Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 161 - 180 Napsat příspěvek
reaguje na: Gonzi
*Logaritmicky, respektive každé 3 dB na metr je dvojnásobek síly (hlasitosti) zvuku.
956684
*Logaritmicky, respektive každé 3 dB na metr je dvojnásobek síly (hlasitosti) zvuku.
956678
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
LP pracuje na stejné a nejeden audiofil ti z fleku potvrdí, že i vyšším rozsahem dat. Kvalitu signálu ti pak úměrně určuje právě zařízení, co snímá ten signál. Gramofonová stopa dokázala zaznamenat a reprodukovat i obrazový signál v řádech MHz, primitivních 100kHz zvládne s prstem v nose.
S tím posledním odstavcem plně souhlasím, ale hrát si na to, že to je zcela regulerně kvalitativně srovnatelný systém jaksi musím ;).
956683
LP pracuje na stejné a nejeden audiofil ti z fleku potvrdí, že i vyšším rozsahem dat. Kvalitu signálu ti pak úměrně určuje právě zařízení, co snímá ten signál. Gramofonová stopa dokázala zaznamenat a reprodukovat i obrazový signál v řádech MHz, primitivních 100kHz zvládne s prstem v nose. S tím posledním odstavcem plně souhlasím, ale hrát si na to, že to je zcela regulerně kvalitativně srovnatelný systém jaksi musím ;).
956677
0 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Milosh
V tom je IMHO docela fajn mít spíš near field setup (aka křeslo a dva repráky kolem něj). Protože zvuk klesá kvadraticky (?), takže když máš reprák půl metru od ucha, zatímco nejbližší odraz cestuje už 3m, tak to udělá hodně.
Často je pak řádově schůdnější mít dobře umístěné křeslo a dvě bedýnky, než správně pořešenou akustiku celé místnosti. 
956678
V tom je IMHO docela fajn mít spíš near field setup (aka křeslo a dva repráky kolem něj). Protože zvuk klesá kvadraticky (?), takže když máš reprák půl metru od ucha, zatímco nejbližší odraz cestuje už 3m, tak to udělá hodně. Často je pak řádově schůdnější mít dobře umístěné křeslo a dvě bedýnky, než správně pořešenou akustiku celé místnosti. 
956669
0 0
reagují: KARLOS, KARLOS
reagovat
reaguje na: KARLOS
Já tomu věnoval cca 10 sekund, ale když to nestačilo tak celá moje pointa je toto:
V dnešní době existuje analogový zvuk první milisekundu u nástroje, než se digitálně nahraje. A pak už je docela jedno, jestli jej na analogový kmit repráku převede DAC, nebo tiskárna LP. Respektive to není jedno, protože slušnější DAC se slušnějším zdrojem pracuje s mnohem větším rozsahem dat/kvalitnějším signálem, kdy LP je velmi objektivně horší.
Jeho rozšíření netkví v kvalitě zpracování signálu, ale v tom všem okolo. Zní tepleji, často je to ještě podtržené masteringem a ty samotné nedostatky tomu dávají jistý punc autenticity, oproti dokonalému digitálu (asi jako když u obrazu řešíš "tahy štětce" a ne jeho schopnost perfektně zachytit co tam bylo... což umí fotka).
Opravdu to nikomu neberu a tu manuální část vyloženě respektuju, ale nehrajme si na to, že je to jakýsi lepší formát.
956677
Já tomu věnoval cca 10 sekund, ale když to nestačilo tak celá moje pointa je toto: V dnešní době existuje analogový zvuk první milisekundu u nástroje, než se digitálně nahraje. A pak už je docela jedno, jestli jej na analogový kmit repráku převede DAC, nebo tiskárna LP. Respektive to není jedno, protože slušnější DAC se slušnějším zdrojem pracuje s mnohem větším rozsahem dat/kvalitnějším signálem, kdy LP je velmi objektivně horší. Jeho rozšíření netkví v kvalitě zpracování signálu, ale v tom všem okolo. Zní tepleji, často je to ještě podtržené masteringem a ty samotné nedostatky tomu dávají jistý punc autenticity, oproti dokonalému digitálu (asi jako když u obrazu řešíš "tahy štětce" a ne jeho schopnost perfektně zachytit co tam bylo... což umí fotka). Opravdu to nikomu neberu a tu manuální část vyloženě respektuju, ale nehrajme si na to, že je to jakýsi lepší formát.
