Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 1761 - 1780 Napsat příspěvek

Good boy

Po Supermanovi nevím, jak jsme na tom s pejskama:D, ale tohle mi přijde jako super námět, jak inovativně přistoupit k bubáčině a podle recenzí to vypadá, že se to povedlo:+

Link
951633
Po Supermanovi nevím, jak jsme na tom s pejskama*:D*, ale tohle mi přijde jako super námět, jak inovativně přistoupit k bubáčině a podle recenzí to vypadá, že se to povedlo*:+* [url=https://www.rottentomatoes.com/m/good_boy_2025]Link[/url]
Good boy
2 0
reagovat

Potomci lidí

Mistrovské dílo od Alfonso Cuaróna, které nezestárlo ani o den. Potomci lidí jsou velmi zásadní film, a zvláště v dnešní době ukazují smutnou realitu kam se lidstvo ubírá a kam se velmi snadno může dostat.

Cuarón natočil film, který možná není dokonalý, ale když ho budete sledovat, tak se vám dostane pod kůži a nebude vám vůbec dobře. Velkou zásluhu na tom má skvělá režie, dobře vystavěný scénář a samozřejmě precizní technická stránka, která nám vynikajícím způsobem prodala budoucnost, při které lidstvo vymírá.

Cuarónova režie je vynikající a během filmu dostaneme desítky úžasných scén, při jejíž sledování  jsem nedýchal a kochal jsem se neskutečně působivou filmařinou, která fungovala do nejmenších detailů. Některé scény z filmu jsou opravdu mistrovské dílo - honička v lese, celý závěr. Technická stránka je vynikající. Od rekvizit, přes autentické prostředí, triky, zvuk, hudbu a kameru od Emmanuela Lubezskiho.

Clive Owen je tady fantastický a jeho civilní výkon je naprosto uvěřitelný a emocionálně silný. Julianne Moore má menší roli, ale je v ní skvělá. Michael Caine si krade každou scénu pro sebe a užil si svou roli. Chiwetel Ejiofor je tady dost dobrý a svou postavu prodal velmi dobře. Potomci lidí jsou zásadním filmový dílem a krásnou ukázkou mistrovské filmařiny. 9/10
951632
Mistrovské dílo od Alfonso Cuaróna, které nezestárlo ani o den. Potomci lidí jsou velmi zásadní film, a zvláště v dnešní době ukazují smutnou realitu kam se lidstvo ubírá a kam se velmi snadno může dostat. Cuarón natočil film, který možná není dokonalý, ale když ho budete sledovat, tak se vám dostane pod kůži a nebude vám vůbec dobře. Velkou zásluhu na tom má skvělá režie, dobře vystavěný scénář a samozřejmě precizní technická stránka, která nám vynikajícím způsobem prodala budoucnost, při které lidstvo vymírá. Cuarónova režie je vynikající a během filmu dostaneme desítky úžasných scén, při jejíž sledování  jsem nedýchal a kochal jsem se neskutečně působivou filmařinou, která fungovala do nejmenších detailů. Některé scény z filmu jsou opravdu mistrovské dílo - honička v lese, celý závěr. Technická stránka je vynikající. Od rekvizit, přes autentické prostředí, triky, zvuk, hudbu a kameru od Emmanuela Lubezskiho. Clive Owen je tady fantastický a jeho civilní výkon je naprosto uvěřitelný a emocionálně silný. Julianne Moore má menší roli, ale je v ní skvělá. Michael Caine si krade každou scénu pro sebe a užil si svou roli. Chiwetel Ejiofor je tady dost dobrý a svou postavu prodal velmi dobře. Potomci lidí jsou zásadním filmový dílem a krásnou ukázkou mistrovské filmařiny. [b]9/10[/b]
Potomci lidí
7 -1
reagovat

