Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 2441 - 2460 Napsat příspěvek
Jj myslim, ze to byl Gyllenhaal...

U MI se taky tvrdilo, ze ji nenabidli dost penez, coz pri tom 400 mega rozpoctu zni uplne absurdne.
945985
Jj myslim, ze to byl Gyllenhaal... U MI se taky tvrdilo, ze ji nenabidli dost penez, coz pri tom 400 mega rozpoctu zni uplne absurdne.
3 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
To myslim snad i někde vyvrátila.
Spekulací bylo tenkrát plno, ale často zazníval i Gyllenhaal, s nímž dělala Život.
945981
To myslim snad i někde vyvrátila. Spekulací bylo tenkrát plno, ale často zazníval i Gyllenhaal, s nímž dělala Život.
945978
3 0
reagují: fabec
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Vůbec, to byl jasný Grant, toho pověst osiny v řiti skoro každé natáčení už roky rokoucí předchází:D
945980
Vůbec, to byl jasný Grant, toho pověst osiny v řiti skoro každé natáčení už roky rokoucí předchází*:D*
945978
0 0
reagovat
Že by ten člověk co jí šikanoval byl přeci jen Cruise ?
945978
Že by ten člověk co jí šikanoval byl přeci jen Cruise ?
0 0
reagují: hroubek, TedGeorge, Leefko
reagovat
reaguje na: Vetrelec_v_tepl
Plus je na roztrhání. Točí Silo a tak.
945970
Plus je na roztrhání. Točí [i]Silo[/i] a tak.
945967
1 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Offiko jsem četl, že po vypršení smlouvy na sequely, Rebecca nepokračovala proto, že její postava neměla žádné směřování (důvod, jestli kvůli Cruise, už nechám na volné interpretaci :D).
945967
Offiko jsem četl, že po vypršení smlouvy na sequely, Rebecca nepokračovala proto, že její postava neměla žádné směřování (důvod, jestli kvůli Cruise, už nechám na volné interpretaci *:D*).
945955
1 0
reagují: Memphis
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Kameraman je profese až "druhého" plánu a slovo jeho výběru má režisér, což je ostatně logické, když je jeho pravou rukou.
Jako na Cruise se dá házet tna odpovědnosti, jakožto na výkoného producenta, ale zrovna tohle je imo spíš to, co píše Cinefil. Navíc po covidu z toho týmu muselo utéct hodně lidí, co s Cruisem prostě nechtěli mít co dočinění.
945958
Kameraman je profese až "druhého" plánu a slovo jeho výběru má režisér, což je ostatně logické, když je jeho pravou rukou. Jako na Cruise se dá házet tna odpovědnosti, jakožto na výkoného producenta, ale zrovna tohle je imo spíš to, co píše Cinefil. Navíc po covidu z toho týmu muselo utéct hodně lidí, co s Cruisem prostě nechtěli mít co dočinění.
945927
0 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Anebo. Ale to bylo jasné všem už po pětce. :D
945957
Anebo. Ale to bylo jasné všem už po pětce. *:D*
945955
2 0
reagovat
reaguje na: Cinefil
Já myslel, že Ferguson byla odejíta, protože ji lidi začali mít raději, než Cruise:D
945955
Já myslel, že Ferguson byla odejíta, protože ji lidi začali mít raději, než Cruise*:D*
945953
12 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Mohli vyměnit kameramana i kvůli času. Poslední díly, jak psal Ted, byly nechvalně známé náročnou produkcí, odklady a létáním po celém světě (proto to prý vzdala Ferguson), tak museli najít náhradníka.

