Mám TV 65" LG 65UK6750PLD a k ní připojenej skrze hdmi stolní PC běžící na Win 10.
Problém: všechno běží tak jak má, vše ze zobrazuje tak jak má, jenže po několika dnech (2 byly nejméně, asi 6 nejdýl) (tv i pc se vypína a zapíná dle potřeby, nic neběží nonstop) se hdmi vstup "vypne" a hlásí to "bez signálu", i když tv vidí, že k danému hdmi je něco připojeno. Když kabel šoupnu z hdmi 1 na další, situace se opakuje.... běží to pár dní, doku port nepřestane fungovat... jediné, co porty opět zprovozní je factory reset televize (vytáhnout jí ze zdi na libovoulnou dobu nemá žádný efekt)
po konzultaci s reklamační linkou mi bylo sděleno, že po telefonu mi neporadí a ať ji dám na reklamaci. To jsem udělal... za 14 dní se mi tv vrátila s vyjádřením, že problém byl odstraněn výměnou základní desky. Jak asi tušíte, tak po 5 dnech se situace opakuje. Tak jsem naběhl do prodejny, kde mi byl dán kontakt přímo na někoho ze servisního oddělení. Pán mi sdělil, že je nesmysl, aby se i nová deska chovala pořád stejně a že problém je na mojí "uživatelské" straně. Prý "se řídící jednotka zabývá problémy při přenosu a po nasbírání určitého množství nějakých anomálií se zahltí, neví co má dělat a port vypne".
Má otázka tedy zní: Čím to může být?? zkoušel jsem několikero kabelů (i nově koupených). Grafická karta je nvidia 1060 a v control panelu jsem zkousel nastavit (poté, co default s rgb barvami blbnul) na doporučení z nějakého f=ora 8/12 bit barvy a YcBcR 4:2:2. Rozlišení jsem střídal na 4k/1080p/1600:900, ale pořád se to sere. Už mi docházejí nápady.
během reklamace jsem celou dobu (asi 20 dní) jel na asi 4 roky staré samsung telce (110uhlopricka, fullhd, model nevim) a za celou tu dobu nebyl jediný problém.
je mi naprosto jasný, že když to pošlu na raklamaci znovu, tak se mi to vrátí jako "závada nenalezena", protože při debatě s technikem a výměně názorů ve stylu "proženeme to asi hodinu a pul nějakým testovacím procesem a nová deska nám žádnou chybu nevyplivla". já: tak proč jste jen neprohnali starou desku tím skenem, když to dělá pořád to samý? to by přece i ta stará deska zahlásila, že je všechno v pohodě, ne??" technik: No, pro klid duše naší i vaší je to standardní postup. Prostě jsme ji vyměnili a funguje tak, jak má."
ve finále mám televizi, kde je ok koukat na televizi (na kterou nekoukam), ale konzumace obsahu z PC, který se na 2-3 jinejch tv chová naprosto normálně i při defaultním nastavení, je nemožná, protože to prostě do tejdne přestane fungovat a po factory resetu musim pokaždý samozřejmě nastavovat komplet uplně všechno i s accountama na netflix, hbo, ladění kanálů pro mladou atd atd... což je neuvěřitelnej voser
HELP :)
Dotaz
719714
Mám TV [url=https://www.alza.cz//65-lg-65uk6750pld-d5296694.htm?kampan=adw3_televize_bee_pro_televize_televize-65-lg-65uk6750pld-wk607u2r&ppcbee-adtext-variant=ad1-obecna-nezkracena&gclid=EAIaIQobChMI5svn2uW24gIVB-J3Ch3CLgJ7EAAYAiAAEgLqdPD_BwE]65" LG 65UK6750PLD[/url] a k ní připojenej skrze hdmi stolní PC běžící na Win 10.
Problém: všechno běží tak jak má, vše ze zobrazuje tak jak má, jenže po několika dnech (2 byly nejméně, asi 6 nejdýl) (tv i pc se vypína a zapíná dle potřeby, nic neběží nonstop) se hdmi vstup "vypne" a hlásí to "bez signálu", i když tv vidí, že k danému hdmi je něco připojeno. Když kabel šoupnu z hdmi 1 na další, situace se opakuje.... běží to pár dní, doku port nepřestane fungovat... jediné, co porty opět zprovozní je factory reset televize (vytáhnout jí ze zdi na libovoulnou dobu nemá žádný efekt)
po konzultaci s reklamační linkou mi bylo sděleno, že po telefonu mi neporadí a ať ji dám na reklamaci. To jsem udělal... za 14 dní se mi tv vrátila s vyjádřením, že problém byl odstraněn výměnou základní desky. Jak asi tušíte, tak po 5 dnech se situace opakuje. Tak jsem naběhl do prodejny, kde mi byl dán kontakt přímo na někoho ze servisního oddělení. Pán mi sdělil, že je nesmysl, aby se i nová deska chovala pořád stejně a že problém je na mojí "uživatelské" straně. Prý "se řídící jednotka zabývá problémy při přenosu a po nasbírání určitého množství nějakých anomálií se zahltí, neví co má dělat a port vypne".
Má otázka tedy zní: Čím to může být?? zkoušel jsem několikero kabelů (i nově koupených). Grafická karta je nvidia 1060 a v control panelu jsem zkousel nastavit (poté, co default s rgb barvami blbnul) na doporučení z nějakého f=ora 8/12 bit barvy a YcBcR 4:2:2. Rozlišení jsem střídal na 4k/1080p/1600:900, ale pořád se to sere. Už mi docházejí nápady.
během reklamace jsem celou dobu (asi 20 dní) jel na asi 4 roky staré samsung telce (110uhlopricka, fullhd, model nevim) a za celou tu dobu nebyl jediný problém.
je mi naprosto jasný, že když to pošlu na raklamaci znovu, tak se mi to vrátí jako "závada nenalezena", protože při debatě s technikem a výměně názorů ve stylu "proženeme to asi hodinu a pul nějakým testovacím procesem a nová deska nám žádnou chybu nevyplivla". já: tak proč jste jen neprohnali starou desku tím skenem, když to dělá pořád to samý? to by přece i ta stará deska zahlásila, že je všechno v pohodě, ne??" technik: No, pro klid duše naší i vaší je to standardní postup. Prostě jsme ji vyměnili a funguje tak, jak má."
ve finále mám televizi, kde je ok koukat na televizi (na kterou nekoukam), ale konzumace obsahu z PC, který se na 2-3 jinejch tv chová naprosto normálně i při defaultním nastavení, je nemožná, protože to prostě do tejdne přestane fungovat a po factory resetu musim pokaždý samozřejmě nastavovat komplet uplně všechno i s accountama na netflix, hbo, ladění kanálů pro mladou atd atd... což je neuvěřitelnej voser
HELP :)
Dotaz
|
reagují:
KARLOS
|
reagovat
|

