Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 10001 - 10020 Napsat příspěvek



Začal jsem s Atinkou 1900xtx, ve své době nejlepší karta na trhu (vycházela s vydařené 800/900). Nvidie získala surový náskok řadou 8800 (gtx/gts), cca půl roku po té vydala jednu z nejlepších VGA v poměru cena výkon a to 8800gt, o rok později přejmenovaná na 9800gt.... Druhá graf. karta byla práve en8800gt (asus). Aktuálně mi v case vrní 275, sice nejde o žádný zázrak, ale výkonostně je v praxi totožná s 285. I když nepatřím k žádnému táboru, troufám si tvrdit že již přes 24 měíců, nvidia drží náskok před atinou, (ATI Radeon HD 5870 je na stejné výkonostní úrovni s 295, + dx11, ale vyšla o cca půl roku později...). Co se týče ovladačů, nikdy jsem neměl výrazné problémy jak s ati ak nvidia drivers. Do budoucna uvažuji o VGA s podporou DX11 (teselace > AvsP3)

p.s.: jak ati 1900xtx (léto 2008) tak 8800gt (září 2009) jsem prodal za vynikající cenu 500,- Kč, až budu prodávat 275, stačí napsat do vzkazníku :))
539670
Začal jsem s Atinkou 1900xtx, ve své době nejlepší karta na trhu (vycházela s vydařené 800/900). Nvidie získala surový náskok řadou 8800 (gtx/gts), cca půl roku po té vydala jednu z nejlepších VGA v poměru cena výkon a to 8800gt, o rok později přejmenovaná na 9800gt.... Druhá graf. karta byla práve en8800gt (asus). Aktuálně mi v case vrní 275, sice nejde o žádný zázrak, ale výkonostně je v praxi totožná s 285. I když nepatřím k žádnému táboru, troufám si tvrdit že již přes 24 měíců, nvidia drží náskok před atinou, (ATI Radeon HD 5870 je na stejné výkonostní úrovni s 295, + dx11, ale vyšla o cca půl roku později...). Co se týče ovladačů, nikdy jsem neměl výrazné problémy jak s ati ak nvidia drivers. Do budoucna uvažuji o VGA s podporou DX11 (teselace > AvsP3) p.s.: jak ati 1900xtx (léto 2008) tak 8800gt (září 2009) jsem prodal za vynikající cenu 500,- Kč, až budu prodávat 275, stačí napsat do vzkazníku *:))*
0 0
reagovat

Jeffy

Ne, vůbec nemám šajnu, co to znamená, a vůbec jsem to nestudoval:) Při projektu jako je hra se musí počítat i s budoucím marketingem (podpora prodeje, reklama, virální kampaně, podíly na trhu..).
Samozřejmě jsou i studia, která si můžou dovolit přijít s něčím novým, náročným, díky silné značce, či hypu a mít úspěch. Podobně jako Crytek postupně s Crysis, či GTAIV pro PC. Ale většina musí počítat s tím jak volba technologie ovlivní budoucí prodeje, a jak moc je multiformátová. Cílem hry je vydělat, takže ano, je to i o marketingu.

Já si to slovo, ale zvykl používat obecně, takže řekněme je to penězích a prodeji. (tím nevyvracím, že je to i o těch ostatních věcech potřebných pro dobrou hru, vývojáři nedělají hry kvůli tomu, aby se napakovali).

A ve studiu si neřeknou, alespoň to bude vypadat jinak. Jestli má něco vypadat jinak tak se o tom předem rozhodne ve smyslu "Nepoužijeme UE3 engine, zaměříme se na kreativnější podání a oslovíme tenhle typ zákazníků".

Jsou výjimky jako Borderlands, kdy extrémně změnili grafiku během vývoje a určitě ví proč, ale tímhle nespoutaná může být jen "Indie" scéna.