Totéž asi i s Balfem, který neskládal osmičku, což je hodně poznat, a hudba v sedmičce byla jednou z neoddiskutovatelných kvalit.
945953
Mohli vyměnit kameramana i kvůli času. Poslední díly, jak psal Ted, byly nechvalně známé náročnou produkcí, odklady a létáním po celém světě (proto to prý vzdala Ferguson), tak museli najít náhradníka. Totéž asi i s Balfem, který neskládal osmičku, což je hodně poznat, a hudba v sedmičce byla jednou z neoddiskutovatelných kvalit.
945927
0 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat

28 let poté

Já to s touhle sérií vzdávám, vím že budu asi jedna z mála vyjimek. Jednička ještě ušla. U dvojky jsem docela trpěl. Nadšení na trojku bylo fajn. Dokonce to začalo i dobře a zajímavě. Pak jsem lehce pozvedl obočí u pár nelogických věcí. Ale dorazilo to spousta wtf momentů. Mě to přišlo jako divoký mišmaš, příběh chtěl něco vyprávět, ale jakoby se nemohl rozhodnout co, ale chtěl tam narvat vše. 

Na tohle budu chtít brzy zapomenout, u předchozích dílů se mi to úspěšně povedlo, a to jsem nadšenec do zombie filmů. Holt jsi jdu znova přečíst některé části z WWZ.

I tak 6/10 zní ještě stále docela pozitivně. 
945930
Já to s touhle sérií vzdávám, vím že budu asi jedna z mála vyjimek. Jednička ještě ušla. U dvojky jsem docela trpěl. Nadšení na trojku bylo fajn. Dokonce to začalo i dobře a zajímavě. Pak jsem lehce pozvedl obočí u pár nelogických věcí. Ale dorazilo to spousta wtf momentů. Mě to přišlo jako divoký mišmaš, příběh chtěl něco vyprávět, ale jakoby se nemohl rozhodnout co, ale chtěl tam narvat vše.  Na tohle budu chtít brzy zapomenout, u předchozích dílů se mi to úspěšně povedlo, a to jsem nadšenec do zombie filmů. Holt jsi jdu znova přečíst některé části z WWZ. I tak 6/10 zní ještě stále docela pozitivně. 
28 let poté
2 -1
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Budeš, a netěš se na Pom Klementieff - v tom autě byla boží, a ve druhém z ní udělali jen takovou zbytečnou zmatenou blbku :(
945928
Budeš, a netěš se na Pom Klementieff - v tom autě byla boží, a ve druhém z ní udělali jen takovou zbytečnou zmatenou blbku :(
945927
1 0
reagovat

Mission Impossible: Odplata

Všechno o třídu horší.  
Překombinovaná zápletka, řešena v zdánlivě nekonečných dialozích. 
Zaporak, který by se hodil do druhého dementního dilu a ne sem.
Akce najednou nepřehledná (srovnejte si třeba Benátky a souboj na záchodě v minulém díle) a nijak extra nápaditá. 
Co ale kromě rozhodnutí právě v Benátkách nepochopím, proč vyměnili kameramana?
Šestý díl má spolu s prvním nejvíc napaditou kameru a oni najmou typka, který má za sebou dva nezname filmy na csfd s hodnocením 40% a méně?
Jakože aby do toho Cruisovi nekecal?
Na druhou stranu to ale uteklo, závěr měl hezké prostředí a Pom Klementieff v gigantickém autu byla cool.
Něco mi ale říká, ze když jsem byl nespokojený tady (u filmu, který má na csfd 80% a je druhy nejlepší dil podle rottenů) tak u posledního dílu budu solidně trpět.
945927
Všechno o třídu horší.   Překombinovaná zápletka, řešena v zdánlivě nekonečných dialozích.  Zaporak, který by se hodil do druhého dementního dilu a ne sem. Akce najednou nepřehledná (srovnejte si třeba Benátky a souboj na záchodě v minulém díle) a nijak extra nápaditá.  Co ale kromě rozhodnutí právě v Benátkách nepochopím, proč vyměnili kameramana? Šestý díl má spolu s prvním nejvíc napaditou kameru a oni najmou typka, který má za sebou dva nezname filmy na csfd s hodnocením 40% a méně? Jakože aby do toho Cruisovi nekecal? Na druhou stranu to ale uteklo, závěr měl hezké prostředí a Pom Klementieff v gigantickém autu byla cool. Něco mi ale říká, ze když jsem byl nespokojený tady (u filmu, který má na csfd 80% a je druhy nejlepší dil podle rottenů) tak u posledního dílu budu solidně trpět.
Mission Impossible: Odplata
10 0
reagují: KARLOS, Cinefil, HAL
reagovat