Jurský svět: Znovuzrození

Takhle tedy ne. Naprosto zbytečný film, který studio natočilo kvůli značce a penězům. Což o to, tímto způsobem vzniká devadesát procent filmů, ale blbé je to, že tomu filmu chybí cokoliv zajímavého. Osobně jsem filmům ochotný odpustit spoustu věcí. Od logiky, chyb, nesympatických postav atd. pokud mě daný film baví. Jakmile mě film nebaví, tak mám mnohem větší potřebuju vnímat tyto nedostatky. A to se mi stalo u Jurského světu: Znovuzrození. Film mě nebavil, nudil jsem se u něho, místy jsem jen koukal jak je to fakt hloupé a debilní. Má to nesympatické postavy, opakující se dialogy a celkově je to nijaké. Režisér Gareth Edwards si chtěl zahrát na Toma Cruise a splnit nesplnitelnou misi, ve které mě natočit velký letní blockbuster za minimum času a nedal to. Jeho film je ve všech ohledech průměrný a místy dost podprůměrný. Občas se tam objeví hezky natočená scéna, záběr nebo tam jedna postava začne používat hlavu. Ale těch scén není mnoho. Z mého pohledu je to velké blbost a ztráta času. Jurský svět: Znovuzrození je nepovedený letní blockbuster, který rozhodně nemusíte vidět. 4/10
951631
Takhle tedy ne. Naprosto zbytečný film, který studio natočilo kvůli značce a penězům. Což o to, tímto způsobem vzniká devadesát procent filmů, ale blbé je to, že tomu filmu chybí cokoliv zajímavého. Osobně jsem filmům ochotný odpustit spoustu věcí. Od logiky, chyb, nesympatických postav atd. pokud mě daný film baví. Jakmile mě film nebaví, tak mám mnohem větší potřebuju vnímat tyto nedostatky. A to se mi stalo u Jurského světu: Znovuzrození. Film mě nebavil, nudil jsem se u něho, místy jsem jen koukal jak je to fakt hloupé a debilní. Má to nesympatické postavy, opakující se dialogy a celkově je to nijaké. Režisér Gareth Edwards si chtěl zahrát na Toma Cruise a splnit nesplnitelnou misi, ve které mě natočit velký letní blockbuster za minimum času a nedal to. Jeho film je ve všech ohledech průměrný a místy dost podprůměrný. Občas se tam objeví hezky natočená scéna, záběr nebo tam jedna postava začne používat hlavu. Ale těch scén není mnoho. Z mého pohledu je to velké blbost a ztráta času. Jurský svět: Znovuzrození je nepovedený letní blockbuster, který rozhodně nemusíte vidět. [b]4/10[/b]
Jurský svět: Znovuzrození
7 -3
reagují: (=LIFTY=)
reagovat

Accountant 2

Z prvního dílu si toho moc nepamatuju, jen že mě docela bavil a ničím mě moc nesral. U dvojky už to tak docela neplatí - je tam schovaný docela fajn akční thriller s trochu překombinovaným příběhem, ale ta osobní linka s Forrestem Gumpem který je ve skutečnosti Batman už tu byla fakt moc pitomá, schopnosti jeho "Alfréda" až moc sci-fi, a Berenthal snažící se mezi mučením a fragováním lidí předstírat že je obyčejný  člověk a má rád koťátka působil spíš jako parodie. 6/10
951628
Z prvního dílu si toho moc nepamatuju, jen že mě docela bavil a ničím mě moc nesral. U dvojky už to tak docela neplatí - je tam schovaný docela fajn akční thriller s trochu překombinovaným příběhem, ale ta osobní linka s Forrestem Gumpem který je ve skutečnosti Batman už tu byla fakt moc pitomá, schopnosti jeho "Alfréda" až moc sci-fi, a Berenthal snažící se mezi mučením a fragováním lidí předstírat že je obyčejný  člověk a má rád koťátka působil spíš jako parodie. 6/10
Accountant 2
2 0
reagovat
reaguje na: speta.jr
Vůbec ne proti všem... teda aspoň s tím čtvrtým Jurským Světem ne, je to fajn dobrodružná jízda, mnohem lepší film než všechny tři předchozí. Navzdory pár dost pitomě zpacovaným scénám.
A lepší taky než trojka Jurského Parku, i když s původní trilogií se to blbě porovnává, když ty nové mutantí filmy už nejsou ani tak o plus mínus přesných dinosaurech, jako spíš kaiju kde je chování všech monster úplně na libovůli scénáristů. V Rebirth už to aspoň ani neskrývají a docela slušně s tím začali pracovat.
951627
Vůbec ne proti všem... teda aspoň s tím čtvrtým Jurským Světem ne, je to fajn dobrodružná jízda, mnohem lepší film než všechny tři předchozí. Navzdory pár dost pitomě zpacovaným scénám. A lepší taky než trojka Jurského Parku, i když s původní trilogií se to blbě porovnává, když ty nové mutantí filmy už nejsou ani tak o plus mínus přesných dinosaurech, jako spíš kaiju kde je chování všech monster úplně na libovůli scénáristů. V Rebirth už to aspoň ani neskrývají a docela slušně s tím začali pracovat.
951621
1 0
reagovat
reaguje na: speta.jr
951625
*:D*[url=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a7/Proti_v%C5%A1em_2020.png/640px-Proti_v%C5%A1em_2020.png]....[/url]
951621
6 0
reagovat
28 let poté 6/10
Rozhodně nejlepší díl z volné trilogie. Je o mně známo, že ač Boyleovy filmy uznávám po technické, střihové a stylové stránce, nerad se na ně dívám a většinu z nich si už nikdy nepustím podruhé. Tady to nebude jinak, i když jsem vděčný, že tentokrát se mi na to koukalo o něco snáz. Přesto mi přišlo, že samotný styl je zde potlačen na úkor jakési zvláštní chaotičnosti, která je nejvíc patrná v momentech, kdy se evidentně natáčelo na dva různě rigované iPhony. Podle behind the scenes materiálů opravdu použili různé „kamery“ a výsledek je nevyrovnaný. Jeden záběr působí skvostně, skoro jako z pečlivě připraveného artového klipu, a další vypadá, jako by ho točil kámoš na backstage party. A někomu zjevně přišlo v pořádku to tak nechat v rámce jedné scény.
Takzvaný NE-Bullet-time je vyloženě otravný a vytrhává z pozornosti, takže paradoxně nejlépe funguje až poslední třetina, kde se akce uklidní a zůstane víc prostoru pro atmosféru a dialogy. Tam film konečně trochu dýchá a přestává tlačit na efekt za každou cenu. Asi jsem zvědavý, co přinese další díl, ale upřímně, do kina se asi pohrnu jen stěží. Zvlášť jestli se to bude točit kolem toho, jak Jimmy k punkovým cirkusákům přišel.