Vardant: to jsem neřekl;) ale dokud je to nVidia only, tak se to prostě moc nerozšíří, a jako zákazník, který má HW od konkurence to vidím jako podraz.
Stejně jako jsem viděl podraz u Crysis běh DX10 vs DX9c, kdy všechno co uměl DX10 šlo udělat v DX9c, sice složitěji, ale šlo (a vlastně i bylo, když se upravilo pár věcí). Dnes už je to jedno, DX10 karty jsou rozšířený, a začne hype s DX11.
539665
Ne, vůbec nemám šajnu, co to znamená, a vůbec jsem to nestudoval:) Při projektu jako je hra se musí počítat i s budoucím marketingem (podpora prodeje, reklama, virální kampaně, podíly na trhu..). Samozřejmě jsou i studia, která si můžou dovolit přijít s něčím novým, náročným, díky silné značce, či hypu a mít úspěch. Podobně jako Crytek postupně s Crysis, či GTAIV pro PC. Ale většina musí počítat s tím jak volba technologie ovlivní budoucí prodeje, a jak moc je multiformátová. Cílem hry je vydělat, takže ano, je to i o marketingu. Já si to slovo, ale zvykl používat obecně, takže řekněme je to penězích a prodeji. (tím nevyvracím, že je to i o těch ostatních věcech potřebných pro dobrou hru, vývojáři nedělají hry kvůli tomu, aby se napakovali). A ve studiu si neřeknou, alespoň to bude vypadat jinak. Jestli má něco vypadat jinak tak se o tom předem rozhodne ve smyslu "Nepoužijeme UE3 engine, zaměříme se na kreativnější podání a oslovíme tenhle typ zákazníků". Jsou výjimky jako Borderlands, kdy extrémně změnili grafiku během vývoje a určitě ví proč, ale tímhle nespoutaná může být jen "Indie" scéna. Vardant: to jsem neřekl;) ale dokud je to nVidia only, tak se to prostě moc nerozšíří, a jako zákazník, který má HW od konkurence to vidím jako podraz. Stejně jako jsem viděl podraz u Crysis běh DX10 vs DX9c, kdy všechno co uměl DX10 šlo udělat v DX9c, sice složitěji, ale šlo (a vlastně i bylo, když se upravilo pár věcí). Dnes už je to jedno, DX10 karty jsou rozšířený, a začne hype s DX11.
Jeffy
0 0
reagovat
No min. fps jsou většinou daleko důležitější než ty průměrné. Co máš z toho, když ti hra na jedné grafice poběží v průměru 55fps, ale několikrát spadne i pod 20 a na druhé poběží v průměru sice jen 45fps, ale nikdy nespadne pod 30. Ono se to už naštěští tolik nestává a je to problém spíš systémů s více GPU, ale je lepší se o tom přesvědčit.

No tak jen asi tolik:
DDW začal tak, že vykrádal výsledky ze zahraničních webů, psal k nim svoji omáčku a vydával to za recenze.
Nevím jak je to dlouho, ale nebude to víc jak rok mu někdo dokázal, že při recenzi jednoho Radeonu všude % dopočítal fps tomu silnějšímu a opět to vydával za recenzi.
Předpokládám, že stále přebírá články ze zahraničí, což by nebylo nic špatného, kdyby do nich ovšem nepřidával svoje spekulace a nakonec pro jistotu neuvedl přímý link na zdroj, aby si nikdo nemohl snadno ověřit, co se tam doopravdy píše.
539663
No min. fps jsou většinou daleko důležitější než ty průměrné. Co máš z toho, když ti hra na jedné grafice poběží v průměru 55fps, ale několikrát spadne i pod 20 a na druhé poběží v průměru sice jen 45fps, ale nikdy nespadne pod 30. Ono se to už naštěští tolik nestává a je to problém spíš systémů s více GPU, ale je lepší se o tom přesvědčit. No tak jen asi tolik: DDW začal tak, že vykrádal výsledky ze zahraničních webů, psal k nim svoji omáčku a vydával to za recenze. Nevím jak je to dlouho, ale nebude to víc jak rok mu někdo dokázal, že při recenzi jednoho Radeonu všude % dopočítal fps tomu silnějšímu a opět to vydával za recenzi. Předpokládám, že stále přebírá články ze zahraničí, což by nebylo nic špatného, kdyby do nich ovšem nepřidával svoje spekulace a nakonec pro jistotu neuvedl přímý link na zdroj, aby si nikdo nemohl snadno ověřit, co se tam doopravdy píše.
0 0
reagovat

Vardant

On je také rozdíl v tom jak kdo testuje. Někdo testuje klasicky a někdo třeba min. a max FPS a pak jsou výsledky i rozdílné. Já třeba mám radši klasické a ty s min. a max FPS moc ne.

