Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 12701 - 12720 Napsat příspěvek

2 Bagr007

Tenhle problém s češtinou znám, ale většinou není zas takový problém přitáhnout komp a pustit obraz do telky, S-Video výstup má dneska i notebooky...
508273
Tenhle problém s češtinou znám, ale většinou není zas takový problém přitáhnout komp a pustit obraz do telky, S-Video výstup má dneska i notebooky...
2 Bagr007
0 0
reagovat

Bagr007

No s tou českou podporou je to fakt, ale nic nebrání mít originál + rip s titulkama. Ale mě původně šlo spíš o argument, raději vezmu "jsem línej si dojít do půjčovny a za peníze půjčit DVD" než "jsem chudý student, takže stahuju". Další otázkou jsou zase filmy, které jsou jen těžko k sehnání, nebo HD ripy filmů, které ještě na BD nejsou. No, možná už jsme se do toho moc zamotal.
508272
No s tou českou podporou je to fakt, ale nic nebrání mít originál + rip s titulkama. Ale mě původně šlo spíš o argument, raději vezmu "jsem línej si dojít do půjčovny a za peníze půjčit DVD" než "jsem chudý student, takže stahuju". Další otázkou jsou zase filmy, které jsou jen těžko k sehnání, nebo HD ripy filmů, které ještě na BD nejsou. No, možná už jsme se do toho moc zamotal.
Bagr007
0 0
reagovat
xMort: Hezké, ale já třeba taky chci, aby se se mnou na ty filmy občas někdo díval. To mám jako všechny dokopat na kurz Angličtiny? ;)
508271
xMort: Hezké, ale já třeba taky chci, aby se se mnou na ty filmy občas někdo díval. To mám jako všechny dokopat na kurz Angličtiny? *;)*
0 0
reagovat