956671
0 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Milosh
This!:+:+:+
956673
This!*:+**:+**:+*
956669
0 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
No, opravdu ne. Rovnice "LP vs CD je VHS vs DVD" je tak špatně, jak jen může být.
Především by to muselo vypadat takto: LP vs CD je 16mm/35mm film vs DVD.
VHS a LP nejde srovnat absolutně vůbec, srovnat bys mohl MC (jakožto audiokazetu) s VHS. LP ekvivalent videa v domácích podmínkách je nejblíž v Laserdisku, ale v čistém porovnání to říct nejde, neboť chceme stovnat analogový zdroj zvuku, který je v celé své cestě k uším posluchače prakticky neměnný, zatímco ten obraz se už na začátku a to i v analogu dělí na film (obraz na průhledném materiálu tvořený barevnými zrnky chemikálií) vs videozáznam, tj obraz rozložený na jednotlivé obrazové body.
Zvukový záznam, master a uložení je velmi variabilní, dnes samozřejmě vede DDD tvorba. Ale nevím, zda si někdy slyšel AAA, nebo alespoň AAD tvorbu. Ten rozdíl je jasně patrný, ale VHS vs DVD to fakt, ale jakože fakt není. A samotné líbí/nelíbí je pak už čistě o subjektivním vjemu zvuku, nikoliv o jeho kvalitě.
Analogový záznam (potažmo mastering, který je ovšem dnes z hlediska nákladnosti na míle do použitelného stavu, takže i takové Foo Fighters sice zaznamenávají analogově, ale masterují už digitálně) se zpravidla realizuje na magnetofonové pásky, které ale s klasickými kazetami mají jen málo společného. Rychlost posuvu takové pásky je velmi nízká, tj zaznamenaný kmitočet je ultra detailní. Především mají ale ty nahrávací magnetofony obrovskou citlivost, tj i odstup signál/šum.
Samotný druh uložení je pak zcela na snadě - analogový záznam v teoretické rovině obsahuje kompletní zvukový obraz (a ty LPčka se tomu reálně blíží), zatímco digitální uložení je pak dnes buď klasické PCM, kde vezmeš tebou preferovaný frekvenční rozsah (a v tom dost často tkví kámen úrazu, neb audiospektrum se neskládá pouze ze slyšitelného spektra, ale jde někde ke 100 kHz) a dvojnásobným samplem získáš zvukový obraz v tebou požadovaném dynamickém rozsahu (typicky 16, či 24 bitů). Pak je ještě DSD digitální princip - kde se sampluje jedním bitem na jednotkách MHz. - A za cíl to má jediné - přiblížit se záznamu kompletního zvukového obrazu.
Pokud chceš úplnou zvukovou informaci, jdeš po HiRes, tj 192kHz/24bit (a výš), protože jedině pak máš jistotu, že zvuk kreslíš bezeztrátově. Když mluvím o ktesbě, tak je jasné, že ty vysoké samply mají primární užitek především ve studiu při nahrávání a mixování.
Analog má nezpochybnitelnou nevýhodu - šum. Kazety mají odstup signál/šum velmi nízký, LP lepší, ale stále přítomný. Proto analogové systémy zpravidla nejsou tak dynamické, jako ty digitální.
Digitál je lehčí a pružnější, ale zase techničtější. Analog je zemitý, ale zase ppřirozenější a plnější.
To vše samozřejmě platí ve vztahu k tomu, jakou nahrávku budeš mít, zda AAA, ADD, nebo dnes nejčastěji DDD a DDA, a na jakém zařízení posloucháš. Slyšel jsem pure AAA na vyšších třídách poslechového zařízení a s klidným svědomím ti fakt tvrdím, že bys takové přirovnání, jaké si napsal, nenapsal.
