Dál je to sice pořád úplně stejně debilní, ale paradoxně se to stáva když už né chytrým, tak alespoň zábavným v těch okamžicích, kdy jde kniha úplně stranou a snaží se to kráčet svojí vlastní cestu. Bohužel i tento malý záchvěv nakonec vyzní do ztracena, takže ani jako možnou variantu na Co by kdyby to nelze brát. Taktéž mne převelice fascinovalo to obrovské množství násilí a hrozně edgy momentů umístěných nefunkčně do děje jen pro to, aby to diváka jako šokovalo. Hádám tak, že se za rok dočkáme toho, jak se Geralt probojuje zmutovanými kojenci, Triss učiní Ciri neplodnou a Vesemirovi uříznou kole. Časem poté zcela jistě přibude i nějaké to brutální znásilnění, abychom diváka za každou cenu udrželi u obrazovky, protože příběh předlohy je moc složitý a nudný pro většinově hloupé americké publikum. Navzdory vší té negativitě a minimálnímu hodnocení se však s dosti vysokou pravděpodobností budu dívat i nadále, protože pozorovat tuto katastrofu takříkajíc naživo je fascinující a neúmyslně zábavné. A to si to pokrytec Sapkowski ještě pochvaluje. Jo, mám ho jako spisovatele rád, ale jako člověk mě s..e. A také jsem si po dokoukání první série a celé druhé jedno důležité ujasnil. Lauren Hissrich se svojí prapodivné verze příběhu nikdy nevzdá, protože kvůli čtenářům předlohy korporace Netflix s druhou řadou vymyslela takovou prasárnu, že ještě se slzami v očích budeme vzpomínat na osmou řadu GoT
