Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 2061 - 2080 Napsat příspěvek

Final Fantasy XVI

Jsem tak ve 3/4 hry (rozsah hry a její délkaje fakt extrémní, větší než u FF XIII, FF XV nebo FF VII Remaku). Je to čistě
akční RPG typu Zaklínač nebo Elden Ring. To znamená, že pokud někoho nezaujaly
FF XV a FF VII Remake, pak bez šance. Dokonce není jisté, že pokud ho
hratelnost v těchto hrách bavila, tak FF XVI neodloží, protože se to vychýlilo
od klasického FF konceptu nejvíce ze všech dílů. Jako akční RPG je to
fenomenální záležitost, rozhodně hra, která v mnoha ohledech strčí Elden Ring a
Zaklínače do kapsy.

Soubojový systém je jeden z nejlepších, co jsem kdy u akčních RPG viděl (a to už mám za 25 let herní kariéry něco nahráno). Je ovšem poněkud
složitý na pochopení a člověk se do toho naplno ponoří až tak po 10 hodinách.
Řekl bych, že hack and slash souboje japonského střihu (DMC, Kingdom Hearts) už
zřejmě nejde posunout a optimalizovat lépe, než je má FF XVI. Trochu je škoda,
že build postav a skill tree je ve hře dost omezený a neumožňuje větší
variabilitu. Ovšem adrenalin a zábavnost při soubojích s bossy, kde to
kombinuje QTE, jsou někde úplně jinde než má drtivá většina her. Nic takového
jsem nikde nezažil.

Naprosto mně nadchnul příběh a postavy. To je doposud nejpropracovanější, nejdospělejší a nejvíce uvěřitelný FF příběh – nikoli
nejlepší nebo nejemotivnější, ten mají podle mě FF VII a FF X – který je
pozoruhodnou kombinací Hry o trůny (opravdu, některé scény vyvolávají feeling
typu reakce na Rudou svatbu), FF XII (politické drama a globální konflikt) a FF
XV (královský vyděděnec v cestě za pomstou). Ještě před týdnem bych se měl za
blázna, ale dnes říkám, že Clive má obrovský rozměr a přesah, čímž se stane novým
favoritem FF série, protože je to skvěle napsaná postava s hloubkou a vývojem.
To platí i u většiny postav. Postavy, které máš milovat, ty miluješ, ty, které
máš nenávidět, tak ty opravdu nenávidíš (Kupka např, to je hnusák s velkým
"H"). Má to také emotivní rozměr, dost výrazný, rozhodně více než
měla FF XV. Příběhových cutscén jsou tu stovky. Vše se koncentruje na příběh,
který je hlavním smyslem hry, kdy Yoshi-P chtěl silný a kvalitní příběh obalený
herní látkou inspirovanou FF XIV a západními RPG.

Všemu nasazuje korunu bravurní dabing, který záměrně nahráli s lidmi s evropským přízvukem, přesně jako to udělali kdysi u FF XII. Navíc je
ve hře nebývalé zastoupení francouzských, britských a českých (!) jmen. Ano,
jsou tu Dalimil, Růžena, Matěj, Honza a jiná jména. A vůbec to nepůsobí směšně,
což by se na první pohled mohlo zdát. Soundtrack je epický, bezesporu to
nejlepší, co pro FF vzniklo po roce 2001, kdy se Beethoven herní hudby Uematsu vzdal tvorby FF OST na plný úvazek. Soken je ďábel a já mu přeju, ať na Game Awards vyhraje cenu za hudbu.

Byl jsem hlupák, když jsem kritizoval grafiku, protože to je obrovská zbraň hry. Má to tři grafické roviny: méně významné dialogy v nižším rozlišení detailů, špičkové příběhové akční cutscény a také FMV cutscény, které se geniálně prolínají s předchozím. Některé lokace a cutscény doslova vyrazí
dech. Až si člověk říká, že by měli okamžitě dostat padáka ti ze Square, kteří chystali FF XVI trailery a herní ukázky, kde téměř nic z té vyspělé grafiky
neukázali. Nulové načítací časy, minimální bugy a jen místy propady FPS. To je
opravdu technicky nejvychytanější FF, dokonce lépe optimalizovaná než FF VII
Remake, který vyšel s hrozivými texturami.