956671
No, opravdu ne. Rovnice "LP vs CD je VHS vs DVD" je tak špatně, jak jen může být. Především by to muselo vypadat takto: LP vs CD je 16mm/35mm film vs DVD. VHS a LP nejde srovnat absolutně vůbec, srovnat bys mohl MC (jakožto audiokazetu) s VHS. LP ekvivalent videa v domácích podmínkách je nejblíž v Laserdisku, ale v čistém porovnání to říct nejde, neboť chceme stovnat analogový zdroj zvuku, který je v celé své cestě k uším posluchače prakticky neměnný, zatímco ten obraz se už na začátku a to i v analogu dělí na film (obraz na průhledném materiálu tvořený barevnými zrnky chemikálií) vs videozáznam, tj obraz rozložený na jednotlivé obrazové body. Zvukový záznam, master a uložení je velmi variabilní, dnes samozřejmě vede DDD tvorba. Ale nevím, zda si někdy slyšel AAA, nebo alespoň AAD tvorbu. Ten rozdíl je jasně patrný, ale VHS vs DVD to fakt, ale jakože fakt není. A samotné líbí/nelíbí je pak už čistě o subjektivním vjemu zvuku, nikoliv o jeho kvalitě. Analogový záznam (potažmo mastering, který je ovšem dnes z hlediska nákladnosti na míle do použitelného stavu, takže i takové Foo Fighters sice zaznamenávají analogově, ale masterují už digitálně) se zpravidla realizuje na magnetofonové pásky, které ale s klasickými kazetami mají jen málo společného. Rychlost posuvu takové pásky je velmi nízká, tj zaznamenaný kmitočet je ultra detailní. Především mají ale ty nahrávací magnetofony obrovskou citlivost, tj i odstup signál/šum. Samotný druh uložení je pak zcela na snadě - analogový záznam v teoretické rovině obsahuje kompletní zvukový obraz (a ty LPčka se tomu reálně blíží), zatímco digitální uložení je pak dnes buď klasické PCM, kde vezmeš tebou preferovaný frekvenční rozsah (a v tom dost často tkví kámen úrazu, neb audiospektrum se neskládá pouze ze slyšitelného spektra, ale jde někde ke 100 kHz) a dvojnásobným samplem získáš zvukový obraz v tebou požadovaném dynamickém rozsahu (typicky 16, či 24 bitů). Pak je ještě DSD digitální princip - kde se sampluje jedním bitem na jednotkách MHz. - A za cíl to má jediné - přiblížit se záznamu kompletního zvukového obrazu. Pokud chceš úplnou zvukovou informaci, jdeš po HiRes, tj 192kHz/24bit (a výš), protože jedině pak máš jistotu, že zvuk kreslíš bezeztrátově. Když mluvím o ktesbě, tak je jasné, že ty vysoké samply mají primární užitek především ve studiu při nahrávání a mixování. Analog má nezpochybnitelnou nevýhodu - šum. Kazety mají odstup signál/šum velmi nízký, LP lepší, ale stále přítomný. Proto analogové systémy zpravidla nejsou tak dynamické, jako ty digitální. Digitál je lehčí a pružnější, ale zase techničtější. Analog je zemitý, ale zase ppřirozenější a plnější. To vše samozřejmě platí ve vztahu k tomu, jakou nahrávku budeš mít, zda AAA, ADD, nebo dnes nejčastěji DDD a DDA, a na jakém zařízení posloucháš. Slyšel jsem pure AAA na vyšších třídách poslechového zařízení a s klidným svědomím ti fakt tvrdím, že bys takové přirovnání, jaké si napsal, nenapsal.
956649
3 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Milosh
Jinak úplně nejvíc zvuku dělá místnost. Pokud má někdo dřevěnou podlahu bez koberce, gauče nebo knihovny tak bude "jak z prdele" hrát úplně všechno.
956669
Jinak úplně nejvíc zvuku dělá místnost. Pokud má někdo dřevěnou podlahu bez koberce, gauče nebo knihovny tak bude "jak z prdele" hrát úplně všechno.
956667
2 0
reagují: Gonzi, KARLOS
reagovat
reaguje na: HotShot
Nesmysl jsou ty repráky za 80 EUR. To je celý. S daným rozpočtem bych nic o několik tříd lepšího nesestavil. Ani jsem nic takovýho netvrdil. Připlatil bych si/našetřil abych si pak nerval vlasy, že jsem vyhodil peníze do kanálu. S gramofonem problém nebude a vždy se dá upgradovat přenoska, jak tu již zaznělo. Ta dělá "vetšinu zvuku" (musí se ale správně nastavit). Popř. se dá ještě koupit externí phono předzesilovač.
