Gorecki: No a to je právě to - dnešní doba desingem interiéru spíš velí k minimalismu a těm velkým tvrdým plochám...
Rozbití stěn je samozřejmě základ, i když by se v nich neměly vyskytovat skleněné vytríny, ale spíš otevřená knihovna. A konferenční stolek by měl být co nejmenší.
Já ale řeším především podlahu a strop, což jsou dvě obrovské plochy, na které se zapomíná. Na podlaze musí být jednoznačně po celé ploše koberec a prej je umění vybrat jeho správnou výšku. A nakonec tedy zbývá vyřešit strop - samozřejmě tak, aby nebyl polepený obaly od vajíček :). Správný podhled udělá ale své, pokud je na podhled místo... A navíc u odrazivého Atmos se s tím, že strop bude zvukově odrazivý i víceméně pevně počítá.
Když se tedy dělá akustika, víceméně se do hry zapojuje i to odhlučnění a naopak.
|
reagovat
|
), ale je to hlavně funkční projekční místnost. Samozřejmě, že se dá na tento projekt hodit pytel peněz a on to někdo postaví, ale to pak není taková zábava (aspoň pro mě ne).
Stěžujte si u Camerona, ne u nás.
A pokud jde o Sydney, tak konečně snad někdo pochopil, v jakejch rolích ji lidi vidět chtěj a v jakejch ne - obsazovat ji do různejch nerdek, jeptišek nebo podivínek ve svetru a kamaších fakt nedává smysl. Jasně, možná si ty rádoby "vážnější" role vybírala cíleně ona sama, ale vzhledem k tomu, jakým způsobem jede svý vlastní selfpromo co do výběru outfitů a stylu reelsek na sockách, bych pochyboval o tom, že si chce ona sama hrát na charakterní herečku. Sama pro sebe totiž svůj sex appeal dojí (sic!) poměrně dost zodpovědně,