Aktualni distributori fungujou jako prodavaci rohliku... prodavaj to co po nich zadavatele chteji a berou si z toho procenta. Samozrejme zadavatel musi usoudit, ze je trh dostatecne velkej, aby se mu vyplatilo investovat do dopravy, lokalizace, skladovani a samotne distribuce. Vidim to velmi blede... teprve pred par tydny zacaly americke pujcovny zavadet next-gen tituly do svych retezcu (oba formaty uz prekrocily knihovnu dvou stovek titulu). U nas se muzeme mnohem rychleji dockat BR disku, protoze Sony je schopna to sem dotahnout, i kdyby si na tom mela vylamat zuby (delaji to radi... viz UMD ;). Prehravace uz jsou v kramech (19k za HD-DVD Toshibu, 29k za BR Samsunga, ale samozrejme take nejakych 17k za PS3...), nicmene pujcovny... u nas... 15-18 mesicu pokud budu optimista. ;)
|
reagovat
|
Vím, že v Plzni se to využívá třeba při školních představeních. Občas se sem nahrnou třeba dvě základky najednou. Pro první stupeň jede v několika sálech jeden film a pro druhý jiný...

A pokud jde o Sydney, tak konečně snad někdo pochopil, v jakejch rolích ji lidi vidět chtěj a v jakejch ne - obsazovat ji do různejch nerdek, jeptišek nebo podivínek ve svetru a kamaších fakt nedává smysl. Jasně, možná si ty rádoby "vážnější" role vybírala cíleně ona sama, ale vzhledem k tomu, jakým způsobem jede svý vlastní selfpromo co do výběru outfitů a stylu reelsek na sockách, bych pochyboval o tom, že si chce ona sama hrát na charakterní herečku. Sama pro sebe totiž svůj sex appeal dojí (sic!) poměrně dost zodpovědně,