Což nezní moc intenzivně, když u toho běháš ke každé bedně. Gameplay ti doslova rozbíjí urgency. Když si Duro přisedne a bude se dívat, jak hraješ, tak se bude 80% stopáže nudit, protože obíháš bedny/sekáš běžné enemáky.
Nemluvě o tom, že kdybych naopak tobě vyřízl těch 20% cutscén, tak tě pro změnu nebude bavit to obíhaní beden
. > Máš příběh a pak máš nějaké boční mise, celkově hratelnost a další věci
A na Nově máš příběh a pak máš nějaké reklamy mezi tím. Nevím jestli to přidává na dějovém zážitku
(nadsázka).Anyways, já do toho fakt nešiju obecně, ani teď neřeším ludonara... apod. Jde mi čistě o to, že když je dobrý film o [doplň si téma], tak je o tom tématu. V podstatě každý aspekt by měl podporovat/zkoumat tutéž myšlenku. Ve hrách to tak nefunguje, protože máš nějakou dějovou myšlenku gameplayem spíš rozmělněnou, než obohacenou. Přidej si k tomu, že hráč principiélně musí hrát a vyhrát a rychle se dostaneš k problémům ve vyprávění.
Abychom si rozuměli, tak třeba worldbuilding může být ve hrách řádově lepší, než v knihách. Jen to není zrovna nejvhodnější médium pro "klasické" vyprávění. To není chyba, ale vlastnost. Co je chyba je málo zkoumané vyprávění pomocí gameplaye, ale to už jsem jinde
a s klasickým vyprávěním to nemá nic společného.



).