Jurský svět: Rebirth 8/10

Nechápu ten mírný hejt a tentokrát jsem spíš s tou nadšenější skupinou diváků. Dokonce patřím mezi ty, kdo tvrdí, že od původního Parku tu lepší sequel nebyl. Většina stopáže je opravdu skvělá, postavy fungují, a ano, nejsou zrovna hluboké, ale kdy vlastně v téhle sérii byly. Zápletka je sice jednoduchá, ale dostatečně nosná, akce je přehledná a v několika momentech i příjemně originální. Kamera i vizuální efekty naladěné na analogový styl jsou po těch extraostrých digitálních bordelech z předchozích dílů doslova pohlazením po duši. Na Scarlet jsem se kvůli některým recenzím záměrně zaměřil a nepřišlo mi, že by to tam vyloženě odžívala. Upřímně, v takovém filmu nepotřebujete herecký výkon do oscarového portfolia. Ostatní herci jsou fajn a dokonce i postava vědátora, ze které jsem měl po trailerech obavy, mě nakonec vůbec neštvala. Děj je natolik odlišný od Světů, že působí až překvapivě originálně, a ono to tak opravdu je, dokud se nedopluje na ostrov. Tam už je to relativně zaměnitelné se stovkou jiných áčkových produkcí odehrávajících se v džungli nebo na exotickém ostrově, ale i tak se podaří vytáhnout pár hezkých a naopak nezaměnitelných scén, které stojí za zapamatování. Škoda jen velmi generického závěru, ale alespoň mi ten kaiju nevadil. Pro mě osobně je to Edwardsův nejlepší film od Godzilly. A pokud Godzillu nemáte rádi, klidně si to vyměňte za Rogue One, které pro změnu nemám rád já.
951621
[b]28 let poté 6/10[/b] Rozhodně nejlepší díl z volné trilogie. Je o mně známo, že ač Boyleovy filmy uznávám po technické, střihové a stylové stránce, nerad se na ně dívám a většinu z nich si už nikdy nepustím podruhé. Tady to nebude jinak, i když jsem vděčný, že tentokrát se mi na to koukalo o něco snáz. Přesto mi přišlo, že samotný styl je zde potlačen na úkor jakési zvláštní chaotičnosti, která je nejvíc patrná v momentech, kdy se evidentně natáčelo na dva různě rigované iPhony. Podle behind the scenes materiálů opravdu použili různé „kamery“ a výsledek je nevyrovnaný. Jeden záběr působí skvostně, skoro jako z pečlivě připraveného artového klipu, a další vypadá, jako by ho točil kámoš na backstage party. A někomu zjevně přišlo v pořádku to tak nechat v rámce jedné scény. Takzvaný NE-Bullet-time je vyloženě otravný a vytrhává z pozornosti, takže paradoxně nejlépe funguje až poslední třetina, kde se akce uklidní a zůstane víc prostoru pro atmosféru a dialogy. Tam film konečně trochu dýchá a přestává tlačit na efekt za každou cenu. Asi jsem zvědavý, co přinese další díl, ale upřímně, do kina se asi pohrnu jen stěží. Zvlášť jestli se to bude točit kolem toho, jak Jimmy k punkovým cirkusákům přišel. [b] Jurský svět: Rebirth 8/10[/b] Nechápu ten mírný hejt a tentokrát jsem spíš s tou nadšenější skupinou diváků. Dokonce patřím mezi ty, kdo tvrdí, že od původního Parku tu lepší sequel nebyl. Většina stopáže je opravdu skvělá, postavy fungují, a ano, nejsou zrovna hluboké, ale kdy vlastně v téhle sérii byly. Zápletka je sice jednoduchá, ale dostatečně nosná, akce je přehledná a v několika momentech i příjemně originální. Kamera i vizuální efekty naladěné na analogový styl jsou po těch extraostrých digitálních bordelech z předchozích dílů doslova pohlazením po duši. Na Scarlet jsem se kvůli některým recenzím záměrně zaměřil a nepřišlo mi, že by to tam vyloženě odžívala. Upřímně, v takovém filmu nepotřebujete herecký výkon do oscarového portfolia. Ostatní herci jsou fajn a dokonce i postava vědátora, ze které jsem měl po trailerech obavy, mě nakonec vůbec neštvala. Děj je natolik odlišný od Světů, že působí až překvapivě originálně, a ono to tak opravdu je, dokud se nedopluje na ostrov. Tam už je to relativně zaměnitelné se stovkou jiných áčkových produkcí odehrávajících se v džungli nebo na exotickém ostrově, ale i tak se podaří vytáhnout pár hezkých a naopak nezaměnitelných scén, které stojí za zapamatování. Škoda jen velmi generického závěru, ale alespoň mi ten kaiju nevadil. Pro mě osobně je to Edwardsův nejlepší film od Godzilly. A pokud Godzillu nemáte rádi, klidně si to vyměňte za Rogue One, které pro změnu nemám rád já.
3 -6
reagují: HAL, (=LIFTY=)
reagovat