Ale abych jen nechválil. Zklamala mně mapa světa. Lokace jsou de facto utvořené ve stylu FF XII (navzájem propojené, ale na sebe moc nenavazující). Prvních 10 hodin je dost lineární a fantastické tempo z počátku hry a ze 2. poloviny hry dost opadne. Takže když k tomu připočtete blboučké postranní questy a těžší seznamování se světem, postavami a soubojovým systémem, je to trochu problém. Mám za to, že většina těch nízkých hodnocení zahraničních webů vychází z toho, že mnozí recenzenti hráli jen začátek a úplně to zkreslilo
jejich celkový dojem. Štve mně trochu i šablona - příběhová mise - příprava v
Úkrytu - příběhová mise - příprava v Úkrytu a tak stále dokola. Není to moc
plynulé. Tvůrci nechávají mezi příběhem dost velké mezery, aby umožnili hráčům questování.

Upřímně, nechtěl bych, aby FF v hlavní sérii sklouzla do pózyakčního RPG jak to předvádí FF XVI, přece jen mám rád více taktiky v bojích, desítky kouzel, experimentování a jiné, ale pokud se bude III. divize Square střídat s Nomurou při dělání her do hlavní série (jeden díl konzervativnější, druhý akčnější) jak to dělá třeba CAPCOM (FPS RE, Remake, FPS RE, Remake),
nemám s tím žádný problém. Ba by to série výrazně pomohlo se znovu vrátit na
výsluní, kde byla v éře PS1 a PS2.

Verdikt před dohráním? Tohle je v mnoha ohledech vrchol FF série, až na to, že to FF moc není, respektive není to FF vůbec, tedy pokud to nemá člověk
nastavené tak jako já, kdy dost uznávám FF I až FF V, to tam pak u FF XVI lze vidět ta podobná monstra, lokace, příběhové finty, motivy, výrazy a tuny easter eggů a odkazů na NES a SNES éru, jež poznají jen opravdoví fanoušci.
 