Ono je problém to, že prostě většina webů bohužel není 100% férová ke všem značkám.
539661
On je také rozdíl v tom jak kdo testuje. Někdo testuje klasicky a někdo třeba min. a max FPS a pak jsou výsledky i rozdílné. Já třeba mám radši klasické a ty s min. a max FPS moc ne. Ono je problém to, že prostě většina webů bohužel není 100% férová ke všem značkám.
Vardant
0 0
reagovat
Pokud už má někdo v souboji OpenCL, Direct Compute nebo Cuda vyhrát, tak doufám, že to rozhodně nebude Microsoft. Kdyby kdysi nezaspali s vývojem OpenGL, tak jsme si dneska v pohodě mohli hrát na OS k tomu určeném, kde by v pozadí nebylo spuštěno plno zbytečného balastu :(

Fluke: I kdyby to byl čistě marketing, tak to přece neznamená, že si ty efekty neužiju.

K DDW se radši nebudu rozepisovat. Aspon že si ty jeho bláboly píše na svůj web a neotravuje ostatní na každém možném fóru jako např. Stratos.
539659
Pokud už má někdo v souboji OpenCL, Direct Compute nebo Cuda vyhrát, tak doufám, že to rozhodně nebude Microsoft. Kdyby kdysi nezaspali s vývojem OpenGL, tak jsme si dneska v pohodě mohli hrát na OS k tomu určeném, kde by v pozadí nebylo spuštěno plno zbytečného balastu *:(* Fluke: I kdyby to byl čistě marketing, tak to přece neznamená, že si ty efekty neužiju. K DDW se radši nebudu rozepisovat. Aspon že si ty jeho bláboly píše na svůj web a neotravuje ostatní na každém možném fóru jako např. Stratos.
0 0
reagovat

Jeffy

Tak to pro tebe je asi myego

Naštěstí Hulán už o grafikách skoro nepíše, protože dobře ví, že by nVidii opravdu už nemohl ani on vyzdvihovat.
539658
Tak to pro tebe je asi myego Naštěstí Hulán už o grafikách skoro nepíše, protože dobře ví, že by nVidii opravdu už nemohl ani on vyzdvihovat.
Jeffy
0 0
reagovat
Radši si najdi ve slovníku co marketing znamená, protože tady to nemá s tím nic společného (a že to tvrdí pár fanatiků na tom nic nezmění).

Vyvojářům se vyplatí implementovat, pokud si řeknou - "no, sice to nevyužije celý trh, ale aspoň naše hra nebude vypadat stejně obyčejně jako ostatní UE3 hry kterých je stovky a je to navíc zadarmo" (samozřejmě záleží jak dlouho jim implementace zabere - pokud je to otázkou dnů/týdnů, tak bych to udělal taky - lepší než se několik měsíců pachtit s vlastním fyzikálním enginem )

p.s. Batman stále obsahuje nějakou fyziku i bez physX....

