu ani ne 20 eur a rozdíl mezi tzv. "vlastnictvím" v knihovně a tímto vlastně u Ubisoft s jejich otřesnou politikou už neexistuje vůbec. 
