Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 43081 - 43100 Napsat příspěvek
Před pár dny jsem se chtěl zeptat co je s tímhle filmem, když už je téměř rok dokončen a ejhle, už je alespoň povedený trailer link . Hlavně mne láká obsazení.
547088
Před pár dny jsem se chtěl zeptat co je s tímhle filmem, když už je téměř rok dokončen a ejhle, už je alespoň povedený trailer http://www.youtube.com/watch?v=jbNafieQPfA&feature=player_embedded . Hlavně mne láká obsazení.
0 0
reagovat

Axis

Za půl roku.;)
547085
Za půl roku.*;)*
Axis
0 0
reagovat

Axis

Zpátečník mě vždycky dostal .. :D
547072
Zpátečník mě vždycky dostal .. *:D*
Axis
0 0
reagovat

Malý Velký Muž

Nezasloužil by si tenhle netradiční pohled na "Divoký Západ" svoje VIMko, když už ho za pár týdnů uvede česká bedna ???
547071
Nezasloužil by si tenhle netradiční pohled na "Divoký Západ" svoje VIMko, když už ho za pár týdnů uvede česká bedna ???
Malý Velký Muž
0 0
reagovat
komentáře pod videem to vystihujou přesně:

"its not a remake idiot. Not a remake, is a parody ..."
547063
komentáře pod videem to vystihujou přesně: "its not a remake idiot. Not a remake, is a parody ..."
0 0
reagovat

Airplane!

odhalení :D link
547062
odhalení *:D* http://www.youtube.com/watch?v=-BjU-e01zQ4
Airplane!
0 0
reagovat
Právě ho upravuje Joss Whedon a zatím to vypadá, že se do role záporáků vloží mimozemská rasa Skrulls ;)
547060
Právě ho upravuje Joss Whedon a zatím to vypadá, že se do role záporáků vloží mimozemská rasa Skrulls *;)*
0 0
reagovat
Jak to teď vlastně vypadá z Avengers? V jakém stavu už je scénář?
547059
Jak to teď vlastně vypadá z Avengers? V jakém stavu už je scénář?
0 0
reagovat

Vardant

Sakra to je nádhera, kéž by někdo udělal starou dobrou Blade runner adventuru v tomhle enginu:+
547057
Sakra to je nádhera, kéž by někdo udělal starou dobrou Blade runner adventuru v tomhle enginu*:+*
Vardant
0 0
reagovat
Cryengine 2 má dohlednost 16km jen tak mimochodem a stejně jako Gonzi mám pocit, že problém je spíš ve vaší představivosti, než by byl ve výsledné kvalitě filmu.

Jakýkoliv zde zmíněný engine je pouze příklad a nějaké omezení z toho plynoucí jsou naprosto bezpředmětné. Naopak výhody a ušetřené peníze můžou být věcí, která umožní přenést na "plátno" filmy, které by se tam jinak nikdy neměli šanci dostat.
547055
Cryengine 2 má dohlednost 16km jen tak mimochodem a stejně jako Gonzi mám pocit, že problém je spíš ve vaší představivosti, než by byl ve výsledné kvalitě filmu. Jakýkoliv zde zmíněný engine je pouze příklad a nějaké omezení z toho plynoucí jsou naprosto bezpředmětné. Naopak výhody a ušetřené peníze můžou být věcí, která umožní přenést na "plátno" filmy, které by se tam jinak nikdy neměli šanci dostat.
0 0
reagovat
Zrovna škálovatelnost bych u Cryenginu neuváděl. Jinak nové enginy se dělaj protože jdou s dobou (s možnostmí shaderů, directů, s architekturou karet...) Všechno ve hrách je fake, a je btw o dost těžší zjistit, jak to udělat fake, než přímo raytracingem. Jde jen o to, že pokud naboostuješ možnosti Cryenginu na max, tak v tom budeš schopný realizovat hodně dobrý "animák" - nebude to Avatar, ale bude to lepší než Mumie apod. Myslím si, že se neshodnem spíše protože si buďto představuješ vyloženě grafiku her, nebo protože prostě o pár procent horší grafiku ve filmech nesneseš. (Což je imho problém hodně lidí čistě od filmů - nehráčů).
547054
Zrovna škálovatelnost bych u Cryenginu neuváděl. Jinak nové enginy se dělaj protože jdou s dobou (s možnostmí shaderů, directů, s architekturou karet...) Všechno ve hrách je fake, a je btw o dost těžší zjistit, jak to udělat fake, než přímo raytracingem. Jde jen o to, že pokud naboostuješ možnosti Cryenginu na max, tak v tom budeš schopný realizovat hodně dobrý "animák" - nebude to Avatar, ale bude to lepší než Mumie apod. Myslím si, že se neshodnem spíše protože si buďto představuješ vyloženě grafiku her, nebo protože prostě o pár procent horší grafiku ve filmech nesneseš. (Což je imho problém hodně lidí čistě od filmů - nehráčů).
0 0
reagovat