Ravenhorn: to mluvíš o tom neutrálním DD webu kde 4870X2 poráží GTX295 o 15% a na všech zbylých webech na netu je ten výsledek přesně naopak ( ehm takže rozdíl +/- 30% pro atinu !?!) - na nvidii konstatně hážou špínu tenhle pochybný, přitom se snaží tvářit jako neutrální - už mu to nežerou ani jeho četnáři, stačí si přečíst většinu příspěvků pod články.
539657
Radši si najdi ve slovníku co marketing znamená, protože tady to nemá s tím nic společného (a že to tvrdí pár fanatiků na tom nic nezmění). Vyvojářům se vyplatí implementovat, pokud si řeknou - "no, sice to nevyužije celý trh, ale aspoň naše hra nebude vypadat stejně obyčejně jako ostatní UE3 hry kterých je stovky a je to navíc zadarmo" (samozřejmě záleží jak dlouho jim implementace zabere - pokud je to otázkou dnů/týdnů, tak bych to udělal taky - lepší než se několik měsíců pachtit s vlastním fyzikálním enginem ) p.s. Batman stále obsahuje nějakou fyziku i bez physX.... Ravenhorn: to mluvíš o tom neutrálním DD webu kde 4870X2 poráží GTX295 o 15% a na všech zbylých webech na netu je ten výsledek přesně naopak ( ehm takže rozdíl +/- 30% pro atinu !?!) - na nvidii konstatně hážou špínu tenhle pochybný, přitom se snaží tvářit jako neutrální - už mu to nežerou ani jeho četnáři, stačí si přečíst většinu příspěvků pod články.
0 0
reagovat
No já nevím, ale čtu radši DDW než články v PCtuningu nebo extrahradwaru. Ale musím uznat, že na EH už tolik nenadržují nVidii (ono to ani poslední dobou nejde, když Ati grafiky většinou nVidii předčí v poměru cena/výkon).

Stejně si myslím, že největší slovo bude mít Microsoft.
539656
No já nevím, ale čtu radši DDW než články v PCtuningu nebo extrahradwaru. Ale musím uznat, že na EH už tolik nenadržují nVidii (ono to ani poslední dobou nejde, když Ati grafiky většinou nVidii předčí v poměru cena/výkon). Stejně si myslím, že největší slovo bude mít Microsoft.
0 0
reagovat

Jeffy

Ale je to marketing, ten rozhoduje, co bude k dispozici vývojářům za engine, nástroje atd., protože se za to vše musí zaplatit licence, plus spolupracovat s prodejcem, který bude chtít své logo ve výsledném produktu, a hlavně možnost na tom postavit i reklamu.
A většině vývojářů se nevyplatí implementovat physx ve stylu "bez něj nebude pára a reálný ničení", když velké procento trhu mají universální konkurenční produkty a ATI grafiky. Takže můj názor je, že to bude furt nastejno.

Vardant: optimalizace, optimalizace a ještě jednou optimalizace, jde to, stačí to tak naprogramovat.
539651
Ale je to marketing, ten rozhoduje, co bude k dispozici vývojářům za engine, nástroje atd., protože se za to vše musí zaplatit licence, plus spolupracovat s prodejcem, který bude chtít své logo ve výsledném produktu, a hlavně možnost na tom postavit i reklamu. A většině vývojářů se nevyplatí implementovat physx ve stylu "bez něj nebude pára a reálný ničení", když velké procento trhu mají universální konkurenční produkty a ATI grafiky. Takže můj názor je, že to bude furt nastejno. Vardant: optimalizace, optimalizace a ještě jednou optimalizace, jde to, stačí to tak naprogramovat.
Jeffy
0 0
reagovat
Fluke: no ale to je jasný, že by někdo mohl naprogramovat vlastní fyzikální engine a nechat ho pohánět přes GPU - jenže to nikdo neudělá. Pokud by nikdo physX neimplementoval, tak je mi to samozřejmě k hovnu - ale jestli bude her s podporou physX víc a víc, tak to beru jako plus pro nvidii to je jasné - slovo marketing do toho pls nepleťte:-
539650
Fluke: no ale to je jasný, že by někdo mohl naprogramovat vlastní fyzikální engine a nechat ho pohánět přes GPU - jenže to nikdo neudělá. Pokud by nikdo physX neimplementoval, tak je mi to samozřejmě k hovnu - ale jestli bude her s podporou physX víc a víc, tak to beru jako plus pro nvidii to je jasné - slovo marketing do toho pls nepleťte*:-*
0 0
reagovat
To právě nemohlo. Někdo si hrál s nastavením ini atd. a je tam položka, která 5-ti násobně odlehčuje práci CPU a i tak se čtyrjádro jen tak tak dostalo na hranici hratelnosti. Ty efekty jsou vážně náročné a GPU je pro jejich výpočet lépe stavěné.
539645
To právě nemohlo. Někdo si hrál s nastavením ini atd. a je tam položka, která 5-ti násobně odlehčuje práci CPU a i tak se čtyrjádro jen tak tak dostalo na hranici hratelnosti. Ty efekty jsou vážně náročné a GPU je pro jejich výpočet lépe stavěné.
0 0
reagovat