Warfare

Začíná to jak Mariňák od Sama Mendese, pokračuje jako Smrt čeká všude a končí Call of Duty. Libově nasnímáno. Herci uvěřitelný. Tálibové malý časový úsek z Iráku. Ještě jsem neviděl Občanskou válku. Ale tady Garland a ten Ray odvedli dobrou práci. 7/10. Ma to hodinku a půl :+
945897
Začíná to jak Mariňák od Sama Mendese, pokračuje jako Smrt čeká všude a končí Call of Duty. Libově nasnímáno. Herci uvěřitelný. Tálibové malý časový úsek z Iráku. Ještě jsem neviděl Občanskou válku. Ale tady Garland a ten Ray odvedli dobrou práci. 7/10. Ma to hodinku a půl *:+*
Warfare
8 0
reagovat

Anchorman

Tak jsem to konečně viděl a ač nejsem úplně Ferrell pozitivní, tak mě to dokázalo i tak zklamat. Možná dvakrát jsem se pousmál (a to jednou díky Stillerovi), jinak mě to absolutně minulo. Pokud absurdní humor, tak radši nějakýho Lanthimose.
945881
Tak jsem to konečně viděl a ač nejsem úplně Ferrell pozitivní, tak mě to dokázalo i tak zklamat. Možná dvakrát jsem se pousmál (a to jednou díky Stillerovi), jinak mě to absolutně minulo. Pokud absurdní humor, tak radši nějakýho Lanthimose.
Anchorman
0 -1
reagovat
reaguje na: hroubek
Podepisuju, šel jsem do toho celkem s nulovým očekáváním, protože komedie na mě poslední dobou nějak nefungujou. Ale hned na začátku u scény, kdy Bryce jde kupovat cigarety a prohlásí, že je venku zima a do toho vstoupí Orlando, jsem se 5 minut nahlas smál :D. Je to opravdu vtipné, škoda že příběh moc nedává smysl a ke konci to leeeehce ztrácí tempíčko, ale 7.5/10 upo napohodu.:+
945843
Podepisuju, šel jsem do toho celkem s nulovým očekáváním, protože komedie na mě poslední dobou nějak nefungujou. Ale hned na začátku u scény, kdy Bryce jde kupovat cigarety a prohlásí, že je venku zima a do toho vstoupí Orlando, jsem se 5 minut nahlas smál *:D*. Je to opravdu vtipné, škoda že příběh moc nedává smysl a ke konci to leeeehce ztrácí tempíčko, ale 7.5/10 upo napohodu.*:+*
945712
4 0
reagovat
reaguje na: kyller
Úplně stejné pocity. Kpop mám taky rád, ale tohle vypadalo upo jako cashgrab clickbait na fanynky a fanoušky BTS a Black Pink. ALe viděl jsem Rotteny a vaše reakce tady, tak si to někdy o víkendu ke snídani pustím:+
945842
Úplně stejné pocity. Kpop mám taky rád, ale tohle vypadalo upo jako cashgrab clickbait na fanynky a fanoušky BTS a Black Pink. ALe viděl jsem Rotteny a vaše reakce tady, tak si to někdy o víkendu ke snídani pustím*:+*
945702
0 0
reagovat

Alex Garland double feature

Warfare 
Špičkově natočená epizoda Generation Kill - s tím že ten měl (při pětkrát větší délce samozřejmě) větší vypovídající hodnotu o Americkém působení v Iráku, ale tady je zase větší důraz na absolutní realismus a nepřehlednost situace z pohledu samotných vojáků během akce. I v klidných momentech nesmírně intenzivní zachycení jedné krátké mise.
A fascinuje mě že teď už je to vlastně "historický" pohled na válku, protože dnes už by podobnou akci těžce dominovaly drony a posunuly přinejmenším tu situational awerness na úplně jinou úroveň.
8/10