Ještě před týdnem bych prohlásil, že Zelda má GOTY jisté, ale dneska by si ho Clive namazal na chlebíček.
871602
Jsem tak ve 3/4 hry (rozsah hry a její délkaje fakt extrémní, větší než u FF XIII, FF XV nebo FF VII Remaku). Je to čistě akční RPG typu Zaklínač nebo Elden Ring. To znamená, že pokud někoho nezaujaly FF XV a FF VII Remake, pak bez šance. Dokonce není jisté, že pokud ho hratelnost v těchto hrách bavila, tak FF XVI neodloží, protože se to vychýlilo od klasického FF konceptu nejvíce ze všech dílů. Jako akční RPG je to fenomenální záležitost, rozhodně hra, která v mnoha ohledech strčí Elden Ring a Zaklínače do kapsy. Soubojový systém je jeden z nejlepších, co jsem kdy u akčních RPG viděl (a to už mám za 25 let herní kariéry něco nahráno). Je ovšem poněkud složitý na pochopení a člověk se do toho naplno ponoří až tak po 10 hodinách. Řekl bych, že hack and slash souboje japonského střihu (DMC, Kingdom Hearts) už zřejmě nejde posunout a optimalizovat lépe, než je má FF XVI. Trochu je škoda, že build postav a skill tree je ve hře dost omezený a neumožňuje větší variabilitu. Ovšem adrenalin a zábavnost při soubojích s bossy, kde to kombinuje QTE, jsou někde úplně jinde než má drtivá většina her. Nic takového jsem nikde nezažil. Naprosto mně nadchnul příběh a postavy. To je doposud nejpropracovanější, nejdospělejší a nejvíce uvěřitelný FF příběh – nikoli nejlepší nebo nejemotivnější, ten mají podle mě FF VII a FF X – který je pozoruhodnou kombinací Hry o trůny (opravdu, některé scény vyvolávají feeling typu reakce na Rudou svatbu), FF XII (politické drama a globální konflikt) a FF XV (královský vyděděnec v cestě za pomstou). Ještě před týdnem bych se měl za blázna, ale dnes říkám, že Clive má obrovský rozměr a přesah, čímž se stane novým favoritem FF série, protože je to skvěle napsaná postava s hloubkou a vývojem. To platí i u většiny postav. Postavy, které máš milovat, ty miluješ, ty, které máš nenávidět, tak ty opravdu nenávidíš (Kupka např, to je hnusák s velkým "H"). Má to také emotivní rozměr, dost výrazný, rozhodně více než měla FF XV. Příběhových cutscén jsou tu stovky. Vše se koncentruje na příběh, který je hlavním smyslem hry, kdy Yoshi-P chtěl silný a kvalitní příběh obalený herní látkou inspirovanou FF XIV a západními RPG. Všemu nasazuje korunu bravurní dabing, který záměrně nahráli s lidmi s evropským přízvukem, přesně jako to udělali kdysi u FF XII. Navíc je ve hře nebývalé zastoupení francouzských, britských a českých (!) jmen. Ano, jsou tu Dalimil, Růžena, Matěj, Honza a jiná jména. A vůbec to nepůsobí směšně, což by se na první pohled mohlo zdát. Soundtrack je epický, bezesporu to nejlepší, co pro FF vzniklo po roce 2001, kdy se Beethoven herní hudby Uematsu vzdal tvorby FF OST na plný úvazek. Soken je ďábel a já mu přeju, ať na Game Awards vyhraje cenu za [url=https://www.youtube.com/watch?v=CeqyEzK87z4]hudbu[/url]. Byl jsem hlupák, když jsem kritizoval grafiku, protože to je obrovská zbraň hry. Má to tři grafické roviny: méně významné dialogy v nižším rozlišení detailů, špičkové příběhové akční cutscény a také FMV cutscény, které se geniálně prolínají s předchozím. Některé lokace a cutscény doslova vyrazí dech. Až si člověk říká, že by měli okamžitě dostat padáka ti ze Square, kteří chystali FF XVI trailery a herní ukázky, kde téměř nic z té vyspělé grafiky neukázali. Nulové načítací časy, minimální bugy a jen místy propady FPS. To je opravdu technicky nejvychytanější FF, dokonce lépe optimalizovaná než FF VII Remake, který vyšel s hrozivými texturami. Ale abych jen nechválil. Zklamala mně mapa světa. Lokace jsou de facto utvořené ve stylu FF XII (navzájem propojené, ale na sebe moc nenavazující). Prvních 10 hodin je dost lineární a fantastické tempo z počátku hry a ze 2. poloviny hry dost opadne. Takže když k tomu připočtete blboučké postranní questy a těžší seznamování se světem, postavami a soubojovým systémem, je to trochu problém. Mám za to, že většina těch nízkých hodnocení zahraničních webů vychází z toho, že mnozí recenzenti hráli jen začátek a úplně to zkreslilo jejich celkový dojem. Štve mně trochu i šablona - příběhová mise - příprava v Úkrytu - příběhová mise - příprava v Úkrytu a tak stále dokola. Není to moc plynulé. Tvůrci nechávají mezi příběhem dost velké mezery, aby umožnili hráčům questování. Upřímně, nechtěl bych, aby FF v hlavní sérii sklouzla do pózyakčního RPG jak to předvádí FF XVI, přece jen mám rád více taktiky v bojích, desítky kouzel, experimentování a jiné, ale pokud se bude III. divize Square střídat s Nomurou při dělání her do hlavní série (jeden díl konzervativnější, druhý akčnější) jak to dělá třeba CAPCOM (FPS RE, Remake, FPS RE, Remake), nemám s tím žádný problém. Ba by to série výrazně pomohlo se znovu vrátit na výsluní, kde byla v éře PS1 a PS2. Verdikt před dohráním? Tohle je v mnoha ohledech vrchol FF série, až na to, že to FF moc není, respektive není to FF vůbec, tedy pokud to nemá člověk nastavené tak jako já, kdy dost uznávám FF I až FF V, to tam pak u FF XVI lze vidět ta podobná monstra, lokace, příběhové finty, motivy, výrazy a tuny easter eggů a odkazů na NES a SNES éru, jež poznají jen opravdoví fanoušci.   Ještě před týdnem bych prohlásil, že Zelda má GOTY jisté, ale dneska by si ho Clive namazal na chlebíček.
Final Fantasy XVI
3 0
reagují: esmo
reagovat
Já bych risknul radši 3080 z bazaru, tam se za 8k dá sem tam taky najít.
Nebo počkat co udělají ceny, protože se poslední dobou nějak podezřele moc zlevňuje. 
871558
Já bych risknul radši 3080 z bazaru, tam se za 8k dá sem tam taky najít. Nebo počkat co udělají ceny, protože se poslední dobou nějak podezřele moc zlevňuje. 
4 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Myslíš 4060Ti asi - 4060 se má začít brzy prodávat, právě za těch 7500,- ($299 za mořem). A je otázka jestli ji ještě neslevní, jako teď v US slevnili tu 4060Ti. 