Nezvratny osud 2

Dal jsem to možná tak po deseti letech a překvapilo mě, jak dynamické,  skvěle sestrihane, zábavné a výborně natočené to je. I mimo úvodní sekvenci. 
20 minut do konce jsem to skrz něco stopl a zjistil jsem, že má umřít ještě 5 lidí, nejak to má skončit + závěrečné titulky a všechno to stihli, aniž by to rušilo:+
Na rozdíl od prvního dílu to tedy ve mě vyzralo a zatím to aspiruje na nejlepší dil vůbec.
Je záhadou, že David R Ellis natočil takový film a už se mu to nikdy nepodařilo zopakovat.
Naopak se utopil v 3D fenoménu nebo ani náznakem nenaplnil zábavnou premisu (Hadi v letadle)
Když se pak k Nezvratnemu osudu vrátil,  tak to bylo nejhorší dil ze všech. 
951584
Dal jsem to možná tak po deseti letech a překvapilo mě, jak dynamické,  skvěle sestrihane, zábavné a výborně natočené to je. I mimo úvodní sekvenci.  20 minut do konce jsem to skrz něco stopl a zjistil jsem, že má umřít ještě 5 lidí, nejak to má skončit + závěrečné titulky a všechno to stihli, aniž by to rušilo*:+* Na rozdíl od prvního dílu to tedy ve mě vyzralo a zatím to aspiruje na nejlepší dil vůbec. Je záhadou, že David R Ellis natočil takový film a už se mu to nikdy nepodařilo zopakovat. Naopak se utopil v 3D fenoménu nebo ani náznakem nenaplnil zábavnou premisu (Hadi v letadle) Když se pak k Nezvratnemu osudu vrátil,  tak to bylo nejhorší dil ze všech. 
Nezvratny osud 2
3 0
reagovat
Independence Day: Ressurection 2/10
Vlastně jsem nikdy nevěřil, že to může být tak špatné, aby to mělo hodnocení horší než tři hvězdy na CSFD, ale tehdy jsem neměl žádný důvod se na to podívat, protože v roce 2016 šly v kinech jednoznačně lepší filmy a originál zbožňuju od prvního zhlédnutí. Nedávno jsem však na jednom kanále narazil na rozbor CGI scény a říkal si: kurňa, to vypadá fakt dobře. Řekl jsem si, že tomu dám šanci. No… a ono je to opravdu horší než tři hvězdy.
V podstatě je snesitelná jen ta scéna přistání a možná ještě finále s kaiju, i když ani to není žádná sláva. Jinak je to naprostý zmar, a to jak po stránce scénáře, kde se z nepochopitelného důvodu vyskytuje snad čtyřicet postav, tak i po stránce herecké. Goldblum působí, jako kdyby si po přečtení toho sračkoidního scénáře řekl o raketu, a na další už nezbyl rozpočet, takže zbytek obsazení tvoří béčkové a céčkové tváře. Pullmana nepočítám, ten je vděčný i za krátký štěk v áčkové produkci, takže tam zapadl bez většího překvapení.
Ani ty efekty nejsou žádný zázrak, mám pocit, že i film 2012 měl mnohem konzistentnější vizuální styl a celkový look. Navíc je to nádherná ukázka období, kdy se v Hollywoodu lezlo Číně do zadku, jen aby se film lépe prodal na tamním trhu. Ještě že už máme tohle trapné období za sebou.