956667
Nesmysl jsou ty repráky za 80 EUR. To je celý. S daným rozpočtem bych nic o několik tříd lepšího nesestavil. Ani jsem nic takovýho netvrdil. Připlatil bych si/našetřil abych si pak nerval vlasy, že jsem vyhodil peníze do kanálu. S gramofonem problém nebude a vždy se dá upgradovat přenoska, jak tu již zaznělo. Ta dělá "vetšinu zvuku" (musí se ale správně nastavit). Popř. se dá ještě koupit externí phono předzesilovač.
956646
1 0
reagují: Milosh
reagovat
reaguje na: KARLOS
LP vs CD je VHS vs DVD. Sorry jako. Kdybys měl analogový záznam s analogovým masteringem v analogovém přehrávači s analogovým zesákem, tak je to pořád horší, než digitál, ale alespoň se máme o čem bavit.
Jinak je to o pocitu. ne o kvalitě. (asi jako film vs digitál v kamerách a mrtě jiných, podobných věcí)
956649
LP vs CD je VHS vs DVD. Sorry jako. Kdybys měl analogový záznam s analogovým masteringem v analogovém přehrávači s analogovým zesákem, tak je to pořád horší, než digitál, ale alespoň se máme o čem bavit. Jinak je to o pocitu. ne o kvalitě. (asi jako film vs digitál v kamerách a mrtě jiných, podobných věcí)
956623
0 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: KARLOS
Já jsem reagoval primárně na Miloshe, ale nějak se tam ztratil ten tag.

Já se opravdu rád přiučím, protože kombinace sousedů + ruchu z venku (byt ve městě) využití pořádného repra v mém případě úplně nenahrává, takže jsem touhle cestou nikdy nešel a mám jenom základní repro k PC/na hudbu jako kulisu při práci. Sám používám na poslech už přes 10 let sluchátka + dac/amp, oboje z druhé ruky (Grado SR225 + Ruby2) a jsem s tím spokojený do dnes, i když těch dražších sluchátek už jsem měl za tu dobu na hlavě nespočet.

Na druhou stranu, pokud Milosh napíše SteKovi, že to k čemu došel je úplný nesmysl a bude to hrát s stoprocentně úplně strašně, tak má očividně okamžitě jasno, že to jde sestavit v dané cenovce o několik tříd líp.

O bazaru v té konverzaci nepadlo ani slovo, takže se bavíme o ceně nových zařízení. To pro mě znamená, že tady jsou buď nějaké nové levné repráky, které hrají několikanásobně lépe než ty Edifiery, což mě hodně zajímá, nebo je tam něco co mi nedochází.

Proto bych rád věděl jaká je ta konkrétní kombinace nového gramofonu + repra + zesíku Miloshe, o které mluvil?
956646
Já jsem reagoval primárně na Miloshe, ale nějak se tam ztratil ten tag. Já se opravdu rád přiučím, protože kombinace sousedů + ruchu z venku (byt ve městě) využití pořádného repra v mém případě úplně nenahrává, takže jsem touhle cestou nikdy nešel a mám jenom základní repro k PC/na hudbu jako kulisu při práci. Sám používám na poslech už přes 10 let sluchátka + dac/amp, oboje z druhé ruky (Grado SR225 + Ruby2) a jsem s tím spokojený do dnes, i když těch dražších sluchátek už jsem měl za tu dobu na hlavě nespočet. Na druhou stranu, pokud Milosh napíše SteKovi, že to k čemu došel je úplný nesmysl a bude to hrát s stoprocentně úplně strašně, tak má očividně okamžitě jasno, že to jde sestavit v dané cenovce o několik tříd líp. O bazaru v té konverzaci nepadlo ani slovo, takže se bavíme o ceně nových zařízení. To pro mě znamená, že tady jsou buď nějaké nové levné repráky, které hrají několikanásobně lépe než ty Edifiery, což mě hodně zajímá, nebo je tam něco co mi nedochází. Proto bych rád věděl jaká je ta konkrétní kombinace nového gramofonu + repra + zesíku Miloshe, o které mluvil?