Na současné hry každopádně úplně pohoda i starší generace - ty Hogwarts obzvlášť jsou slušně optimalizované, na fb stařešinovi jsem je hrál 1440p FSR medium/high na 40fps, jen v Prasinkách občas lagy. 
871526
Myslíš 4060Ti asi - 4060 se má začít brzy prodávat, právě za těch 7500,- ($299 za mořem). A je otázka jestli ji ještě neslevní, jako teď v US slevnili tu 4060Ti.  Na současné hry každopádně úplně pohoda i starší generace - ty Hogwarts obzvlášť jsou slušně optimalizované, na fb stařešinovi jsem je hrál 1440p FSR medium/high na 40fps, jen v Prasinkách občas lagy. 
871524
2 0
reagovat
3060Ti je pro 1080p defakto ideal a moderni hry to v nem dava s prstem v nose. Na 1440p je to ideal. Na 4K uz stacit nebude.
Jako je hezke cekat, az vyjde neco lepsiho, ale to by clovek pak cekal porad a na vsechno. 4060 je ted za dvanact az patnact, tech 7500,- za 3060Ti je pekna cena, rozhodne neni nadsazena...
Jinak ja mam 3060 a v 1080p jede vsechno na 60fps. Vic to o moc neda a nejnovejsi tituly asi chteji ubirat lehce na detailech, ale imo ne moc... Nejnovejsi hru (Hogwards) to bere na High (ne Ultra) 1080p global nastaveni s DLSS Quality, mam 60fps a karta jede na 85%.
871524
3060Ti je pro 1080p defakto ideal a moderni hry to v nem dava s prstem v nose. Na 1440p je to ideal. Na 4K uz stacit nebude. Jako je hezke cekat, az vyjde neco lepsiho, ale to by clovek pak cekal porad a na vsechno. 4060 je ted za dvanact az patnact, tech 7500,- za 3060Ti je pekna cena, rozhodne neni nadsazena... Jinak ja mam 3060 a v 1080p jede vsechno na 60fps. Vic to o moc neda a nejnovejsi tituly asi chteji ubirat lehce na detailech, ale imo ne moc... Nejnovejsi hru (Hogwards) to bere na High (ne Ultra) 1080p global nastaveni s DLSS Quality, mam 60fps a karta jede na 85%.
1 0
reagují: HAL
reagovat
3060 Ti mam a s DLSS si to poradi snad se vsim i na high ve 2K. U tech neoptimalizovanych her za posledni roky by ti nepomohla kolikrat ani 4090 :D zapomen sice na ultra ray tracing, ale jinak za tu cenu je to solid upgrade. Tituly delane pro masy, co jsem zkousel treba Halo Infinite nebo Warzone, to v klidu utahne i ve 4k.
871471
3060 Ti mam a s DLSS si to poradi snad se vsim i na high ve 2K. U tech neoptimalizovanych her za posledni roky by ti nepomohla kolikrat ani 4090 *:D* zapomen sice na ultra ray tracing, ale jinak za tu cenu je to solid upgrade. Tituly delane pro masy, co jsem zkousel treba Halo Infinite nebo Warzone, to v klidu utahne i ve 4k.
3 0
reagovat
reaguje na: HAL
Jj, bude to na 1080p hraní a vlastně jen na pár her, jako hlavně onlinovky typu Battlefield, Hell let Loose atd. Zbytek hraju na PS5 ve 4K a s pokulhávajícími 60fps :D ... vlastně jenom ten Starfield, který na Sony konzoli  nevyjde, mě motivoval k nové kartě.
871467
Jj, bude to na 1080p hraní a vlastně jen na pár her, jako hlavně onlinovky typu Battlefield, Hell let Loose atd. Zbytek hraju na PS5 ve 4K a s pokulhávajícími 60fps *:D* ... vlastně jenom ten Starfield, který na Sony konzoli  nevyjde, mě motivoval k nové kartě.
871466
0 0
reagovat
reaguje na: esmo
Od 3060 Ti bych moc dlouhou životnost nečekal, no možná tak na 1080p hraní. Na větší rozlišení a detaily se už teď těch 8GB zdá být dost hraničních.
No uvidí se jak se popere se Starfieldem, C2077 Phantom Liberty a přicházejícími hrami na UT5, to budou teď benchmarky výkonu a s nákupem bych asi počkal na reálné testy.

