Nechci se přímo vyjadřovat o silničkách, tak jen řeknu, že pro české potřeby mám celo odpružení, abych nemusel řešit nerovnosti, chodníky, patníky apod.
V Dánsku bych uvažoval jinak, ale v zemi, kde 80% cyklostezek jsou vedlejší cesty bez krajnic (a asfaltu na kraji) mi to přijde jako zbytečnost.
Jsou ale rychlejší, to zas jo. Kdybych to ale chtěl řešit, tak většinu té rychlosti dělá zvolená guma, ne váha, či tvar rámu... největší aerodynamická brzda jsem já, váhově je asi docela jedno, jestli kolo se mnou váží 110 nebo 112 kg a že by mi nestačily převody jsem taky defacto nezažil.
Kámoš to svého času řešil nějakýma šikovnýma gumama - kdy střed byl úzký a hladký, takže na asfaltu valivý odpor žádná celá nula nic, ale jinak s tím zvládl vjet i mimo okruhový asfalt a přežít.
reaguje na:
(=LIFTY=)
|
reagovat
|