28 let poté 
Před skoro pětadvaceti lety Garland s Boylem oživili tehdy těžce skomírající zombie žánr a ten z toho vesele žije do teď, ale už zase silně stagnuje a vůbec nikam se neposouvá - takže ti dva teď přichází znovu a opět ho odstřelí někam úplně jinam. A je to nehorázně zajímavá podívaná.
Svět 28 je tu pořád postavený na pevných základech zombie filmů a jejich pravidel, ale je, po dekádách po apokalypse, rozvíjený velmi orignálním a překvapivým směrem - a přitom je tu ten svět v podstatě jen kulisou pro rozvíjení velmi civilního příběhu jedné rodiny. Běžné lidské tragedie posunuté zrůdným prostředím do podobně zrůdné podoby. Díky Boylově mistrovské režii to ale nedělá z postav a jejich chování odpudivý bizár, ale přenáší na diváka čistou empatii a smutek. A občas přidá i hodně černo-humorné odlehčení a čistě splatterpunkovou zábavu, čímž se naopak vrací k úplným žánrovým kořenům.

Úplné finále mi taky připomnělo výborný seriál Z Nation, doufám že v dalších dílech to posunou tímto směrem - píše ho opět Garland, takže se dá čekat že bude opět kašlat na divácká očekávání a nebude se bát překvapovat - a já se na to těším.

Btw k natáčení filmu na iPhony - nedostatky použití jejich malého senzoru jde očividně poznat hlavně v exteriérech díky malému dynamickému rozsahu a permanentní velké hloubce ostrosti, ale většina lidí si toho asi vůbec nevšimne, neruší to, a je to celkově zajímavá stylistická volba. Film pořád vypadá skvěle a přitom správně nedokonale a reálně - pracovali s klasickým svícením a iPhony měli v rigu s velkými filmovými objektivy, takže vše má pořád velmi esteticky pěkný filmový vizuál.
Na rozdíl od televizně vypadajícího Garlandova Warfare, no je vidět že to není ani tak o technice ale o tom kdo ji ovládá :) 
9/10
945835
[b]Warfare [/b] Špičkově natočená epizoda Generation Kill - s tím že ten měl (při pětkrát větší délce samozřejmě) větší vypovídající hodnotu o Americkém působení v Iráku, ale tady je zase větší důraz na absolutní realismus a nepřehlednost situace z pohledu samotných vojáků během akce. I v klidných momentech nesmírně intenzivní zachycení jedné krátké mise. A fascinuje mě že teď už je to vlastně "historický" pohled na válku, protože dnes už by podobnou akci těžce dominovaly drony a posunuly přinejmenším tu situational awerness na úplně jinou úroveň. 8/10 [b]28 let poté [/b] Před skoro pětadvaceti lety Garland s Boylem oživili tehdy těžce skomírající zombie žánr a ten z toho vesele žije do teď, ale už zase silně stagnuje a vůbec nikam se neposouvá - takže ti dva teď přichází znovu a opět ho odstřelí někam úplně jinam. A je to nehorázně zajímavá podívaná. Svět 28 je tu pořád postavený na pevných základech zombie filmů a jejich pravidel, ale je, po dekádách po apokalypse, rozvíjený velmi orignálním a překvapivým směrem - a přitom je tu ten svět v podstatě jen kulisou pro rozvíjení velmi civilního příběhu jedné rodiny. Běžné lidské tragedie posunuté zrůdným prostředím do podobně zrůdné podoby. Díky Boylově mistrovské režii to ale nedělá z postav a jejich chování odpudivý bizár, ale přenáší na diváka čistou empatii a smutek. A občas přidá i hodně černo-humorné odlehčení a čistě splatterpunkovou zábavu, čímž se naopak vrací k úplným žánrovým kořenům. Úplné finále mi taky připomnělo výborný seriál Z Nation, doufám že v dalších dílech to posunou tímto směrem - píše ho opět Garland, takže se dá čekat že bude opět kašlat na divácká očekávání a nebude se bát překvapovat - a já se na to těším. Btw k natáčení filmu na iPhony - nedostatky použití jejich malého senzoru jde očividně poznat hlavně v exteriérech díky malému dynamickému rozsahu a permanentní velké hloubce ostrosti, ale většina lidí si toho asi vůbec nevšimne, neruší to, a je to celkově zajímavá stylistická volba. Film pořád vypadá skvěle a přitom správně nedokonale a reálně - pracovali s klasickým svícením a iPhony měli v rigu s velkými filmovými objektivy, takže vše má pořád velmi esteticky pěkný filmový vizuál. Na rozdíl od televizně vypadajícího Garlandova Warfare, no je vidět že to není ani tak o technice ale o tom kdo ji ovládá *:)*  9/10
Alex Garland double feature
6 0
reagovat