RTX 4070 je teď výkonem asi nejzajímavější z dlouhodobého hlediska, a její ekvivalenty od Radeonu co by teď měly přijít, ale ta současná cena je nesmysl.

Bazarovou grafiku jsem taky nikdy neměl, strach trochu je, ale tak za tu cenu a od ověřeného prodejce...
871466
Od 3060 Ti bych moc dlouhou životnost nečekal, no možná tak na 1080p hraní. Na větší rozlišení a detaily se už teď těch 8GB zdá být dost hraničních. No uvidí se jak se popere se Starfieldem, C2077 Phantom Liberty a přicházejícími hrami na UT5, to budou teď benchmarky výkonu a s nákupem bych asi počkal na reálné testy. RTX 4070 je teď výkonem asi nejzajímavější z dlouhodobého hlediska, a její ekvivalenty od Radeonu co by teď měly přijít, ale ta současná cena je nesmysl. Bazarovou grafiku jsem taky nikdy neměl, strach trochu je, ale tak za tu cenu a od ověřeného prodejce...
871464
0 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: HAL
Tvoje řešení mi určitě dává smysl, když jsi napsal, že ji máš jen na překlenovací období, než postavíš nové pc. Nicméně já od ní očekávám, že mi na ty moje blbiny bude muset sloužit řadu let, tak snad i poslouží ... kartu dám do nákladů, takže bez DPH to pak vychází ještě o něco líp. Nicméně, já nikdy nekupoval elektroniku z druhé ruky, nějak se toho bojím :D
871464
Tvoje řešení mi určitě dává smysl, když jsi napsal, že ji máš jen na překlenovací období, než postavíš nové pc. Nicméně já od ní očekávám, že mi na ty moje blbiny bude muset sloužit řadu let, tak snad i poslouží ... kartu dám do nákladů, takže bez DPH to pak vychází ještě o něco líp. Nicméně, já nikdy nekupoval elektroniku z druhé ruky, nějak se toho bojím *:D*
871463
0 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: esmo
Upgrade grafiky jsem rozmýšlel poslední měsíc a nakonec jsem to asi před hodinou "vyřešil" nákupem bazarové na Radeon XT 6600, za 3300,-

Což je výkonem pořád pod tou 3060 Ti, neřkuli něčím novějším, ale ne dost výrazně na to jaký je rozdíl v ceně, a  zlepšení oproti mé současné RX 480 (i oproti GTX 1070 myslím) to pořád bude dost značné na to aby v pohodě utáhla nové hry aspoň dalšího půl roku... kdy plánuju postavit nový comp od základu, a mezi grafikami bude tou dobou věřím už mnohem lepší výběr.