956634
1 0
reagují: Milosh
reagovat
Nestačil by soundbar? 
956639
Nestačil by soundbar? 
2 0
reagovat
reaguje na: HotShot
Nedá se to sestavit líp, pokud chce univerzální,rychlé a bezúdržbové zařízení.
Na ten budget osmi litrů by musel sahat do bazarů (což je zrovna u analog audia celkem vřele doporučená volba), ale to by fakt musel nastudovat podstatně více... A to je imo svým způsobem celkem fuk, pokud nebude mít srovnání.
956634
Nedá se to sestavit líp, pokud chce univerzální,rychlé a bezúdržbové zařízení. Na ten budget osmi litrů by musel sahat do bazarů (což je zrovna u analog audia celkem vřele doporučená volba), ale to by fakt musel nastudovat podstatně více... A to je imo svým způsobem celkem fuk, pokud nebude mít srovnání.
956625
1 0
reagují: HotShot
reagovat
reaguje na: KARLOS
Zkusím to velmi rychle:
Gramofon: Přístroj, co ti umožní točit LPčkem (tak, aby se LPčko točilo tak, jak má, netřáslo se apod), pohodlně založit raménko a skrz raménko a další komponenty dopravit signál na výstupní terminál. Nejdražší highend gramogony jsou desítky kil těžké monolity skla, či kamene.
Přenoska: To, co ti dělá (snímá) zvuk. Skládá se ze snímacího hrotu (jehly), který podle fyzické stopy LP desky chvěje buď magnetem, nebo cívkou a druhá cívka generuje elektrický hudební signál. Magnety jsou častější a lacinější (MM), cívky vzácnější (MC), schopny generovat ještě lepší zvukový signál.
Piezoelektrické přenosky prosím nerozebírejme. Drhnou desku tak, že ji trvale poškozují.
Highend přenosky se prodávají i za statisíce.
Gramo předzesilovač: Nutné příslušenství ke gramofonu. Výstup z MM přenosky je velmi slabý, ten z MC pak ultra slabý a musí se zesílit natolik, aby ho byl schopen klasický předzesilovač (čti řídící zesilovač) zpracovat.
Zbytek cesty je pak už standartní - kvalitní signálové kabely o dostatečném průřezu, předzesilovač, koncový zesilovač (či jejich kombinace jakožto integrovaný zesilovač), dostatečně dimenzované reprokabely a vlastní reprosoustavy.
956630
Zkusím to velmi rychle: Gramofon: Přístroj, co ti umožní točit LPčkem (tak, aby se LPčko točilo tak, jak má, netřáslo se apod), pohodlně založit raménko a skrz raménko a další komponenty dopravit signál na výstupní terminál. Nejdražší highend gramogony jsou desítky kil těžké monolity skla, či kamene. Přenoska: To, co ti dělá (snímá) zvuk. Skládá se ze snímacího hrotu (jehly), který podle fyzické stopy LP desky chvěje buď magnetem, nebo cívkou a druhá cívka generuje elektrický hudební signál. Magnety jsou častější a lacinější (MM), cívky vzácnější (MC), schopny generovat ještě lepší zvukový signál. Piezoelektrické přenosky prosím nerozebírejme. Drhnou desku tak, že ji trvale poškozují. Highend přenosky se prodávají i za statisíce. Gramo předzesilovač: Nutné příslušenství ke gramofonu. Výstup z MM přenosky je velmi slabý, ten z MC pak ultra slabý a musí se zesílit natolik, aby ho byl schopen klasický předzesilovač (čti řídící zesilovač) zpracovat. Zbytek cesty je pak už standartní - kvalitní signálové kabely o dostatečném průřezu, předzesilovač, koncový zesilovač (či jejich kombinace jakožto integrovaný zesilovač), dostatečně dimenzované reprokabely a vlastní reprosoustavy.