Slaměnný vdovec half week off!

Žena odjela do kopců, já po Rock for People polomarod (nemá z toho někdo taky divnej moribundus???), takže středa až neděle večerníčky:

BASEketball 5/10
Z nějakého důvodu jsem si myslel, že to Trey a Parker minimálně psali. Bohužel jsem záhy zjistil, že ne – je to ve výsledku klasická Zuckerovina, která se ještě nedokázala přenést z osmdesátek do moderní doby a humoru a ještě chvíli zbývalo k tomu, aby jeho tvorba měla oporu v přímočarém spoofingu. Sestříhat to o 20 minut byla by to pecka.

Sucho 7/10
Vynikající kamera v dramaturgicky rozštěpeném filmu plném spíš karikatur než skutečných lidských postav. Ale nedokázal jsem od toho odtrhnout oči. Daniel už 10 let hraje to stejný, na rozdíl od něj se Polívka ve svém věku nebojí jít mimo komfortní zónu, i když tady teda minul terč na šipky o metr.

A Minecraft Movie 7/10
V podstatě chápu, proč ty děcka v Emerice nosí do kina slepice a házej popcornem. Tohle je totiž film, který naprosto míjí cílovku a kromě zdánlivě známého prostředí a známé značky jim nic nepřináší. Ten film je totiž dělaný bílými muži středního věku pro bílé muže středního věku. Jak jinak si vysvětlit zvolený styl humoru, casting dvou hlavních tahounů (děti tu opravdu protagonisté nejsou), výběr hudby, opět sázka na 80s retro a remix ve všech ohledech lepších filmů, které by zdánlivá cílovka řadila spíše do škatulky: "pro pamětníky". Já byl v podstatě první hodinu nadšený z nadhledu, jakým to tvůrci pojali, ale pak můj zájem s blížícím se finále neustále upadal. Objektivně to na víc jak 6/10 není, ale mám slabost pro JB – a tady jede na 11 – takže ten stupeň navíc přidám. 

The Conversation 8/10
Tohle musel být v té době film s nejlepším sound designem a asynchronním strřihem vůbec. Bohužel, minimalistický výkon Hackmana je možná hodný obdivu a atmosféra je vcelku slušná. Ale na jeden film, je tam toho málo, resp. dramaturgicky to není zdaleka utažené (i na tu dobu), jak by mohlo. 

Sinners 8/10
Škoda, že to má víc závěrů jak Návrat krále a neustále se přepíná aspect ratio, které v 99 procentech vytrhává z prožitku. Jinak by to bylo za plnou palbu, protože hudba, kamera, dialogy, občasný humor, herci, některé skvělé scény... Vše je v topu. Jinak bych se rád vymezil k té "slavné scéně", možná bylo očekávání veliké, ale podle mě to byl strašný bordel a originalní to taky úplně není... z poslední doby podobný nápad Babylon nebo Matka! 