Gonzi

Jiste na nejakou previzualizaci proc ne, skvelej napad, clovek si to v sandboxu muze ladit jak chce a vidi to hned.. na final urcite ne. Jak jsem rekl kazdy game engine ma svuj strop, svuj limit na ktery je psany, a dezignovany (dam priklad, letecky simulator bude psan primarne tak aby mel co nejvetsi dohlednost, zbytek nebude tak kvalitni jako napriklad nejaka interierova strilecka kde se bude hrat na efekty, shadery a nasviceni). Pak ti nepomuze ani offline render. Proc myslis ze se delaji nove verze enginu, prave proto ze ten stary uz vycerpal svuj potencial. (nejde jen o to pridat par novych efektu, shaderu a novych directx vychytavek). Navic i dnesnim hernim enginum se muze o nejakem raytracingu, subsurface scatteringu, prave globalni illuminaci atd jen zdat (vsechno jsou to jen napodobeniny). A to nemluvim o dalsich omezenich jako jsou specificke pozadavky na particle systemy, pozadavky na animaci, workflow, atd. je toho proste moc. Navic tebou zmineny postup se dnes da pouzit prave i v tech programech jako je Maya, 3DS max atd. pro ktere samozrejme existuji i realtime interaktivni rendery.
547052
Jiste na nejakou previzualizaci proc ne, skvelej napad, clovek si to v sandboxu muze ladit jak chce a vidi to hned.. na final urcite ne. Jak jsem rekl kazdy game engine ma svuj strop, svuj limit na ktery je psany, a dezignovany (dam priklad, letecky simulator bude psan primarne tak aby mel co nejvetsi dohlednost, zbytek nebude tak kvalitni jako napriklad nejaka interierova strilecka kde se bude hrat na efekty, shadery a nasviceni). Pak ti nepomuze ani offline render. Proc myslis ze se delaji nove verze enginu, prave proto ze ten stary uz vycerpal svuj potencial. (nejde jen o to pridat par novych efektu, shaderu a novych directx vychytavek). Navic i dnesnim hernim enginum se muze o nejakem raytracingu, subsurface scatteringu, prave globalni illuminaci atd jen zdat (vsechno jsou to jen napodobeniny). A to nemluvim o dalsich omezenich jako jsou specificke pozadavky na particle systemy, pozadavky na animaci, workflow, atd. je toho proste moc. Navic tebou zmineny postup se dnes da pouzit prave i v tech programech jako je Maya, 3DS max atd. pro ktere samozrejme existuji i realtime interaktivni rendery.
Gonzi
0 0
reagovat

sectoid

Proč? Protože rendertime mayi apod je naprosto jinde, než rendertime herních enginů, které ale dnes, hlavně díky shaderům a architektuře 3D karet umí vytvářet slušně vypadající scény v reálném čase. Výsledek si pořád na horší nastavení grafiky zobrazuješ v reálném čase a až si spokojený, tak pustíš offline rendering, můžeš při akčních scénách používat adekvátní kameru (pro představu: Final Fantasy VII) můžeš do filmu přidávat kvanta akčních scén, výbuchů, bitev atd. Né že bych říkal, že se má všechno točit v herních enginech, ale je to cesta, o které se obecně neuvažuje a myslím si, že je to chyba. Je to totiž IMHO fajn způsob, jak dostat k životu kompletně neexistující prostředí (Avatar) tak, aby to nestálo 500+ mega a pořád to vypadalo mnohonásobně líp, než animáky a i líp, než celkem slušné procento klasických filmových efektů.
547051
Proč? Protože rendertime mayi apod je naprosto jinde, než rendertime herních enginů, které ale dnes, hlavně díky shaderům a architektuře 3D karet umí vytvářet slušně vypadající scény v reálném čase. Výsledek si pořád na horší nastavení grafiky zobrazuješ v reálném čase a až si spokojený, tak pustíš offline rendering, můžeš při akčních scénách používat adekvátní kameru (pro představu: Final Fantasy VII) můžeš do filmu přidávat kvanta akčních scén, výbuchů, bitev atd. Né že bych říkal, že se má všechno točit v herních enginech, ale je to cesta, o které se obecně neuvažuje a myslím si, že je to chyba. Je to totiž IMHO fajn způsob, jak dostat k životu kompletně neexistující prostředí (Avatar) tak, aby to nestálo 500+ mega a pořád to vypadalo mnohonásobně líp, než animáky a i líp, než celkem slušné procento klasických filmových efektů.
sectoid
0 0
reagovat