Jeffy

Beru, jenže to co si vyjmenoval tam klidně mohlo být i bez physx, tohle beru prostě jako marketing, aby sis koupil grafiku od nVidie, protože physx tohle a tohle.
539644
Beru, jenže to co si vyjmenoval tam klidně mohlo být i bez physx, tohle beru prostě jako marketing, aby sis koupil grafiku od nVidie, protože physx tohle a tohle.
Jeffy
0 0
reagovat

Fluke

Já bych ani neřekl. NV nabízí taky vlastní 3D technologii pro hry a jen proto, že přidají někde podporu, tak si to někdo nekoupí? To mi prostě hlava nebere.

PhysX i při akceleraci přes GPUi stále používá i CPU. Oni zas nejsou pitomí. Když některý výpočet sedne jednomu lépe, tak to nelámají přes koleno. A to, že fyzika v Batmanovi přidává atmosféru mi prostě nikdo nevezme. Ukázek na Youtube je spousta a při hraní je to ještě lepší.

btw. Ravenhorn, DDW je zkáza, ale to nic 8)

539642
Já bych ani neřekl. NV nabízí taky vlastní 3D technologii pro hry a jen proto, že přidají někde podporu, tak si to někdo nekoupí? To mi prostě hlava nebere. PhysX i při akceleraci přes GPUi stále používá i CPU. Oni zas nejsou pitomí. Když některý výpočet sedne jednomu lépe, tak to nelámají přes koleno. A to, že fyzika v Batmanovi přidává atmosféru mi prostě nikdo nevezme. Ukázek na Youtube je spousta a při hraní je to ještě lepší. btw. Ravenhorn, DDW je zkáza, ale to nic *8)*
Fluke
0 0
reagovat
Fluke: k tomu BTW - taky jsem si myslel si myslel, že většinou půjde o relistické padaní (rangdoll?) a ničení objektů, ale hlavně u toho batmana je vidět že to není pravda - například s physX je skoro všude pára (bez ní ne - jenom skoro všude obří zbytečné větráky), úžasný je například když se člověk přiblíží ke zničeným místům - ve hře bez physX je už zničeno, s physX se ty věci ničí přímo když se k nim přibližeuješ atd. - viz podívej se na to video co jsem postoval.

ravehorn: Jan Stach je úplný pomatenec, brát jeho polosmýšlený názory jako pravdu je k smíchu (ten člověk je perfektní ukázkou Dona Quijota:)))
539641
Fluke: k tomu BTW - taky jsem si myslel si myslel, že většinou půjde o relistické padaní (rangdoll?) a ničení objektů, ale hlavně u toho batmana je vidět že to není pravda - například s physX je skoro všude pára (bez ní ne - jenom skoro všude obří zbytečné větráky), úžasný je například když se člověk přiblíží ke zničeným místům - ve hře bez physX je už zničeno, s physX se ty věci ničí přímo když se k nim přibližeuješ atd. - viz podívej se na to video co jsem postoval. ravehorn: Jan Stach je úplný pomatenec, brát jeho polosmýšlený názory jako pravdu je k smíchu (ten člověk je perfektní ukázkou Dona Quijota*:))*)
0 0
reagovat
PhysX podle mě nemá budoucnost, pokud se nVidia bude s ním chovat tak jak se chová.

Na ddworldu napsali o tom pěknej článek a plně s ním souhlasím.
539639
PhysX podle mě nemá budoucnost, pokud se nVidia bude s ním chovat tak jak se chová. Na ddworldu napsali o tom pěknej článek a plně s ním souhlasím.
0 0
reagovat

Vardant

To je jako porovnávat motorku s autem, nemůžeš specifikovat pravidla jiného odvětví na jiné odvětví.

btw. myslel jsem to tak, že obecně není physx, nebo i havok vůbec důležitý v atmosféře hry, jen to lépe vypadá, pokud není hra dělaná na hrátky s fyzikou.

a nezdá se mi, že by LDK prosazoval GPU verzi Havoku, mluví o tom, že většinu práce i u physx je děláno softwarově, ne přes GPU.