956624
3 0
reagovat
reaguje na: HotShot
Vidím, že si tomu naozaj venoval čas nedávno, lebo si presne vymenoval dôvody a argumenty ľudí z komentárov v diskusiách, ktoré ma presvedčili pre túto kombináciu. A presne ako píšeš, s týmto rozpočtom :+ 
956628
Vidím, že si tomu naozaj venoval čas nedávno, lebo si presne vymenoval dôvody a argumenty ľudí z komentárov v diskusiách, ktoré ma presvedčili pre túto kombináciu. A presne ako píšeš, s týmto rozpočtom *:+* 
956625
2 0
reagovat
Nevím, mě to třeba přijde naprosto v pohodě takhle rozložené vzhledem k budgetu a účelu. Na jaře jsem kvůli dárku na gramofony koukal taky a přesně ten model, co SteKi nalinkoval všude vyzdvihovali s tím, že se rozhodně vyplatí si za něj připlatit oproti té levnější 60 verzi (do té doby často doporučované), protože všechna vylepšení za to stojí a projeví se na reprodukci. Pro lidi, kteří se v tom nechtějí hrabat se jeví jako defacto ideální "budget a zároveň endgame" přehrávač.

Úplně nerozumím tomu prohlášení o jedněch z nejznámějších entry-level reprácích, které jsou doteď pravidelně hodnocené mezi top svojí cenové kategorie, že i když jsi je nikdy neslyšel, tak budou stopro hrát jak z prdele, protože jsi viděl někde v popisku "multimedia speaker" ...to mi teda hlava moc nebere.
K tomu následnému doporučení repra zavedené značky a class D zesilovače bych dodal asi tolik, že Edifier zavedená značka je a zmiňovaný model má integrovaný zesík class D. 

Z mého amatérského pohledu mi docela dává smysl to utratit právě takhle a časem (až bude mít víc LP k poslechu, víc peněz a chuť je utratit) si případně připlatit za výrazně lepší a dražší repro sestavu se vším kolem toho s tím, že ten gramofon mu bude pořád stačit a stávející repro si může bez problému dát třeba k TV, kde to přehraje všechny levnější soundbary.

Kupovat shit přehrávač jen aby měl o dva tisíce navíc na repro (kde to reálně moc velký posun stejně nebude), aby pak časem pro lepší zvuk musel kupovat jak lepší přehrávač, tak i lepší repro mi smysl moc nedává. 

Na druhou stranu nejsem odborník a ty se v tom očividně vyznáš líp, což mě vede k tomu, že by mě upřímně zajímalo, jak se to teda dá sestavit v dané cenovce výrazně líp?
956625
Nevím, mě to třeba přijde naprosto v pohodě takhle rozložené vzhledem k budgetu a účelu. Na jaře jsem kvůli dárku na gramofony koukal taky a přesně ten model, co SteKi nalinkoval všude vyzdvihovali s tím, že se rozhodně vyplatí si za něj připlatit oproti té levnější 60 verzi (do té doby často doporučované), protože všechna vylepšení za to stojí a projeví se na reprodukci. Pro lidi, kteří se v tom nechtějí hrabat se jeví jako defacto ideální "budget a zároveň endgame" přehrávač. Úplně nerozumím tomu prohlášení o jedněch z nejznámějších entry-level reprácích, které jsou doteď pravidelně hodnocené mezi top svojí cenové kategorie, že i když jsi je nikdy neslyšel, tak [i]budou[/i] [i]stopro hrát jak z prdele[/i], protože jsi viděl někde v popisku [i]"multimedia speaker"[/i] ...to mi teda hlava moc nebere. K tomu následnému doporučení repra zavedené značky a class D zesilovače bych dodal asi tolik, že Edifier zavedená značka je a zmiňovaný model má integrovaný zesík class D.  Z mého amatérského pohledu mi docela dává smysl to utratit právě takhle a časem (až bude mít víc LP k poslechu, víc peněz a chuť je utratit) si případně připlatit za výrazně lepší a dražší repro sestavu se vším kolem toho s tím, že ten gramofon mu bude pořád stačit a stávející repro si může bez problému dát třeba k TV, kde to přehraje všechny levnější soundbary. Kupovat shit přehrávač jen aby měl o dva tisíce navíc na repro (kde to reálně moc velký posun stejně nebude), aby pak časem pro lepší zvuk musel kupovat jak lepší přehrávač, tak i lepší repro mi smysl moc nedává.  Na druhou stranu nejsem odborník a ty se v tom očividně vyznáš líp, což mě vede k tomu, že by mě upřímně zajímalo, jak se to teda dá sestavit v dané cenovce výrazně líp?