Vardant, Gonzi

Taky se stavim proti ciste renderovanemu filmu... a uz urcite ne v nejakem game enginu. On i takovy Cry engine (2-3), ma sve limity a nejde z nej pak uz vymacknout vic (dohlednost, pocet polygonu ve scene, odrazy, atd). Vseobecne pro game enginy se musi vse strasne zjednodusovat a fakekovat. Tudiz se jedna o zbytecnou praci navic, highpoly modely se zjednodusi na lowpoly vytvareji se normal mapy... Navic je clovek svazany enginem jen na to co umi, veskere dalsi veci se musi doprogramovat, pokud to vubec licencni podminky umoznuji. Takze proc si takto ztezovat praci. Vypocetni sila je dnes jiz celkem "zanedbatelna"
547050
Taky se stavim proti ciste renderovanemu filmu... a uz urcite ne v nejakem game enginu. On i takovy Cry engine (2-3), ma sve limity a nejde z nej pak uz vymacknout vic (dohlednost, pocet polygonu ve scene, odrazy, atd). Vseobecne pro game enginy se musi vse strasne zjednodusovat a fakekovat. Tudiz se jedna o zbytecnou praci navic, highpoly modely se zjednodusi na lowpoly vytvareji se normal mapy... Navic je clovek svazany enginem jen na to co umi, veskere dalsi veci se musi doprogramovat, pokud to vubec licencni podminky umoznuji. Takze proc si takto ztezovat praci. Vypocetni sila je dnes jiz celkem "zanedbatelna"
Vardant, Gonzi
0 0
reagovat
Taky to bylo v době s kartama bez tesselace a dělané na koleně.

Tady by odpadl i problém s převodem do 3D, protože u her je to vážně triviální záležitost a podle lidí co měli možnost srovnat to nejlepší z obou světů je 3D ve hrách daleko lepší.
Motion capture se ve hrách používá už dlouho, ale všechno se zjednodušuje právě kvůli real-time renderingu, což tady odpadá. Chce to trochu představivosti ;)
547049
Taky to bylo v době s kartama bez tesselace a dělané na koleně. Tady by odpadl i problém s převodem do 3D, protože u her je to vážně triviální záležitost a podle lidí co měli možnost srovnat to nejlepší z obou světů je 3D ve hrách daleko lepší. Motion capture se ve hrách používá už dlouho, ale všechno se zjednodušuje právě kvůli real-time renderingu, což tady odpadá. Chce to trochu představivosti *;)*
0 0
reagovat

Vardant

Na film to teda vypadá dost otřesně
547048
Na film to teda vypadá dost otřesně
Vardant
0 0
reagovat

Snipsley

Detailnost 3D modelu... hodíš detailnější, trochu ti klesne výkon, pořád se ale nic zásadního nestane a pořád máš realtime herní render. Jinak Cryengine 2 render: link
slušná ukázka filmového potenciálu
547047
Detailnost 3D modelu... hodíš detailnější, trochu ti klesne výkon, pořád se ale nic zásadního nestane a pořád máš realtime herní render. Jinak Cryengine 2 render: http://www.moddb.com/engines/cryengine-2/videos/cryengine-sony-bravia-tv-ad-recreation slušná ukázka filmového potenciálu
Snipsley
0 0
reagovat

Vardant

Vypadá to hezky, ty hranaté kabely a špičaté kameny by ale producenti imho ve filmu nedopustili.
547046
Vypadá to hezky, ty hranaté kabely a špičaté kameny by ale producenti imho ve filmu nedopustili.
Vardant
0 0
reagovat
podobnym stylem klidne nejaky bonus dvd, Mass Effect: Origins, nebo tak něco... ve stylo toho anime batmana a nebo animatrixu, ale film rozhodně točenej, ne render... jakkoli se mi avatar libil, myslim si, že ME má prostředí, který se dá líp udělat modýlkama nebo reál přikrášlenej cgi, než full render.... a to nemluvim o animacich pohybu, ktery by minimalne nejakej avata-like motion capture potřebovaly...
547045
podobnym stylem klidne nejaky bonus dvd, Mass Effect: Origins, nebo tak něco... ve stylo toho anime batmana a nebo animatrixu, ale film rozhodně točenej, ne render... jakkoli se mi avatar libil, myslim si, že ME má prostředí, který se dá líp udělat modýlkama nebo reál přikrášlenej cgi, než full render.... a to nemluvim o animacich pohybu, ktery by minimalne nejakej avata-like motion capture potřebovaly...
0 0
reagovat
I garfield 3d pusobi o dost lip nez mumie 3, nicméně jediná věc, která mi k tomu sedí jsou zatím Watchmeni.... podobným stylem bych si to představoval.... a bojim se toho, že to dopadne jako druhej Riddick
547044
I garfield 3d pusobi o dost lip nez mumie 3, nicméně jediná věc, která mi k tomu sedí jsou zatím Watchmeni.... podobným stylem bych si to představoval.... a bojim se toho, že to dopadne jako druhej Riddick
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se