Protože to co je s novými grafikami teď je úplné zoufalství, kupovat teď něco nového se imho vůbec nevyplatí - prodeje celosvětově se těžce propadly a během následujících měsíců přijdou do obchodů nové mid-range grafiky on nVidie i Radeonu, takže ten poměr cena/výkon u nových karet se teď bude doufám rapidně zlepšovat, ceny těch co už na trhu jsou už začínají klesat.
871463
Upgrade grafiky jsem rozmýšlel poslední měsíc a nakonec jsem to asi před hodinou "vyřešil" nákupem bazarové na Radeon XT 6600, za 3300,- Což je výkonem pořád pod tou 3060 Ti, neřkuli něčím novějším, ale ne dost výrazně na to jaký je rozdíl v ceně, a  zlepšení oproti mé současné RX 480 (i oproti GTX 1070 myslím) to pořád bude dost značné na to aby v pohodě utáhla nové hry aspoň dalšího půl roku... kdy plánuju postavit nový comp od základu, a mezi grafikami bude tou dobou věřím už mnohem lepší výběr. Protože to co je s novými grafikami teď je úplné zoufalství, kupovat teď něco nového se imho vůbec nevyplatí - prodeje celosvětově se těžce propadly a během následujících měsíců přijdou do obchodů nové mid-range grafiky on nVidie i Radeonu, takže ten poměr cena/výkon u nových karet se teď bude doufám rapidně zlepšovat, ceny těch co už na trhu jsou už začínají klesat.
871459
1 0
reagují: esmo
reagovat

GAINWARD GeForce RTX 3060 Ti

Good / bad za aktuální cenu 7500,- s DPH na Alze?
Doposud jedu na GTX 1070, ale s příchodem Starfieldu na podzim, jsem si říkal, že si polepším. Původně byla v plánu nějaká RTX 4070, ale cena za tuto starší generaci mě docela nahlodala :)
871459
Good / bad za aktuální cenu 7500,- s DPH na Alze? Doposud jedu na GTX 1070, ale s příchodem Starfieldu na podzim, jsem si říkal, že si polepším. Původně byla v plánu nějaká RTX 4070, ale cena za tuto starší generaci mě docela nahlodala *:)*
GAINWARD GeForce RTX 3060 Ti
0 0
reagují: HAL
reagovat

Mortal Kombat 1

Už se nám rýsuje sestava… 
Base roster (19/24):
    Havik
      Reiko
        Nitara
          Li Mei
            Sub-Zero
              Kenshi
                Kitana
                  Liu Kang
                    Scorpion
                      Johnny Cage
                        Sindel
                          Ashrah
                            Smoke
                              Reptile
                                Tanya
                                  Kung Lao
                                    Raiden
                                      Shang-Tsung
                                        Mileena


                                        Možná překvapivě chybí pár zavedených postav a přibudou ještě příběhoví, ale zatím to vypadá asi na nejlepší počáteční soupisku vůbec?

                                        Osobně mi chybí Quan-Chi a možná Cyrax/Sektor. Naopak třeba Jade nebo Raina oželím. Sonya, Jax a Kano se tam asi nevejdou a zůstanou prozatím jen Kamea. 
                                        870869
                                        Už se nám rýsuje sestava…  Base roster (19/24):[list][/list][spoiler]Havik [list][/list]Reiko [list][/list]Nitara [list][/list]Li Mei [list][/list]Sub-Zero [list][/list]Kenshi [list][/list]Kitana [list][/list]Liu Kang [list][/list]Scorpion [list][/list]Johnny Cage [list][/list]Sindel [list][/list]Ashrah [list][/list]Smoke [list][/list]Reptile [list][/list]Tanya [list][/list]Kung Lao [list][/list]Raiden [list][/list]Shang-Tsung [list][/list]Mileena[/spoiler] Možná překvapivě chybí pár zavedených postav a přibudou ještě příběhoví, ale zatím to vypadá asi na nejlepší počáteční soupisku vůbec? Osobně mi chybí [spoiler]Quan-Chi[/spoiler] a možná [spoiler]Cyrax/Sektor[/spoiler]. Naopak třeba [spoiler]Jade[/spoiler] nebo [spoiler]Raina[/spoiler] oželím. [spoiler]Sonya, Jax a Kano[/spoiler] se tam asi nevejdou a zůstanou prozatím jen Kamea. 
                                        Mortal Kombat 1
                                        1 0
                                        reagovat

                                        SW outlaws - gameplay

                                        link

                                        ty vole tak to je absolutně boží !!
                                        870853
                                        https://youtu.be/c7K2TA0bBpY ty vole tak to je absolutně boží !!
                                        SW outlaws - gameplay
                                        1 -1
                                        reagovat
                                        pro zasmání