Crimes of the Future 6/10

Škoda. Prvních zhruba sedmdesát minut je opravdu výborných a přesně tohle by od proklamovaného návratu ke kořenům očekával každý fanoušek Cronenberga. Atmosféra, tempo i vizuální pojetí fungují a člověk je ochoten prominout i poměrně zvláštní herecký projev Stewartové a vyloženě špatný výkon Banguého. Stejně tak se dá přehlédnout do očí bijící nízkorozpočtová produkce, která nese jasné stopy natáčení v době doznívající pandemie. Minimum scén, kde jsou herci fyzicky spolu v jednom záběru, a pokud už se tam sejdou, stojí (resp. klečí) od sebe tři metry.
Jenže po této slibné víc jak polovině, kdy jsem si chtěl taky hned zajít nechat rozřezat ksicht nebo poškádlit vnitřní stranu šlach v chodidle, se to začne pozvolna rozpadat a místo napětí nastupuje nuda. Děj ztrácí tah na bránu, některé motivy vyšumí do ztracena a atmosféra se rozplizne do nezajímavých dialogů a opakujících se obrazů. Nebýt závěru, který je sice hezký, ale už od poloviny filmu docela snadno odhadnutelný, šel bych s hodnocením ještě níž. A je to škoda dvojnásob, protože potenciál tu byl a začátek sliboval mnohem silnější zážitek, mířící vysoko. 
951580
[b]Independence Day: Ressurection 2/10 [/b]Vlastně jsem nikdy nevěřil, že to může být tak špatné, aby to mělo hodnocení horší než tři hvězdy na CSFD, ale tehdy jsem neměl žádný důvod se na to podívat, protože v roce 2016 šly v kinech jednoznačně lepší filmy a originál zbožňuju od prvního zhlédnutí. Nedávno jsem však na jednom kanále narazil na rozbor CGI scény a říkal si: kurňa, to vypadá fakt dobře. Řekl jsem si, že tomu dám šanci. No… a ono je to opravdu horší než tři hvězdy. V podstatě je snesitelná jen ta scéna přistání a možná ještě finále s kaiju, i když ani to není žádná sláva. Jinak je to naprostý zmar, a to jak po stránce scénáře, kde se z nepochopitelného důvodu vyskytuje snad čtyřicet postav, tak i po stránce herecké. Goldblum působí, jako kdyby si po přečtení toho sračkoidního scénáře řekl o raketu, a na další už nezbyl rozpočet, takže zbytek obsazení tvoří béčkové a céčkové tváře. Pullmana nepočítám, ten je vděčný i za krátký štěk v áčkové produkci, takže tam zapadl bez většího překvapení. Ani ty efekty nejsou žádný zázrak, mám pocit, že i film 2012 měl mnohem konzistentnější vizuální styl a celkový look. Navíc je to nádherná ukázka období, kdy se v Hollywoodu lezlo Číně do zadku, jen aby se film lépe prodal na tamním trhu. Ještě že už máme tohle trapné období za sebou. [b] Crimes of the Future 6/10[/b] Škoda. Prvních zhruba sedmdesát minut je opravdu výborných a přesně tohle by od proklamovaného návratu ke kořenům očekával každý fanoušek Cronenberga. Atmosféra, tempo i vizuální pojetí fungují a člověk je ochoten prominout i poměrně zvláštní herecký projev Stewartové a vyloženě špatný výkon Banguého. Stejně tak se dá přehlédnout do očí bijící nízkorozpočtová produkce, která nese jasné stopy natáčení v době doznívající pandemie. Minimum scén, kde jsou herci fyzicky spolu v jednom záběru, a pokud už se tam sejdou, stojí (resp. klečí) od sebe tři metry. Jenže po této slibné víc jak polovině, kdy jsem si chtěl taky hned zajít nechat rozřezat ksicht nebo poškádlit vnitřní stranu šlach v chodidle, se to začne pozvolna rozpadat a místo napětí nastupuje nuda. Děj ztrácí tah na bránu, některé motivy vyšumí do ztracena a atmosféra se rozplizne do nezajímavých dialogů a opakujících se obrazů. Nebýt závěru, který je sice hezký, ale už od poloviny filmu docela snadno odhadnutelný, šel bych s hodnocením ještě níž. A je to škoda dvojnásob, protože potenciál tu byl a začátek sliboval mnohem silnější zážitek, mířící vysoko. 
3 -1
reagovat