3 0
reagují: KARLOS, SteKi
reagovat
reaguje na: SteKi
Inu... přesně to jsem myslel.:)
Kdybych nemusel jít spát... tak ti napíšu jednu z mých slohovek. Ale to by mě zase kvůli jistým důvodům neměl rád hroubek (protože tu melu o audiu, místo toho, abych se kouknul na výzvu)... :D
956624
Inu... přesně to jsem myslel.*:)* Kdybych nemusel jít spát... tak ti napíšu jednu z mých slohovek. Ale to by mě zase kvůli jistým důvodům neměl rád hroubek (protože tu melu o audiu, místo toho, abych se kouknul na výzvu)... *:D*
956622
2 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Gonzi
Pozitiva gramofonu jsou nepopiratelná. ;)
Nejen, že je to jediný analogový a hifisticky použitelný zdroj hudby v domácnosti (pokud nepočítám vlastní hudební nástroje, že), ale je s ním právě spojeno to, že se tomu poslechu musíš věnovat - a to včetně přípravy na ten poslech.
Že je to pro většinu posluchačů zátěž a něco, čemu se věnovat nechtějí, určitě nepopírám. Stejně tak, jako si myslím, že poslech kompaktu dá člověku daleko víc (protože sem už na digitál natolik zvyklý, že mi analog zní těžkopádně).
Ale pozitiva má přecejen širší, než jsi čerpal. :));)
956623
Pozitiva gramofonu jsou nepopiratelná. *;)* Nejen, že je to jediný analogový a hifisticky použitelný zdroj hudby v domácnosti (pokud nepočítám vlastní hudební nástroje, že), ale je s ním právě spojeno to, že se tomu poslechu musíš věnovat - a to včetně přípravy na ten poslech. Že je to pro většinu posluchačů zátěž a něco, čemu se věnovat nechtějí, určitě nepopírám. Stejně tak, jako si myslím, že poslech kompaktu dá člověku daleko víc (protože sem už na digitál natolik zvyklý, že mi analog zní těžkopádně). Ale pozitiva má přecejen širší, než jsi čerpal. *:))**;)*
956620
1 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: KARLOS
"To umí každý gramofon" asi som sa zle vyjadril, ale nemyslel som ihlu samotnú, ale..... hmmmm to v čom tá ihla je zastrčená? :D Vieš čo myslím? Vraj je velký rozdiel v kvalite zvuku ak to vymeníš za niečo kvalitnejšie. Ale hovorím, to je len pre prípad že to bude niečo v čom sa mi bude chcieť vŕtať časom a moc velký výskum som zas tomu nevenoval, tak možno trepem hovadiny :))
956622
"To umí každý gramofon" asi som sa zle vyjadril, ale nemyslel som ihlu samotnú, ale..... hmmmm to v čom tá ihla je zastrčená? *:D* Vieš čo myslím? Vraj je velký rozdiel v kvalite zvuku ak to vymeníš za niečo kvalitnejšie. Ale hovorím, to je len pre prípad že to bude niečo v čom sa mi bude chcieť vŕtať časom a moc velký výskum som zas tomu nevenoval, tak možno trepem hovadiny *:))*
956617
0 0
reagují: KARLOS
reagovat
Přeji příjemný poslech fyzického média, které vlastníš :+ (tím jsem vyčerpal pozitiva gramofonu :D). 
956620
Přeji příjemný poslech fyzického média, které vlastníš *:+* (tím jsem vyčerpal pozitiva gramofonu *:D*). 
0 0
reagují: KARLOS
reagovat
Apropo "zesilovač z číny" - vzhledem k tomu, že dnes jsou nejlidovější hifistické značky jako Oppo a Fiio z číny, pak to není žádná urážka.
956618
Apropo "zesilovač z číny" - vzhledem k tomu, že dnes jsou nejlidovější hifistické značky jako Oppo a Fiio z číny, pak to není žádná urážka.
3 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se