                                        kdo neviděl, tak i recka na vortexu je vtipná:D
                                        870782
                                        pro [url=https://youtu.be/6mxS5bR0PIU]zasmání [/url]kdo neviděl, tak i recka na vortexu je vtipná*:D*
                                        2 0
                                        reagovat
                                        Crossover, ktorý asi nikto nečakal :D link
                                        870747
                                        Crossover, ktorý asi nikto nečakal *:D* https://www.youtube.com/watch?v=pLlRSjcyEvs
                                        3 0
                                        reagovat

                                        D4

                                        Moja taktika vychutnať si každú zónu, porobiť všetky vedľajšie aktivity a až na záver main Q kruto narazila kedže FP som skončil ako lvl 44 a zistil som, že na to, aby som mohol ísť capstone dung a tým pádom na world tier 3 tak musím mať ukončenú kampaň :- Takže odvtedy akurát si explorujem maximálne waypointy a idem iba main Q, aby som potom tie vedľajšie aktivity nefarmil "zadarmo". Ale príbeh je super a hra celkovo inak tiež, hoci je pravda, čo niektorí tvrdia, že to scalovanie creep je také nahojdačke, niekedy sa cítim ozaj slabý, niekedy nie a okolo 90lvl to vraj ešte len pocítim.
                                        870626
                                        Moja taktika vychutnať si každú zónu, porobiť všetky vedľajšie aktivity a až na záver main Q kruto narazila kedže FP som skončil ako lvl 44 a zistil som, že na to, aby som mohol ísť capstone dung a tým pádom na world tier 3 tak musím mať ukončenú kampaň *:-* Takže odvtedy akurát si explorujem maximálne waypointy a idem iba main Q, aby som potom tie vedľajšie aktivity nefarmil "zadarmo". Ale príbeh je super a hra celkovo inak tiež, hoci je pravda, čo niektorí tvrdia, že to scalovanie creep je také nahojdačke, niekedy sa cítim ozaj slabý, niekedy nie a okolo 90lvl to vraj ešte len pocítim.
                                        D4
                                        1 0
                                        reagovat

                                        D4

                                        Ten grind od cca 60 lvlu a dál je teda v solo docela nechutnej. :D jsem 70 a lezou mi ty xp šnečím tempem...
                                        870621
                                        Ten grind od cca 60 lvlu a dál je teda v solo docela nechutnej. *:D* jsem 70 a lezou mi ty xp šnečím tempem...
                                        D4
                                        3 0
                                        reagovat
                                        reaguje na: kyller
                                        Ani Splinter Cell nebo Prince of Persia hry? Měl bys doplnit. ;)
                                        Jinak game design Ubi her opravdu nespočívá v bullet sponge nepřátelích, resp. to začalo až s Origins, tedy jen poslední tři AC hry byly takové (a taky The Division, ale to není jen RPG, kde určitou "sponge" člověk musí očekávat vždy, ale navíc i MMO, takže tam je to zcela očekávané).
                                        Všechny předchozí AC hry "bullet sponge" nebyly ani trochu. 
                                        870605
                                        Ani Splinter Cell nebo Prince of Persia hry? Měl bys doplnit. *;)* Jinak game design Ubi her opravdu nespočívá v bullet sponge nepřátelích, resp. to začalo až s Origins, tedy jen poslední tři AC hry byly takové (a taky The Division, ale to není jen RPG, kde určitou "sponge" člověk musí očekávat vždy, ale navíc i MMO, takže tam je to zcela očekávané). Všechny předchozí AC hry "bullet sponge" nebyly ani trochu. 
                                        870569
                                        1 0
                                        reagovat
                                        reaguje na: Gonzi
                                        No, ako sa to vezme... Skôr nie ako áno :) U mňa to bolo celé hlavne o tom svete/atmosfére a traversale. Plus ako connor písal aj o zábavnosti hlavných postáv, tak to tam bolo tiež veľké plus, čo ma pri tej hre držalo. V tých starších dieloch nič také nebolo. A ten samotný gameplay loop (combat/stealth) ma bavil aj v tom Syndicate max pár hodín kým som nezapol nejaký trainer. Ak mám byť úprimný, tak asi žiadnu Ubi hru som bez cheatov celú v živote neprešiel. :D Čo potvrdzuje to čo sa tu spomínalo, že ich game dizajn spočíva v bullet sponge enemies a veľmi pomalom progrese. Na to nemám čas ani náladu. Ale keď si ten game experience upravím podľa seba, tak ich hry sú vždy minimálne o level lepšie.