37 sekund (2019)

Náhoda někdy dokáže hezky potešit. K tomuto filmu jsem se dostal jen díky traileru Rodina k pronájmu (hraje tam i B.Fraser :)) , který mě zaujal, a tak jsem se chtěl podívat na další počiny od režisérky a scénaristky Hikari a dostal jsem se k 37 sekund. A dost mě to dostalo, už od začátku to má fakt skvělý styl a téma vybrané je hodně citlivé. Jsem velmi rád, že se toho autoři nebáli a pojali to tímhle způsobem. Už jen díky tomu se víc těším na další počin od Hikari.
Viděl jsem i jeden její kraťas a taky super. :+
9/10
951578
Náhoda někdy dokáže hezky potešit. K tomuto filmu jsem se dostal jen díky traileru [url=https://youtu.be/UyFfeLGzY-4?si=i1Jutelmsy5cv0cU]Rodina k pronájmu[/url] (hraje tam i B.Fraser *:)*) , který mě zaujal, a tak jsem se chtěl podívat na další počiny od režisérky a scénaristky Hikari a dostal jsem se k [url=https://www.csfd.cz/film/693006-37-sekund/prehled/]37 sekund[/url]. A dost mě to dostalo, už od začátku to má fakt skvělý styl a téma vybrané je hodně citlivé. Jsem velmi rád, že se toho autoři nebáli a pojali to tímhle způsobem. Už jen díky tomu se víc těším na další počin od Hikari. Viděl jsem i jeden její kraťas a taky super. *:+* [b]9/10[/b]
37 sekund (2019)
0 0
reagovat
Teaser na Krakena.
Ten Severský film s nepříjemným plakátem.
951565
Teaser na [url=https://youtu.be/VCMFnn2GA8s?si=QmcIbUhTdPWhA29A]Krakena[/url]. Ten Severský film s nepříjemným [url=https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMGU1YzUwMzktMzgxYy00ZGEwLTg1ZjgtZTNhZjk3MjZiM2M5XkEyXkFqcGc@._V1_.jpg]plakátem.[/url]
5 0
reagovat
reaguje na: Vetrelec_v_tepl
Tohle je ještě „dobrý“. Respektive není, ale viděl jsem horší předpeklí a dřív jsem tomu nevěřil, dokud mě nedonutili jezdit na výjezdy. A vidím na jednání třeba manželku majitele, co má otevřené Malování, přetírá to logo, co přišlo v návrhu na signalizačně zelenou a ponouká mě, že grafika je výživná, vždy to chtěla dělat, tahle barva je ok, takhle to bude. Nebo když ti doslova rozkopne dveře ženská, co drží v ruce paklík vytištěných vizitek a v druhé ruce A4, kam si tu vizitku zvětšila. Dušuje se, proč jsme jí poslali takovýhle malý paklík, má to vypadat takhle. No, s tou A4 by jí nikdo nezapomněl, pravda. A to je jen vzorek, bylo úplně jedno, co to bylo za odvětví, ale jak kdyby se někde otevřel portál příšer z Dooma. Od tý chvíle jsem měl na nástěnce u stolu nalepenýho brečícího Dawsona s větou: „Klient mi napsal, že má nápad.“.
951543
Tohle je ještě „dobrý“. Respektive není, ale viděl jsem horší předpeklí a dřív jsem tomu nevěřil, dokud mě nedonutili jezdit na výjezdy. A vidím na jednání třeba manželku majitele, co má otevřené Malování, přetírá to logo, co přišlo v návrhu na signalizačně zelenou a ponouká mě, že grafika je výživná, vždy to chtěla dělat, tahle barva je ok, takhle to bude. Nebo když ti doslova rozkopne dveře ženská, co drží v ruce paklík vytištěných vizitek a v druhé ruce A4, kam si tu vizitku zvětšila. Dušuje se, proč jsme jí poslali takovýhle malý paklík, má to vypadat takhle. No, s tou A4 by jí nikdo nezapomněl, pravda. A to je jen vzorek, bylo úplně jedno, co to bylo za odvětví, ale jak kdyby se někde otevřel portál příšer z Dooma. Od tý chvíle jsem měl na nástěnce u stolu nalepenýho brečícího Dawsona s větou: „Klient mi napsal, že má nápad.“.
951534
3 0
reagovat