A larabee je taky v kelu:)
539636
To je jako porovnávat motorku s autem, nemůžeš specifikovat pravidla jiného odvětví na jiné odvětví. btw. myslel jsem to tak, že obecně není physx, nebo i havok vůbec důležitý v atmosféře hry, jen to lépe vypadá, pokud není hra dělaná na hrátky s fyzikou. a nezdá se mi, že by LDK prosazoval GPU verzi Havoku, mluví o tom, že většinu práce i u physx je děláno softwarově, ne přes GPU. A larabee je taky v kelu*:)*
Vardant
0 0
reagovat

LDK

Abych to přehodil na téma filmů. Když vyjde film, který dostane hodnocení 9/10 a plno dalších cen, ale v 3D bude ještě o něco lepší, tak na něj nepůjde tolik lidí kdyby to nechali být jen tak? Nebo naopak dojde k tomu, že se o něm bude více mluvit a více lidí půjde a zaplatí za "3D lístek" víc, aby si ten film maximálně užili?

Já si prostě nedokážu představit hráče, který si řekne něco ve smyslu, že sice konzolová verze je podle recenzí skvělá, ale protože moje PC nepodporuje něco navíc, tak si ji radši nekoupím.

Článek o špatném prodeji Crysis je z 14. prosince 2007, ale už 1. února se dokonce na stejném webu dozvíš, že se prodalo přes milion kusů. Že by 950k hráčů dostalo k Vánocům novou grafiku? :)

Podpora OpenCL začíná už na DX10 grafikách ;)

PhysX byl původně optimalizován na PPU a v dnešní době se tak děje pro GPU. Dokáže pracovat s více CPU a nabízí podobně možnosti jako jeho největší konkurent Havok. Když je tak lehké optimalizovat jeho běh na CPU, proč už to Havok dávno neudělal?

A jak jsem říkal, GPU verze Havoku je opět mrtvá. Praděpodobně souvisí s dalším odsunem Larabee.
539635
Abych to přehodil na téma filmů. Když vyjde film, který dostane hodnocení 9/10 a plno dalších cen, ale v 3D bude ještě o něco lepší, tak na něj nepůjde tolik lidí kdyby to nechali být jen tak? Nebo naopak dojde k tomu, že se o něm bude více mluvit a více lidí půjde a zaplatí za "3D lístek" víc, aby si ten film maximálně užili? Já si prostě nedokážu představit hráče, který si řekne něco ve smyslu, že sice konzolová verze je podle recenzí skvělá, ale protože moje PC nepodporuje něco navíc, tak si ji radši nekoupím. Článek o špatném prodeji Crysis je z 14. prosince 2007, ale už 1. února se dokonce na stejném webu dozvíš, že se prodalo přes milion kusů. Že by 950k hráčů dostalo k Vánocům novou grafiku? *:)* Podpora OpenCL začíná už na DX10 grafikách *;)* PhysX byl původně optimalizován na PPU a v dnešní době se tak děje pro GPU. Dokáže pracovat s více CPU a nabízí podobně možnosti jako jeho největší konkurent Havok. Když je tak lehké optimalizovat jeho běh na CPU, proč už to Havok dávno neudělal? A jak jsem říkal, GPU verze Havoku je opět mrtvá. Praděpodobně souvisí s dalším odsunem Larabee.
LDK
0 0
reagovat
Souhlasím s Vardantem - na havok přes GPU bude intel prdět, protože by uškodili jejich CPU (a navíc, ty to stíhají více než dobře) a jejich Larabee to může provádět jako procesorovou činnost.