                                        A tie nové AC ma do istej miery bavili všetky. Odysea asi najmenej, keďže to dobové obdobie pre mňa nebolo moc atraktívne, ale doteraz si pamätám, že vizuálne tá hra bola fakt nádherná. Valhalla z nich bola celkovo najlepšia. Tam už aj tie side questy boli oveľa lepšie spracované. Ale kompletne som nedohral ani jednu, lebo veľkosťou je toto na mňa už moc aj s cheatmi.
                                        870569
                                        No, ako sa to vezme... Skôr nie ako áno *:)* U mňa to bolo celé hlavne o tom svete/atmosfére a traversale. Plus ako connor písal aj o zábavnosti hlavných postáv, tak to tam bolo tiež veľké plus, čo ma pri tej hre držalo. V tých starších dieloch nič také nebolo. A ten samotný gameplay loop (combat/stealth) ma bavil aj v tom Syndicate max pár hodín kým som nezapol nejaký trainer. Ak mám byť úprimný, tak asi žiadnu Ubi hru som bez cheatov celú v živote neprešiel. *:D* Čo potvrdzuje to čo sa tu spomínalo, že ich game dizajn spočíva v bullet sponge enemies a veľmi pomalom progrese. Na to nemám čas ani náladu. Ale keď si ten game experience upravím podľa seba, tak ich hry sú vždy minimálne o level lepšie. A tie nové AC ma do istej miery bavili všetky. Odysea asi najmenej, keďže to dobové obdobie pre mňa nebolo moc atraktívne, ale doteraz si pamätám, že vizuálne tá hra bola fakt nádherná. Valhalla z nich bola celkovo najlepšia. Tam už aj tie side questy boli oveľa lepšie spracované. Ale kompletne som nedohral ani jednu, lebo veľkosťou je toto na mňa už moc aj s cheatmi.
                                        870550
                                        1 0
                                        reagují: connor
                                        reagovat
                                        reaguje na: HAL
                                        Hele nevím a asi bych to spíš nehrál, než řešil. Koupil jsem to se slevou asi 400 kč (myslím jako novinku, v den vydání, Alza perks), takže jsem byl pořád v plusu 8). Plus to stálo snad $10, ale $5 jsem měl z nějakého historického důvodu zdarma na účtu. = stálo mě cca 100,- abych hrál hru tak jak byla nadesignovaná a paradoxně mě ta hra fakt hodně bavila (73h, 92% completion), byť bych ji nikdy v nějakém hodnocení vyloženě nevyzdvihoval, viz: link a link
                                        870563
                                        Hele nevím a asi bych to spíš nehrál, než řešil. Koupil jsem to se slevou asi 400 kč (myslím jako novinku, v den vydání, Alza perks), takže jsem byl pořád v plusu *8)*. Plus to stálo snad $10, ale $5 jsem měl z nějakého historického důvodu zdarma na účtu. = stálo mě cca 100,- abych hrál hru tak jak byla nadesignovaná a paradoxně mě ta hra fakt hodně bavila (73h, 92% completion), byť bych ji nikdy v nějakém hodnocení vyloženě nevyzdvihoval, viz: https://www.moviezone.cz/komentar/748977 a https://www.moviezone.cz/komentar/749002
                                        870555
                                        1 0
                                        reagovat
                                        Dík všem za odpovědi. :+
                                        870561
                                        Dík všem za odpovědi. *:+*
                                        1 0
                                        reagovat
                                        Komentáře
                                        © copyright 2000 - 2024.
                                        Všechna práva vyhrazena.

                                        Registrace

                                        Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
                                        1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
                                        2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
                                        3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
                                        4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

                                        Zapomenuté heslo

                                        Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

                                        Přihlášení

                                        Zapomenuté heslo
                                        Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

                                        Registrace

                                        Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
                                        1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
                                        2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
                                        3. Vytvářet filmové blogy
                                        4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
                                        5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
                                        registrovat se