Total Recall

Jak nejlépe si připomenout půlkulaté výročí téhle žánrové klasiky, která definitivně zacementovala hlavní hereckou hvězdu mezi největší superhvězdy v Hollywoodu (a to měl absolutní vrchol popularity teprve přijít - přesně o rok a měsíc později se strejdou Cameronem) a známému bouřliváku na režisérské stoličce dopřála první velký hollywoodský hit, než pár let starou restaurovanou verzí ve 4K, opětovně uvedenou do tuzemských kin:)?

A musím s potěšením konstatovat, že to funguje i po pětatřiceti letech stále stejně jako v době premiéry, tj. na jedničku s hvězdičkou, přičemž nový audiovizuální kabátek tomu dodává ještě větší grády (vylepšení sice není nijak přelomové, ale vyčištěný obraz i zvuk není nikdy na škodu). Z Dickovy předlohy toho ve filmu (stejně jako v případě Blade Runnera) mnoho nezbylo (vzhledem k době, kterou projekt strávil ve fázi development hell a opakovaně přepisovanému scénáři, vlastně ani není divu), ale výsledku to (stejně jako v případě Blade Runnera) kupodivu pomohlo.

Verhoeven přivedl k projektu klíčové spolupracovníky z RoboCopa (Vacano, Urioste, Sandell a především trikový génius Bottin) a za tehdy nadstandardní rozpočet natočil neodolatelný mix nekorektního humoru, ostrých hlášek, decentního sexu, nekompromisní akce, zabalené do groteskní brutality a rekordního bodycountu (střelba do nevinných civilistů za doprovodu vybuchujících sáčků s umělou krví by v dnešní době asi neprošla:D), záměrně mnohoznačného děje (po vzoru Blade Runnera dávajícího divákovi protichůdné indicie stran reálné/snové podstaty vyprávění), na poměry brakové žánrovky i překvapivě seriózních filozofických/společenských/politických témat, neuvěřitelně překotného tempa, nestárnoucího OST s legendárním hlavním motivem a v neposlední radě na tehdejší dobu revoluční trikové stránky, právem oceněné zlatým plešounem (scéna s rentgenem v metru dodnes neztratila nic ze své působivosti).
951542
Jak nejlépe si připomenout půlkulaté výročí téhle žánrové klasiky, která definitivně zacementovala hlavní hereckou hvězdu mezi největší superhvězdy v Hollywoodu (a to měl absolutní vrchol popularity teprve přijít - přesně o rok a měsíc později se strejdou Cameronem) a známému bouřliváku na režisérské stoličce dopřála první velký hollywoodský hit, než pár let starou restaurovanou verzí ve 4K, opětovně uvedenou do tuzemských kin*:)*? A musím s potěšením konstatovat, že to funguje i po pětatřiceti letech stále stejně jako v době premiéry, tj. na jedničku s hvězdičkou, přičemž nový audiovizuální kabátek tomu dodává ještě větší grády (vylepšení sice není nijak přelomové, ale vyčištěný obraz i zvuk není nikdy na škodu). Z Dickovy předlohy toho ve filmu (stejně jako v případě Blade Runnera) mnoho nezbylo (vzhledem k době, kterou projekt strávil ve fázi development hell a opakovaně přepisovanému scénáři, vlastně ani není divu), ale výsledku to (stejně jako v případě Blade Runnera) kupodivu pomohlo. Verhoeven přivedl k projektu klíčové spolupracovníky z RoboCopa (Vacano, Urioste, Sandell a především trikový génius Bottin) a za tehdy nadstandardní rozpočet natočil neodolatelný mix nekorektního humoru, ostrých hlášek, decentního sexu, nekompromisní akce, zabalené do groteskní brutality a rekordního bodycountu (střelba do nevinných civilistů za doprovodu vybuchujících sáčků s umělou krví by v dnešní době asi neprošla*:D*), záměrně mnohoznačného děje (po vzoru Blade Runnera dávajícího divákovi protichůdné indicie stran reálné/snové podstaty vyprávění), na poměry brakové žánrovky i překvapivě seriózních filozofických/společenských/politických témat, neuvěřitelně překotného tempa, nestárnoucího OST s legendárním hlavním motivem a v neposlední radě na tehdejší dobu revoluční trikové stránky, právem oceněné zlatým plešounem (scéna s rentgenem v metru dodnes neztratila nic ze své působivosti).
Total Recall
6 -2
reagovat
reaguje na: Vetrelec_v_tepl
a) ne
b) rozhodně ne běžní hosté
Je to menu. Běžný člověk ocení, že to není "černý text na bílém papíru" a dál to neřeší. Není to comics apod. je to throwaway grafika.
951538
a) ne b) rozhodně ne běžní hosté Je to menu. Běžný člověk ocení, že to není "černý text na bílém papíru" a dál to neřeší. Není to comics apod. je to throwaway grafika.
951534
5 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
To logo pivovaru je strašný, tam jsou asi tři art styly:D To jako nikdo z nich nevidí?
951534
To logo pivovaru je strašný, tam jsou asi tři art styly*:D* To jako nikdo z nich nevidí?
951530
0 0
reagují: Ash_Black, Gonzi
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
U nas jeden nový pivovar komplet ušetřil za grafika.
Podobně je na tom i jedna nová pizzerie, ktera ma komplet menu v tomto stylu.
A grafici nebudou mít co žrát...
951530
U nas jeden nový pivovar komplet ušetřil za [url=https://www.facebook.com/profile.php?id=100083519948285]grafika[/url]. Podobně je na tom i jedna nová pizzerie, ktera ma komplet menu v [url=https://www.neapolska.it/]tomto stylu[/url]. A grafici nebudou mít co žrát...
951529
1 0
reagují: Vetrelec_v_tepl
reagovat
reaguje na: the dark knight
"Jako by to vygenerovala AI" Už je podle mne tak na 6/10 filmy. 
951529
"Jako by to vygenerovala AI" Už je podle mne tak na 6/10 filmy. 
951528
2 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat

Válka světů (2025)

Nejběžnější urážkou špatných filmu je dneska "jako by to vygenerovala AI", ale tenhle krásný film mi připomenul, jaké to je, když film natočí lidé z masa a kostí, kteří jsou poctiví, nefalšovaní idioti. Každá vteřina totálně mimo, každou vteřinu jsem si užil. Vzácná 1/10, level The Room.
951528
Nejběžnější urážkou špatných filmu je dneska "jako by to vygenerovala AI", ale tenhle krásný film mi připomenul, jaké to je, když film natočí lidé z masa a kostí, kteří jsou poctiví, nefalšovaní idioti. Každá vteřina totálně mimo, každou vteřinu jsem si užil. Vzácná 1/10, level The Room.
Válka světů (2025)
6 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: esmo
Podle mě byla hlavní hrdinka tohoto dílu velmi nesympatická. Naopak nejvíc mě bavil Richard Harmon, kterého si pamatuji ze seriálu The 100, kde byl taky super. Ostatní mladí herci za mě nevýrazní.  Některá úmrtí byla velmi zábavná jiná spíše slabší. 
Za mě: 6/10
951520
Podle mě byla hlavní hrdinka tohoto dílu velmi nesympatická. Naopak nejvíc mě bavil Richard Harmon, kterého si pamatuji ze seriálu The 100, kde byl taky super. Ostatní mladí herci za mě nevýrazní.  Některá úmrtí byla velmi zábavná jiná spíše slabší.  Za mě: 6/10
951500
0 0
reagovat

Klaun v kukuřičném poli 6/10

Velmi slušný v dílčích věcech zároveň dost strašný v těch základních a to jak z pohledu vážně míněného, tak parodického snímku. Za každou 8+ scénu jsou tam dvě podprůměrné. Takže taková hezká šestka a vlastně škoda, protože to mohlo být o dost lepší. 
951519
Velmi slušný v dílčích věcech zároveň dost strašný v těch základních a to jak z pohledu vážně míněného, tak parodického snímku. Za každou 8+ scénu jsou tam dvě podprůměrné. Takže taková hezká šestka a vlastně škoda, protože to mohlo být o dost lepší. 
Klaun v kukuřičném poli 6/10
1 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se