 Fitzcarraldo 8/10
Někteří fanoušci zpěváků či skupin jsou ochotni pro své idoly obětovat hodně. Fitz patří k těm extrémnějším a místo stalkingu chce svého idola nalákat na představení do nejlepšího baráku v dědině. Aby ten barák postavil, musí sehnat prostředky, například pomocí výrobníků chemického ledu, investice peněz z výnosu z bordelu, rezavé lodě, pár tun gumy, stovek nevraživých domorodců – a hodlá u toho doslova pohnout horou. Popravdě to na papíře zní líp, než jak to ve výsledku je, a skutečný příběh o natáčení je možná zajímavější než samotné dílo a v důsledku asi ovlivnil i mé hodnocení. Každopádně Klausovo charisma samo o sobě boří kopce, takže vlastně spokojenost. 

Ford v Ferrari 8/10
Feel good flick na nedělní odpoledne, hezky to plyne, hezky to vypadá, hezky je to odehráno, ale na to že to má přes dvě a půl hodiny a 30. místo (22.06.2025) na CSFD bych čekal přece jen hlubší práci s postavami a ne jen klasické klišé. Každopádně Bale v jeho nejzábavnější roli? 

Warfare 9/10
(oproti prvotnimu nadseni snizuju o bod... abych mel prostor na druhe shlednutí)
"Why? – I'm sorry!" To je moderní válka shrnutá do jednoho dialogu. Naprosto ultimátní mix všeho dobrého, co jsme už někde viděli, ale přesto si dovolím tvrdit, že takhle poskládané, natočené, sestříhané a zvukově zmixované to ještě nikdo nedotáhl takhle daleko. Kdyby to mělo o chlup vypilovanější VFX, už by z mého piedestalu válečných filmů nikdo tohle dílo nesundal. Takhle má pořád někdo alespoň šanci mi odjebat dekel. 