Ten Bullet mi připadá nic moc, ty výbuchy atd už uměl havok v half life 2, dokázal bych si představit něco mnohem lepšího než physX, ale kdo to naprogramuje, že?(a dá zadarmo) IMHO všechna vina padá na ATI - kdyby před rokem souhlasily s nvidii a začali podporovat physX, tak by to byla nejlepší situace (něco naznačovalo tomu, že to nvidie nabízela zadarmo, pokud budou na jejich straně) - oni místo toho vzali Havok a připojili se k Intelu, který podle mě ani nebude mít potřebu nějak zlepšovat havok no.
539634
Souhlasím s Vardantem - na havok přes GPU bude intel prdět, protože by uškodili jejich CPU (a navíc, ty to stíhají více než dobře) a jejich Larabee to může provádět jako procesorovou činnost. Ten Bullet mi připadá nic moc, ty výbuchy atd už uměl havok v half life 2, dokázal bych si představit něco mnohem lepšího než physX, ale kdo to naprogramuje, že?(a dá zadarmo) IMHO všechna vina padá na ATI - kdyby před rokem souhlasily s nvidii a začali podporovat physX, tak by to byla nejlepší situace (něco naznačovalo tomu, že to nvidie nabízela zadarmo, pokud budou na jejich straně) - oni místo toho vzali Havok a připojili se k Intelu, který podle mě ani nebude mít potřebu nějak zlepšovat havok no.
0 0
reagovat
Pokud je přidaná technologie zamknutá pouze na jednu platformu, tak se prodeje sniží. Proč by teda vývojáři platili za licence Havoku, když PhysX je zdarma? Crysis se prodávalo dobře, až byl dostupný výkoný hardware. Krátce po vydání to nebylo tak slavné: link

Ano vím, že OpenCL s DX11 nemá nic společného. Myslel sem tím HW podporu a ta přichází až s DX11 kartami.

Psal jsem o neperspektivnosti GPU PhysX, ne o jeho části počítané softwarově. Nejde o to, co konzole (nebo CPU) zvládnou nebo ne, jde o to, co NV povolí (nebo spravné optimalizuje) na CPU. PhysX by klidně celý mohl běžet na CPU a mohl by běžet svižně, ale to by NV ztratila exkluzivitu a proto taky tato technologie nejspíš umře. Když GPU Havok poběží na všem, CPU Velocity taky: link
539633
Pokud je přidaná technologie zamknutá pouze na jednu platformu, tak se prodeje sniží. Proč by teda vývojáři platili za licence Havoku, když PhysX je zdarma? Crysis se prodávalo dobře, až byl dostupný výkoný hardware. Krátce po vydání to nebylo tak slavné: http://tinyurl.com/27c3vm Ano vím, že OpenCL s DX11 nemá nic společného. Myslel sem tím HW podporu a ta přichází až s DX11 kartami. Psal jsem o neperspektivnosti GPU PhysX, ne o jeho části počítané softwarově. Nejde o to, co konzole (nebo CPU) zvládnou nebo ne, jde o to, co NV povolí (nebo spravné optimalizuje) na CPU. PhysX by klidně celý mohl běžet na CPU a mohl by běžet svižně, ale to by NV ztratila exkluzivitu a proto taky tato technologie nejspíš umře. Když GPU Havok poběží na všem, CPU Velocity taky: http://tinyurl.com/pc8jjt
0 0
reagovat
Mimochodem jsem si teď ještě všiml, že zmiňuješ Havok a GPU, což s velkou pravděpodobností umřelo už podruhé za sebou. Nevím už pres co přesně měla běžet první verze Havok FX, ale podporovat měla jak grafiky od ATI tak i od NV. Tohle všechno zabil Intel, když celý Havok koupil. Později se začalo spekulovat o tom, že se pracuje na OpenCL verzi Havok a ATI dokonce ukazálo před pár měsíci demo, ale od té doby nic. Vzhledem k tomu, že ATI ted začíná pro změnu prosazovat Bullet, tak se s Intelem asi nepohodli.
539631
Mimochodem jsem si teď ještě všiml, že zmiňuješ Havok a GPU, což s velkou pravděpodobností umřelo už podruhé za sebou. Nevím už pres co přesně měla běžet první verze Havok FX, ale podporovat měla jak grafiky od ATI tak i od NV. Tohle všechno zabil Intel, když celý Havok koupil. Později se začalo spekulovat o tom, že se pracuje na OpenCL verzi Havok a ATI dokonce ukazálo před pár měsíci demo, ale od té doby nic. Vzhledem k tomu, že ATI ted začíná pro změnu prosazovat Bullet, tak se s Intelem asi nepohodli.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se