On ten minuloročný leak byl i dle samotného leakera z velmi ranné verze, někdy z roku 2020, takže z počátku vývoje. A je tak logické, že začali stavět na tom, co měli.
Čím chci říct, že výsledek bude určitě dál, jak to RDR2. Ostatně i na něm jde v rámci ukázek velmi dobře vidět posuny mezi prvním, druhým a i postlaunch PC trailerem.
Jen podotýkám, že do GTA V R* sekal hry co rok jak cvičky. S RDR2 ale byla prodleva víc jak pět let a byť je v mnohém dechberoucí a v implementaci nových technologiích drží, nebo lépe řečeno držel krok, už při výdání bylo na některých věcech patrné, že pokud by vývoj nezabral tolik času, byl by up to date přece jen víc. Třeba animace npceček byla ve vztahu k hero postavám propastná a co se třeba takového gamelogic týče, na stavbě misí už tehdy bylo znát, že se designovaly a programovaly tři roky nazpět. Limity v podobě "pokud ujedeš npcečku, budeš se muset vrátit, aby se spustil návazný script" a podobně.
Ta proluka mezi RDR2 a GTA VI bude minimálně sedm let. Na šestce R* naplno začal dělat v létě 2020, což je potvrzeno útlumem podpory RDO, které tehdá definovali jako "start nového projektu a tím pádem útlum projektů dosavadních". Na začátku roku 2022 začal vývoj naplno s komplet všemi dostupnými zdroji, což je prvně stalo i u toho druhého Redemptionu a opět je to potvrzeno samotným R*, kde odstřihl kvůli "dalšímu příspěvku do GTA série" RDO od podpory úplně..
To mluvíme o třech letech plného nasazení, kde některé klíčové prvky musely být zákonitě uzamknuty zvolenou technologií, jako je třeba například mocap. A přitom ty technologie skáčou kvalitativně z měsíce na měsíc. Jenom z toho se musí někde ten dlouhý vývoj projevit...
889013
On ten minuloročný leak byl i dle samotného leakera z velmi ranné verze, někdy z roku 2020, takže z počátku vývoje. A je tak logické, že začali stavět na tom, co měli.
Čím chci říct, že výsledek bude určitě dál, jak to RDR2. Ostatně i na něm jde v rámci ukázek velmi dobře vidět posuny mezi [url=https://www.youtube.com/watch?v=F63h3v9QV7w&ab_channel=RockstarGames]prvním[/url], [url=https://www.youtube.com/watch?v=eaW0tYpxyp0&ab_channel=RockstarGames]druhým[/url] a i postlaunch PC [url=https://www.youtube.com/watch?v=SXvQ1nK4oxk&ab_channel=RockstarGames]trailerem[/url].
Jen podotýkám, že do GTA V R* sekal hry co rok jak cvičky. S RDR2 ale byla prodleva víc jak pět let a byť je v mnohém dechberoucí a v implementaci nových technologiích drží, nebo lépe řečeno držel krok, už při výdání bylo na některých věcech patrné, že pokud by vývoj nezabral tolik času, byl by up to date přece jen víc. Třeba animace npceček byla ve vztahu k hero postavám propastná a co se třeba takového gamelogic týče, na stavbě misí už tehdy bylo znát, že se designovaly a programovaly tři roky nazpět. Limity v podobě "pokud ujedeš npcečku, budeš se muset vrátit, aby se spustil návazný script" a podobně.
Ta proluka mezi RDR2 a GTA VI bude minimálně sedm let. Na šestce R* naplno začal dělat v létě 2020, což je potvrzeno útlumem podpory RDO, které tehdá definovali jako "start nového projektu a tím pádem útlum projektů dosavadních". Na začátku roku 2022 začal vývoj naplno s komplet všemi dostupnými zdroji, což je prvně stalo i u toho druhého Redemptionu a opět je to potvrzeno samotným R*, kde odstřihl kvůli "dalšímu příspěvku do GTA série" RDO od podpory úplně..
To mluvíme o třech letech plného nasazení, kde některé klíčové prvky musely být zákonitě uzamknuty zvolenou technologií, jako je třeba například mocap. A přitom ty technologie skáčou kvalitativně z měsíce na měsíc. Jenom z toho se musí někde ten dlouhý vývoj projevit...
reagovat
|