---------------------------------------------
"Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má?!" :D
945819
Žena odjela do kopců, já po Rock for People polomarod (nemá z toho někdo taky divnej moribundus???), takže středa až neděle večerníčky: [b]BASEketball 5/10[/b] Z nějakého důvodu jsem si myslel, že to Trey a Parker minimálně psali. Bohužel jsem záhy zjistil, že ne – je to ve výsledku klasická Zuckerovina, která se ještě nedokázala přenést z osmdesátek do moderní doby a humoru a ještě chvíli zbývalo k tomu, aby jeho tvorba měla oporu v přímočarém spoofingu. Sestříhat to o 20 minut byla by to pecka. [b]Sucho 7/10[/b] Vynikající kamera v dramaturgicky rozštěpeném filmu plném spíš karikatur než skutečných lidských postav. Ale nedokázal jsem od toho odtrhnout oči. Daniel už 10 let hraje to stejný, na rozdíl od něj se Polívka ve svém věku nebojí jít mimo komfortní zónu, i když tady teda minul terč na šipky o metr. [b]A Minecraft Movie 7/10[/b] V podstatě chápu, proč ty děcka v Emerice nosí do kina slepice a házej popcornem. Tohle je totiž film, který naprosto míjí cílovku a kromě zdánlivě známého prostředí a známé značky jim nic nepřináší. Ten film je totiž dělaný bílými muži středního věku pro bílé muže středního věku. Jak jinak si vysvětlit zvolený styl humoru, casting dvou hlavních tahounů (děti tu opravdu protagonisté nejsou), výběr hudby, opět sázka na 80s retro a remix ve všech ohledech lepších filmů, které by zdánlivá cílovka řadila spíše do škatulky: "pro pamětníky". Já byl v podstatě první hodinu nadšený z nadhledu, jakým to tvůrci pojali, ale pak můj zájem s blížícím se finále neustále upadal. Objektivně to na víc jak 6/10 není, ale mám slabost pro JB – a tady jede na 11 – takže ten stupeň navíc přidám.  [b]The Conversation 8/10[/b] Tohle musel být v té době film s nejlepším sound designem a asynchronním strřihem vůbec. Bohužel, minimalistický výkon Hackmana je možná hodný obdivu a atmosféra je vcelku slušná. Ale na jeden film, je tam toho málo, resp. dramaturgicky to není zdaleka utažené (i na tu dobu), jak by mohlo.  [b]Sinners 8/10[/b] Škoda, že to má víc závěrů jak Návrat krále a neustále se přepíná aspect ratio, které v 99 procentech vytrhává z prožitku. Jinak by to bylo za plnou palbu, protože hudba, kamera, dialogy, občasný humor, herci, některé skvělé scény... Vše je v topu. Jinak bych se rád vymezil k té "slavné scéně", možná bylo očekávání veliké, ale podle mě to byl strašný bordel a originalní to taky úplně není... z poslední doby podobný nápad Babylon nebo Matka!  [b] Fitzcarraldo 8/10[/b] Někteří fanoušci zpěváků či skupin jsou ochotni pro své idoly obětovat hodně. Fitz patří k těm extrémnějším a místo stalkingu chce svého idola nalákat na představení do nejlepšího baráku v dědině. Aby ten barák postavil, musí sehnat prostředky, například pomocí výrobníků chemického ledu, investice peněz z výnosu z bordelu, rezavé lodě, pár tun gumy, stovek nevraživých domorodců – a hodlá u toho doslova pohnout horou. Popravdě to na papíře zní líp, než jak to ve výsledku je, a skutečný příběh o natáčení je možná zajímavější než samotné dílo a v důsledku asi ovlivnil i mé hodnocení. Každopádně Klausovo charisma samo o sobě boří kopce, takže vlastně spokojenost.  [b]Ford v Ferrari 8/10[/b] Feel good flick na nedělní odpoledne, hezky to plyne, hezky to vypadá, hezky je to odehráno, ale na to že to má přes dvě a půl hodiny a 30. místo (22.06.2025) na CSFD bych čekal přece jen hlubší práci s postavami a ne jen klasické klišé. Každopádně Bale v jeho nejzábavnější roli?  [b]Warfare 9/10[/b] (oproti prvotnimu nadseni snizuju o bod... abych mel prostor na druhe shlednutí) "Why? – I'm sorry!" To je moderní válka shrnutá do jednoho dialogu. Naprosto ultimátní mix všeho dobrého, co jsme už někde viděli, ale přesto si dovolím tvrdit, že takhle poskládané, natočené, sestříhané a zvukově zmixované to ještě nikdo nedotáhl takhle daleko. Kdyby to mělo o chlup vypilovanější VFX, už by z mého piedestalu válečných filmů nikdo tohle dílo nesundal. Takhle má pořád někdo alespoň šanci mi odjebat dekel.  --------------------------------------------- "Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má?!" *:D*
Slaměnný vdovec half week off!
4 0
reagovat

Vigilante (1982)

Výborný flák od Lustiga, doporučuji! Po zabití syna se Robert Forster rozhodne vzít zákon do vlastních rukou. Hodně drsný, brutální a nekompromisní film, vystřilení policejního auta je poměrně brutální záležitost, zkorumpovaný soudy, pravníci (boží Maniak Joe Spinell) samý gangy hajzlu, špína a parádní atmosféra dělá z filmu neprávem zapomenutý kult :+
945818
Výborný flák od Lustiga, doporučuji! Po zabití syna se Robert Forster rozhodne vzít zákon do vlastních rukou. Hodně drsný, brutální a nekompromisní film, vystřilení policejního auta je poměrně brutální záležitost, zkorumpovaný soudy, pravníci (boží Maniak Joe Spinell) samý gangy hajzlu, špína a parádní atmosféra dělá z filmu neprávem zapomenutý kult *:+*
Vigilante (1982)
1 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se